Erg gemeen van mij?

08-07-2010 16:08 377 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al een tijdje een vriend. In het begin waren we meer scharrels van elkaar, dus niet super serieus ofzo. Maar sinds januari hebben we wel echt serieus een relatie en zijn super wijs met elkaar!!!!

Nu het volgende: in de "scharreltijd" is hij naar bed geweest met een vroegere vriendin van hem. Daar had hij via sms en e-mail nog contact mee. Ik ben hier achter gekomen, deels had hij het zelf al opgebiecht, ik heb hem dat vergeven. Wel gezegd dat ik het niet fijn vindt als hij er nog contact mee heeft. Hij zei dat hij dat niet meer zou doen...

Nu kwam ik een tijd terug er achter dat hij via facebook nog wel contact met haar had. Want toen ik op zijn pc om mijn facebook wilde kijken, stond hij automatisch aangemeld. Dus toen kon ik makkelijk hun berichten bekijken/lezen.. Hier werd ik niet vrolijk van en heb hem daar ook mee geconfronteerd. Hij had er spijt van en zei het écht niet meer te willen doen. Maar dat het verder niet zoveel meer betekende..

Nu las ik net weer een bericht van haar, die had hij nog niet gelezen. Stond in dat ze bij haar vriend weg is en verder nog wat algemene dingetjes hoe het ging. Hieruit bleek ook dat ze ook echt een tijdje geen contact hebben gehad (sinds ik hem geconfronteerd had).

Maar nu heb ik dus op dat mailtje geantwoord dat het vervelend is dat ze uit elkaar gaan. Haar veel succes gewenst met het zoeken naar nieuwe woonruimte. Maar dat ik geen contact meer met haar wil vanwege mijn vriendin, omdat mijn vriendin dus van het verleden weet.... Dit heb ik dus gewoon verstuurd met zijn naam er onder.......

Hoe gemeen was deze actie van mij in jullie ogen?? Of is het begrijpelijk????
Misschien heb je nu zelf wel je relatie op het spel gezet...
heel dom van je.

Hoe zou jij het vinden als je vriend dit bij jou had gedaan?

Ik zou zelf woedend zijn...
Ik vind het wel vals eigenlijk als ik eerlijk ben....
Das wel vrij gemeen... En je loopt het risico dat je vriend er achter komt! Maar ach, ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan!
Geen slimme actie. Ik denk dat het grote bonje wordt als hij erachter komt.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Heel erg gemeen en onbegrijpelijk. En als zij er op gaat reageren komt het nog uit ook! Ben dan benieuwd naar de reactie van je vriend!
Perfectionisme is niet perfect...
Als mijn man toch uit mijn naam antwoord ging geven op mijn mailtjes.....had ie een groot probleem!
oei.... ik vind dat je met vuur speelt...
Ik vind het wel een goeie... Maar dit kan natuurlijk absoluut niet! Ik zou het aan hem opbiechten voordat zij weer gaat mailen als reactie op jouw mail.
Maar dat gaat hij zelf toch ook gewoon zien? Ze gaat er vast op antwoorden en dat krijgt ie dan rechtstreeks in zijn email. Als ie dan op de link klikt in zijn email, ziet ie de hele conversatie - inclusief "zijn" berichtje.
Blijkbaar vertrouw je er niet op dat hij zélf in staat is bij haar uit de buurt te blijven. Dat lijkt me iets om over na te denken
En nu mailt ze vanavond terug naar "je vriend" en dan??
Stay with me, let\'s just breathe.
Niet gemeen, wel ontzettend dom. Biecht het op aan je vriend en wacht zijn reactie af.
Ja aan de ene kant vind ik het ook wel vals. Voel me er ook wel een beetje schuldig over. Maar goed aan de andere kant, hij heeft een tijd contact gehad met haar terwijl hij wist dat ik dat niet meer wou. En mij dus ook vertelde het niet meer te doen, maar ondertussen dus wel deed.

Dus misschien erg kinderachtig dat ik het op die manier bekijk, maar kan gewoon even niet anders. Ik las haar mail en werd van binnen gewoon wat woedend! Omdat het gelijk door mijn hoofd spookt dat ze met elkaar naar bed zijn geweest. En dat verwijt ik mijn vriend verder niet meer, maar het steekt op zo'n moment wel...
Ja als ik je vriend was was ik echt heel boos geworden.. Maar als ik jou was had ik precies hetzelfde gedaan..
Serieus?? Je denkt dat mensen die begrijpelijk vinden?

Wat een secreet ben je dan, sorry hoor.. Blijkbaar vertrouw je hem niet, maar jij kunt dit niet voor mensen bepalen
Tsja, vooral heel dom. Dit komt toch altijd uit en dan ben jij de kwaaie jaloerse pier die haar vriend niet eens een platonische vriendin gunt. Domdomdom.

Ik zou er rekening mee houden dat je niet lang zijn vriendin meer bent.
Als mijn vriend dat bij mij zou doen, lagen zijn kleren denk ik op straat.

Vriend zegt nu dat hij heel kwaad zou worden en dat niemand het recht heeft om onder zijn naam mails te versturen.

Bonje in de keet dus.
oei... inderdaad ik volg Sarah Scott...

Meteen opbiechten.. zeg dat je het zat was en iets doms hebt gedaan en er oprecht spijt van hebt omdat je eigenlijk zo niet bent en ook niet zou willen dat hij dit bij jou deed...

Maar er toch nog wel eens bijzeggen dat je het echt zat was...!

Misschien kan je er laten nog mee lachen
Wie vertrouw je nu eigenlijk niet? Hem, haar?
quote:sunrise53 schreef op 08 juli 2010 @ 16:13:

Ja aan de ene kant vind ik het ook wel vals. Voel me er ook wel een beetje schuldig over. Maar goed aan de andere kant, hij heeft een tijd contact gehad met haar terwijl hij wist dat ik dat niet meer wou. En mij dus ook vertelde het niet meer te doen, maar ondertussen dus wel deed.

Dus misschien erg kinderachtig dat ik het op die manier bekijk, maar kan gewoon even niet anders. Ik las haar mail en werd van binnen gewoon wat woedend! Omdat het gelijk door mijn hoofd spookt dat ze met elkaar naar bed zijn geweest. En dat verwijt ik mijn vriend verder niet meer, maar het steekt op zo'n moment wel...

Kan je d'r ook niet meteen uit zijn vriendenlijst deleten en daarna blokken? Dan kan ze niet meer antwoorden ook!

He, als je het dan toch gedaan hebt, moet je het ook meteen goed doen!
Ik vind het niet zozeer gemeen, maar vooral dom en kinderachtig.
ja weet je als hij echt met haar wil chatten of wat dan ook doet ie het toch wel...

Je kan hem niet dwingen bij jou tezijn...

Als een man vreemd wil gaan doet ie het toch wel dat kan niemand hem verbieden...
Het is opzich ook wel dom ja. Maar goed, mocht hij er achter komen door haar reactie, dan biecht ik gewoon eerlijk op dat ik dat gedaan heb. Dat ik die reactie naar haar gestuurd heb omdat ik op dat moment even weer woedend op de situatie was. En hij haar blijkbaar zelf niet verteld heeft dat hij geen contact meer wil. Omdat ik hem dat gevraagd heb. En hij zei dat hij geen contact meer met haar zou hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven