Gezondheid alle pijlers

kan ik zwanger zijn

09-07-2010 20:09 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry dat ik dit hier moet vragen maar ik maak me echt enorm druk. Ik slik de pil. yasmin.

Nu heb ik in de tweede week van mijn pilstrik seks zonder condoom gehad, hij is niet in me gekomen, en in totaal was hij denk ik 10 seconden in me.

Dat was savonds, nou ik kwam thuis en nam mijn pil. Toen had ik de volgende ochtend diarree, maar dus wel langer dan 4 uur na mijn pil inname.

Sindsdien geen seks meer gehad, maar nu begon gister avond de diarree weer, rond 10 uur. Toen heb ik rond 12 uur mijn pil genomen en ben toen gaan slapen. Vandaag de hele dag geen diarree tot net na het avondeten. Dus diarree kwam ongeveer 18 uur na mijn pilinname.

Vanavond moet ik mijn laatste pil nemen dus ik zit nu aan het eind van week 3.

Zou ik zwanger kunnen zijn?
ik ben nu in elk geval al wel een stuk minder gestresst dus bedankt! En ik wacht af of ik dinsdag ongesteld word, als ik donderdag nog niet ongesteld ben ga ik een testje halen
"hij is niet in me gekomen, en in totaal was hij denk ik 10 seconden in me" goeie zin!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 09 juli 2010 @ 20:39:

"hij is niet in me gekomen, en in totaal was hij denk ik 10 seconden in me" goeie zin!Nieuw motto?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:VickyP schreef op 09 juli 2010 @ 20:49:

[...]

Nieuw motto?

Ik zat er serieus aan te denken om eens per maand te wisselen van motto met de leukste zin van die maand. Deze zou hoge ogen gooien.

Ik denk dat ik het maar ga doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik bedoelde dat hij niet in me is klaargekomen en dat hij in totaal ongeveer 10 seconden in me zat zonder dus klaar te komen
Misschien word ik wel oud hoor, maar die ongesteldheid zegt toch helemaal niks als je aan de pil bent? Tenminste dat was in 'mijn tijd' nog wel zo, en zo oud ben ik nou ook weer niet. Kun je dus nog net zo goed zwanger zijn.

Als je zeker wilt weten of je zwanger bent, moet je een test halen. Er zijn genoeg vrouwen die gewoon hun menstruatie hebben en toch zwanger zijn. Klinkt mij als een heel betrouwbaar criterium.
quote:helpme12 schreef op 09 juli 2010 @ 21:00:

ik bedoelde dat hij niet in me is klaargekomen en dat hij in totaal ongeveer 10 seconden in me zat zonder dus klaar te komenjaja snap ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven