Jongensnamentopic!
zaterdag 19 juni 2010 om 22:02
zaterdag 19 juni 2010 om 22:08
maandag 21 juni 2010 om 05:40
quote:zonnetje82 schreef op 19 juni 2010 @ 18:57:
wat vinden jullie van lian?
ik vind joep .. tjah.. te gewoontjes .. maar er zijn zat mensen die daar dus wel van houden lian doet me denken aan liga. Ik hou zelf inderdaad van 'gewone' namen. Rik vind ik ook leuk, maar staat niet bij onze achternaam, dus helaas. Of Erik, Tom, Tim, Bram ect Gewone Hollandse namen. Maar zo te lezen is dat niet echt 'in'
wat vinden jullie van lian?
ik vind joep .. tjah.. te gewoontjes .. maar er zijn zat mensen die daar dus wel van houden lian doet me denken aan liga. Ik hou zelf inderdaad van 'gewone' namen. Rik vind ik ook leuk, maar staat niet bij onze achternaam, dus helaas. Of Erik, Tom, Tim, Bram ect Gewone Hollandse namen. Maar zo te lezen is dat niet echt 'in'
dinsdag 22 juni 2010 om 13:43
Ik vindt Jelte ook leuk. En Joep ook.
Hier wordt getwijfeld tussen Jasper, Hidde of Ciske.
Ik vindt Ciske zelf een mooie naam maar ben bang voor de associatie met een zekere de Rat. Denken jullie dat dat mee valt en zo niet is het een negatieve of positieve associatie? Zou het een pest optie zijn en wordt mijn kind eeuwig De Rat genoemd of is die film echt te oud? Graag advies of meningen.
Hier wordt getwijfeld tussen Jasper, Hidde of Ciske.
Ik vindt Ciske zelf een mooie naam maar ben bang voor de associatie met een zekere de Rat. Denken jullie dat dat mee valt en zo niet is het een negatieve of positieve associatie? Zou het een pest optie zijn en wordt mijn kind eeuwig De Rat genoemd of is die film echt te oud? Graag advies of meningen.
dinsdag 22 juni 2010 om 15:47
quote:_Sungirl_ schreef op 11 juni 2010 @ 20:49:
Meiden we hebben een zoon.En ik ben weer zwanger en we hebben afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad en alles is goed en het is weer een boy.Onze andere zoon heet Kayne en we zoeken daar dus een naam bij het liefst wel keltisch,iers,engels en niet te lang en niet met een K.En ook een beetje apart.
Dus meiden kom maar op als jullie iets weten.
Ik ben nu ook zwanger, ik heb al een zoon en we hadden bij nr 1 enorm veel moeite om een jongensnaam te bedenken..
NU hadden we de naam Noam .... maar.... ik krijg nu een meisje..
Ik vind Kayne wel mooi bij Noam, dus misschien vind je het wat!
Meiden we hebben een zoon.En ik ben weer zwanger en we hebben afgelopen woensdag de 20 weken echo gehad en alles is goed en het is weer een boy.Onze andere zoon heet Kayne en we zoeken daar dus een naam bij het liefst wel keltisch,iers,engels en niet te lang en niet met een K.En ook een beetje apart.
Dus meiden kom maar op als jullie iets weten.
Ik ben nu ook zwanger, ik heb al een zoon en we hadden bij nr 1 enorm veel moeite om een jongensnaam te bedenken..
Ik vind Kayne wel mooi bij Noam, dus misschien vind je het wat!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 22 juni 2010 om 18:54
quote:biol schreef op 22 juni 2010 @ 15:47:
[...]
Ik vind Kayne wel mooi bij Noam, dus misschien vind je het wat!Dat wordt dan Naomi zeker
[...]
Ik vind Kayne wel mooi bij Noam, dus misschien vind je het wat!Dat wordt dan Naomi zeker
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 22 juni 2010 om 19:24
dinsdag 22 juni 2010 om 23:03
woensdag 23 juni 2010 om 15:54
Bedankt voor jullie reacties wat betreft Faas. Ik ben nu over de ergste schok heen, maar baal er wel van. Nu eerst maar eens rustig afwachten wat het gaat worden...
Ik vind Faas dus ontzettend gaaf! Joep vind ik ook leuk en Hidde ook. Ciske vind ik persoonlijk minder, ook vooral door de associatie met de rat.
Ik vind Faas dus ontzettend gaaf! Joep vind ik ook leuk en Hidde ook. Ciske vind ik persoonlijk minder, ook vooral door de associatie met de rat.
woensdag 23 juni 2010 om 18:27
woensdag 23 juni 2010 om 19:28