weer ruzie om kat

07-07-2010 20:08 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wederom dikke ruzie in huis met mijn vriend omdat hij een kattehaar in zijn eten vond.eentje! een kleintje! Dit is al de zoveelst keer dat hij ruzie maakt over mijn kat.

Ik heb al veel aangepast in huis.kat heef tnu een vaste slaapplek , mocht vroeger zelf keizen waar hij sliep. Kat komt nooit meer in de woonkamer etc. Ik houdt alles netjes schoon en nog wordt hij boos. Nu dreigt hij met stoppen met de relatie of kat weg. ik ben net zwanger dus zt gigantisch in de stress nu.

Graag jullie advies!
quote:Immortal schreef op 08 juli 2010 @ 10:59:

er voor zorgen dat er geen haren meer in het eten zitten....Onmogelijk. Tenzij je de kat weg doet.
]Immortal schreef op 08 juli 2010 @ 10:59:[/b]

er voor zorgen dat er geen haren meer in het eten zitten....[/quote]

...en dat zijn sloffen klaarstaan

....en zijn krantje

...en het bier koud staat

...en ik gedienstig ben

Jeez...1 haar! Waar hebben we het over
Nope
Ik kan niet in de toekomst kijken maar als ik dit zo allemaal lees en er niks gaat veranderen aan je relatie dan ben ik bang dat het een dood lopende weg is. Hij heeft zelf een kat gehad zeg je. Dan weet hij dat er haren vrij komen en je doet van alles om het te voorkomen. Dus hij moet niet zo zeiken.

Heb ook een kat lijkt op dit moment al zijn haar los te laten. Ik stofzuig me een slag in het rond maar ja ook ik kom wel eens een haar tegen tijdens het eten niks aan te doen.
Het gras aan de overkant is niet groen.
TO, er worden hier heel veel goede reacties gegeven. Ik zou eens serieus gaan kijken of jij wel gelukkig bent en zult worden met deze meneer. Mij lijkt het ook geen lot uit de loterij.

Zou het voor je kindje straks niet veel fijner zijn om een leuke stiefpapa te hebben, dan deze vent die zich zo opstelt? Die mama niet lief behandelt?

Als hij nu al zo begint over de kat (en als ik je vorige topics lees zijn vrienden, smsjes, schelden, dreigen relatie te verbreken, uit huis gaan etc).. dan kun je je borst natmaken voor wat er nog gaat komen als het kindje er straks is.

Ik wens je alle sterkte en geef inderdaad je kat een dikke knuffel. Dat is jouw maatje en dat blijft hij, tot de dood jullie scheidt.
quote:paloma schreef op 08 juli 2010 @ 10:56:

Ik zeg niet de kat voorgoed wegdoen, maar gewoon voor een tijdje. TO komt er dan waarschijnlijk achter dat het nu de kat is en wanneer die weg is, dan het wel iets anders is. Iemand die dreigt te stoppen met een relatie, zal naar mijn mening altijd wel iets vinden om over te zeiken zeuren.

Grapje hoop ik?

Ik zou vriend een tijdje wegdoen...gewoon, voor een tijdje....
quote:jackie23 schreef op 08 juli 2010 @ 11:09:

[...]Grapje hoop ik?

Ik zou vriend een tijdje wegdoen...gewoon, voor een tijdje....Geen grapje, wel sarcastisch. Lees even tussen de regels door .
quote:blondie81 schreef op 08 juli 2010 @ 06:44:

[...]

Ik heb gelukkig een tuin waarin de kat zijn behoefte doet.He lekker.
Voor mij wel redelijk herkenbaar, maar wel een stuk minder 'groot'. Ik heb een klein hondje, en mn vriend heeft er vaak commentaarop. Vindt het vies. Laatst in alle staten dat er 1 hondenhaar op de bekleding van zn autostoel zat ( hond is er niet in geweest, maar heeft hij meegenomen aan zn broek, denk ik.

Zo is hij ook heel stellig 'Geen honden in mijn huis'. Huh? Dus nooit samenwonen vanwege een klein hondje?

Ik word het langzaam aan beetje zat! Voordat hij komt loop ik bijna met een loup rond, zoekende naar hondenharen, pfff.. niet echt relaxed.

Maarrrrrrrrrrrrr... mijn hondje gaat er voor niemand uit, als t niet betert vliegt vriend er binnenkort uit!
Zorg ervoor dat je niet zwanger raakt, Fauve!
Gezien je andere topics lijkt me dit een lot uit de loterij, NOT!

Wat heeft je bezield om van deze man en ondanks al jullie problemen zwanger te worden?
quote:Fauve68 schreef op 08 juli 2010 @ 11:21:

Voordat hij komt loop ik bijna met een loup rond, zoekende naar hondenharen, pfff.. niet echt relaxed.

Als dit een noodzaak is om jullie relatie in stand te houden dan denk ik dat je er naast zit als je denkt dat het bij jullie 'kleiner' is.

Het gaat, zowel bij TO als bij jou, niet om de ene haar. Het gaat om het onmogelijke vragen van iemand en zo de kans voor jezelf creëren de ander daar op af te rekenen. Die afrekening levert macht op, en macht hoort niet (nooit!) thuis in een gelijkwaardige relatie.
ZWANGER? Neeeeeeeeeeeeeeeee, dar zorg ik wel voor! Heb al 3 koters, meer dan genoeg ( van een andere, dierliefhebbende papa, haha)

Dat is wel een eye opener, Twingeling, van die macht... ga ik eens even goed over na denken, zit wel iets in, geloof ik!
Ja Fauve, en kennis... da's pas macht
quote:elninjoo schreef op 08 juli 2010 @ 07:32:

Jammer dat het kat-probleem niet voor je zwanger werd is verholpen. Hij had toen beter kunnen zeggen dat ie niet met je wilde samenwonen zolang je 'n kat in huis had, dan had je nu niet met de shit gezeten dat je zometeen in je uppie met 'n kind blijft zitten. Als je nog maar net zwanger bent valt dat nog wel te verhelpen, zodat je met 'n schone lei opnieuw kan beginnen.TO heeft geen katprobleem, zelfs geen kindprobleem maar een manprobleem Nien. Het accent ligt iets anders.
quote:Immortal schreef op 08 juli 2010 @ 10:59:

er voor zorgen dat er geen haren meer in het eten zitten....Eitje. Zet vriend gewoon geen eten meer voor, dan loopt hij geen enkel risico.
Snap trouwens de overdreven reacties niet van mensen op het gegeven dat de kat zijn behoefte in de tuin doet. Dat doen de meeste buitenkatten.
quote:Ikbenanoniem schreef op 08 juli 2010 @ 11:45:

Snap trouwens de overdreven reacties niet van mensen op het gegeven dat de kat zijn behoefte in de tuin doet. Dat doen de meeste buitenkatten.Wat leuk dat je het zo subtiel even tot feit verheft dat het overdreven is . Jij snapt de reacties niet, en jij vindt ze overdreven. Dat is vanzelfsprekend je goed recht.
quote:twinkeling schreef op 08 juli 2010 @ 11:48:

[...]

Wat leuk dat je het zo subtiel even tot feit verheft dat het overdreven is . Jij snapt de reacties niet, en jij vindt ze overdreven. Dat is vanzelfsprekend je goed recht.Dank je.
quote:twinkeling schreef op 07 juli 2010 @ 20:57:

De vraag waarom ze zwanger is geworden is niet meer zo relevant. Baby komt, het is zoals het is. Bovendien is het nou niet echt constructief voor TO, die toch al in de rats zit, om zo op haar in te hakken.Waarom ze zwanger is?

Nou je hebt bloemetjes en bijtjes. Als het bijtje de nectar van het bloemetje.................................................

Waarschijnlijk is ze zwanger omdat ze on(voldoende)beschermde sex heeft gehad. Wel of niet geplant. Maar dat hoeft ze toch niet aan ons te verantwoorden?

Het gaat hier om de relatie tussen haar vriend, haar kat en haar.

(en dat is dan wel weer een heleboel haar)
Mmm beste Blondie, eens even in mijn glazen bol kijken. Jouw situatie over zeg eens 2 jaar: hopelijk gescheiden en gelukkig met je kind en kat en wie weet een lieve man. Maar waarschijnlijker: doodongelukkig, onderdanig en samenwonend met een heel vervelend dominant mannetje (sorry hoor maar dit soort figuren kan ik geen man noemen). Dreigen om weg te gaan om een kat en je zwangere vrouw achter laten ....brrrr
Het klinkt alsof jullie ruzies zijn alleen maar een excuus voor andere problemen in jullie relatie.

Misschien een onverwachte vraag, maar hoe is het met jullie seksleven ?
quote:Nuta75 schreef op 08 juli 2010 @ 13:51:

Misschien een onverwachte vraag, maar hoe is het met jullie seksleven ?
quote:Nuta75 schreef op 08 juli 2010 @ 13:51:

Het klinkt alsof jullie ruzies zijn alleen maar een excuus voor andere problemen in jullie relatie.

Misschien een onverwachte vraag, maar hoe is het met jullie seksleven ?Nou wel prima anders was ze nu niet zwanger he. Doe even gewoon zeg.
Blondie, met zo'n 'vriend' heb je geen vijanden nodig. Dit is geen gelijkwaardige relatie. Als je je eigen geluk niet belangrijk vindt, stel dan ieder geval het belang van je kind voorop. Zoals ik en vele anderen met mij: de kat is wederom een symptoom en geen oorzaak. Lees daarnaast bovenstaande posting van Twinkeling (die van 11:32) nog eens goed door en knoop haar woorden over 'macht' binnen een relatie goed in je oren.

Wil je echt voortdurend een loopgravenoorlog voeren met een droeftoeter die bij elke futiliteit dreigt de rode knop in te drukken en de bom te droppen? Dat ga je jezelf en je kind toch zeker niet aandoen?
quote:dangeensuus schreef op 08 juli 2010 @ 14:03:

[...]

Nou wel prima anders was ze nu niet zwanger he. Doe even gewoon zeg.

#1 Gebrek aan goed ( en passievol ) seksleven heeft niks te maken met het vermogen om zwanger te kunnen worden.

#2 Iedere situatie is uniek en anders en tegelijkertijd gebrek aan emotionele intimiteit en goed seksleven vaak leidt tot veel frustraties en ruzies over huishouden, huisdieren en gewoontes van elkaar etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven