Erg gemeen van mij?

08-07-2010 16:08 377 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al een tijdje een vriend. In het begin waren we meer scharrels van elkaar, dus niet super serieus ofzo. Maar sinds januari hebben we wel echt serieus een relatie en zijn super wijs met elkaar!!!!

Nu het volgende: in de "scharreltijd" is hij naar bed geweest met een vroegere vriendin van hem. Daar had hij via sms en e-mail nog contact mee. Ik ben hier achter gekomen, deels had hij het zelf al opgebiecht, ik heb hem dat vergeven. Wel gezegd dat ik het niet fijn vindt als hij er nog contact mee heeft. Hij zei dat hij dat niet meer zou doen...

Nu kwam ik een tijd terug er achter dat hij via facebook nog wel contact met haar had. Want toen ik op zijn pc om mijn facebook wilde kijken, stond hij automatisch aangemeld. Dus toen kon ik makkelijk hun berichten bekijken/lezen.. Hier werd ik niet vrolijk van en heb hem daar ook mee geconfronteerd. Hij had er spijt van en zei het écht niet meer te willen doen. Maar dat het verder niet zoveel meer betekende..

Nu las ik net weer een bericht van haar, die had hij nog niet gelezen. Stond in dat ze bij haar vriend weg is en verder nog wat algemene dingetjes hoe het ging. Hieruit bleek ook dat ze ook echt een tijdje geen contact hebben gehad (sinds ik hem geconfronteerd had).

Maar nu heb ik dus op dat mailtje geantwoord dat het vervelend is dat ze uit elkaar gaan. Haar veel succes gewenst met het zoeken naar nieuwe woonruimte. Maar dat ik geen contact meer met haar wil vanwege mijn vriendin, omdat mijn vriendin dus van het verleden weet.... Dit heb ik dus gewoon verstuurd met zijn naam er onder.......

Hoe gemeen was deze actie van mij in jullie ogen?? Of is het begrijpelijk????
Ja ik zal laten weten of we na vanavond nog bij elkaar zijn....
Kijk, das mooi! Ik wens je heel veel succes vanavond. Denk erom dat je vriend je liefste is, en dat jij dat ook niet ok had gevonden. Ga diep door t stof en maak het op een bijzondere manier goed... Dat lijkt me de juiste weg!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Nee whatever je bent niet naief. Ik meende het ook oprecht! Maar blijkbaar mag dat hier ook al niet meer....
Succes en sterkte, Sunrise.
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 19:21:

Ja ik zal laten weten of we na vanavond nog bij elkaar zijn....

Nou daar zal ik wel vanuit gaan hoor! Ik denk dat je alleen even in een soort van strafhoek moet.. maar als hij echt om je geeft zal hij het je wel vergeven...

(maar niet boos op hem worden als hij boos word! (kom dan maar even terug op het topic... mag je hier schelden enzo... en dan weer heel lief naar je vriend... )
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 19:19:

@Hasse88, dus ik mag haar niet bedanken voor haar reactie? Hmm.. wist niet dat dat ook al niet meer mag...Ah oeps, mea culpa... Ik las het als: ja tuurlijk joh... in plaats van dat ik doorhad dat Whatever een andere poster is... Sowwy.... (zie? ook ik maak foutjes... ;) )
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Zal m'n best doen hasse!
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 19:22:

Nee whatever je bent niet naief. Ik meende het ook oprecht! Maar blijkbaar mag dat hier ook al niet meer....Ja zie je wel!! Dacht ik al... ik ging er ook wel vanuit .. heb al weer heerlijk verder gepost...
quote:Hasse88 schreef op 08 juli 2010 @ 19:23:

[...]

Ah oeps, mea culpa... Ik las het als: ja tuurlijk joh... in plaats van dat ik doorhad dat Whatever een andere poster is... Sowwy.... (zie? ook ik maak foutjes... ;) ) I rest my case..... :-)
Nou gelukkig maar Hasse, doet me deugd dat ik niet de enige ben die fouten maakt:P haha.
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 19:17:

Tja, dat zou ik inderdaad ook niet op prijs stellen Notebook. Ik vind ook niet dat ik goed gehandeld heb. Laat dat nou eens duidelijk zijn. Ik ben er niet trots op, heb verkeerd gehandeld, het was dom en achterbaks en kinderachtig. Ik weet het allemaal wel. En dat ik die mail verstuurde was een impuls, dat ik haar blokkeerde niet. Maar dat deed ik met de gedachte, ik red wat er te redden valt. Maar natuurlijk is dat dom...

Ik moet het ook opbiechten, zoals Whatever het beschreef...

En dat zal ik ook gaan doen. Dus iedereen die zich hier druk om maakt, en/of het niet begrijpt, in jullie geval had ik dat waarschijnlijk ook wel gedaan.

Ik had het lef haar dat berichtje te sturen met zijn naam eronder. Dan moet ik nu ook het lef om het op te biechten. Jullie hebben ook helemaal gelijk. En die schoppen onder m'n kont heb ik nu gehad, bedankt. Gelukkig is het virtueel, anders kon ik een week niet zitten geloof ik... Ha ha.Als je het echt zo'n domme actie vind, dan deblokkeer je haar weer, dan bied je niet alleen excuses aan je vriend maar ook aan dat meisje, dan ga je niet alleen met je billen bloot bij hem maar ook bij dat meisje!! Wie zijn billen brand, moet op zijn blaren zitten!!
quote:whatever78 schreef op 08 juli 2010 @ 19:24:

[...]

I rest my case..... :-)Ik rust ook mijn kaas.... en ga maar eens koken voor mijn hardwerkende mannetje.... *bloos*
quote:lady_a schreef op 08 juli 2010 @ 19:25:

[...]

Als je het echt zo'n domme actie vind, dan deblokkeer je haar weer, dan bied je niet alleen excuses aan je vriend maar ook aan dat meisje, dan ga je niet alleen met je billen bloot bij hem maar ook bij dat meisje!! Wie zijn billen brand, moet op zijn blaren zitten!!

Waarom ook bij dat meisje?

Misschien kan ze beter eerst met haar vriend erover praten.
Lady_a, ik heb haar net weer gedeblokkeerd. Maar nu blijkt dat ze niet meer zijn "vriendje" is.... Maar goed, ze kan hem in ieder geval wel een bericht sturen als ze dat wilt doen via FB.
Ha Sunrise,

ik lees je post nu pas en heb niet alle reacties gelezen.

Ik vind wat je hebt gedaan wel begrijpelijk, maar ik denk dat het je probleem niet oplost. Namelijk dat hij zelf dus het contact met haar níet helemaal verbroken had.

Succes verder!
Sunrise, nu klink je al weer een stuk volwassener. Succes vanavond en laat idd even weten hoe het gegaan is!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Beauke schreef op 08 juli 2010 @ 19:26:

[...]

Waarom ook bij dat meisje?

Misschien kan ze beter eerst met haar vriend erover praten.Helemaal mee eens dat ze eerst met haar vriend moet praten, maar hoe zou jij het vinden als jij met iemand mailt, en iemand anders leest dat? Nou ik kan uit ervaring spreken dat dat niet fijn is!! Als ik naar iemand (prive) mail is dat ook prive!! En wens ik niet dat iemand anders dat leest en nog erger, daarop gaat reageren of doorsturen etc. Dat meisje denkt nu dat ze een email heeft ontvangen van de vriend van TO en moet hij dat vervolgens oplossen? En uitleggen wat zijn vriendin heeft gedaan? Nee ik vind als je zo impulsief iets doet, moet je ook zo ''groot'' zijn om je excuus te maken. Maar zo denk ik erover, en nogmaals heb ik er zelf ervaring mee!
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 19:27:

Lady_a, ik heb haar net weer gedeblokkeerd. Maar nu blijkt dat ze niet meer zijn "vriendje" is.... Maar goed, ze kan hem in ieder geval wel een bericht sturen als ze dat wilt doen via FB.Heel netjes van je.. ik weet niet hoe dat op FB werkt, ofdat je iemand ook gelijk verwijderd als je diegene blokkeerd. Ik wens je iig heel veel succes vanavond met het opbiechten, en lees graag hoe je het ervan af heb gebracht, zoals net ook al iemand zei, als hij boos word, niet terug boos worden, maar hem even laten gaan!! succes!!
quote:lady_a schreef op 08 juli 2010 @ 19:32:

[...]

Helemaal mee eens dat ze eerst met haar vriend moet praten, maar hoe zou jij het vinden als jij met iemand mailt, en iemand anders leest dat? Nou ik kan uit ervaring spreken dat dat niet fijn is!! Als ik naar iemand (prive) mail is dat ook prive!! En wens ik niet dat iemand anders dat leest en nog erger, daarop gaat reageren of doorsturen etc. Dat meisje denkt nu dat ze een email heeft ontvangen van de vriend van TO en moet hij dat vervolgens oplossen? En uitleggen wat zijn vriendin heeft gedaan? Nee ik vind als je zo impulsief iets doet, moet je ook zo ''groot'' zijn om je excuus te maken. Maar zo denk ik erover, en nogmaals heb ik er zelf ervaring mee!Hij had toch geen contact meer met dat meisje?? Wat valt er dan voor hem op te lossen en uit te leggen?
Nee ik denk niet dat hij veel uit te leggen heeft... Ik heb mijn vriend gewoon het 1 en ander uit te leggen....
quote:feeks schreef op 08 juli 2010 @ 20:15:

[...]

Hij had toch geen contact meer met dat meisje?? Wat valt er dan voor hem op te lossen en uit te leggen?als ik iemand een mailtje stuur, ongeacht of ik nu wel of al een tijdje geen contact meer met diegene heeft, en er word antwoord gegeven door een ander, zo'n antwoord, dan zou ik graag willen weten dat het niet van hem af kwam!! Hoe lullig komt dit over op dat meisje.. verplaats je ook even in haar situatie en niet alleen in die van TO en haar vriend, zij heeft immers niets verkeerds gedaan, ze stuurt alleen een mailtje dat het uit is met haar vriend en waarmee ze op dit moment allemaal bezig is. Ik snap jou redenering wel, waarom zou ze, ze hadden immers geen contact meer! Maar wie zegt dat? dat zegt TO, misschien heeft hij nog wel contact met haar gewoon oppervlakkig. Tja ik vind zoiets gewoon niet kunnen! klaar! Dit is iemand privacy schenden.
Zonder alle reacties te hebben gelezen:

Met een beetje pech drijf je ze in elkaars armen met zo'n actie.
Goed dat je met je vriend gaat praten.

Laat hem idd maar boos zijn en neem de schuld op je (schelden mag daarna hierop het forum) Zorg wel dat je erna ook een goed gesprek hebt over waarom jij zo onzeker was.

Excuses aanbieden aan dat meisje vind ik niet nodig hoor. Vervelend voor haar, nou jammer dan.
quote:kjong schreef op 08 juli 2010 @ 17:33:

Gemeen?

Cool!Hahaha, ik wil net al posten; zo gemeen vind ik het niet. Netjes niet, maar ach. Als je vriend niks van plan was/ er niet enorm teleurgesteld over is dat het lijntje met die vroegere scharrel nu volledig doorgeknipt is, dan zou ik het even opbiechten aan hem en klaar is Klara. Had-ie dat zelf al eerder moeten doen he.
Het viva-forum is altijd zo enorm moraal-ridderig, sjezus. En maar bashen als iemand eens iets niet zo netjes doet. Geloof er geen snars van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven