T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

je hebt hem uitgelaten!

Heb 1 glaasje wijn op en ik stuiter alle kanten op nu

Nemo begon voor het eten ineens heel hysterisch te huilen. Hij vond het hier zo leuk en hij vond ons huis zo mooi.

Uhh ja?

Nou als het dan gesloopt wordt waar moeten we dan heen want hij wilde nooit meer weg uit dit huis.

Het maakt allemaal zoveel indruk op hem maar hij laat het nooit merken. Heb even duidelijk gemaakt dat dit huis nog héél lang blijft staan, zal dat de komende week nog even een paar keer vermelden, arm kind.

Nu weer verder stuiteren.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Doperwtje lekker uitgelaten dus? Voelde je je wankel op je benen of viel het mee? Ik vond de eerste keer naar buiten met Ceetje zo raar, was een week niet buiten geweest toen.

Aaaaaaaah arme Nemo!

Ceetje had ook zoiets, die zuchtte van de week 'mama het lijkt wel een droom zo leuk is het'
Eergisteren had ik mijn Eerste Uitje na de bevalling. Naar het winkelcentrum aan de overkant (nog geen vijf minuten lopen). Halverwege was ik al kapot . Nu viel het mee gelukkig. Later wel kapot, maar kan ook door nogal slapeloze nacht komen .

Ik vond het trouwens zo zielig... dat wandelwagenmatrasje lijkt me zo hard en dun en dan schudt Doperwtje zo heen en weer...?
Peas on earth!
Ahh, die arme Nemo

Wel heel lief en fijn dat hij nu zo blij is. Gewoon vaak zeggen dat jullie nog éééúwig daar blijven wonen

Ceetje ook al zo blij en tevreden dus
Peas on earth!
Er zit toch wel vering in die wagen?

Mijne sliepen altijd lekker door het geschommel, maar wellicht waren die dus gewoon comateus.
Ja, veert wel, maar dat kleine hoofdje leek me gewoon nog zo teer enzo

Hier trouwens ook wel een goed slapend Doperwtje, hoewel misschien ook wel comateus
Peas on earth!
Comateus!

Beetje schommelen is niet erg, wel even zachtjes van stoepranden af enzo.

Lieve Nemo!

Ik begrijp dat jij dus zondag niet gaan kijken naar de finale, Vish? Je weet niet wat je mist. Alleen he sfeertje er omheen is al leuk!
Loretta is De Mol. Punt.
Misschien is dit is voor de Doppert?

Ja we gaan juist wel kijken hoor Kess, in vol oranje ornaat met chips en oranje tompoucen.
Je moet donuts eten tijdens het volkslied. Echt waar. Dat heb ik alle wedstrijden gedaan, maar dat helpt dus, want dan winnen ze we. Ben nu alleen door het WK wel weer een kilo zwaarder.
Loretta is De Mol. Punt.
Prachtige DopMuts!
Loretta is De Mol. Punt.
DopMuts

*gaat meteen online zo'n helmpje bestellen*

Zo dadelijk komt het consultatiebureau. Geen idee wat ze eigenlijk precies gaan doen.
Peas on earth!
Kennis maken.
Vooralsnog zijn ze al 11 minuten te laat
Peas on earth!
Maak er even een notitie van
Oooh bij mij kwam toen echt een vréééééselijk mens. En ze bleef ook maar zitten. het ging nergens over.
Nee geen donuts, heb me gister al laten gaan met die vieze kikkers.
En die gore wijn
Ik weet niet eens meer waar we het over gehad hebben. Echt heel erg. Heb nog 1 blikje staan
Vish had het dus gezellig?

CB-mens kwam uiteindelijk kwartier te laat. Hield praatje over doel CB, bladerbladerblaa, gaf tips die ik zelf al wist (maar niet erg, want daardoor voelde ik me heel Slim enzo ) en heeft Doperwtje gewogen en geconstateerd dat ie heel mooi en knap en geweldig is. Ik vond haar dus aardig
Peas on earth!
O god, moederkloek die je d'r bent
Peas on earth!
Ik had het enorm gezellig met mezelf

Iemand nog iets leuks met kippenbouten? Wil ze morgen eten dus eventueel kunnen ze straks al in een marinade...
Oooh vanmiddag nog genant!!!

Echt een enorm dikke vrouw in zo'n electrische rolstoel. Nemo bekijkt het eens goed en zegt bewonderend; Zooooo heeeyy, Rupsje Nooitgenoeg is er niks bij
Whahahahahahahahahahaha ik hoop maar voor die mevrouw dat ze het boek niet kent
Ik geloof en hoop dat ze het niet hoorde of begreep.

Hoe laat gaan jullie rijden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven