A perfect day again...
zaterdag 3 juli 2010 om 23:41
Zeker hebben we het goed gevierd Dee, en idd ik wist het ook, lekker kijken is dat
In je eentje juichen is toch minder vind ik Thee, daarom is het ook zo fijn dat het forum er is. Fijn van dat extraatje!!
Ik kan me voorstellen dat LE z'n enthousiasme niet kwijt kon Dreamer, ik heb ondanks bloedheet flink staan springen hier
Wat is een godsnaam een Wreck, je kunt er wel leuke dingen mee doen zeg
Zo praktisch werk ik ook met de warmte Carlien, en ook niet gekookt, lekkere salade hier.
Wij hebben regen gehad, dus de planten zijn blij, en nu is het koud buiten
In je eentje juichen is toch minder vind ik Thee, daarom is het ook zo fijn dat het forum er is. Fijn van dat extraatje!!
Ik kan me voorstellen dat LE z'n enthousiasme niet kwijt kon Dreamer, ik heb ondanks bloedheet flink staan springen hier
Wat is een godsnaam een Wreck, je kunt er wel leuke dingen mee doen zeg
Zo praktisch werk ik ook met de warmte Carlien, en ook niet gekookt, lekkere salade hier.
Wij hebben regen gehad, dus de planten zijn blij, en nu is het koud buiten
.
zondag 4 juli 2010 om 00:10
Hoi,
Even copy/paste vanuit een Word-document voor 3 topics.
De groeten van Freak. Heb haar net gebeld want erg benieuwd of ze veilig was aangekomen. Wel met vertraging aangekomen i.v.m. ongeval (met dodelijke afloop) onderweg en daardoor ruim 1,5 uur file, maar hé beter file dan onderdeel van het ongeval.
Mini heeft al veel vriendjes/vriendinnetjes gevonden en was blijkbaar blij met m’n ‘onderweg-cadeautje’. Haha, waar Action al niet goed voor is.
Ze waren rond 16u op plaats van bestemming. Vanavond genoten van een Griekse 3-gangen maaltijd. Paar x per week zijn er reserveringsmogelijkheden voor eten. Ook meer dan voldoende kindervertier in vorm van speeltuin, waterpret en kids-knutsel-workshops.
Morgen gaat ze ‘op zoek’ naar het strand, schijnt ook erg dichtbij te zijn.
Allemaal de groeten en als ik haar van de week nog spreek (zeer waarschijnlijk, grin), dan horen jullie ‘t wel weer.
FF, extra knuffel voor jou, haha.
Even copy/paste vanuit een Word-document voor 3 topics.
De groeten van Freak. Heb haar net gebeld want erg benieuwd of ze veilig was aangekomen. Wel met vertraging aangekomen i.v.m. ongeval (met dodelijke afloop) onderweg en daardoor ruim 1,5 uur file, maar hé beter file dan onderdeel van het ongeval.
Mini heeft al veel vriendjes/vriendinnetjes gevonden en was blijkbaar blij met m’n ‘onderweg-cadeautje’. Haha, waar Action al niet goed voor is.
Ze waren rond 16u op plaats van bestemming. Vanavond genoten van een Griekse 3-gangen maaltijd. Paar x per week zijn er reserveringsmogelijkheden voor eten. Ook meer dan voldoende kindervertier in vorm van speeltuin, waterpret en kids-knutsel-workshops.
Morgen gaat ze ‘op zoek’ naar het strand, schijnt ook erg dichtbij te zijn.
Allemaal de groeten en als ik haar van de week nog spreek (zeer waarschijnlijk, grin), dan horen jullie ‘t wel weer.
FF, extra knuffel voor jou, haha.
maandag 5 juli 2010 om 16:23
maandag 5 juli 2010 om 23:48
Hahaha Dreamer, dat hebben wij nu ook (maar dan anders: dat jochie is 16, en heeft zijn HAVO diploma nu al op zak?!?! ). Maar ja, zoals mijn man al zei: wij (zijn ouders) zijn allebei 2 keer blijven zitten op de Havo, dus deden er 7 jaar over. Die smurf van ons ging elk jaar tot ieders verbazing over, en haalde zijn eindexamen uiteindelijk ook.
Maar goed, neemt niet weg dat we ook zowat elke dag zeggen: huh? Al van de Havo af?! Wanneer is dat gebeurd?!
Maar goed, neemt niet weg dat we ook zowat elke dag zeggen: huh? Al van de Havo af?! Wanneer is dat gebeurd?!
dinsdag 6 juli 2010 om 07:21
woensdag 7 juli 2010 om 06:02
Goh zeg, alweer gewonnen! Ik wist het. En ik ben nu pas terug van voetballen kijken, echt erg. Maar goed, ik ga nu maar niet meer naar bed, maar gewoon zo maar even lekker douchen, en dan lekker vroeg naar werk, kan ik ook weer lekker vroeg weg...
Om nog even in de stemming te blijven... Herman van Veen....
Om nog even in de stemming te blijven... Herman van Veen....
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
woensdag 7 juli 2010 om 07:38
Huh, Dee?? Bij ons was het voetbal al veel eerder afgelopen.. of was er bij jullie verlenging? Heel veel sterkte dan vandaag..
Ik zit hier al klaar te zijn.. Is m'n vrije dag, maar ga altijd naar school voor koffie-ochtend. Nu is Milo al bij m'n ouders en hoef ik er dus niet uit.. zit ik hier....
Die hond liep trouwens wel heel makkelijk mee hoor. Helemaal niet verbaasd omkijken van "waar is het vrouwtje".. neuh.. m'n ouders liepen weg en hij liep mee... kwispel kwispel.. ik zie het kontje nog zo voor me Misschien wel omdat m'n vader met z'n mand vooruit liep en die ook al de zak voer meegenomen had
Volgens mij is het bij hen ook veel leuker voor hem, want zij werken niet enzo. Nou, PECH. HA
dus...
wij hopen de finale op vakantieadres te kijken, gaan dus dagje eerder weg. Heb nog was te doen en was te doen enneh.. dan nog wat was. Verder hoeven we weinig in te pakken, gelukkig. Vandaag de hele kamer overhoop, want schilders komen de lekkagevlekken wegschilderen, morgen. (gelukkig werk ik dan)
Later is nu
woensdag 7 juli 2010 om 22:05
Freak update
Kreeg vanmiddag een sms van Freak over dat er daar van alles voor de wedstrijd geregeld was en zo maar die sms had er dus 24 u over gedaan om bij te komen.
Leuke avond gehad daar en campinghouder had na winst NL nog kampvuur gemaakt en zo.
Ze heeft het enorm naar haar zin en vandaag een angst overwonnen: kanovaren op zee. Heenweg met iemand in 2 pers. kano en terug (door wisseling) alleen. Stoer!
Mini zat op de (motor)boot die tocht begeleide en had daarvoor al koekjes gebakken en cakejes versierd. Leuke mede-kampeerders. Ook niet onbelangrijk.
Zaterdagochtend gaat ze terugrijden, indien fit/geen tegenvallers in 1x, anders met overnachting. Zondag weer thuis.
Kreeg vanmiddag een sms van Freak over dat er daar van alles voor de wedstrijd geregeld was en zo maar die sms had er dus 24 u over gedaan om bij te komen.
Leuke avond gehad daar en campinghouder had na winst NL nog kampvuur gemaakt en zo.
Ze heeft het enorm naar haar zin en vandaag een angst overwonnen: kanovaren op zee. Heenweg met iemand in 2 pers. kano en terug (door wisseling) alleen. Stoer!
Mini zat op de (motor)boot die tocht begeleide en had daarvoor al koekjes gebakken en cakejes versierd. Leuke mede-kampeerders. Ook niet onbelangrijk.
Zaterdagochtend gaat ze terugrijden, indien fit/geen tegenvallers in 1x, anders met overnachting. Zondag weer thuis.
woensdag 7 juli 2010 om 22:08
woensdag 7 juli 2010 om 22:35
quote:dreamer schreef op 07 juli 2010 @ 18:27:
Is het allemaal nog wat gelukt Dee
Dee?
DEEEEEE
Wakker worden, je mag naar huis
Ik heb nog niet geslapen, daar wordt ik doorgaans niet fitter van, van even een dutje doen. Maar ik ga zo lekker liggen. Heb nog even de wedstrijd met half oog bekeken, ik vind het toch jammer dat Duitsland niet door is, had het wel mooi gevonden NL-D in de finale. Maar Spanje wel terecht door geloof ik.
En ja, voor maandag maar even een ochtendje vrij nemen...
Klinkt super Thee, van Freak! Is ze met Mini of met nog andere mensen erbij? Inderdaad belangrijk, leuke mede kampeerders.
Dream, ik wens je alvast fijne vakantie, met veel , lekker eten en drinken en veel plezier! En goede reis, ik weet ook even niet meer waar jullie heen gaan maar ik geloof best ver, toch? Of heb je het hier helemaal niet gemeld . Hoe is het met LE's voet?
Is het allemaal nog wat gelukt Dee
Dee?
DEEEEEE
Wakker worden, je mag naar huis
Ik heb nog niet geslapen, daar wordt ik doorgaans niet fitter van, van even een dutje doen. Maar ik ga zo lekker liggen. Heb nog even de wedstrijd met half oog bekeken, ik vind het toch jammer dat Duitsland niet door is, had het wel mooi gevonden NL-D in de finale. Maar Spanje wel terecht door geloof ik.
En ja, voor maandag maar even een ochtendje vrij nemen...
Klinkt super Thee, van Freak! Is ze met Mini of met nog andere mensen erbij? Inderdaad belangrijk, leuke mede kampeerders.
Dream, ik wens je alvast fijne vakantie, met veel , lekker eten en drinken en veel plezier! En goede reis, ik weet ook even niet meer waar jullie heen gaan maar ik geloof best ver, toch? Of heb je het hier helemaal niet gemeld . Hoe is het met LE's voet?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 8 juli 2010 om 06:47
Goeimorgen!
Ik houd vakantieplannen inderdaad op de vlakte op internet. Niet dat jullie niet mogen weten, maar ik denk dat ik inmiddels voor bekenden/meelezers hier op het forum behoorlijk herkenbaar kan zijn. En ik vind het niet nodig dat de hele wijk weet dat ik weg ben, hoelang en waarheen
Maar goed, zaterdag in alle vroegte weg, naar zelfde als vorig jaar, 2 dagen rijden en hopelijk rond 19 uur daar (plaatselijke tijd, is uur vroeger) zodat we voor de wedstrijd nog even kunnen eten. Is maar de vraag of de plaatselijke bevolking voor NL of voor Spanje is, maar de campingeigenaar is in elk geval Nederlands en voetballiefhebber.
Vakantie van Freak klinkt heerlijk! En dat heeft ze verdiend ook!
Gisteren was trouwens zo'n beetje voor de helft weggewerkt. Hoop en geloof ik. Kratjes bij de kinderen op de kamer gezet, ruimt bij ons weer mooi op
Dee.. ook nog wedstrijd gezien en hier tot laat zitten. Wow. Respect!
Fijne dag iedereen!
Ik houd vakantieplannen inderdaad op de vlakte op internet. Niet dat jullie niet mogen weten, maar ik denk dat ik inmiddels voor bekenden/meelezers hier op het forum behoorlijk herkenbaar kan zijn. En ik vind het niet nodig dat de hele wijk weet dat ik weg ben, hoelang en waarheen
Maar goed, zaterdag in alle vroegte weg, naar zelfde als vorig jaar, 2 dagen rijden en hopelijk rond 19 uur daar (plaatselijke tijd, is uur vroeger) zodat we voor de wedstrijd nog even kunnen eten. Is maar de vraag of de plaatselijke bevolking voor NL of voor Spanje is, maar de campingeigenaar is in elk geval Nederlands en voetballiefhebber.
Vakantie van Freak klinkt heerlijk! En dat heeft ze verdiend ook!
Gisteren was trouwens zo'n beetje voor de helft weggewerkt. Hoop en geloof ik. Kratjes bij de kinderen op de kamer gezet, ruimt bij ons weer mooi op
Dee.. ook nog wedstrijd gezien en hier tot laat zitten. Wow. Respect!
Fijne dag iedereen!
Later is nu
donderdag 8 juli 2010 om 10:33
Goedemorgen!
Dan weet ik wel waar je heen gaat . Leuk!
Ik heb een redelijk uithoudingsvermogen Dream, vroeger als baby sliep ik al heel snel 's middags niet meer, tot ergernis van m'n moeder, haha.
Dat is inderdaad stoer, Freak met Mini alleen zo'n reis. Maar ze is ook een stoer wijf!
Dan weet ik wel waar je heen gaat . Leuk!
Ik heb een redelijk uithoudingsvermogen Dream, vroeger als baby sliep ik al heel snel 's middags niet meer, tot ergernis van m'n moeder, haha.
Dat is inderdaad stoer, Freak met Mini alleen zo'n reis. Maar ze is ook een stoer wijf!
donderdag 8 juli 2010 om 10:39