Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen!
Jin: Gets weer bronchitus, arme ventje. Gaat het weer wat beter, heb je wat kunnen slapen?

Ceetje weer helemaal opgeknapt STar?

Grinnik, en ik heb er nog wel 1tje staan voor Ceetje

Mal: Niet fijn voor J. Wel weer lekekr om lekker bij zijn mama te slapen, al lees ik dat hij je zowat uit bed duwt
Juul kwam gisteren nogal gehavend uit school. Een kindje vond het nodig Juul toe te takelen. De juf kwam het niet eens zelf melden, dus ik ben daar even uit mijn plaat gegaan tegen de juf. Geloof niet dat ze heel blij van me werd, maar dat is dan toch echt haar probleem.

Het kindje wat juul opengehaald heeft zit nu zo,n week of 5-6 op school en heeft elke dag wel een ander slachtoffertje.

Juul komt elke dag met verhalen die alleen maar gaan over slaan, krabben en bijten van het kind.

Echt niet gewoon dus.
Jemig Bam, niet normaal zeg. Wordt dat kind wel gecorrigeerd door de juf?
quote:Maleficent schreef op 07 juli 2010 @ 09:18:

Ja, hij is wel naar KDV toe. Hij heeft daarna wel lekker geslapen hoor (ik wat minder, maar dat krijg je met een kind wat diagonaal gaat liggen en je zo'n beetje uit bed duwt ) Ja dat ken ik. Hebben ze alledrie een handje van hier.
Fijn kind Bam. Wat zei juf voor de rest?
Goedemorgen,

Bam, lekker dan. En vooral een beetje jammer dat de juf niks tegen jou had gezegd!

Jin, balen zeg bronchitus. Heb je nu wel een beetje goede nacht gehad?

Star, haha ik zie het al helemaal voor me, zo'n vuvuding dwars in zo'n keeltje

Bridges heb jij volgende week vakantie? Of ben je pas die week daarna?

Helen, ja jij was zeker zielig gisteravond! Maar goed dat ze nog gewonnen hebben
Mal wat naar toch weer zo'n aanval

Is hij er dan wel de hele dag moe van, of heeft hij er niet zoveel last van?
Ja, hij wordt wel gecorrigeerd. Maar goed als je 5-6 weken op school zit en dit al orde van de dag is, lijkt me dat er toch iets aan gedaan moet worden. Ze zou weer in overleg gaan met de ouders.

En ik vind ook gewoon dat ze samen met Juul naar mij toe had moeten komen. Ik schrok me rot.

Ik hoop niet dat het een litteken wordt overigens.
Mal, ik heb je net weer gemaild. Ik hoop dan wel dat ik het goede email adres heb.
Jee Bam niet normaal. Flink met calendulan of hamamelis (?) zalf smeren tegen littekens. Helpt hier altijd wel goed. Achterlijk dat juf niets zei tegen jou.
Misschien wel weer de instelling van scholen tegenwoordig? 'Schrammen kunnen gebeuren dus we zeggen niks want het hoort er bij?'

Vriendinnetje van Cee heeft problemen met een ander meisje in haar klas en dat moest haar moeder ook van haar horen en niet van de juf. Heeft ook meteen aan de bel getrokken gisteren.
Jeetje, zo erg Bam (litteken)? Dan verwacht je idd dat de juf het even meldt... Heb je nog wat gehoord over hoe ze het verder gaan aanpakken met dat kindje? Lijkt me geen gezonde situatie zo. Arme Juul, erg geschrokken?

Ha, nou gelukkig kwam vriend aan het begin van de 2e helft thuis. Met een grote zak chips en een gorte fles cole light. Ik weer blij (ook dat hij weer thuis was hoor ).

Dus het was nog gezellig in Stardorp? Liepen die koters om 23.30 nog te vuvuzelen op straat? Tsss... Snap wel dat iedereen blij is enzo, maar raar dan dan meteen alle hersencellen uitvallen. Gisteren klasgenootje van Maatje helemaal in het oranje (kleding, haar, geschminkt) mét vuvuzela, oranje opblaaslawaaiknuppel en nog een of andere idioot toeterding in de klas. Dat doe je toch niet?

Hoe was jouw nacht Jin?

Wat naar weer Mal, een aanval.
Dat kan natuurlijk niet. Dat is toch van de zotte, dat hoort de juf te doen.

Wat voor problemen heeft Cee met dat meisje?

Het is geen schram hoor Star, het lag echt open, het is ook een hele haal. Dat heeft echt behoorlijk zeer gedaan!

Haal je dat bij de drogist Amalia?
O, ik lees het al Bam, ze gaan weer met de ouders praten. Laten we hopen dat het wat oplevert.

Project slaapkamer vordert. Twee muren en plafond geschilderd, de nieuwe gordijnen hangen. Nieuwe kast zal nog wel even duren ivm hernia, maar het wordt mooi. Lijkt net of we in een hotel slapen elke nacht.
Ik snap het ook wel hoor Hel (koters waren overigens jaar of 16), maar idd, die hersencellen zijn behoorlijk kaduuk als het om voetbal gaat.

Overigens hebben de Ieren er vol vertrouwen in, de zeiden gisteren in de nabeshouwing: Het maakt niet uit of Duitsland of Spanje in de finale staat, dit Nederland is heel moeilijk te verslaan.

Dus.
quote:bambino schreef op 07 juli 2010 @ 10:22:

Dat kan natuurlijk niet. Dat is toch van de zotte, dat hoort de juf te doen.

Wat voor problemen heeft Cee met dat meisje?

Het is geen schram hoor Star, het lag echt open, het is ook een hele haal. Dat heeft echt behoorlijk zeer gedaan!

Ik bedoel het ook niet tegen jou hoor Bam, maar ik denk dat de juffen wel erg makkelijk zijn.

Ceetje geen problemen, haar vriendinnetje.
Hier gisteren ook zo,n beetje de hele school in het oranje hoor Hel. Al viel het wel mee met attributen.

Man al een fysio gevonden?
quote:Star schreef op 07 juli 2010 @ 10:26:

[...]

Ik bedoel het ook niet tegen jou hoor Bam, maar ik denk dat de juffen wel erg makkelijk zijn.

Ceetje geen problemen, haar vriendinnetje.

Ja, maar ik wilde zeggen dat het geen schram was, want Juul is ook de Heilige Maria niet dus hij zal ook wel eens wat uitspoken.

Ze is inderdaad te makkelijk dan ja, belachelijk ook. Kan me er nog kwaad over maken...
Dat van die schram was ook maar een voorbeeld
Je kan bij de apotheek vitamine E creme halen, dat werkt goed tegen littekens.
Deze kan je halen bij de drogist gewoon Bam

ohh d'r vriendinnetje.

dankjewel, zal straks eens kijken voor dat spul
Ik ben normaliter best wel rustig. Dus volgens mij schrok ze wel dat ik zo uitviel
Bional heeft speciale littekencreme Bam, dat schijnt heel erg goed te werken. Ook gewoon bij de drogist (of misschien alleen de grotere, weet ik eigenlijk niet).

Nee, oranje kleertjes enzo vind ik geinig (zo lang ik zelf of mijn kind maar niet hoeven ), maar van die lawaaiattributen, dat vind ik stom als je dat je kleuter mee geeft naar school.

Kotertjes van 16 Star, sputterden die niet tegen toen jij met die vuvudinges begon te meppen? Ha,briljante conclusie wel van die Ieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven