2010 - Stoppen met anticonceptie - Deel 2!

15-06-2010 15:09 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten we verder!

- Vervolg van Stoppen met anticonceptie in 2010 -

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest wordt je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel willen jullie dat dan vet drukken in jullie tekst? Bij bijzonderheden kunnen afspraken, bijv. echo's, afspraken bij vk en trouwerijen etc. vermeld worden.

"De nog niet zwangeren onder ons"

NaamLftWann. voor 't echieNODBijzonderhedenMarloes8426Januari 201021 Oktober uitslag onderzoekThir10senses23Januari 2010Even in de rust modus...Komt als ze er weer klaar voor isTroela7832Januari 20103 NovemberMaedl28Februari 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010MMRaarmaarwaar33April 2010Chocolat_Lover26Juni 201028 OktoberJuffertje2228Juni 2010Fransoise32Augustus 201030 Oktober

"De zwangeren onder ons!"

NaamLftWann. voor 't echieNOD/ ZwangerWanneer uitgerekendBijzonderhedenAngie21xx26Maart 201022 December 2010Teepje29Januari 2010

It's a BOY17 Januari 2011Lazuurtje27April 201019 Januari 2011Marill27Mei 20105 Februari 2011Joda32April 20106 Maart 2011Emytje29Maart 201020 Maart 20111 November 20 wkn echoMeike198129April 20108 Mei 2011Lily30 - 2e kindje[/fgcolor]30Maart 20108 April 2011Nelleke426Maart 2010Juni 201121 Oktober echo

Pppffff 2010 is het niet voor mij hoor, heb vanmiddag m'n auto in de prak gereden

De andere partij heeft gelukkig alleen blikschade en ik een schaafwond, maar wat een klote gebeurtenis is dat zeg....

Hoop dat de 2e helft van dit jaar toch echt wel leuker wordt.....

(was wel even blij dat ik nu niet zwanger was, zou nu 4 maanden zijn geweest en wil niet denken aan wat er had kunnen gebeuren....)
Ook ik ben vandaag ongesteld geworden.... Wel te vroeg als ik mijn tussentijdse nep-ongesteldheid niet mee reken...

Zat de vorige keer op 31 dagen en deze keer was mijn cyclus 25 dagen..

Voor de tabel: 30 juli verwacht ik mijn volgende NOD Als ik de 25 dagen aanhou....

Jullie nog plannen voor de finalewedstrijd? Bij ons in de omgeving gaan er veel naar Amsterdam maar dat is me een beetje te gek/ ver.. We gaan zowiezo met vrienden kijken maar waar is nog niet helemaal duidelijk...
Dat is balen Troela!! Gelukkig is iedereen er goed vanaf gekomen, maar idd wat een klote geberutenis!
@troela; tjeetje, wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig alleen maar blikschade, hoewel dat ook behoorlijk zuigt. Fijn dat je in orde bent.

Men zegt dat het kindje in de buik 'makkelijk' een auto ongeluk kan overleven omdat het helemaal geschermd is in de baarmoeder. Ik ga het niet uitproberen.
Ben ik ook weer es! Had me voorgenomen om toch een paar daagjes weg te blijven en te ontspannen. Is best gelukt, maar ik miste jullie nu wel een beetje!

@marloes: ik meet ook gewoon stug door en het valt me op dat ik vorige cyclus ook best schommelde, maar nu al een week precies op 36.3 zit. Dacht ook altijd dat het 37 zou moeten zijn. Maar google staat voor niets he:

Bij de mens is de 'normale' lichaamstemperatuur ca. 37 °C. Hierin bestaat een niet te verwaarlozen dagelijkse variatie tussen 35,5 à 36 °C vroeg in de morgen (03-05 uur) en 37,5 °C laat op de middag (15-17 uur), bij een normaal werkende biologische klok. Honden (38-39°C), katten (38,5-39°C) en vogels (mus: 41°C) hebben over het algemeen een hogere normale temperatuur dan mensen. De luiaard (32°C) heeft juist een heel lage normale lichaamstemperatuur.

