kan ik zwanger zijn
vrijdag 9 juli 2010 om 20:09
sorry dat ik dit hier moet vragen maar ik maak me echt enorm druk. Ik slik de pil. yasmin.
Nu heb ik in de tweede week van mijn pilstrik seks zonder condoom gehad, hij is niet in me gekomen, en in totaal was hij denk ik 10 seconden in me.
Dat was savonds, nou ik kwam thuis en nam mijn pil. Toen had ik de volgende ochtend diarree, maar dus wel langer dan 4 uur na mijn pil inname.
Sindsdien geen seks meer gehad, maar nu begon gister avond de diarree weer, rond 10 uur. Toen heb ik rond 12 uur mijn pil genomen en ben toen gaan slapen. Vandaag de hele dag geen diarree tot net na het avondeten. Dus diarree kwam ongeveer 18 uur na mijn pilinname.
Vanavond moet ik mijn laatste pil nemen dus ik zit nu aan het eind van week 3.
Zou ik zwanger kunnen zijn?
Nu heb ik in de tweede week van mijn pilstrik seks zonder condoom gehad, hij is niet in me gekomen, en in totaal was hij denk ik 10 seconden in me.
Dat was savonds, nou ik kwam thuis en nam mijn pil. Toen had ik de volgende ochtend diarree, maar dus wel langer dan 4 uur na mijn pil inname.
Sindsdien geen seks meer gehad, maar nu begon gister avond de diarree weer, rond 10 uur. Toen heb ik rond 12 uur mijn pil genomen en ben toen gaan slapen. Vandaag de hele dag geen diarree tot net na het avondeten. Dus diarree kwam ongeveer 18 uur na mijn pilinname.
Vanavond moet ik mijn laatste pil nemen dus ik zit nu aan het eind van week 3.
Zou ik zwanger kunnen zijn?
vrijdag 9 juli 2010 om 20:17
vrijdag 9 juli 2010 om 20:21
vrijdag 9 juli 2010 om 20:26
Och lieverd toch. Als je hier zwanger van bent geworden, mag het kind met recht een wondertje heten Nee meid, de kans dat je zwanger raakt zonder zaadlozing is al minuscuul klein, en in combinatie met de pil ongeveer niet-bestaand. Dus maak je niet te druk! Slik je pil gewoon zoals normaal, je zult zien dat je gewoon ongesteld wordt.