Beetje bizar ex-topic
donderdag 8 juli 2010 om 00:43
Ik zit even met een hele bizarre vraag. Mijn ex speelde graag world of warcraft. Ik heb die hele toestand daarom nog steeds op mijn computer staan. Ik weet dat hij daar heeeeeeeel veel uren in heeft gestoken, maar nu bijna een jaar later heeft hij er nooit iets over gezegd. Het neemt bij mij in de computer heel veel geheugen in. Maar ik weet ook hoeveel tijd hij er in heeft zitten. Ik zou het graag wissen van mijn computer zodat ik extra geheugen heb. Maar ik twijfel een beetje of dat niet lullig is aangezien hij er zoveel tijd in heeft zitten. Een google-sessie leert mij namelijk dat die poppetjes nog best wel geld opleveren zou je ze willen verkopen. Overleggen is een optie, maar ik heb liever zo weinig mogelijk contact. Wat zouden jullie doen?
donderdag 8 juli 2010 om 09:18
donderdag 8 juli 2010 om 09:18
Gewoon wissen, zoals al hierboven is gezegd: zijn resultaten staan op internet, op de server van de host van het spel. Het programma zelf, dat op jouw pc staat, zorgt er alleen maar voor dat hij het spel kan spelen. Dat programma kan hij op willekeurig welke pc installeren, vervolgens inloggen op het web en weer spelen.
Als de resultaten op zijn pc zouden staan, dan zou het spel niet zo leuk zijn denk ik. Dan zou iedere nerd zijn resultaten kunnen manipuleren namelijk.
Bekijk het anders zo: als jij geen toegang meer hebt tot internet op jouw pc, dan blijven je posts op het vivaforum ook gewoon bestaan.
Op je werk gebruik je ook systemen die op jouw pc zijn geinstalleerd, maar de gegevens worden niet opgeslagen op jouw pc, die worden op een server van het bedrijf gezet. Als alle computers stuk gaan, dan blijven alle gegevens evengoed bewaard, op die server. Soms is zelfs die server virtueel overigens.
Ik ben IT-consultant, dat helpt misschien
Als de resultaten op zijn pc zouden staan, dan zou het spel niet zo leuk zijn denk ik. Dan zou iedere nerd zijn resultaten kunnen manipuleren namelijk.
Bekijk het anders zo: als jij geen toegang meer hebt tot internet op jouw pc, dan blijven je posts op het vivaforum ook gewoon bestaan.
Op je werk gebruik je ook systemen die op jouw pc zijn geinstalleerd, maar de gegevens worden niet opgeslagen op jouw pc, die worden op een server van het bedrijf gezet. Als alle computers stuk gaan, dan blijven alle gegevens evengoed bewaard, op die server. Soms is zelfs die server virtueel overigens.
Ik ben IT-consultant, dat helpt misschien
donderdag 8 juli 2010 om 09:32
wow kan een behoorlijk verslavend spel zijn, maar dan moet je m.i. wel verslavingsgevoellig zijn. Ik speel het al een jaar of 4 soms wat meer soms een maand of 2 helemaal niet .
OT, je kan het spel wissen van de computer, zoals met al zegt. De characters gaan niet verloren. Dat kan alleen als je inlogt en de delete. Maar dan nog kan je ex ze weer bij blizzard opvragen
Gewoon het spel van je computer afmieteren dus.
OT, je kan het spel wissen van de computer, zoals met al zegt. De characters gaan niet verloren. Dat kan alleen als je inlogt en de delete. Maar dan nog kan je ex ze weer bij blizzard opvragen
Gewoon het spel van je computer afmieteren dus.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 8 juli 2010 om 09:33
quote:Vl43inder schreef op 08 juli 2010 @ 09:25:
Dat lijkt mij ook 4wheelsand1heart. Hij heeft het vast al lang op een andere pc geinstalleerd.Kan, maar hoeft niet natuurlijk, mijn vriend speelde in het begin met mij mee, we hadden allebei een account. Hij speelt al zeker anderhalf jaar geen wow meer Mss was haar ex het spel ook wel gewoon zat.
Dat lijkt mij ook 4wheelsand1heart. Hij heeft het vast al lang op een andere pc geinstalleerd.Kan, maar hoeft niet natuurlijk, mijn vriend speelde in het begin met mij mee, we hadden allebei een account. Hij speelt al zeker anderhalf jaar geen wow meer Mss was haar ex het spel ook wel gewoon zat.
donderdag 8 juli 2010 om 10:42
quote:BosAap schreef op 08 juli 2010 @ 10:24:
Heb niet alles gelezen, maar je zou het ook op een cd/usb kunnen zetten, briefje d'r bij en naar hem opsturen. Dan kun je het van je eigen pc afhalen.Kun je beter de installatie cd's opsturen. Aangezien het te veel ruimte inneemt in TO's pc lijkt me niet dat eea op een cd past of op een goedkope usb stick, eerder op een paar dvd's of een remote harddisk, da's wel weer zonde van het geld.
Heb niet alles gelezen, maar je zou het ook op een cd/usb kunnen zetten, briefje d'r bij en naar hem opsturen. Dan kun je het van je eigen pc afhalen.Kun je beter de installatie cd's opsturen. Aangezien het te veel ruimte inneemt in TO's pc lijkt me niet dat eea op een cd past of op een goedkope usb stick, eerder op een paar dvd's of een remote harddisk, da's wel weer zonde van het geld.
donderdag 8 juli 2010 om 10:47
donderdag 8 juli 2010 om 10:49
Dat filmpje! Lijkt wel een beest die jongen..
Maar kost WoW ook niet iedere maand geld? Ik weet dat er 'illegale' versies zijn, maar de echte heeft toch ook een abonnement? Als hij er al een jaar niet mee speelt, dan zal hij toch niet iedere maand blijven betalen?
Deleten, had ie er maar zelf ook over na moeten denken dat het er nog staat.
Maar kost WoW ook niet iedere maand geld? Ik weet dat er 'illegale' versies zijn, maar de echte heeft toch ook een abonnement? Als hij er al een jaar niet mee speelt, dan zal hij toch niet iedere maand blijven betalen?
Deleten, had ie er maar zelf ook over na moeten denken dat het er nog staat.
donderdag 8 juli 2010 om 10:55
Je kan gamecards kopen voor wow in de winkel, dan betaal je 2 maanden geloof ik.
Ook kan je online speeltijd kopen per maand, 3 maanden of 6 maanden.
Zelf maak ik altijd gebruik van ideal, en dan per maand, omdat ik ook regelmatig een maandje ( of 2 ) niet speel. Zonde als ik dan 6 mnd betaald heb.
Ook kan je online speeltijd kopen per maand, 3 maanden of 6 maanden.
Zelf maak ik altijd gebruik van ideal, en dan per maand, omdat ik ook regelmatig een maandje ( of 2 ) niet speel. Zonde als ik dan 6 mnd betaald heb.
donderdag 8 juli 2010 om 11:48
donderdag 8 juli 2010 om 16:15
quote:Letgo schreef op 08 juli 2010 @ 10:08:
Bedankt voor de reacties...ik ga het er af halen. Hij heeft trouwens de installatiecd's hier ook nog liggen, dus ik denk dat hij de interesse verloren is.Dat hoeft niet hoor, je kunt het met een actieve account gewoon van hun site downloaden. *hier zit iemand die zo slim was om 1 van die klote cd's ergens kwijt te raken*. Ik spreek uit ervaring dus
Bedankt voor de reacties...ik ga het er af halen. Hij heeft trouwens de installatiecd's hier ook nog liggen, dus ik denk dat hij de interesse verloren is.Dat hoeft niet hoor, je kunt het met een actieve account gewoon van hun site downloaden. *hier zit iemand die zo slim was om 1 van die klote cd's ergens kwijt te raken*. Ik spreek uit ervaring dus