Lachen he, dat Raar-schema... Wij zijn ons hier ook weer aan het opladen na een weekje rust! Rare Man moest hartelijk lachen om Marloesman. Eigenlijk moeten ze gewoon een eigen topic hebben, die mannen! Succes met leren dit weekend!

@troela: arme jij, wat schrikken! Reed je hard? Is de auto total-loss? Ben je al vast van de schrik bekomen? Het gekke is dat ik de laatste tijd veel bezorgder ben om Rare Man als hij later thuiskomt dan hij aankondigt. Visualiseer: toch al niet zo nuchtere Raar rondjes rennend door de huiskamer murmelend: ‘O nee, de vader van mijn kinderen o nee! Hadden we toch maar vast wat ingevroren, nu kunnen we geen kinderen meer krijgen!’

@chocolate: 25 dagen is beter dan 21! Meer kans op een gezond eitje. Goed luisteren naar de ovutesten dus!

@nelleke: eh… na-aper! nee serieus, ik hoop dat je maandag bij de huisarts goed nieuws krijgt! Fijne verjaardag! Enne… ik weet nu ook dat ik niet nog een klein stukje tegelijk met mijn beste vriendinnetje zwanger ga zijn. Zij is in september uitgerekend (van de 1e) en als ik nu zwanger zou raken dan is het nog te kort om meteen te vertellen. Vind ik toch wel jammer…

@joda: I presume dat jij je moeder nog niets hebt verteld dan? Waarom wil jij maar 1 kind? Ja, ik moet nu ook niet direct aan twee denken hoor! ☺ Gaat het al beter met Jodaman-de-schijnzwangere?

@juffer: aiii, de horror haha! *wist alvast even alle shamefull foto’s*

@teepje: druk aan het oefenen? Helemaal zonder de ouders er bij? Respect hoor, haha! Ik was vorig weekend maar wat blij dat de ouders er waren om het spul een beetje in toom te houden!

@thir en teepje: gefeliciteerd met al je punten/diploma! Ik moet er zelf niet meer aan denken om naast mijn werk nog te studeren, dus ik vind het echt heel knap.

@marill: heb je je klasgenootjes verteld dat je zwanger bent?

@thomassen: goed bezig met bewegen, pillen en eten! Het zou fijn zijn als je je snel beter gaat voelen. Is toch een prettige bijkomstigheid dat je het niet alleen voor een kindje doet, maar ook voor jezelf.

Meiden, ik vind het geen fijn weer om kinderen te maken… gelukkig ‘hoef’ ik over een week pas weer, maar hebben jullie wel eens bedacht hoeveel mensen er in mei jarig zijn? Die zijn dus allemaal in augustus gemaakt! Dus… de ovutesten staan weer klaar (hoop dat ze dit keer beter werken, niet een hele cyclus lichte streepjes aub), het schema is opgesteld (jammer dat we geen reservespelers kunnen inzetten haha!), alle pijntjes en ongemakjes worden dit keer ab-so-luut niet op potentiele zwangerschap geduid en we gaan duimen dat we dit keer zwanger zijn, anders zit ik pod-domme op het strand deze vakantie ipv in de zee…!

Overigens ben ik nu toch echt aan het aankomen na het stoppen met de pil… vrees ik… en niet zo charmant ook! Iets vollere (.)(.) maar ook een voller buikje… dus die steekt alsnog verder naar buiten uit! En meer pukkels ook. Niet tof niet. Heb sowieso al een tijd last van een flubberbuikje in combinatie met de mode van het moment: ik zie er standard 4 maanden zwanger uit. En dat is NU niet de bedoeling ! Kan niet wachten tot het zo ver is, dan hoef ik namelijk niet te gaan sporten, terwijl ik nu dus echt zou moeten voor het gestroomlijnde idee…

Wij blijven tijdens de finale gewoon thuis met oranje hoed op, dat dan weer wel. Heb alle wedstrijden tot nu toe buiten de deur gekeken en heb nu wel zin om lekker thuis te blijven.

Wat denken jullie?

1) Nu met het rijbewijs beginnen, dus als ik deze ronde zwanger wordt in de eerste maanden veel te moe zijn en dus niet optimaal lessen.

2) Met lessen beginnen na de eerste maanden, maar dan waarschijnlijk te kort de tijd hebben tot de bevalling (en de winter).

3) Wachten tot na de bevalling (ja ik weet het… wellicht duurt het nog een jaar en kan ik beter nu beginnen) en dan te druk hebben met het kind er bij?

4) Iets anders, namelijk…

Nog steeds geen onderschrift trouwens… ik geef het op.
@raar; fijn dat je ontspannen weer terug bent. En natuurlijk heb je ons gemist. Was te voorspellen

Ik zou voor optie 1 gaan. Wie weet ben je wel een natuurlijk talent en rij je binnen no-time af (ik heb er 5 keer over gedaan...........nooit mijn schuld natuurlijk. Ik rij als een zonnetje) Je hoeft helemaal niet moe te zijn de eerste maanden. Ik ben net iets sneller moe dan normaal, maar kan nog prima auto-rijden, werken enz.
@raar

Ik heb weer genoeg ovulatietesten binnen dus ga er weer mee aan de slag.. Hoop dat je gelijk hebt en er veel mensen in mei jarig zijn.. Bij ons zijn de meesten in oktober jarig--> maar liefst 15 verjaardagen!! Echt niet leuk dus hoop eigenlijk niet dat het bij ons zo lang gaat duren dat het dan geboren gaat worden maarja dat is niet te plannen, allang blij als het gaat lukken natuurlijk.

Ik zou gewoon nu beginnen met rijlessen.. Ik heb 29 lessen gehad en ben in 1 keer geslaagd. Als je de kans hebt om 2 keer per week te lessen dan schiet het vast lekker op! Zit me net te bedenken dat ik volgende maand alweer 8 jaar mijn rijbewijs heb! Waar blijft de tijd...

Heb net de hele benedenverdieping gepoetst maar pff wat warm zeg.. Ben blij dat ik klaar ben!
o het is niet eens waar wat ik zei: in september worden de meeste kinderen geboren. niet dat bemoedigend is...

http://www.cbs.nl/nl-NL/m ... ief/2004/2004-1423-wm.htm
@ raar: optie 1!!! Straks duurt het nog lang voordat je kind er is... Ik kan niet meer zonder rijbewijs en auto! Ga op de fiets naar mijn werk wat me 5 kg minder heeft opgeleverd! :)!

Het afvallen van begin dit jaar is me gelukt. Dus mijn eerdere zwangerschap was prima getimed ook al was het een 'ongelukje'...

Ga na het weekend op vakantie, dus moet weer in bikini... Als ik nog wit ben zo verschrikkelijk!

Heb de hele dag al ruzietjes met jufferman...

Ben wat chag :(.... Komt op vakantie weer goed.

Heb ook een deel van het huis gepoetst! Pppfff...
Een zoon!
Dat chagerijnige herken ik wel, Juffertje...

Wel lekker dat je op vakantie gaat! Waarheen?

Mijn ongesteldheid duurde maar liefst...ja hoor: ANDERHALVE DAG! Record ten opzichte van de vorige: 2,5 dag!

Ergens klopt iets niet...

p.s. Heb het warm.
@ Mayala

Normaal gesproken zou je een gat in de lucht springen als je zo'n korte ongesteldheid zou hebben met dit warme weer maar om zwanger te worden is het waar k*t!

Best erg... Is het mooi weer, en waar zit ik? In huis waar het gelukkig een stuk koeler is...
Ja precies chocolate...

Ik zit ook binnen, hoewel het hier zelfs 30 graden is.

Ben mezelf nu beetje gek aan het maken met verhalen van mensen die bij hun innesteling ook meer bloedverlies hadden dan een paar druppels

Achja, het houdt ons van de straat hè
Tja idd.. 1,5 week terug had ik een kleine nepongesteldheid maar daar zat een rare prop bij.. Ik ging al denken over een miskraam en dat soort dingen maar is gewoon onzin.. Wil er niet teveel bij stil staan.. We proberen zo veel mogelijk te sexen rond mijn eisprong maaar heb geen zin om de hele maand om de 2 dagen te sexen..... Lukt ook niet echt met onze verschillende werktijden..

Tis hier 25 graden in huis dus ook warm genoeg, maar scheelt nog best veel met buiten voor mijn gevoel.
32 graden bij Juffertje! Nu wel een lekkere onweersbui!

Vanmiddag even gesekst en nu heb ik zo'n steken in mijn rechter heup?!?! Iets verdraaid ofzo?

Of zou er raak geschoten zijn ;)...
Een zoon!
Die pijn! Niet normaal meer.... Ga maar even naar het toilet...
Een zoon!
@raar: ik reed zo'n 30/40 km ofzo, dus niet echt hard, maar komt toch behoorlijk hard aan zo'n klap. Heb nu dus ook een stijve nek, maar dat gaat wel weer over.

Balen he dat als je stopt met de pil dat je aankomt! Toen ik begon met de pil kwam ik aan en toen ik stopte ook, da's toch niet eerlijk!

Enne, gewoon nu beginnen met je rijbewijs hoor! Wie weet duurt het nog wel even voor je zwanger bent en dan heb je hem misschien al mooi gehaald. En stel dat je wel snel zwanger bent, nou dan kan je echt nog wel een tijd blijven rijden hoor.

@juffertje: balen dat je ruzietjes hebt met juffertjesman, maar dat komt vast goed met de vakantie.

Hoe is het met de pijn? Zou je niet ongesteld kunnen gaan worden of voelt het totaal niet zo.

In elk geval vast een fijne vakantie! Waar ga je heen en hoe lang?

@mayala: beroerd zeg zo'n korte ongesteldheid, geen pijl op te trekken dus. Zou als het volgende maand weer zo is toch even langs de ha gaan hoor...

Hier ook veelal binnen zitten met deze temperaturen, ondanks dat het binnen ook al 27 graden is....maar ja, dat is altijd nog een stuk koeler dan buiten.

Het is hier trouwens ontzettend aan het onweren en regenen, bij jullie ook?
@ raar: geen ongesteldheidspijn? Sinds we sex hebben gehad ook ?!? Ik wacht het af... Nu minder hevig.

Ga naar het land van de pizza's ;)... Zo'n kleine 2 wkn. Hoop op internet in de hotels. 2 zwangerschapstesten gaan er ook mee.....

Hier ook veel regen!

Morgen voetbal in de kroeg .... Drink maar niet teveel...
Een zoon!
@juffer: zijn jullie zo ruig in bed dan?

@troela: wij wonen in dezelfde provincie! hier dus ook donders! (het is net opgehouden hier, de ramen meteen opengezet, wat een heerlijke verfrissing!)

we hebben net vrienden uitgezwaaid die we schandelijk lekker eten hebben voorgeschoteld al zeg ik het zelf. zij halen ook altijd alles uit de kast als wij komen en houden echt van goede gerechten en wijn. dus dan maken wij ook echt wat bijzonders. rare man is de hele dag op stap geweest voor de juiste truffels en echt goede wijn. man, mijn buik ploft zowat! en toen zat ik dus met een wijntje (ok ok, de 4e ) in mijn hand te denken dat het eigenlijk wel heul fijn is dat ik over twee weken ook lekker mijn wijntje kan drinken (uitgaande van een lange cyclus). mmm!

ik ga morgen eens een rijschool uitzoeken, want jullie hebben eigenlijk hartstikke gelijk. ik ben alleen bang dat als ik toch zwanger raak voor ik afrij (fingers crossed) ik het bijltje er alsnog bij neer moet gooien omdat ik echt te moe ben. bovendien ben ik ook redelijk snel autoziek. is niet handig niet met die extra misselijkheid erbij
Goed dat je een rijschool gaat zoeken raar! En dan proberen 2 of misschien wel 3 keer per week te lessen, dan gaat t ook lekker snel en kun je in een paar maanden je rbw hebben! Mocht je wel zwanger raken ga je gewoon niet meer te vroeg lessen 's ochtends mocht je dan beroerd zijn. En denk er eens aan als je straks een kindje hebt, dan is t heel fijn om een rbw te hebben en overal naartoe te kunnen gaan zonder afhankelijk te zijn van rare man.

Troela wat balen van die aanrijding, wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig heb jij zelf niets ernstigs! Ik had vorige week ook een botsing, zo dom, reed gewoon uit een parkeervak tegen een muur op, hoe dom kan je zijn.. Gelukkig kwam m'n autootje er redelijk goed vanaf. Kunnen ze die van jou nog oplappen of issie echt helemaal overleden? Hopelijk gaat je stijve nek snel over!

Wij houden t nog wel vol met t warme weer, ook alleen maar omdat we een mobiele airco op onze slaapkamer hebben neergezet en ik dus steeds zorg dat t een graad of 22 is, dan is t wel te doen en plakt alles niet zo

M'n temp stijgt inmiddels, maar ovu test zegt dat er nog niets aan de hand is.. hmm. gewoon nog maar even doorgaan zeg ik :-)

Juffertje fijne vakantie! Als je eenmaal bent neergestreken in je hotel en jullie zijn ontspannen komt t vast allemaal wel weer goed.

Balen Mayala dat je ongesteldheid zo kort is. Vreemd hoor 1,5 dag maar. Normaal idd heel lekker maar nu heb je toch liever een menstruatie volgens het boekje..

Chocolate balen dat je ongesteld geworden bent. De 1 een te lange cyclus de ander te kort. Kunnen we niet een beetje van elkaar lenen zodat we allebei netjes uitkomen;-)?

Nelleke heb je een leuke verjaardag gehad? Is er nog nieuws? Zo niet bellen he morgen!!

Fijne zondag allemaal en veel plezier bij de voetbal!
@ Nelleke nog gefeliciteerd hopelijk een leuke dag gehad!

@ Raar ik zeg ook doen hoor met je rijbewijs het is echt makkelijk als je het in huis hebt! Tsja ik heb idd een heel goed doel en tot nu toe heb ik me aan alles erg goed kunnen houden al zeg ik hetzelf

@ Troela tsjeeeee idd wat moet jij zijn geschrokken zeg :(

@ Marloes suc6 nog met leren en ik zal morgen aan je denken!

Tsjee het is hier nog steeds 29 graden in huis pfffffff gisterenavond lekker weggeweest van huis en het hardstikke leuk gehad en toen begon het donderen en veeeeel regenen ach ja ik vond het wel lekker verfrissend maar nu ben k weer wakker en is het nog weer warm buiten k moet eigenlijk nog poetsen maar echt zoooooooo geen zin in met dit weer denk dat ik dadelijk alleen even de was opruim en erin doe en verder mag thomassenman eventjes stofzuigen dan ben ik daar mooi vanaf maar verder hou ik me lekker koest met dit weer. Vanavond lekker voetballen kijken bij vrienden thuis had weinig zin om naar een kroeg/of plein te gaan en dit is ook wel gezellig zo moet ik zeggen

Fijne Zondag iedereen en veel plezier met het voetballen!
Pff deze dag begint alweer lekker... Zo hevig ongesteld dat ik doorgelekt ben en dus dit weekend 2 keer het bed moet verschonen.. Onze hond gisteravond een epileptische aanval heeft gehad zodat ik dit weekend 2 keer de benedenverdieping moet poetsen omdat vandaag dus alles onder het kwijl zit... Zo sneu voor het beessie maar moet nu weer aan de schoonmaak bah!! Het begint weer lekker....

@marloes tja dat zou een goed idee zijn maarja helaas pindakaas...

@raar

Heerlijk truffels!! Ik ben een beetje op dieet want er zit bij mij geen rem meer op lijkt het, hoewel ik nu snak naar chocolaaa.........
Iedereen veel kijkplezier vanavond!

Hier vanaf nu de ovulatietesten weer in de aanslag. Het ei zou vanaf nu weer kunnen springen. We zijn dus al goed bezig om de dag, ook in dit plakkerige weer.....

Succes allemaal, zodra ik een positieve ovu test heb weet ik mijn NOD...
Pfff... de enige kamer in huis waar het nog uit te houden is (ook in de tuin onder een parasol is het niet leuk hier) is de werkkamer waar de computer staat. Kan er dus niets aan doen dat ik op het forum zit met dit mooie weer ! Ben ook lekker in een reisgids aan het lezen voor de vakantie, dus ik klaag niet! Wij hadden eerst bedacht naar het strand te tuffen, maar pfff. Ik kom liever helemaal niet meer in beweging vandaag!

Hoe opvallend dat de afgelopen week zo snel is gegaan! De weken dat je zit te wachten op de NOD gaan zooo langzaam en nu de week ongesteldheid en de week voor de eerste mogelijke eisprong gaan zooo snel! Ik heb de ovu’s dus ook al klaarliggen voor woensdag. Maar we gaan pas officieel weer in Raar-tempo aan de slag vanaf donderdag.

@Chocolate: is jullie hond altijd al epileptisch geweest of is het iets van de laatste tijd? Wel heel zielig... en dit weer is dus ook echt niet ok voor huisdieren... (ik heb trouwens maar twee truffels gegeten, ik hou me toch een beetje in).

@Juffer: jij zit zeker buiten voor te bruinen? Ik heb het net ook geprobeerd, maar ben na exact 7 minuut 32 weer naar binnen gerend met mijn witte schouders! Ruzietjes met man: ik zou zeggen jij wordt ongesteld + het is veel te warm...

@Marloes: mobiele airco is een puik plan! Ga ik dan eens zoeken als het donderdag nog steeds heel warm is haha! Raar he, als je temperatuur stijg t zou je eisprong al moeten zijn, maar je herkent het ook aan een snelle daling vooraf schijnt.

Ik ga proberen 2 keer per week lessen. Met een 40 urige baan gaat meer echt niet lukken denk ik.

Wat denken jullie? Lessen van 1 uur of van 1 ½ uur per keer? Ik ben weer in mijn wik-en-weeg-bui en weet echt niet hoe ik een rijschool moet kiezen... er zijn er hier ook zo veel! Ik durf niet zomaar de goedkoopste te kiezen of alleen maar af te gaan op slagingspercentages. Mwaaa! Hoe hebben jullie gekozen?
dubbel
@raar; ik vond destijds 1 uur voldoende. Maar dat ligt er ook aan waar je woont volgens mij. Ik woon in een examen-gebied. Woon je b.v buiten een examengebied dan moet je daar eerst heenrijden. Dan is 1 1/5 uur beter. (maar ik praat nu over 10 jaar geleden...........wordt oud)

@Nelleke, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hebben jullie het droog kunnen houden?

@choclate; een hond met epilepsie? Heeft die veel aanvallen?

Ik ben echt pis-chagarijnig. Hormonen spelen nogal op. Ben moe, heb het warm, wil niet zitten en niet liggen. Joda-man is momenteel de meest domme en onbenullige persoon die ik ken. En o, had ik al verteld dat ik misselijk ben. Bah, bah, bah.

Maar....................ik klaag niet! zou niet durven want ik weet heus wel dat jullie allemaal dit willen.

Dat kut-weer van gister. Ik heb tot 01:00 in de file gestaan! en als klap op de vuurpijl het zolderraam vergeten dicht te doen. Alle verhuisdozen die nog onuitgepakt stonden zijn drijfnat! En het is potdomme nog steeds warm.

Oke, ik stop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven