Good Luck!
woensdag 7 juli 2010 om 11:36
We zijn er weer bij en dat is prihima, Viva Hollandia!
Leuk hoor, feestje in Mamaxstraat is nog niet afgelopen! Wij hebben gezellig met een mannetje of 30 (en 3 vuvuzela's )gekeken. Zondag eerst buurtbbq en dan de finale!
Bam, wat raar van juf dat ze niet even met Juul meeloopt. Maxi is weleens gevallen met spelen, als hij dan een schaafwond of blauwe plek heeft loopt juf al mee. Wat voor ouders heeft dat jongetje? Gaan ze wel met de kritiek van juf aan de slag, of vinden ze het wel best (voor zover je dat in kunt schatten)?
Vanmorgen vossenjacht gelopen, van de 10 hebben we er 9 gevonden, niet verkeerd dus. Zo de mannen halen en dan hebben we vakantie!
Leuk hoor, feestje in Mamaxstraat is nog niet afgelopen! Wij hebben gezellig met een mannetje of 30 (en 3 vuvuzela's )gekeken. Zondag eerst buurtbbq en dan de finale!
Bam, wat raar van juf dat ze niet even met Juul meeloopt. Maxi is weleens gevallen met spelen, als hij dan een schaafwond of blauwe plek heeft loopt juf al mee. Wat voor ouders heeft dat jongetje? Gaan ze wel met de kritiek van juf aan de slag, of vinden ze het wel best (voor zover je dat in kunt schatten)?
Vanmorgen vossenjacht gelopen, van de 10 hebben we er 9 gevonden, niet verkeerd dus. Zo de mannen halen en dan hebben we vakantie!
woensdag 7 juli 2010 om 11:58
Vossejacht, leuk! Dacht er toevallig net aan toen ik kinderen van een andere school hier uit t dorp voorbij zag lopen en bij alle buren naar binnen zag koekoeloeren.Ook vast vossenjacht. Maxi ook nog een vos gevonden?
Klinkt helemaal gezellig, jullie buurt! Dan is het hier maar een saaie boel!
Zo, Maatje ophalen, eens denken wat we gaan doen vanmiddag.
Klinkt helemaal gezellig, jullie buurt! Dan is het hier maar een saaie boel!
Zo, Maatje ophalen, eens denken wat we gaan doen vanmiddag.
woensdag 7 juli 2010 om 17:52
Hoi hoi
Ik ga zo lekker eten op het werk,
ja ja de Sint is hier alweer en dus tot 22.00 uur deze keer.
Ik heb alweer veel speelgoed voorbij zien komen, heel veel waar onze smurfen van kunnen dromen Sorry ben al een beetje gaar...
Bam, dat was zeker schrikken gisteren. Wanneer hebben ze bij jullie vakantie? Hier al vanaf afgelopen vrijdag.
Mal, een hele dikke voor jullie!
Star, Ceetje weer de oude?
Mamax, was de vossenjacht vanuit school? Wel erg leuk lijkt me, hadden ze hier ook georganiseerd alleen pas 's avonds. En T was toen al helemaal op.
Bridges, ben je de laatste dagen nog doorgekomen met alle rapporten?
Hel, heeft man al een Fysio gevonden?
Ik ga zo lekker eten op het werk,
ja ja de Sint is hier alweer en dus tot 22.00 uur deze keer.
Ik heb alweer veel speelgoed voorbij zien komen, heel veel waar onze smurfen van kunnen dromen Sorry ben al een beetje gaar...
Bam, dat was zeker schrikken gisteren. Wanneer hebben ze bij jullie vakantie? Hier al vanaf afgelopen vrijdag.
Mal, een hele dikke voor jullie!
Star, Ceetje weer de oude?
Mamax, was de vossenjacht vanuit school? Wel erg leuk lijkt me, hadden ze hier ook georganiseerd alleen pas 's avonds. En T was toen al helemaal op.
Bridges, ben je de laatste dagen nog doorgekomen met alle rapporten?
Hel, heeft man al een Fysio gevonden?
woensdag 7 juli 2010 om 20:30
Of je tepels.
Hee Bam, wat k*t. Was hij verontwaardigd? Dat heeft CG nl. altijd.
Mal, klote van de aanval in de nacht. Heb jij die meter eigenlijk nog gekregen toentertijd? Hoe gaat het daarmee?
Mamax, bedankt voor het deuntje. Die had ik net niet in mijn hoofd willen hebben vannacht.
Ik moet nog verhuizen, maar ben nu al half gek. Vooral dat niet kunnen slapen in combi met die lijstjes naast mijn bed...
Meld me even af voor de komende dagen. Maandag hopelijk internet!
Hee Bam, wat k*t. Was hij verontwaardigd? Dat heeft CG nl. altijd.
Mal, klote van de aanval in de nacht. Heb jij die meter eigenlijk nog gekregen toentertijd? Hoe gaat het daarmee?
Mamax, bedankt voor het deuntje. Die had ik net niet in mijn hoofd willen hebben vannacht.
Ik moet nog verhuizen, maar ben nu al half gek. Vooral dat niet kunnen slapen in combi met die lijstjes naast mijn bed...
Meld me even af voor de komende dagen. Maandag hopelijk internet!
woensdag 7 juli 2010 om 20:42
Nou, ben benieuwd wat de wedstrijd ons gaat brengen!
Bam; raar van juf zeg! Lekker handig!
Enka: ah leuk, de Sint! Ben benieuwd, maak je een lijstje voor ons!
Compu: zet hem op! Lekker in je nieuwe nestje straks, lekker bijkomen. Komt goed!
Amalia: Desteny nu al aan het zuipen tijdens wedstrijd? Die is er vroeg bij!
Mal: hè vervelend, weer een aanval. iets onder de leden denk je? Of kunnen het ook "losse" aanvallen zijn?
Mamax: leuk, vossenjacht! Had je mini dan ook mee? dat vind ik nog wel eens lastig met helpen. Kan weinig omdat ik F. nog heb, en oppas is ook niet altijd een optie.
Star: Haha 23.30 geen zin meer in vuvuzela's? Tsss... gek zeg!
Zo. rapporten zijn klaar. Morgen nog even heen om gedag te zeggen en te kijken hoe school eruit ziet aangezien wij vrijdag de hele school in containers moeten hebben gezet vanwege verbouwing in de zomervakantie. Was dus even druk, maar goed. Gisteravond musical groep 8, dus geloof dat we het hoogtepunt van alles gehad hebben. Morgen bij afscheid nemen van de kinderen zitten we op de grond, haha!
Bam; raar van juf zeg! Lekker handig!
Enka: ah leuk, de Sint! Ben benieuwd, maak je een lijstje voor ons!
Compu: zet hem op! Lekker in je nieuwe nestje straks, lekker bijkomen. Komt goed!
Amalia: Desteny nu al aan het zuipen tijdens wedstrijd? Die is er vroeg bij!
Mal: hè vervelend, weer een aanval. iets onder de leden denk je? Of kunnen het ook "losse" aanvallen zijn?
Mamax: leuk, vossenjacht! Had je mini dan ook mee? dat vind ik nog wel eens lastig met helpen. Kan weinig omdat ik F. nog heb, en oppas is ook niet altijd een optie.
Star: Haha 23.30 geen zin meer in vuvuzela's? Tsss... gek zeg!
Zo. rapporten zijn klaar. Morgen nog even heen om gedag te zeggen en te kijken hoe school eruit ziet aangezien wij vrijdag de hele school in containers moeten hebben gezet vanwege verbouwing in de zomervakantie. Was dus even druk, maar goed. Gisteravond musical groep 8, dus geloof dat we het hoogtepunt van alles gehad hebben. Morgen bij afscheid nemen van de kinderen zitten we op de grond, haha!
woensdag 7 juli 2010 om 20:51
Ja hoor Ik houd jullie weer op de hoogte.
Ik heb nu wel al veel oud spul voorbij zien komen, wel wat nieuwe mogelijkheden bij speelgoed wat al langer is. Wel iets heel leuks voor "beestjes"kinderen, een Antquarium. Verder net begonnen dus wie weet wat we allemaal tegenkomen.
Afgelopen vrijdag Ten L weer even model geweest, T deed het prima met zijn Cars werkbank, mijter en Buzz Lightyear pak. maar L vond het verschrikkelijk en daar moeten we dus even wat tranen en vlekken weg poetsen op de foto's. Dus na 2 producten hebben we dat maar niet verder gedaan, daarna nog wel een leuke foto met mama, ik dacht ik ga maar even met hem op dat witte vel zitten anders heeft hij voor de rest van zijn leven een foto trauma
Ik heb nu wel al veel oud spul voorbij zien komen, wel wat nieuwe mogelijkheden bij speelgoed wat al langer is. Wel iets heel leuks voor "beestjes"kinderen, een Antquarium. Verder net begonnen dus wie weet wat we allemaal tegenkomen.
Afgelopen vrijdag Ten L weer even model geweest, T deed het prima met zijn Cars werkbank, mijter en Buzz Lightyear pak. maar L vond het verschrikkelijk en daar moeten we dus even wat tranen en vlekken weg poetsen op de foto's. Dus na 2 producten hebben we dat maar niet verder gedaan, daarna nog wel een leuke foto met mama, ik dacht ik ga maar even met hem op dat witte vel zitten anders heeft hij voor de rest van zijn leven een foto trauma
woensdag 7 juli 2010 om 20:57
Dat helpen op school heb ik dit jaar nog even niet gedaan... zit er wel aan te denken om me maar weer bij de activiteiten of oudercommissie of zo aan te melden.
Jinny, hoe gaat het vandaag met jongste?
Compu, SUCCES!!! Ik vind je een supervrouw, met je bolle buik verhuizen!
Bridges, Dus vrijdag kan jij ook lekker met gestrekte beentjes op de tuistoel? Lekker hoor.
Jinny, hoe gaat het vandaag met jongste?
Compu, SUCCES!!! Ik vind je een supervrouw, met je bolle buik verhuizen!
Bridges, Dus vrijdag kan jij ook lekker met gestrekte beentjes op de tuistoel? Lekker hoor.
woensdag 7 juli 2010 om 20:59
quote:Star schreef op 07 juli 2010 @ 20:54:
Oeeee dat Antquarium zou Cee wel iets vinden, sla het meteen op
Ach arme L, die is ook nog wel klein natuurlijk.
Ik heb hem ook al voor T opgeslagen, lijkt me ook erg leuk, zien hoe de mieren en plantjes het doen. Haha eigenlijk wil ik hem zelf.
Ja, L is nog klein en de laatste week heel erg in de mamaaaaaa-fase
Zie je ook op de foto's, je ziet aan zijn blik waar ik sta.
Zal zo wel eens wat onbewerkte op de groep gooien.
Oeeee dat Antquarium zou Cee wel iets vinden, sla het meteen op
Ach arme L, die is ook nog wel klein natuurlijk.
Ik heb hem ook al voor T opgeslagen, lijkt me ook erg leuk, zien hoe de mieren en plantjes het doen. Haha eigenlijk wil ik hem zelf.
Ja, L is nog klein en de laatste week heel erg in de mamaaaaaa-fase
Zie je ook op de foto's, je ziet aan zijn blik waar ik sta.
Zal zo wel eens wat onbewerkte op de groep gooien.