lekker buiten amsterdam eo

09-07-2010 08:42 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met dit weer wil ik lekker op uit met de kleine en het kinderbad in vondelpark of amsterdamse bos is vaak favoriet. Ook de zandbak doet het goed. Alleen heb ik morgen een oppaskind, van 9, een meisje.

Nu ben ik op zoek naar iets leuks om te doen, wat leuk is voor allebei met dit warme weer.

Iemand nog suggesties? Het mag best een stukje rijden zijn, max 40 min vanaf amsterdam.

Strand gaat het niet worden, heb geen zin om in file te staan en te zoeken naar parkeerplek.
Zwembad?

Mijn dochter is 10 en die vind het ook nog steeds heerlijk om ff af te koeken in de kinderbaden hoor. Daarna spelletje doen en f wat lezen.
In Amstelveen zit zwembad de Meerkamp, die is leuk. Buitenbaden, binnenbaden, golfslagbad, glijbaan. Misschien leuke tip.

Veel plezier in ieder geval met wat je ook gaat doen
Strandjes in de Twiske. Hemmeland in Monnickendam.
Ik zou inderdaad lekker naar een strandje dichtbij gaan: Twiske, Ouderkerkerplas .. geen file, wel verkoeling.

Mij maakte je héél - héél ongelukkig als ik niet naar water mocht met dat warme weer, op die leeftijd (en nog!) ...
Computer says nooooo
Zit er in het Twiske nog geen blauwalg?

Hemmeland is idd een lekker plekje. Nog fijner met kinderen: het Warderbad in Warder (aan de dijk tussen Edam en Hoorn). De 9-jarige kan het IJsselmeer in en voor de kleine is er een zwembadje. Ook wat speeltoestellen. Kost wel entree (weinig, 1 of 2 euro) en er is een kiosk met drinken en snacks.
.
Linnaeushof in Bennebroek?? Leuke grote speeltuin waar ook een waterspeeltuin bij is.
Het woeste Westen in het Westerpark!!!!
Gaasperplas? Geen water, wel leuk is de speeltuin in het amstelpark. Mss wel erg warm vandaag.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Blijburg?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
leuke tips tot nu toe!

Blijburg is ook leuk, is daar gratis parkeren Nouschi?
Nee, betaald parkeren. Bij het Twiske trouwens ook! Ik vind het Twiske minder geschikt, omdat daar 'scooterjeugd' kont. Hoor mij nou, oud wijf....vroeger stond ik daar zelf en nu erger ik me eraan!
Voor Twiske, Ouderkerkerplas en Sloterparkbad zijn waarschuwingen voor blauwalg. Dus ik zou maar voor het IJsselmeer of zwembad gaan.

http://www.noord-holland. ... erkwaliteit.htm?mode=edit
.
Ooo goed zeg die site. Nou dan vallen inderdaad de ouderkerkerplas en het twiske af.

Ik ga nog even bedenken..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven