Shalalishalala

10-07-2010 07:53 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rij ik gisteren na een dag hard werken in mijn kantoortuin naar huis, haal ik onderweg een vent in, type werkeloos, stom haar, bierbuik, leip t-shirt, buiktasje, die heel hard shalalie zit te fluiten.

Krijg nou niks, maaaanden na het songfestival, we zitten midden in de WK voetbal en Tour de France, fluit die onbenul dat maffe liedje.
En, was hij toonvast?
Welke discussie had je hier mee aan willen zwengelen?
Type werkloos?

En je haalt een man in, ik neem aan dat jij in de auto reed? En die andere man liep op straat?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik was op de fiets, en hij ook.

Zouden zulk soort domme liedjes op mensen van een lager allooi meer indruk maken?
Dat mannen met bierbuiken en leipe t-shirts geen smaak hebben.
kennelijk heeft het op jou veel indruk gemaakt, ander zou je er geen topic over openen....wat zegt dat over jouw allooi?
quote:misschicken schreef op 10 juli 2010 @ 08:02:

kennelijk heeft het op jou veel indruk gemaakt, ander zou je er geen topic over openen....wat zegt dat over jouw allooi?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het feit dat ik "allooi" moest googlen zegt denk ik genoeg.. Shalalie neurie ik niet, ik betrapte mezelf net wel op "hello, goodmorning".
quote:misschicken schreef op 10 juli 2010 @ 08:02:

kennelijk heeft het op jou veel indruk gemaakt, ander zou je er geen topic over openen....wat zegt dat over jouw allooi?Dat liedje heeft op mij geen indruk gemaakt. Maar wel het feit dat zo iemand maanden na dato dat liedje fluit als ie aan het fietsen is.
Zo kan het dus ook shalalalie
Je weet zelfs de titel nog, noem je dat geen indruk maken?
quote:Notebook schreef op 10 juli 2010 @ 08:08:

Zo kan het dus ook shalalalie
Is toch gezellig? Wie weet wat hij de rest van de tocht nog meer in/op zijn repertoire had. Misschien ook nog wel Viva Hollandia. Ook zo'n gewéldig lied.
Je hebt hem toch wel onmeunig op z'n flikker gegeven he? Ik bedoel, alleen dat buiktasje al, en dan ook nog Shalalieshalala fluiten. Die vraagt er toch gewoon om?
Ach, in ieder geval één fietser op die route met een goed humeur.
quote:misschicken schreef op 10 juli 2010 @ 08:11:

[...]

[afbeelding]Het kan nog erger.
quote:willem1959 schreef op 10 juli 2010 @ 07:53:

Rij ik gisteren na een dag hard werken in mijn kantoortuin naar huis, haal ik onderweg een vent in, type werkeloos, stom haar, bierbuik, leip t-shirt, buiktasje, die heel hard shalalie zit te fluiten.

Krijg nou niks, maaaanden na het songfestival, we zitten midden in de WK voetbal en Tour de France, fluit die onbenul dat maffe liedje.Aha, meneer werkt in de plantsoenendienst!
quote:Zuigstengel schreef op 10 juli 2010 @ 08:38:

[...]

Aha, meneer werkt in de plantsoenendienst! Ik werk bij een grote internationale onderneming die handelt in kapotjes.
Heb je nou de hele nacht liggen bedenken waar je je zaterdag mee zou gaan vullen, Willem?

Magere opbrengst, hoor.
quote:Notebook schreef op 10 juli 2010 @ 08:33:

[...]

Het kan nog erger.Kappen nou Notebook!
Ik vond het doucheputjes dilemma van een paar zaterdagen geleden vermakelijker hoor, Willem!
Wat fluit jij als je onderweg van je kantoortuin naar huis gaat, Willem?
quote:Britannia schreef op 10 juli 2010 @ 09:29:

Ik vond het doucheputjes dilemma van een paar zaterdagen geleden vermakelijker hoor, Willem!Eensch. Dat was een sterk staaltje vermaak (eerlijk is eerlijk).
quote:willem1959 schreef op 10 juli 2010 @ 09:00:

[...]

Ik werk bij een grote internationale onderneming die handelt in kapotjes.Jij test ze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven