ben mezelf een beetje kwijt.. denk ik
vrijdag 2 juli 2010 om 20:59
Niet de ouders bellen Lichtbron. Dit moet de school oplossen en niet jij. Ze hebben daar ruzie gemaakt en de leerkrachten zijn beter in ruzie sussen dan menig ander. Als jij het iniatitief neemt om de ouders van die andere 2 "lieverdjes" te bellen kan jouw zoon het nog heel moeilijk krijgen.
Niettemin niet leuk om het mee te maken. Weet echter dat het toch wel vaker bij pubers voorkomt en dat het geen abnormaal gedrag is dus die kids zijn daarin helemaal niet afwijkend ook al hebben ze een beperking
Nog plannen dit weekend Lichtbron?
Niettemin niet leuk om het mee te maken. Weet echter dat het toch wel vaker bij pubers voorkomt en dat het geen abnormaal gedrag is dus die kids zijn daarin helemaal niet afwijkend ook al hebben ze een beperking
Nog plannen dit weekend Lichtbron?
zondag 4 juli 2010 om 23:40
Ik heb de ouders ook niet gebeld,Bosaapje.Vind het alleen jammer dat die ouder die alles had uitgeprint mij niet eventjes had gebeld voor ze ermee naar de school was gegaan.
Maar de onder-directeur heeft anderhalf uur met ze gesproken en het lijkt nu opgelost te zijn..
Ben dit weekend twee keer bij mijn ouders geweest.
Gisteren en vandaag. Vandaag omdat het daar kermis was en we hebben lekker chinees op.
Ja,en dan morgen, 6 uurtjes werken en dan gesprek met J.
Ben benieuwd wat hij erover gaat zeggen..
Maar de onder-directeur heeft anderhalf uur met ze gesproken en het lijkt nu opgelost te zijn..
Ben dit weekend twee keer bij mijn ouders geweest.
Gisteren en vandaag. Vandaag omdat het daar kermis was en we hebben lekker chinees op.
Ja,en dan morgen, 6 uurtjes werken en dan gesprek met J.
Ben benieuwd wat hij erover gaat zeggen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
maandag 5 juli 2010 om 00:29
Het weekend klinkt goed Lichtbron, iig veel afleiding.
Ooo, dat is een ander verhaal inderdaad dat die ouders msn of weet ik veel op welke chat er op welke chat zo gescholden is uitgeprind hebben, naar school gegaan zijn met de papieren en jou niks gezegt hebben..
Hopelijk is het nu daadwerkelijk opgelost en laten de jongens elkaar met rust.
Succes morgen met het gesprek Lichtbron. Laat je niet door J ondersneeuwen en probeer te zeggen wat je op je hart hebt.
je kan het, yes you can
Ooo, dat is een ander verhaal inderdaad dat die ouders msn of weet ik veel op welke chat er op welke chat zo gescholden is uitgeprind hebben, naar school gegaan zijn met de papieren en jou niks gezegt hebben..
Hopelijk is het nu daadwerkelijk opgelost en laten de jongens elkaar met rust.
Succes morgen met het gesprek Lichtbron. Laat je niet door J ondersneeuwen en probeer te zeggen wat je op je hart hebt.
je kan het, yes you can
maandag 5 juli 2010 om 08:00
Ja,het was wel gezellig bij mijn ouders..
Ik hoop ook dat het nu opgelost is en dat ze elkaar in real-live en op msn en hyves met rust laten.
Ben benieuwd wat J. te zeggen heeft..
Hij heeft meteen toen ik gesm-st had laten weten dat hij mij nooit heeft willen kwetsen,maar dat nu wel gedaan had en of we elkaar vandaag konden spreken..
Nee,Bosaapje,ik zal me niet onder laten sneeuwen.
Ik hoop ook dat het nu opgelost is en dat ze elkaar in real-live en op msn en hyves met rust laten.
Ben benieuwd wat J. te zeggen heeft..
Hij heeft meteen toen ik gesm-st had laten weten dat hij mij nooit heeft willen kwetsen,maar dat nu wel gedaan had en of we elkaar vandaag konden spreken..
Nee,Bosaapje,ik zal me niet onder laten sneeuwen.
maandag 5 juli 2010 om 21:30
Ik ben zeker een uur bij J. geweest.. en ik ben in de war.
Hij was oprecht geschrokken van mijn sms-je.Ik heb ook gezegd dat ik graag had gehad dat hij me vantevoren op de hoogte had gebracht en dat ik er dan niet zo van ontdaan was geweest.
En ik begrijp zijn uitleg over hoe hij het ziet en onderbouwt..
Dus ik weet niet goed wat ik hier mee moet.
We hebben het over mijn dochter gehad,dat ze naar Hondsberg gaat.Hij overlaadde me met complimentjes,hij verwoordde eigenlijk heel vaak hoe ik me voelde in deze situatie. Dat we op dezelfde lijn zitten.
Het was een raar uurtje, over twee weken zien we elkaar weer.
O,Bosaapje,ik ben helemaal van het padje af..
mijn gevoel zegt dat hij ook gevoelens voor mij heeft,dat ik tussen de regels door moet lezen,maar ik ben bang voor een teleuerstelling,snap je wat ik bedoel?
Hij was oprecht geschrokken van mijn sms-je.Ik heb ook gezegd dat ik graag had gehad dat hij me vantevoren op de hoogte had gebracht en dat ik er dan niet zo van ontdaan was geweest.
En ik begrijp zijn uitleg over hoe hij het ziet en onderbouwt..
Dus ik weet niet goed wat ik hier mee moet.
We hebben het over mijn dochter gehad,dat ze naar Hondsberg gaat.Hij overlaadde me met complimentjes,hij verwoordde eigenlijk heel vaak hoe ik me voelde in deze situatie. Dat we op dezelfde lijn zitten.
Het was een raar uurtje, over twee weken zien we elkaar weer.
O,Bosaapje,ik ben helemaal van het padje af..
mijn gevoel zegt dat hij ook gevoelens voor mij heeft,dat ik tussen de regels door moet lezen,maar ik ben bang voor een teleuerstelling,snap je wat ik bedoel?
maandag 5 juli 2010 om 23:23
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Helaas weet je inderdaad niet of je gevoel goed is en stel dat die goed is weet je niet wat hij met zijn gevoel naar jou doet.
Negeert hij het, spreekt hij het uit... Ik weet het niet en jij ook niet, helaas.
Heel goed dat je nu iig weet hoe hij het bedoelt en dat jullie met elkaar een goed gesprek gehad hebben.
Is het gesprek over 2 weken meer een vinger aan de pols gesprek of toch een soort therapie?
Negeert hij het, spreekt hij het uit... Ik weet het niet en jij ook niet, helaas.
Heel goed dat je nu iig weet hoe hij het bedoelt en dat jullie met elkaar een goed gesprek gehad hebben.
Is het gesprek over 2 weken meer een vinger aan de pols gesprek of toch een soort therapie?
dinsdag 6 juli 2010 om 00:05
Ik weet het niet Bosaapje,mijn gevoel zegt dat het meer een gesprek is om mij te zien.. maar ik heb het niet durven vragen,Silly me..
Ik denk dat ik toch maar eens mijn gevoelens aan kaart dan..
Heb niks te verliezen,toch??
De afscheidsavond is de laatste keer dat ik hem zie..
Ik denk dat ik toch maar eens mijn gevoelens aan kaart dan..
Heb niks te verliezen,toch??
De afscheidsavond is de laatste keer dat ik hem zie..
woensdag 7 juli 2010 om 00:06
woensdag 7 juli 2010 om 12:26
Dank je Maansa.
Ik had vanmorgen dikke ogen van het huilen. Geen fijn gevoel.
Zit een beetje in een achtbaan..qau gevoelens en emoties.
Heb lang niet kunnen huilen.
Heb me verwend met een parfummetje. Had nog een waardebon van 10 euro in mijn tas zitten.
Ik had vanmorgen dikke ogen van het huilen. Geen fijn gevoel.
Zit een beetje in een achtbaan..qau gevoelens en emoties.
Heb lang niet kunnen huilen.
Heb me verwend met een parfummetje. Had nog een waardebon van 10 euro in mijn tas zitten.
woensdag 7 juli 2010 om 17:40
Heel goed plan Lichtbron om je zelf te verwennen. Het is niet niks nu je zwart op wit een datum met tijd weet dat er besloten kan worden dat dochter daar heen gaat.
Naast alle andere dingen die spelen kan dat net de druppel zijn geweest. Weet je Lichtbron dat ik blij ben dat je nu wel kunt huilen...
Alles opkroppen kan niet, tijdelijk kan het maar op de lange duur kan het zover gaan dat je lichamelijke klachten daardoor krijgt.
Laat je verdriet de vrije loop en probeer een beetje gas terug te nemen. Laat iig je gezin zien dat jij ook maar een mens bent en niet alles kan, kortom laat ze meehelpen en ga een half uur per dag echt iets voor jezelf doen.
Naast alle andere dingen die spelen kan dat net de druppel zijn geweest. Weet je Lichtbron dat ik blij ben dat je nu wel kunt huilen...
Alles opkroppen kan niet, tijdelijk kan het maar op de lange duur kan het zover gaan dat je lichamelijke klachten daardoor krijgt.
Laat je verdriet de vrije loop en probeer een beetje gas terug te nemen. Laat iig je gezin zien dat jij ook maar een mens bent en niet alles kan, kortom laat ze meehelpen en ga een half uur per dag echt iets voor jezelf doen.
donderdag 8 juli 2010 om 00:20
Vandaag heb ik niet veel gedaan.Eerst naar de voetreflexologe daarna naar het Maatschappelijk werk. Ook weer huilen natuurlijk.
Emotioneel incontinent..Ha,ha!! Maar het lucht wel op,ja..
maar ik kan toch niet elke dag lopen huilen.
Vandaag wat gelezen en gestoeid met de kinderen.
Parfum ruikt lekker..
Wilde al langer een ander geurtje,maar kon niks vinden.
allemaal van die zware,zoete,bloemengeuren,daar hou ik niet zo van..
Maar deze is precies goed..
Vandaag nog een sms-je gehad van J. in antwoord op mijn sms-je van gisteren.. niks in zijn eigen.. maar ik kreeg wel een warm gevoel van binnen.
Emotioneel incontinent..Ha,ha!! Maar het lucht wel op,ja..
maar ik kan toch niet elke dag lopen huilen.
Vandaag wat gelezen en gestoeid met de kinderen.
Parfum ruikt lekker..
Wilde al langer een ander geurtje,maar kon niks vinden.
allemaal van die zware,zoete,bloemengeuren,daar hou ik niet zo van..
Maar deze is precies goed..
Vandaag nog een sms-je gehad van J. in antwoord op mijn sms-je van gisteren.. niks in zijn eigen.. maar ik kreeg wel een warm gevoel van binnen.
donderdag 8 juli 2010 om 21:37
Ik ben heel benieuwd welke parfum het is Lichtbron.
Fijn dat je iig naast je verdriet toch ook een momentje van warme gevoelens gehad hebt.
Jij mag best elke dag huilen als dat oplucht. Als je het vervelend vindt dat de kinderen er bij zijn en je voelt de tranen omhoog komen ga je even naar boven of loop je naar buiten.
Je moet eigenlijk zo denken: waarom mogen positieve emoties wel gezien worden en negatieve niet..
Fijn dat je iig naast je verdriet toch ook een momentje van warme gevoelens gehad hebt.
Jij mag best elke dag huilen als dat oplucht. Als je het vervelend vindt dat de kinderen er bij zijn en je voelt de tranen omhoog komen ga je even naar boven of loop je naar buiten.
Je moet eigenlijk zo denken: waarom mogen positieve emoties wel gezien worden en negatieve niet..
vrijdag 9 juli 2010 om 00:42
Huilen doe ik meestal als er niemand bij is..
Dus als iedereen in bed ligt.
Bij J. heb regelmatig mijn tranen de vrije loop gelaten en bij de andere hulpverleners.
In bijzijn van de kinderen huil ik ook weleens,maar ik probeer dat wel te voorkomen.
hier een foto van de parfum die ik heb gekocht:
Dus als iedereen in bed ligt.
Bij J. heb regelmatig mijn tranen de vrije loop gelaten en bij de andere hulpverleners.
In bijzijn van de kinderen huil ik ook weleens,maar ik probeer dat wel te voorkomen.
hier een foto van de parfum die ik heb gekocht:
zaterdag 10 juli 2010 om 16:28
Joh,planken vol met parfum en eau de toilette van Replay bij de drogist!!
Met dit warme weer ben ik niet veel van plan,morgen even naar mijn ouders.
Mijn dochter heeft een vriendinnetje te logeren .Die heeft ze leren kennen bij de SOVA-training. Die is nu met miijn zoon aan het appelflappen bakken. Terwijl mijn dochter met haar duim in haar mond voor de televisie en/of de computer zit.
Ze zoekt het maar uit..
Ik weet het ook niet meer hoe ik dit moet oplossen.
Ben bang dat het een drama gaat worden als ze wordt toegelaten op de Hondsberg en ze moet er daadwerkelijk naar toe.
Nachtmerries heb ik ervan..
Met dit warme weer ben ik niet veel van plan,morgen even naar mijn ouders.
Mijn dochter heeft een vriendinnetje te logeren .Die heeft ze leren kennen bij de SOVA-training. Die is nu met miijn zoon aan het appelflappen bakken. Terwijl mijn dochter met haar duim in haar mond voor de televisie en/of de computer zit.
Ze zoekt het maar uit..
Ik weet het ook niet meer hoe ik dit moet oplossen.
Ben bang dat het een drama gaat worden als ze wordt toegelaten op de Hondsberg en ze moet er daadwerkelijk naar toe.
Nachtmerries heb ik ervan..
zondag 11 juli 2010 om 19:09
Euh,Bosaapje,laat ik het zo zeggen ze hebben elkaar bezig gehouden,ze hebben al een tijdje verkering..
Ja,dat vraag ik me elke dag meerdere malen af wat er in dat koppie omgaat.
Gisteren de coach nog aan de lijn gehad.
Ze vroeg of bijna-exman nog ergens over gepraat had.
Afgelopen dinsdag was ze hier,maar ik moest om kwart over 3 weg om mijn zoon te gaan halen, Toen heeft ze nog een hele tijd met hem gepraat. Ze zei dat hij er ook mee zat over onze dochter en dat hij veel gevoelens had ge-uit. ze had tegen bijna-exman gezegd of hij dat tegen mij ook allemaal gezegd had wat ze tehoren had gekregen. dat ontkende hij en zei dat hij al tien jaar niks meer tegen me verteld.
Ze antwoordde toen dat dat wel erg was.
Ik zeg wat moet ik daar nu mee,ben ik vet mee.
Ik steek mijn energie nu in mijn kinderen. Had hij wat meer gepraat dan was het misschien niet zo ver gekomen.
Ja,dat vraag ik me elke dag meerdere malen af wat er in dat koppie omgaat.
Gisteren de coach nog aan de lijn gehad.
Ze vroeg of bijna-exman nog ergens over gepraat had.
Afgelopen dinsdag was ze hier,maar ik moest om kwart over 3 weg om mijn zoon te gaan halen, Toen heeft ze nog een hele tijd met hem gepraat. Ze zei dat hij er ook mee zat over onze dochter en dat hij veel gevoelens had ge-uit. ze had tegen bijna-exman gezegd of hij dat tegen mij ook allemaal gezegd had wat ze tehoren had gekregen. dat ontkende hij en zei dat hij al tien jaar niks meer tegen me verteld.
Ze antwoordde toen dat dat wel erg was.
Ik zeg wat moet ik daar nu mee,ben ik vet mee.
Ik steek mijn energie nu in mijn kinderen. Had hij wat meer gepraat dan was het misschien niet zo ver gekomen.