Laat Momo maar barsten!
maandag 5 juli 2010 om 11:19
Onze eigen Dj Momo is reeds 40 weken en 2 dagen in blijde verwachting van S.S.T.T.
De temperaturen rijzen de pan uit, haar buik wordt groter (maar volgens mij nog steeds striae-loos..)
Momo wil dat we het guinnes book of records gaan bellen. Want zij is in verwachting van een kind dat nooit geboren wil/gaat worden.
Uiteraard vinden wij dit allemaal aanstellerij, maar maak dat maar een aan een ongeduldige, hoogzwangere wijs...
Dit topic is om haar de komende uren/dagen door te helpen. Want ondanks dat ze er zelf niet in gelooft... Het kan natuurlijk niet lang meer duren voordat S.S.T.T. ter wereld plopt!
Niet letterlijk laten barsten dus, maar wel de vliezen!
De temperaturen rijzen de pan uit, haar buik wordt groter (maar volgens mij nog steeds striae-loos..)
Momo wil dat we het guinnes book of records gaan bellen. Want zij is in verwachting van een kind dat nooit geboren wil/gaat worden.
Uiteraard vinden wij dit allemaal aanstellerij, maar maak dat maar een aan een ongeduldige, hoogzwangere wijs...
Dit topic is om haar de komende uren/dagen door te helpen. Want ondanks dat ze er zelf niet in gelooft... Het kan natuurlijk niet lang meer duren voordat S.S.T.T. ter wereld plopt!
Niet letterlijk laten barsten dus, maar wel de vliezen!
maandag 5 juli 2010 om 21:53
dinsdag 6 juli 2010 om 10:39
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 juli 2010 @ 11:35:
Inderdaad:
- het ineens héél erg zat zijn
- janken om niets
- binnen 1,25 minuut nadat vriend/man thuiskomt nergens over in tranen zijn
statusupdate:
ineens heel zat: CHECK
janken om niets: CHECK, HEUL ERG.
binnen 1,25 minuut nadat vent thuis is janken: duurt nog een uur of 6.
gaat goede kant op, dus.
Inderdaad:
- het ineens héél erg zat zijn
- janken om niets
- binnen 1,25 minuut nadat vriend/man thuiskomt nergens over in tranen zijn
statusupdate:
ineens heel zat: CHECK
janken om niets: CHECK, HEUL ERG.
binnen 1,25 minuut nadat vent thuis is janken: duurt nog een uur of 6.
gaat goede kant op, dus.
dinsdag 6 juli 2010 om 11:06
Hahahah, Bengal, ook wel eens fijn om te horen dat het nog erger kan dan bij mij!
Maarre: petje af!
En het heel erg zat zijn is geen énkele indicatie... Ik ben het bij de eerste een hele week heel erg zat geweest, heb zelfs gejankt (wat wil je, na 3 dagen inleiden en nog geen cm ontsluiting...) maar niks...
Maarre: petje af!
En het heel erg zat zijn is geen énkele indicatie... Ik ben het bij de eerste een hele week heel erg zat geweest, heb zelfs gejankt (wat wil je, na 3 dagen inleiden en nog geen cm ontsluiting...) maar niks...
dinsdag 6 juli 2010 om 13:34
Hier kwam de 1e met 42+3 (ingeleide bevalling), en woog 4365gram, wil je ook vast niet horen
Maar een kleintje vergeleken met de peuter van Benga
Maar voor je eventuele volgende kinderen:
De anderen hier waren ook zwaar(der), 4195gram, 4825gram en 4710gram, maar ze kwamen wel steeds eerder.
Waar de 1e dus veeels te lang bleef zitten, kwam de 2e met 40+2, de 3e met 40+1 en de 4e met 39weken precies.
Maar een kleintje vergeleken met de peuter van Benga
Maar voor je eventuele volgende kinderen:
De anderen hier waren ook zwaar(der), 4195gram, 4825gram en 4710gram, maar ze kwamen wel steeds eerder.
Waar de 1e dus veeels te lang bleef zitten, kwam de 2e met 40+2, de 3e met 40+1 en de 4e met 39weken precies.
Whatever, I do what I want
dinsdag 6 juli 2010 om 14:30
Maar soms zegt de duur van de zwangerschap niets. Bij mij verschilde het per kind zo ongeveer.
Eerste 41 weken: 2800 gram, 48 cm.
Tweede 41 weken 2 dagen: 3500 gram, 50 cm.
Derde 38 weken: 4200 gram, 55 cm.
Vierde 39 weken 5 dagen: 3590 gram 52 cm.
Grappig is wel dat de oudste (en de kleinste bij geboorte) naar verhouding nog steeds de kleinste is en de grootste bij geboorte (de derde) naar verhouding nog steeds de grootste is. IK was er toen ik overtijd liep van de oudste twee wel van overtuigd dat ze gewoon niet meer zouden komen. Ik wilde de babyspullen gaan opruimen en inpakken en toen kwamen ze alsnog. De verhuisdozen om de zooi in te laden stonden al klaar. Hormonen doen rare dingen met een mens. Dus misschien dat dreigen met verhuisdozen helpt?
Eerste 41 weken: 2800 gram, 48 cm.
Tweede 41 weken 2 dagen: 3500 gram, 50 cm.
Derde 38 weken: 4200 gram, 55 cm.
Vierde 39 weken 5 dagen: 3590 gram 52 cm.
Grappig is wel dat de oudste (en de kleinste bij geboorte) naar verhouding nog steeds de kleinste is en de grootste bij geboorte (de derde) naar verhouding nog steeds de grootste is. IK was er toen ik overtijd liep van de oudste twee wel van overtuigd dat ze gewoon niet meer zouden komen. Ik wilde de babyspullen gaan opruimen en inpakken en toen kwamen ze alsnog. De verhuisdozen om de zooi in te laden stonden al klaar. Hormonen doen rare dingen met een mens. Dus misschien dat dreigen met verhuisdozen helpt?
MILF in the making
dinsdag 6 juli 2010 om 17:14
Geweldig Dark Rose die verhuisdozen
Mijn eerste (41w3d) was 4635 gram (verwachting verloskundige maximaal 7 pond)
Mijn tweede (39w5d) was 4240 gram (verwachting was wederom na groeiecho's maximaal 7 pond maar ik wist inmiddels beter)
Nu zwanger van nummer 3 en verwachting is dat hij nu (35w5d) al 6,5 pond is. Dus als ik rond de uitgerekende datum beval zal het wel weer een goeie 8 ponder worden.
En ja het zegt helemaal niks. De bevalling van de eerste vond ik minder heftig dan de tweede en ik was beide keren nauwelijk ingescheurd (beide keren 1 hechtinkje om cosmetische redenen aldus de verloskundige).
Vriendin van mij is zonder kleerscheuren bevallen van een 10 ponder. Geen vuiltje aan de lucht. Was ook binnen een paar uurtjes gepiept.
Mijn eerste (41w3d) was 4635 gram (verwachting verloskundige maximaal 7 pond)
Mijn tweede (39w5d) was 4240 gram (verwachting was wederom na groeiecho's maximaal 7 pond maar ik wist inmiddels beter)
Nu zwanger van nummer 3 en verwachting is dat hij nu (35w5d) al 6,5 pond is. Dus als ik rond de uitgerekende datum beval zal het wel weer een goeie 8 ponder worden.
En ja het zegt helemaal niks. De bevalling van de eerste vond ik minder heftig dan de tweede en ik was beide keren nauwelijk ingescheurd (beide keren 1 hechtinkje om cosmetische redenen aldus de verloskundige).
Vriendin van mij is zonder kleerscheuren bevallen van een 10 ponder. Geen vuiltje aan de lucht. Was ook binnen een paar uurtjes gepiept.