Jongensnamentopic!
woensdag 7 juli 2010 om 14:20
@ Catoo
Ik vind Elai hoe je het schrijft ook mooier dan Ilay. Vind Ilay alleen net weer iets vriendelijker en liever klinken als je het hardop zegt. Verder heb ik nog op mn eigen lijstje staan:
Lennox
Ilay (nu met Elai op nr. 2)
Nolan
Ewan
Vince
Dex
Mag ik nu ook van jou weten welke namen jij verder nog op jouw lijstje staan / welke namen jouw favoriet zijn?
Ik vind Elai hoe je het schrijft ook mooier dan Ilay. Vind Ilay alleen net weer iets vriendelijker en liever klinken als je het hardop zegt. Verder heb ik nog op mn eigen lijstje staan:
Lennox
Ilay (nu met Elai op nr. 2)
Nolan
Ewan
Vince
Dex
Mag ik nu ook van jou weten welke namen jij verder nog op jouw lijstje staan / welke namen jouw favoriet zijn?
woensdag 7 juli 2010 om 16:06
Hallo allemaal, ik zoek dringend namenhulp want ben over maarliefst 1 week uitgerekend. We weten dat we een jongen krijgen en mijn man vindt de naam Bor helemaal geweldig. Ik vind het ook wel een leuke, stoere naam maar kan de associatie met de Fabeltjeskrant niet uit mijn hoofd krijgen. Wat vinden jullie van Bor? En hebben jullie suggesties voor aanverwante namen - kort en liever geen top 10 naam.
donderdag 8 juli 2010 om 17:00
Over 3 weken ben ik uitgerekend. Over de meisjesnaam zijn we er nog steeds niet uit. Voor een jongensnam waren we er al uit voordat ik zwanger was. en nu...... begin ik te twijflelen!
Wij hadden al die tijd Boris !
Nu begin ik twijfelen, vind Thijm, thijn en Thijmen ook wel erg leuk.
Aan de andere kant ben ik bang dat ik straks spijt heb. Naam van mijn man begint ook met een B maar dat heb ik op zich niet echt als probleem gezien.
dochters heten Merel en Jula.
Kunnen jullie mij helpen de knoop door te hakken?
Wij hadden al die tijd Boris !
Nu begin ik twijfelen, vind Thijm, thijn en Thijmen ook wel erg leuk.
Aan de andere kant ben ik bang dat ik straks spijt heb. Naam van mijn man begint ook met een B maar dat heb ik op zich niet echt als probleem gezien.
dochters heten Merel en Jula.
Kunnen jullie mij helpen de knoop door te hakken?
donderdag 8 juli 2010 om 17:42
Ik vind Boris wel origineler dan Thijm, Thijmen, Thijn...
Wij hebben een beetje hetzelfde gehad, voor de zwangerschap waren we al uit over de namen, toen ik zwanger werd begon mijn man te twijfelen. We zijn toen op zoek gegaan naar andere namen die we mooi vonden, maar bij elke naam hadden we steeds het gevoel dat 'onze' naam toch mooier was. En zo zijn we er vol overtuiging weer bij teruggekomen
Dat de naam van je man ook met de B begint zou mij niks uitmaken, daar zal ik het zelf nooit van af laten hangen.
Wij hebben een beetje hetzelfde gehad, voor de zwangerschap waren we al uit over de namen, toen ik zwanger werd begon mijn man te twijfelen. We zijn toen op zoek gegaan naar andere namen die we mooi vonden, maar bij elke naam hadden we steeds het gevoel dat 'onze' naam toch mooier was. En zo zijn we er vol overtuiging weer bij teruggekomen
Dat de naam van je man ook met de B begint zou mij niks uitmaken, daar zal ik het zelf nooit van af laten hangen.
vrijdag 9 juli 2010 om 15:26
dinsdag 13 juli 2010 om 10:01
Ik vind Lode mooier klinken..
Hier ook een dilemma.
Inmiddels ruim 40 weken zwanger en nog zijn we niet uit een jongensnaam!
We hebben tot nu toe; Ruben, Ravi, Robin.
Heeft iemand nog suggesties?
Het is puur toeval dat de namen met een R beginnen, andere beginletter mag ook. Liever niet langer dan twee lettergrepen..
Hier ook een dilemma.
Het is puur toeval dat de namen met een R beginnen, andere beginletter mag ook. Liever niet langer dan twee lettergrepen..
dinsdag 13 juli 2010 om 10:24
quote:hannelorez schreef op 13 juli 2010 @ 09:56:
zit met een dilemma! Welke naam vinden jullie leuker voor mijn zoontje (moet 1 dezer dagen geboren worden..help!) : Mink of Lode?
Kweet het is puur een smaak kwestie maar ik vind ze beiden leuk!Ik vind Lode veel mooier ... bij mink denk ik aan verminkt :S ik weet ook niet waarom.
zit met een dilemma! Welke naam vinden jullie leuker voor mijn zoontje (moet 1 dezer dagen geboren worden..help!) : Mink of Lode?
Kweet het is puur een smaak kwestie maar ik vind ze beiden leuk!Ik vind Lode veel mooier ... bij mink denk ik aan verminkt :S ik weet ook niet waarom.
dinsdag 13 juli 2010 om 10:25
quote:Keye schreef op 13 juli 2010 @ 10:01:
Hier ook een dilemma.
Rody
Rafeal
Ronin
Hier ook een dilemma.
Rody
Rafeal
Ronin
dinsdag 13 juli 2010 om 10:56
quote:hannelorez schreef op 13 juli 2010 @ 09:56:
Kweet het is puur een smaak kwestie maar ik vind ze beiden leuk!
Lode met stip op nummer 1! Hele leuke naam!
Bij Mink denk ik eerder aan de meisjesnaam Minke.
En verder aan mank (manke nelis) en ook aan verminkt.
Kweet het is puur een smaak kwestie maar ik vind ze beiden leuk!
Lode met stip op nummer 1! Hele leuke naam!
Bij Mink denk ik eerder aan de meisjesnaam Minke.
En verder aan mank (manke nelis) en ook aan verminkt.
dinsdag 13 juli 2010 om 10:58
quote:Keye schreef op 13 juli 2010 @ 10:01:
Hier ook een dilemma.
Nolan
Xavi
Yari
Renz
Rowan
Hier ook een dilemma.
Nolan
Xavi
Yari
Renz
Rowan