Beetje bizar ex-topic
donderdag 8 juli 2010 om 00:43
Ik zit even met een hele bizarre vraag. Mijn ex speelde graag world of warcraft. Ik heb die hele toestand daarom nog steeds op mijn computer staan. Ik weet dat hij daar heeeeeeeel veel uren in heeft gestoken, maar nu bijna een jaar later heeft hij er nooit iets over gezegd. Het neemt bij mij in de computer heel veel geheugen in. Maar ik weet ook hoeveel tijd hij er in heeft zitten. Ik zou het graag wissen van mijn computer zodat ik extra geheugen heb. Maar ik twijfel een beetje of dat niet lullig is aangezien hij er zoveel tijd in heeft zitten. Een google-sessie leert mij namelijk dat die poppetjes nog best wel geld opleveren zou je ze willen verkopen. Overleggen is een optie, maar ik heb liever zo weinig mogelijk contact. Wat zouden jullie doen?
donderdag 8 juli 2010 om 00:46
donderdag 8 juli 2010 om 00:53
@pimpelmeesje: ik speel het niet dus weet niet hoe het zit. Hij speelde het ooit op onze gezamenlijke computer die nu van mij is. Het staat er nog steeds in. Het neemt alleen heel veel geheugen in beslag dus ik zou het graag wissen ik weet alleen niet of ik daarmee 'schade' toebreng.
@Arimara: Als ik het spel van mijn computer verwijder zijn zijn poppetjes niet weg? Of begrijp ik dat verkeerd? Kan hij dan gewoon ergens anders doorspelen met dezelfde poppetjes?
@Arimara: Als ik het spel van mijn computer verwijder zijn zijn poppetjes niet weg? Of begrijp ik dat verkeerd? Kan hij dan gewoon ergens anders doorspelen met dezelfde poppetjes?
donderdag 8 juli 2010 om 01:00
donderdag 8 juli 2010 om 01:01
quote:Letgo schreef op 08 juli 2010 @ 00:53:
Nee die zijn er gewoon nog, het is namelijk dat je met je eigen account gegevens ergens kunt inloggen zolang daar het spel maar is geinstalleerd.
Net zoals je gewoon ook op iedere pc bij Viva kunt inloggen zeg maar.
Nee die zijn er gewoon nog, het is namelijk dat je met je eigen account gegevens ergens kunt inloggen zolang daar het spel maar is geinstalleerd.
Net zoals je gewoon ook op iedere pc bij Viva kunt inloggen zeg maar.
donderdag 8 juli 2010 om 01:02
quote:Ligeia schreef op 08 juli 2010 @ 00:58:
[...]
Dat waar jij dus baat bij hebt: wissen!...
Ja denk ik ook...hij heeft er een jaar niet naar omgekeken en ik wil de sporen ook graag uitwissen. Mijn computer nu...dus misschien gewoon wissen.
*Ik stel me nu een mannelijke forummer voor die zo met een heel dramatisch verhaal komt over hoe ik dat in Godsnaam in mijn hoofd kon halen*
[...]
Dat waar jij dus baat bij hebt: wissen!...
Ja denk ik ook...hij heeft er een jaar niet naar omgekeken en ik wil de sporen ook graag uitwissen. Mijn computer nu...dus misschien gewoon wissen.
*Ik stel me nu een mannelijke forummer voor die zo met een heel dramatisch verhaal komt over hoe ik dat in Godsnaam in mijn hoofd kon halen*
donderdag 8 juli 2010 om 01:04
donderdag 8 juli 2010 om 01:09
Haha Arimara, niks op tegen hoor. Ik weet alleen hoeveel tijd er in dit geval in zat bij een 'man' en ben een beetje bang dat het drama op gaat leveren als ik wat wis. Maar als ik jou zo hoor maakt het niet uit. Als ik het van mijn computer afhaal blijft het gewoon bestaan. Ik slaap nog even een nachtje (wacht op eventuele tegenreacties) en dan wis ik het dus. Kan ik weer wat leuke vrouwenseries downloaden
donderdag 8 juli 2010 om 01:09
quote:minny schreef op 08 juli 2010 @ 01:06:
Als je geen contact wil, dan huppakee wissen. Volgens mij kan hij gewoon elders met zijn accoutn inloggen en zo niet, dan heeft ie na een jaar toch echt pech als ie ineens komt zeuren.En dan nóg, hij kan een scroll of resurrection op de site van Blizzard vragen mocht dat zo zijn...krijgt ie zijn account terug.
Als je geen contact wil, dan huppakee wissen. Volgens mij kan hij gewoon elders met zijn accoutn inloggen en zo niet, dan heeft ie na een jaar toch echt pech als ie ineens komt zeuren.En dan nóg, hij kan een scroll of resurrection op de site van Blizzard vragen mocht dat zo zijn...krijgt ie zijn account terug.
donderdag 8 juli 2010 om 01:13
Gewoon wissen die hap, het geïnstalleerde spel op de computer is alleen ´het spel´, zijn characters (waarvoor hij dus moet inloggen) staan gesaved op, zeg maar even voor het gemak, de computer van de spelfabrikant.
Als jij het spel delete van je computer zal er helemaal niets gebeuren met zijn characters en hij zal er niets van weten of merken, ook niet als hij het spel nog speelt.
Als jij het spel delete van je computer zal er helemaal niets gebeuren met zijn characters en hij zal er niets van weten of merken, ook niet als hij het spel nog speelt.
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
donderdag 8 juli 2010 om 01:22
Fijn om te horen van mensen die weten hoe het zit. Beetje bizar topic in die zin, maar ik heb het liefst zo weinig mogelijk contact met mijn ex, maar dit spel neemt toch echt wel heel veel geheugen in. Dus als ik het kan wissen is het mooi. Maar ik geloof na aanleiding van de reacties dat ik dat wel met een gerust hart kan doen
donderdag 8 juli 2010 om 08:16
Letgo, als hij graag wow speelde, doet hij dat waarschijnlijk nog steeds... heeft hij dan toch zeker wel de installatiecd's meegenomen? Zijn poppetjes blijven bestaan op zijn account.
* ik denk ineens dat mijn zoons mij lang geleden ook een account hebben laten maken, ik heb een vrouwelijke avatar die nu al z'n anderhalf jaar op hetzelfde veld staat te trappelen met een kistje fruit in haar armen om het weg te brengen voor extra credits..als ik zou inloggen staat ze er nog steeds, ik ga me bijna schuldig voelen...*
* ik denk ineens dat mijn zoons mij lang geleden ook een account hebben laten maken, ik heb een vrouwelijke avatar die nu al z'n anderhalf jaar op hetzelfde veld staat te trappelen met een kistje fruit in haar armen om het weg te brengen voor extra credits..als ik zou inloggen staat ze er nog steeds, ik ga me bijna schuldig voelen...*