Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Gelukkig had je geen vuvuzela bij je Bam.

Mmm, ik word een beetje flauw, moet maar weer even aan het werk....
quote:Helenita2 schreef op 07 juli 2010 @ 10:52:

Gelukkig had je geen vuvuzela bij je Bam.

Mmm, ik word een beetje flauw, moet maar weer even aan het werk....Kan ik vandaag nog wel meenemen
Ik zie er 's avonds om 23.30 als ik moe ben heel eng uit Hel
Alleen als je moe bent en om 23:30 Star?
Ok, die was heel makkelijk in te koppen
quote:Star schreef op 07 juli 2010 @ 11:07:

Ok, die was heel makkelijk in te koppen
Ik zeg niks hoor...
We zijn er weer bij en dat is prihima, Viva Hollandia!

Leuk hoor, feestje in Mamaxstraat is nog niet afgelopen! Wij hebben gezellig met een mannetje of 30 (en 3 vuvuzela's )gekeken. Zondag eerst buurtbbq en dan de finale!

Bam, wat raar van juf dat ze niet even met Juul meeloopt. Maxi is weleens gevallen met spelen, als hij dan een schaafwond of blauwe plek heeft loopt juf al mee. Wat voor ouders heeft dat jongetje? Gaan ze wel met de kritiek van juf aan de slag, of vinden ze het wel best (voor zover je dat in kunt schatten)?

Vanmorgen vossenjacht gelopen, van de 10 hebben we er 9 gevonden, niet verkeerd dus. Zo de mannen halen en dan hebben we vakantie!
Vossejacht, leuk! Dacht er toevallig net aan toen ik kinderen van een andere school hier uit t dorp voorbij zag lopen en bij alle buren naar binnen zag koekoeloeren.Ook vast vossenjacht. Maxi ook nog een vos gevonden?

Klinkt helemaal gezellig, jullie buurt! Dan is het hier maar een saaie boel!

Zo, Maatje ophalen, eens denken wat we gaan doen vanmiddag.
Nu al vakantie Mamax?

Leuk vossenjacht.

Idd leuke buurt hebben jullie. Al hebben ze hier vorige week ook wel zoiets georganiseerd!
Hoi hoi

Ik ga zo lekker eten op het werk,

ja ja de Sint is hier alweer en dus tot 22.00 uur deze keer.

Ik heb alweer veel speelgoed voorbij zien komen, heel veel waar onze smurfen van kunnen dromen Sorry ben al een beetje gaar...

Bam, dat was zeker schrikken gisteren. Wanneer hebben ze bij jullie vakantie? Hier al vanaf afgelopen vrijdag.

Mal, een hele dikke voor jullie!

Star, Ceetje weer de oude?

Mamax, was de vossenjacht vanuit school? Wel erg leuk lijkt me, hadden ze hier ook georganiseerd alleen pas 's avonds. En T was toen al helemaal op.

Bridges, ben je de laatste dagen nog doorgekomen met alle rapporten?

Hel, heeft man al een Fysio gevonden?
En dan de zalfvariant Bam, niet de gel.

Oooh gezellig Mamax!!! Ik wil ook een bbq en feestende buren, maar ik zit met een zogende baby onder elke wedstrijd... Is toch wel heel anders hoor, qua oranjegevoel
O de Sintcatalogus. Hou je ons weer op de hoogte Enka?

Dan verf je je baby oranje.
Of je tepels.

Hee Bam, wat k*t. Was hij verontwaardigd? Dat heeft CG nl. altijd.

Mal, klote van de aanval in de nacht. Heb jij die meter eigenlijk nog gekregen toentertijd? Hoe gaat het daarmee?

Mamax, bedankt voor het deuntje. Die had ik net niet in mijn hoofd willen hebben vannacht.

Ik moet nog verhuizen, maar ben nu al half gek. Vooral dat niet kunnen slapen in combi met die lijstjes naast mijn bed...

Meld me even af voor de komende dagen. Maandag hopelijk internet!
Jetzt geht's los
Ohjeesja. Was het bijna vergeten. Jinny, mach Spass!!
Nou, ben benieuwd wat de wedstrijd ons gaat brengen!

Bam; raar van juf zeg! Lekker handig!

Enka: ah leuk, de Sint! Ben benieuwd, maak je een lijstje voor ons!

Compu: zet hem op! Lekker in je nieuwe nestje straks, lekker bijkomen. Komt goed!

Amalia: Desteny nu al aan het zuipen tijdens wedstrijd? Die is er vroeg bij!

Mal: hè vervelend, weer een aanval. iets onder de leden denk je? Of kunnen het ook "losse" aanvallen zijn?

Mamax: leuk, vossenjacht! Had je mini dan ook mee? dat vind ik nog wel eens lastig met helpen. Kan weinig omdat ik F. nog heb, en oppas is ook niet altijd een optie.

Star: Haha 23.30 geen zin meer in vuvuzela's? Tsss... gek zeg!

Zo. rapporten zijn klaar. Morgen nog even heen om gedag te zeggen en te kijken hoe school eruit ziet aangezien wij vrijdag de hele school in containers moeten hebben gezet vanwege verbouwing in de zomervakantie. Was dus even druk, maar goed. Gisteravond musical groep 8, dus geloof dat we het hoogtepunt van alles gehad hebben. Morgen bij afscheid nemen van de kinderen zitten we op de grond, haha!
Ik vind helpen ook lastig op school inderdaad, daarom heb ik al het wasgoed mee, doe ik toch nog iets
Ik heb de Kapla mee en geef het na de vakantie weer terug.
Ja hoor Ik houd jullie weer op de hoogte.

Ik heb nu wel al veel oud spul voorbij zien komen, wel wat nieuwe mogelijkheden bij speelgoed wat al langer is. Wel iets heel leuks voor "beestjes"kinderen, een Antquarium. Verder net begonnen dus wie weet wat we allemaal tegenkomen.

Afgelopen vrijdag Ten L weer even model geweest, T deed het prima met zijn Cars werkbank, mijter en Buzz Lightyear pak. maar L vond het verschrikkelijk en daar moeten we dus even wat tranen en vlekken weg poetsen op de foto's. Dus na 2 producten hebben we dat maar niet verder gedaan, daarna nog wel een leuke foto met mama, ik dacht ik ga maar even met hem op dat witte vel zitten anders heeft hij voor de rest van zijn leven een foto trauma
Oeeee dat Antquarium zou Cee wel iets vinden, sla het meteen op

Ach arme L, die is ook nog wel klein natuurlijk.
Dat helpen op school heb ik dit jaar nog even niet gedaan... zit er wel aan te denken om me maar weer bij de activiteiten of oudercommissie of zo aan te melden.

Jinny, hoe gaat het vandaag met jongste?

Compu, SUCCES!!! Ik vind je een supervrouw, met je bolle buik verhuizen!

Bridges, Dus vrijdag kan jij ook lekker met gestrekte beentjes op de tuistoel? Lekker hoor.
Ziet er gaaf uit! Zou hier ook wel in goeie aarde vallen denk ik!

(al wil T. nog steeds thee zetten voor de mieren, net als papa altijd doet...)
quote:Star schreef op 07 juli 2010 @ 20:54:

Oeeee dat Antquarium zou Cee wel iets vinden, sla het meteen op

Ach arme L, die is ook nog wel klein natuurlijk.

Ik heb hem ook al voor T opgeslagen, lijkt me ook erg leuk, zien hoe de mieren en plantjes het doen. Haha eigenlijk wil ik hem zelf.

Ja, L is nog klein en de laatste week heel erg in de mamaaaaaa-fase

Zie je ook op de foto's, je ziet aan zijn blik waar ik sta.

Zal zo wel eens wat onbewerkte op de groep gooien.
Vergif?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven