Hoe heet zoiets?

09-07-2010 08:35 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben zeer gecharmeerd van een bepaald decoratie-ding. Echter geen idee hoe het heet en kan er dus niet op googlen om te zien waar ik het zou kunnen kopen.

Het is een soort lang lint, met daaraan allerlei vormen (hartjes, vogels e.d.) vaak van vilt geloof ik. En helemaal onderaan meestal een belletje(hangklokje).

Iemand een idee???

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Een kaartlint??
Ik heb gegoogled op *kaart tint*, maar dat is het jammer genoeg niet. Wel bedankt voor t meedenken!

Het is een lint met allerlei dingetjes die er aan hangen. Net als dat je een bedelarmband hebt, maar dan enorm uitvergroot en dan hangend van boven naar beneden. Met onderaan dan het belletje.

Volgens mij kun je het in de deuropening hangen? Of in de gordijnen?
Dat heet een deur of kasthanger
Kun je het zelf niet maken dan? Kun je hem helemaal maken zoals jij dat zelf leuk en mooi vind
Ik heb echt geen idee wat je bedoeld, maar vind je nick wel erg bijpassend!!
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Kabouter, jouw reactie samen met jouw avator is erg grappig...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Bedoel je een guirlande?

Zulke dingen hebben ze in elk geval veel bij Blokker/Xenos, ook veel met vlinders.
Snoekkie..je hebt helemaal gelijk!

Het is inderdaad een deurhanger/kasthanger. Gevonden!!! Dankjewel!!

@pruttel: ja dat kan inderdaad! Goed idee:) en ondertussen op google wat inspiratie opdoen!

@bababella: haha, dat had ik niet eens meer door!
@pure-vanity: ze lijken er wel wat op, maar die ik bedoel zijn met grotere beldels zeg maar. Ze zijn wel mooi trouwens!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven