Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
quote:Sam32 schreef op 19 juni 2010 @ 21:58:

Joep vind ik leuk!!!!!! Het is helaas wel een beetje een pest/rijm-naam denk ik.Nou ja, in principe kan je met elke naam gepest worden. Ik ken verschillende kinderen die Joep heten. Maar ik heb nog nooit iemand flauw horen doen om de naam.
quote:Punkiedunkie schreef op 19 juni 2010 @ 22:00:

Wat vinden jullie van:

Sietse Mooi!

Eli Ik denk gelijk aan een meisje

Torre Mooi! Maar ik denk ook aan een tor?Misschien nog wat ideetjes: Wiebe, Wytse/Wietse, Jesse, Seppe/Sep/Sepp/Seb
Wiebe vind ik leuk!

Seph heet het kind van mijn ex.... Mwa;-)

Wietse doet me aan een stukje van Hans Teeuwen denken, niet echt handig, geloof me;-)

Jesse vind ik echt lelijk...

Bij Torre ligt al twijfel omdat beiden dan met een T zouden beginnen... Aan die tor had ik niet eens gedacht;-)
Teije en Jorn

Teije en Borre

Teije en Jurre

Teije en Rune

Teije en Jens

Teije en Fedde

Teije en Jelte

Teije en Josse

Teije en Keimpe

Teije en Siebren
Hmmmm, Jelte is leuk. Keimpe ook, maar zo heet mijn oom. Bedankt!
Aparte en minder aparte, leuke en minder leuke jongensnamen;

Jarinder

Jelle (blijf ik leuk vinden)

Eef

Bram

Jurre

Jon

Jesse

Ruben

Job

Kayan

Levi
Faas vind ik gaaf!

Joep vind ik ook leuk, lekker gewoon.

Namen die ik mooi vind passen bij Teije;

Faas (!), Loek, Fender, Abe, Floren, Laurens, Lode, Olivier, Saï, Tigo, Raem, Duuk, Sam, Runar, Faber, Evan, Diem, Jari, Nino, Roemer, Raúl.
Ties? Finn??
Hoi Catoooo! ( en de rest)

Bedankt! Volgens mij hebben we alleen een behoorlijk andere smaak... En de namen die ik uit jullie tips liet horen aan lief, zijn allemaal afgewezen... Zucht... Maar we hebben nog heel lang;-)
quote:zonnetje82 schreef op 19 juni 2010 @ 18:57:

wat vinden jullie van lian?

ik vind joep .. tjah.. te gewoontjes .. maar er zijn zat mensen die daar dus wel van houden lian doet me denken aan liga. Ik hou zelf inderdaad van 'gewone' namen. Rik vind ik ook leuk, maar staat niet bij onze achternaam, dus helaas. Of Erik, Tom, Tim, Bram ect Gewone Hollandse namen. Maar zo te lezen is dat niet echt 'in'
@punkiedunkie

Jammer dat je man Jelte niet leuk vind,vind het namenlijk een erg mooie combi.

ik gooi er nog een paar in

Guus

Mart

Seth

Mathis

Ward

Noud

Pelle

Senne

Sil

Mels

Jitse

Joppe

Jochem

Rienk
Ik vindt Jelte ook leuk. En Joep ook.

Hier wordt getwijfeld tussen Jasper, Hidde of Ciske.

Ik vindt Ciske zelf een mooie naam maar ben bang voor de associatie met een zekere de Rat. Denken jullie dat dat mee valt en zo niet is het een negatieve of positieve associatie? Zou het een pest optie zijn en wordt mijn kind eeuwig De Rat genoemd of is die film echt te oud? Graag advies of meningen.
ik denk wel gelijk aan Ciske de rat,daarbij vind ik het de minst mooie naam van de 3
tjah ik moet ook zeker aan ciske de rat denken, daar ontkom je echt niet aan denk ik.

O mensennnnnnnn ik kom maar geen leuke jongensnaam tegen en ben toch echt elke dag op internet hihi (A)
quote:_Sungirl_ schreef op 11 juni 2010 @ 20:49:

Meiden we hebben een zoon.En ik ben weer zwanger en we hebben afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad en alles is goed en het is weer een boy.Onze andere zoon heet Kayne en we zoeken daar dus een naam bij het liefst wel keltisch,iers,engels en niet te lang en niet met een K.En ook een beetje apart.

Dus meiden kom maar op als jullie iets weten.

Ik ben nu ook zwanger, ik heb al een zoon en we hadden bij nr 1 enorm veel moeite om een jongensnaam te bedenken..

NU hadden we de naam Noam .... maar.... ik krijg nu een meisje..

Ik vind Kayne wel mooi bij Noam, dus misschien vind je het wat!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
ik vind het leuk ... maar ja, ik had liam in mijn hoofd he...

en kayne vind ik ook een leuke naam trouwens :-)
quote:biol schreef op 22 juni 2010 @ 15:47:

[...]

Ik ben nu ook zwanger, ik heb al een zoon en we hadden bij nr 1 enorm veel moeite om een jongensnaam te bedenken..

NU hadden we de naam Noam .... maar.... ik krijg nu een meisje..

Ik vind Kayne wel mooi bij Noam, dus misschien vind je het wat!Dat wordt dan Naomi zeker
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
haha nee hoor nouschi... zeker niet!

Het lijkt er in de verste verte niet op!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 22 juni 2010 @ 19:22:

haha nee hoor nouschi... zeker niet!

Het lijkt er in de verste verte niet op!Op zich best een mooie naam toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Buurvrouwtje schreef op 22 juni 2010 @ 13:43:

Ik vindt Ciske zelf een mooie naam maar ben bang voor de associatie met een zekere de Rat. Ik denk dan meteen aan Ciske de Rat. Ik zou mijn zoon nooit zo noemen.
quote:nouschi schreef op 22 juni 2010 @ 19:24:

[...]

Op zich best een mooie naam toch?Ja maar past niet echt bij ons... ik vind het ergens een beetje een kamp naam...
Biol: wat vind je dan van Noa?
Bedankt voor jullie reacties wat betreft Faas. Ik ben nu over de ergste schok heen, maar baal er wel van. Nu eerst maar eens rustig afwachten wat het gaat worden...

Ik vind Faas dus ontzettend gaaf! Joep vind ik ook leuk en Hidde ook. Ciske vind ik persoonlijk minder, ook vooral door de associatie met de rat.
Buurvrouwtje; Bij Ciske denk ik echt meteen aan Ciske de Rat, dat is niet echt een negatieve associatie bij mij, maar ook niet echt origineel.. ik zou het zelf nooit kiezen geloof ik.

Hidde vind ik wel een leuke naam, Jasper vind ik heel 'gewoontjes' maar wel leuk... Heb je hier iets aan?
quote:biol schreef op 22 juni 2010 @ 23:03:

[...]

Ja maar past niet echt bij ons... ik vind het ergens een beetje een kamp naam...Pas maar op straks heb je een waarschuwing aan je broek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven