Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Vrijdag nog oveleggen en 's middags teamuitje. Vanaf zaterdag gaan de pootjes idd lekker omhoog!

(Alhoewel, heb vanmiddag kind voor tv gezet om zelf even te tukken/doezelen op de bank... Sliep vannacht om 1.30 uur nog niet... )
quote:Star schreef op 07 juli 2010 @ 20:59:

Vergif? Ons ben zunnig...
Heb ook nog wat op de groep gezet vanmiddag...
Ja had net gereageerd.
Was jongste trouwens kwijt vandaag op schoolplein. Zat in buggy maar daar klimt ze uit (erg irritant) en ik draai me om, 2 tellen later weg. Op schoolplein nergens te vinden. Er naast niet. Bij sloot godzijdank niet te vinden. Schrik in de keel. Loop weg bij sloot en kijk school in, zit mevrouw binnen achter de computer.

Spook!
Wow Bridges, Oh dat is echt schrikken! Gelukkig was ze dus alleen maar de nerd aan het uithangen.

Thee zetten..

Ga weer even verder, ben met een disco/muziekpagina bezig, dus alleen maar lawaai apparaten
Oe bridges dat is een schrik, brr je ergste nachtmerrie. Gelukkig zat ze binnen..

Helpen op school is mijn 2de baan geloof ik

Ik heb dus nog geen littekenspul gehaald. Ik werd bij de Judo zo onwijs misselijk en hoofdpijn nou daar was de fanfare niks bij. Na een ijsomkoping kreeg ik Juul mee naar bed en hebben we allebei de hele middag geslapen Het was al tegen 6-en dat we wakker werden.....
Dat vind ik dus helemaal niks die link van enka brrrrrrr

Leuk enka de mannen op de foto. De kleinste dus niet geschikt als fotomodel?

Logisch ook toch dat hij bij zijn mama wil zijn!
Mag ik al Schade Deutschland inzetten?
Ah, hier ook een grote ton kapla (of noppen, weet ik hoe het heet) die na de vakantie weer schoon mee naar school gaat.

Pff, klinkt als drukke dagen Bridges! Zul je dubbel en dwars van je vakantie genieten!

Jij bent al lekker in winterse sferen Enka, whahaha!

Compu, heel veel sterkte de komende dagen!! Zet 'm op, je kunt het! Heb je genoeg hulptroepen? Zet je wel even je nieuwe adres op de groep?

Zow, Nederland Spanje dus zondag, leuk!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa schade Deutschland alles ist vorbei, alles ist vorbei
Zo Jin. jij kunt zonder schuldgevoel voor NL cheeren zondag!
Ik had weer eens een bladzijde over het hoofd gezien met reageren, ahum.

Och arme L, carriere als fotomodel vroegtijdig mislukt...

Raar Bam, zo'n aanval, schrikken ook lijkt me. Is dat vermoeidheid? Maar lekker hoor, zo'n middagtuk. Hoop dat je weer opgeknapt bent.

Waaa Bridges, wat een schrik met die kleine grapjas van je!

O, wie vroeg het, vriend heeft wel een paar telefoonnummers van fysio's die goed bekend staan maar nog niet gebeld (beetje raar wel, vgs mij is hij nog in denial, ga mer er morgen eens serieus mee bemoeien).
Geen idee wat het is, kreeg het gisteren na het sporten ook al, zou ook best van de warmte kunnen zijn. Of ik ben gewoon bezig om ziek te worden....

Zo Duitsland eruit..mooi...

Ik had dus 6 vuilniszakken mee, maar ik heb ze al weer schoon ingeleverd, want speelgoed genoeg hier.

Dat kapla lijkt me overigens ook wel leuk speelgoed!
Vriend dus kop in het zand... niet handig van hem. Lijkt me toch wel belangrijk er zo soon as possible mee te beginnen.
Warmte kan rare dingen doen ja. Of iets onder de leden idd. Of eh tja?

Kop in het zand, denk het ook. Zal 'm er eens uit trekken.
Anders help ik een handje
Bam aanval? Heb ook ergens over heen gelezen

Even terug.
Nou niet een aanval hoor, Hel maakt er wel heel iets spannends van
Goedemorgen!
Ik las het, wel ok geslapen nu vannacht of was je te wakker?
hahaha ik ben geloof ik altijd te wakker om goed te slapen

Ik sliep wel redelijk snel, maar ik wordt altijd 100 x wakker per nacht.

Zo meteen maar eens mijn apparaatje opvissen
Juul was overigens wel te wakker . Die heb ik om kwart voor 10 maar even naar beneden gehaald...
Want die was zijn kamer aan het slopen?
nee

die was aan het gillen.

Mama ik kan niet slapennnnnnnnnnnnnnnnn ik ben niet moeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik mis jouuuuuuuuuuuuuuuuuu Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

En ja ik ben omkoopbaar vandaar dat hij mama roept

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven