Mijn creatieve uitspatting

06-07-2010 15:15 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vakantie en heb zin om mijn slaapkamer eens een beetje op te fleuren. Ik heb een mooie tekst op de muur geschilderd, en ben helemaal blij met het resultaat. Dus ik kom hem even showen.

Maaaaaar....ik twijfel een beetje. Ik vind de tekst, het lettertype en de kleuren erg mooi bij elkaar. Het geeft een soort subtiliteit. Nu schijnt de zon buiten en is het duidelijk te lezen, maar als de zon weg is zie je het minder goed. Nog een lichtroze randje er omheen of niet? Ik ben bang dat het daar niet mooier van wordt namelijk.

De foto is een beetje wazig, omdat hij zonder flits gemaakt is. Anders raakte hij nogal overbelicht. De achtergrond is een lichte chocoladebruine kleur, en de tekst is een soort roze-paarse kleur.

Misschien ook leuk als andere mensen hier hun creatieve uitspattingen willen showen.
Ik vind het er mooi uitzien. Mooi gedaan.
Ik vind het juist wel mooi dat de tekst zo subtiel in kleur aanwezig is.

Lekker zo laten.
Hoe heb je het zo netjes op de muur gekregen? Uit de losse pols of met gebruik van een malletje?

edit: ook ik denk dat het zo mooier is dan wanneer je er nog een randje omheen doet.
Mooi hoor! Ik zou het zo laten!
Erg mooi! Niets meer aandoen! Juist het subtiele maakt het mooi! Ben wel benieuwd wie degene is die je inspireert! Je man/vriend/partner? Of slaat het op God bijvoorbeeld?
Ik kan niet lezen wat er geschilderd staat aan tekst? Ligt dat aan mij?
quote:thee schreef op 06 juli 2010 @ 15:30:

Ik kan niet lezen wat er geschilderd staat aan tekst? Ligt dat aan mij?Ja of aan de instellingen van je beeldscherm.
Ik heb het groot uitgeprint en de pagina's aan elkaar geplakt. Daarna heb ik er carbonpapier achtergeplakt en met een soort pen de lijnen op de muur gezet. Daarna gewoon voorzichtig met een penseeltje verven. Ik had de verf nog over, dus het heeft me helemaal niks gekost

Er staat You Inspire Me, ik kwam dat tegen in het inspiratietopic van Ann Liv en Iseo. Ik heb de foto uit het topic toen gelijk naar mijn vriend gestuurd. Het zijn dus woorden bedoeld voor mijn vriend, en andersom net zo goed: we inspireren elkaar.
Mooi lettertype zeg, welke is dat?
Mooi, ik zou m zo laten!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Dit is de foto uit het topic:

Het lettertype is Vivaldi. Die zit volgens mij standaard in Office 2007.
Niks meer aan doen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Prachtig. Zo laten hoor!

Het is juist zo mooi dat je de zon nodig hebt om het goed te kunnen lezen. Dat is het onderscheid met die standaard muurstickers en de persoonlijke touch.

Ik vind het echt tof zo.
Poelepoelepoelepoes!
nee geen lijntje erom. is mooi zo
mooi hoor. Niks meer aan doen!
Mooi. Zo laten.
Nee, geen lijntjes!
Geen randje (echt geen randje).

Ik zou het een paar weken of zo aanzien. Als het je daarna nog te vaag lijkt kun je ingrijpen (tip waar wel een randje in voorkomt: mallen een millimeter naast/onder de tekst plakken en dan in een wat duidelijker kleur opnieuw schilderen). Maar geef jezelf de tijd om de intensiteit van de kleurcombinatie te gaan waarderen.
Oeh, een randje maken zou ik niet doen.

Ik vind het erg mooi, het zou zo bij mij op de muur kunnen staan.

Lijkt me juist een mooi effect, als de zon tevoorschijn komt, dat zo'n tekst dan oplicht.
Mooi! Ik zou geen randje meer doen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
very nice! niks meer aan doen.
Voor wie het ook wil proberen met carbon papier. Volgens mij is het niet echt een succes om op een witte muur te doen. Als je er op duwt wanneer je bijvoorbeeld je hand er oplegt, geeft het papier ook af. Dan heb je dus vlekken op je muur. Op een donkere muur zie je dat niet.

Ik laat het eerst zo, nu mijn vriend nog overtuigen. Maar ja, die ziet de subtiliteit daar denk ik niet van. Haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven