T-huis
dinsdag 6 juli 2010 om 11:18
Ik weet niet wat de bedoeling is Kess, maar zo lullig als Nemo met niks staat. Hij is wel een heel schooljaar geweest. Ik vraag het straks wel even, die boekenbon blijft nog wel even goed Heb iig een pen met "beste meester", Nemo een kaart/tekening erbij.
En even zonneblaasjesspul gekocht want Nemo (en ik dus ook) hele nacht wakker van de jeuk.
En even zonneblaasjesspul gekocht want Nemo (en ik dus ook) hele nacht wakker van de jeuk.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 6 juli 2010 om 16:06
Tegen je aan is gewoon wat de Dop nodig heeft op t moment, lekker aan toegeven. Straks slaapt hij juist in bedje en niet meer op je schoot en ga je dat missen (snif snif snnnnnnnnniiiihiff )
De Fleece en ze is harsku gék
Ik zou voor bon of pen met tekening gaan inderdaad
Morgen naar Ierland joechee joeeecheeee
Vandaag laatste werkdag gehad en nu 5 weken vrij joecheee joecheeeeeeeeeeeeeee
alles ziet er ineens zo stralend uit,
Ik ben zo blij joeche joecheee joecheeeeeeeeee
De Fleece en ze is harsku gék
Ik zou voor bon of pen met tekening gaan inderdaad
Morgen naar Ierland joechee joeeecheeee
Vandaag laatste werkdag gehad en nu 5 weken vrij joecheee joecheeeeeeeeeeeeeee
alles ziet er ineens zo stralend uit,
Ik ben zo blij joeche joecheee joecheeeeeeeeee
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 7 juli 2010 om 10:32
Ik heb zelf echt helemaal niks met voetbal maar kan me voorstellen dat het voor een jongen wel erg leuk is om de komende wedstrijd te zien. (Voor later ) Denk dat ik Nemo 's middags laat slapen en dat hij dan de wedstrijd mag zien. Lekker met chippies op de bank!
Je moet dat trauma er al zo vroeg mogelijk inpompen.
Je moet dat trauma er al zo vroeg mogelijk inpompen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 7 juli 2010 om 13:00
Whahaha. Zo ga ik het ook doen, hoor Vish! En een dochter zou evengoed ook mogen kijken. Zondag wordt historieb geschreven. Beetje sneu als mijn jongens dan later in de kroeg moeten vertellen dat ze van hun moeder naar bed moesten, terwijl moeder zelf voor de tv stond te springen...
Erwt, ik heb een postInadje gedaan! Zag net dat mijn felicitatiekaart nog in mijn tas zat, terwijl ik dacht dat ik hem gepost had! Komt er alsnog aan dus!
Ben je al met Dopje naar buiten geweest? Wat voel je je dan trots, he? Kijk mij eens met mijn prachtige kindeke!
Erwt, ik heb een postInadje gedaan! Zag net dat mijn felicitatiekaart nog in mijn tas zat, terwijl ik dacht dat ik hem gepost had! Komt er alsnog aan dus!
Ben je al met Dopje naar buiten geweest? Wat voel je je dan trots, he? Kijk mij eens met mijn prachtige kindeke!
Loretta is De Mol. Punt.