T-huis
zondag 11 juli 2010 om 15:08
Staan de donuts al klaar Kess?
Nemo ligt nu heerlijk te maffen dus die gaat het wel redden vanavond. Hij heeft een poster gekregen van Ned. elftal en viel ik even door de mand zeg ik ken er wel ...7 van de 28 op de poster (en 2 daarvan zijn de Boer en Cocu )
Er steekt hier net weer een enorme wind op!
Nemo ligt nu heerlijk te maffen dus die gaat het wel redden vanavond. Hij heeft een poster gekregen van Ned. elftal en viel ik even door de mand zeg ik ken er wel ...7 van de 28 op de poster (en 2 daarvan zijn de Boer en Cocu )
Er steekt hier net weer een enorme wind op!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 11 juli 2010 om 15:16
Vish
Ik klets ook altijd gewoon een beetje interessant mee, terwijl ik er de helft niet van snap, dat voetbal.
Hier een door de hitte bevangen Doperwtje
Gisteravond en vannacht heel veel en heel lang huilen.... had ook verhoging. Later gelukkig weer gezakt en uiteindelijk wel een paar uurtjes geslapen. Nu issie ook hangerig en stickerig.....
Ik klets ook altijd gewoon een beetje interessant mee, terwijl ik er de helft niet van snap, dat voetbal.
Hier een door de hitte bevangen Doperwtje
Gisteravond en vannacht heel veel en heel lang huilen.... had ook verhoging. Later gelukkig weer gezakt en uiteindelijk wel een paar uurtjes geslapen. Nu issie ook hangerig en stickerig.....
Peas on earth!
zondag 11 juli 2010 om 15:45
Ja, de donuts staan klaar! Tony heeft net als Nemo ook een middagdutje gedaan, dus die is er ook helemaal klaar voor. Of Vito ook meekijkt, hangt een beetje af van of hij het trekt. Zoals het er nu naar uitziet, gaat hij vanmiddag niet meer slapen en dan gooi ik hem vóór acht uur op bed en laat ik buren en ouders heul zachtjes naar binnen slapen. Dat hij dan bij het eerste doelpunt weer wakker wordt, tja... daar kan ik ook niks aan doen!
Arm Dopke! Helpt het misschien een beetje om hem met een lauw/koud/fris washandje een beetje af te deppen? Dat brengt wellicht een beetje verkoeling. Jammer dat dit ook niet echt knuffelweer is. Heeft hij wel al een oranje rompertje aan?
Inad, gaan jullie wel kijken vanavond? En ben je dan voor Nederland of voor Spanje? Wel een heel leuke wedsrijd voor jou, natuurlijk!
Arm Dopke! Helpt het misschien een beetje om hem met een lauw/koud/fris washandje een beetje af te deppen? Dat brengt wellicht een beetje verkoeling. Jammer dat dit ook niet echt knuffelweer is. Heeft hij wel al een oranje rompertje aan?
Inad, gaan jullie wel kijken vanavond? En ben je dan voor Nederland of voor Spanje? Wel een heel leuke wedsrijd voor jou, natuurlijk!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 11 juli 2010 om 18:42
DIEGO MARADONA?????
Hier nog rustig hoor, Nemo eet zijn 11 wortels nu op en de oranjetompouce hebben we ook al weggewerkt.
Hij zat te youtuben, allemaal oude wedstrijden en hij denkt dat hij de wedstrijd al gezien heeft. Ik zou er mijn voordeel mee kunnen doen
Hier nog rustig hoor, Nemo eet zijn 11 wortels nu op en de oranjetompouce hebben we ook al weggewerkt.
Hij zat te youtuben, allemaal oude wedstrijden en hij denkt dat hij de wedstrijd al gezien heeft. Ik zou er mijn voordeel mee kunnen doen
dinsdag 13 juli 2010 om 14:59
De jongens het nog helemaal gezien Kess?
Nemo zit nu zijn eerste lolly ever te eten. Gekregen van kind op school.
Oh terwijl ik dit typ is hij er alweer klaar mee. Dat is toch geen snoep, kan er niet eens op kauwen.
Mooi, zijn we daar ook weer makkelijk vanaf!
Nemo zit nu zijn eerste lolly ever te eten. Gekregen van kind op school.
Oh terwijl ik dit typ is hij er alweer klaar mee. Dat is toch geen snoep, kan er niet eens op kauwen.
Mooi, zijn we daar ook weer makkelijk vanaf!
dinsdag 13 juli 2010 om 16:36
Ik vind lolly's ook vreselijk. Tony houdt sowieso niet van zoete snoep, die heeft liever een plakje worst of een stukje kaas. En Vito eet gewoon alleen maar aardappels, vlees en boterham met chocopasta. Ook al zo lekker makkelijk!
Tony heeft de wedstrijd helemaal gezien. Hij vond het prachtig. Totdat Spanje scoorde. "Voetbal is stom." Vito heeft gewoon geslapen.
Tony heeft de wedstrijd helemaal gezien. Hij vond het prachtig. Totdat Spanje scoorde. "Voetbal is stom." Vito heeft gewoon geslapen.
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 14 juli 2010 om 21:18
Hmmm, kleine rectificatie. We hebben geen tv-signaal meer. En ik reed net even naar de Chinees en kwam talloze geknakte bomen tegen. Sommige op auto's of huizen. Brandweer op verschillende plaatsen aan het helpen. En hier in de straat alleen een paar afgewaaide twijgjes, zo raar!
Loretta is De Mol. Punt.