Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
hallo dames

vandaag ben ik gelukkig een stuk fitter. Zit nu in de trein terug van een interview. Heerlijk zo'n ochtend buiten de deur. Ik voel trouwens dat ik ongesteld ga worden. Vandaag is dag 23. Hierna nog een cyclus en daarna gaan we ervoor!

@assie

leuk dat de bbq geslaagd was, maar jammer van je weg ebbende vakantiegevoel. Ik heb zaterdag het vrijgezellenfeest van mijn zus en zondag natuurlijk de wedstrijd. Gelukkig ben ik maandagmorgen vrij...

@pipo

goed bezig met regelen! Hier zijn het ook de puntjes op de i. Volgende week ontmoeten we de ambtenaar en ga ik mijn proefmake-up en kapsel laten doen. Leuk is t he!

Werkse allemaal vandaag!
ben ik weer

@assie: fijn dat de bbq geslaagd was!

Hier alles goed, beetje moe. Gisteren het hele pand gehad.. ik trakteerde op ijsjes omdat ik de poule had gewonnen en zwanger ben! echt superleuke reacties! Vooral toen ik vertelde dat het er twee zijn haha..!

Mijn andere directeur was vandaag even op de zaak en die reageerde echt heel enthousiast... wel lief en wenste met een fijne zwangerschap.. Een andere collega heeft ook een tweeling (tweeeiig).. en die weet hoe zwaar het is.

verder ben ik blij. morgenavond festival in utrecht... dan nog 2 weken werken en dan vakantie! we weten nog niet waarheen maar de tent gaat mee!

woehoew

@
@frutje: dat gaat snel...!! wauw....! eerst trouwen ofcourse en dan... hoppa!
Ja Frutje, dat is al bijna!!!! Spannend hoor. En ik ga er gewoon vanuit dat het voor het einde van 2010 raak is

Misschien een poule aan wagen als straks het WK voorbij is? haha

En Janine: wat fijn dat je het nu iedereen hebt kunnen vertellen, dat je een ervaringsdeskundige onder je collega's hebt en dat iedereen positief/enthousiast reageert. Lijkt me heel gaaf en daar ga je alleen maar extra van stralen!
anoniem_96958 wijzigde dit bericht op 08-07-2010 13:49
Reden: Janine vergeten...
% gewijzigd
*heeft het idee dat frutje met haar korte cyclus enorm vruchtbaar is*
Haha, laten we het hopen :)!

@janine

Wat leuk om het aan je collega's te vertellen! Stond je te stralen? Ook wel fijn dat je er nu niet meer stiekem over hoeft te doen op je werk. Je kunt nu lekker vrijuit praten.

En lekker bijna vakantie!

@Assie

Hihi een poule... Dat vind ik toch wel een beetje eng. Alhoewel: Janine schijnt er goed in te zijn en zij zet dat ik erg vruchtbaar ben...
frutje: mijn moeder had zo'n korte cyclus en was snel zwanger van mij.. en mijn broertje is langs het spiraaltje gezwommen hah
Yep: ik zet in op een november bevruchting!

Gewoon, omdat ik die maand jarig ben....haha
ik oktober!
Haha, wie biedt er meer, nee minder!

quote:Frutje schreef op 08 juli 2010 @ 15:42:

Haha, wie biedt er meer, nee minder!

Mag er ook dubbel worden ingezet??? Beetje kansen spreiding
Op dit topic zou ik me al zorgen gaan maken als ik na twee rondes niet bezwangerd ben... Meeeeeen wat is iedereen hier snel, pfff! Ik hoop dat het jou ook gegund is Frutje, slik je nog steeds braaf je vitamientjes?

@Janine: nu kan je tenminste lekker openlijk klagen over je kwaaltjes Leuk hoor!
@pipo

En vice versa! Dat jij me dan heel snel mag volgen, beiden als getrouwde dame.

@Assie

Haha, wat jij wilt.

Fijne avond, ik zweet hier weg. Geen airco en het is 31 graden. Dus daaag!
Hey Janine...ga je toevallig vanavond naar www.thuispopfestival.nl vanavond??? IK OOK!!!!!
Goedemorgen dames,

Heb gisteravond een heeeerlijke avond gehad met allemaal oud-collega's. Een aantal zijn echte vriendinnen geworden en zie ik vaak....de rest was vooral leuk weer te zien. Van de club (zo'n 15) werken er nog maar 2 bij dat bedrijf......is een beetje een rare club, vandaar. Maar de collega's waren des te gezelliger. Heerlijk weer, super locatie.......en wat teveel cocktails en wijntjes op. Kan niet zeggen dat ik helemaal fit mijn bed uit kwam vanochtend.

Duss.....vanavond gelukkig alweer een feestje, de rest van het weekend maar gebruiken om bij te tanken! haha
Geniet nog maar goed van dat soort avondjes Assie!!!! Leuk dat het zo leuk was!!
Dank je Boef.

Voor alle zwangeren.....een vriendin/oud collega heeft een zoontje van 10 maanden en zij heeft was er ook. Heeft mij aangezet om met haar cocktails te drinken, etc.

Ze heeft zo'n makkelijke, leuke zoon......ze is ook helemaal niet vermoeider geweest dan voor dat ze een kind had. Sliep vanaf 8 weken door.....nu wordt ie redelijk op tijd wakker, halen ze 'm uit bed en slaapt ie in de weekenden bij hun tot 9:30 door.

(d'r bevalling was ook een eitje; 3 uur, geen naweeen, zelfs geen normale weeen en achteraf kwam de mededeling "was dit alles"....De volgende dag liep ze al weer vrolijk rond.....)

Zo'n zwangerschap, bevalling en kind als zij heeft gun je iedereen (ik heb er direct voor getekend).......dus wie weet hebben jullie straks wel meer energie dan nu......en kan je snel weer van dit soort uitjes genieten!
Waar kan ik tekenen Assie???

Dat klinkt écht ideaal! Hoe voel je je nu? Erg brak of valt het mee? Achja, geniet ervan nu het nog kan .

@Boef

Mis jij alcohol? Ofd ben je er inmiddels aan gewend?

Pfft, hier is het alweer erg warm... Gelukkig bijna weekend!
Zo'n licht hoofdpijntje....maar eigenlijk vooral omdat ik vermoeider ben dan normaal. Donderdag avond is ook niet ideaal, als je vrijdag weer moet werken. Gelukkig niet echt heel brak hoor.

Gelukkig valt de hitte hier nog mee....ik zit aan de koele kant van het gebouw en de zon staat eigenlijk nooit bij ons op het raam. Bijna alle collega's zijn jaloers, maar wij hebben het vooral in de winter hier altijd te koud! haha Nu is het prima

Ik overweeg vanmiddag lekker thuis te gaan werken, in de tuin.....klinkt een stuk aanlokkelijker dan hier zitten. Mis ik wel een borrel, maar na gisteren en met het feest van vanavond vind in het vooruitzicht vind ik dat helemaal niet erg!
Klinkt als een leuk feestje, Assie! En zo'n bevalling, doe die mij ook maar Soms vind ik het best een eng vooruitzicht, hoor. Je weet gewoon niet hoe het gaat lopen.

Vanmorgen hebben we de (verlate) 20-wekenecho gehad. Gelukkig was alles goed! Ik was nog wel bang dat die extreem hoge bloeddruk schade had aangericht, maar gelukkig was dit niet zo. Placenta zat aan de goede kant, genoeg vruchtwater, kindje groeit goed en niets dat wijst op een hartafwijking, schisis, klompvoetje, open ruggetje, waterhoofd o.i.d. Maar wat zien ze veel zeg, op zo'n echo! We konden zelfs de hartkleppen zien bewegen! En we hebben een erg beweeglijk kindje, ook leuk om te zien. Dus net met een taartje gevierd dat alles goed is.

Boef, hoe is het met jou? Ben je nog een beetje mobiel?
Verkademeisje: Fijn dat alles goed was bij de echo! Mijn collega had gisteren de 20 weken echo en ik was idd verbaasd wat ze allemaal kunnen zien. Ook of de botten goed groeien, klompvoetjes, etc. Ze noemde ook de hartkleppen. Maar een hele geruststelling dat alles goed blijjkt te zijn.

Die bevalling lijkt me ook heel spannend hoor. Zou het enige zijn waar ik vantevoren toch wel tegenop zou zien. Je weet gewoon niet wat je te wachten staat, hoeveel pijn je krijgt (wat is veel pijn..), hoe lang het duurt, of je veel bloedverlies hebt, etc. Geruststelling is dat heel de wereld vol loopt het moeders, dus het moet kunnen.......en het kind moet er toch uit. Maar fijn lijkt het me niet...
Frutje....ik mis de alcohol bestwel...vooral de lekkere koude biertjes & wijntjes op het terras met dit weer....en met voetbalwedstrijden...en op de bbq's...en op de festivals

@ Verkademeisje: Fijn dat je 20 wkn echo goed was!!!! De pijn in mijn schaambeen is gelukkig weer een beetje weggetrokken! Zondag maar niet meer springen tijdens de wedstrijd. Verder gaat het wel goed hoor. Ik loop nog steeds elke dag 20 min heen en 20 min terug naar mijn werk. Wel met gepuf en gesteun maar ik vind het belangrijk dat ik nog een beetje beweging krijg. En op mijn werk is het gelukkig lekker koel met de airco....dat scheelt ook een hoop. Thuis is het niet te harden zo heet...

Miniboef is nu minstens een uur per dag achter elkaar 'wakker' en lekker aan het bewegen. Had laatst ook een voetje 'vast'. Erg leuk...nog 10 weken ongeveer en dan ben ik ein-de-lijk mama....

@ Assie: in de tuin werken klinkt aanlokkelijk maar is natuurlijk wel gigantisch warm....Ik ben op het moment juist blij dat ik hier in de koelte zit ipv thuis. En de bevalling.....ik kijk er erg naar uit....pijn doet het toch wel, of ik me er nu druk om maak of niet. En de beloning is natuurlijk wel helemaal super!! Maar ik hoop natuurlijk wel op zo'n bevalling als je vriendin!!!
@boefje.. ja thuisfestival idd.. haha.. nou, jou herken ik misschien wel met je mooie buik! grappig

@verkademeisje: fijn dat alles goed is! Dat geeft toch een supergoed gevoel.. goed dat je dat heb gevierd met een heerlijk taartje!

hier vandaag vrij maar tis zo warm pfffff en moet zo boodschappen doen op de fiets.. echt geen zin in.
Ik ben inmiddels thuis, maar binnen. BIj ons in de woonkamer is het heerlijk koel en kan ik af en toe lekker in de tuin gaan zitten. Het licht is zo fel buiten, dat ik niets op mijn schermpje kan zien.....

Boefje; hele goede instelling wat betreft de bevalling. Je hebt helemaal gelijk en als ik logisch nadenk kom ik ook steeds tot dat soort conclusies.......maar het niet weten hoe het echt zal zijn en dat de pijn vaak echt heeeeel erg is (en NL een van de weinige landen is waar pijnbestrijding nog niet breed geaccepteerd en altijd mogelijk is), is het toch iets waar ik niet naaruit zou kijken. Het is weliswaar iets wat je maar een paar keer in je leven meemaakt, je doet het voor een goed doel, etc. Maar toch.
owja dames hier kunnen me volgen

http://www.babybytes.nl/vip/janine20001

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven