Single parents, going strong forever!! deel 21
zaterdag 3 juli 2010 om 19:40
Kinderfeestje weer overleefd hoor. haha, het was zeer geslaagd en erg gezellig, maar ik ben toch altijd weer blij als ik al die stuiterballen thuis heb afgeleverd.
Mijn eigen stuiterbal is met zijn vader mee, en die haal ik woensdag weer op.
Maar zoonlief heeft het erg naar zijn zin gehad, is lekker verwend en had een topdag en daar doen we het tenslotte voor.
Vanavond ga ik ff een borrel halen bij een vriend die een nieuw huisje heeft. Maar moet me er even voor opladen hoor, hihi.
He theetje wat ongezellig zeg om alleen te moeten eten. maar goed, is niet anders. Wel lekker ff een weekendje vrij.
Mijn kanjer heeft ook officieel vakantie nu. Wij gaan volgende week maandag, de 12e weg. En komen de 23ste weer terug.
Pa en ma zijn gisteren terug gekomen, die zijn dus ook weer in het land.
Mijn eigen stuiterbal is met zijn vader mee, en die haal ik woensdag weer op.
Maar zoonlief heeft het erg naar zijn zin gehad, is lekker verwend en had een topdag en daar doen we het tenslotte voor.
Vanavond ga ik ff een borrel halen bij een vriend die een nieuw huisje heeft. Maar moet me er even voor opladen hoor, hihi.
He theetje wat ongezellig zeg om alleen te moeten eten. maar goed, is niet anders. Wel lekker ff een weekendje vrij.
Mijn kanjer heeft ook officieel vakantie nu. Wij gaan volgende week maandag, de 12e weg. En komen de 23ste weer terug.
Pa en ma zijn gisteren terug gekomen, die zijn dus ook weer in het land.
zaterdag 3 juli 2010 om 23:07
Hoeraa, het is een beetje afgekoeld!! Niks van al dat onweer wat ze hadden beloofd, maar wel regen en wind. Binnen nog wel aardig warm, maar buiten echt lekker nu, dus hopelijk vannacht een stuk lekkerder slapen dan afgelopen nacht.
Hoera Dolphine, het feestje zit erop en helemaal geslaagd.
Jouw mannetje nu ook lekker vakantie en nog even en dan gaan jullie lekker weg.
Ha fijn Theetje, je knul lekker over, nu kan hij fijn vakantie gaan vieren..Hoe is het met zijn vriendinnetje? Jammer dat het nog even duurt voor jullie huis opgeleverd wordt, kan me zo voorstellen dat je er liever vandaag dan morgen al intrekt en gewoon lekker aan de gang wil met inrichten etc. Heerlijk!
haha, ja, wel een luxe probleem ja, waar gaan we heen..komen jullie ongetwijfeld uit! Heb je nog lekker gegeten in je uop? Pff, ik vond het veel te warm om te koken, heb het weer bij sla gehouden vandaag..
Whoeha, had ik al verteld dat M. een enorme gezondheidsfreak (nou ja, freak..beetje) is? Hij eet alleen maar verse dingen, kookt elke dag, snackt nooit....AARGHHH, ik geloof dat ik zo'n beetje het tegenovergestelde ben! Khou erg van zakjes en potjes, snack graaaaag. Het is gelukkig wel zo dat ie al zegt dat dat zíjn ding is en dat hij zijn manier nooit zal opdringen aan een ander, moet ieder voor zich weten. Pffoe...
Ík pak een glaasje wijn als ik op de pc zit, hij een kopje groene thee..is toch om je rot te lachen...Hij drinkt wel alcohol hoor, dat is het niet.
Wat heeft Duitsland Argentinië ingemaakt he! Jeetje zeg, had niet gedacht dat dat zo makkelijk zou gaan. Ik zie het er nog van komen, finale Nederland-Duitsland..Spanje speelde ook niet best en zal op deze manier echt niet winnen van Duitsland.
zondag 4 juli 2010 om 21:38
hello ladies,
Hier een rustig zondagje achter de rug. Ben vanmiddag even bij pa en ma geweest, mijn broers waren er ook, dus was gezelli.
Zoonlief is tot woensdag bij zijn vader, dus kan deze week relaxed aan het werk gaan, zonder oppas gedoe. En ik kan dinsdagavond lekker in de kroeg voetbal gaan kijken, dus dat vind ik ook super.
Mijn moeder viert haar verjaardag zondag, de dag van de wk finale, dus wie weet wordt het dubbel feest die dag.
Slecht he spanje gisteren.... Ik ben ook heel bang dat ze het niet gaan redden tegen duitsland hoor. Het zal toch niet gebeuren dat nederland tegen duitsland komt in de finale. Zou wel een droomfinale zijn zeg.
Ik heb hier in huis alles lekker open, hoop dat de slaapkamer nu ook een beetje doorlucht, zodat ik vannacht weer eens lekker kan slapen.
Hmm scarlet, dat klinkt idd wel gruwelijk gezond zeg. Ik hoop niet dat hij het te ver doorvoert.
Hier een rustig zondagje achter de rug. Ben vanmiddag even bij pa en ma geweest, mijn broers waren er ook, dus was gezelli.
Zoonlief is tot woensdag bij zijn vader, dus kan deze week relaxed aan het werk gaan, zonder oppas gedoe. En ik kan dinsdagavond lekker in de kroeg voetbal gaan kijken, dus dat vind ik ook super.
Mijn moeder viert haar verjaardag zondag, de dag van de wk finale, dus wie weet wordt het dubbel feest die dag.
Slecht he spanje gisteren.... Ik ben ook heel bang dat ze het niet gaan redden tegen duitsland hoor. Het zal toch niet gebeuren dat nederland tegen duitsland komt in de finale. Zou wel een droomfinale zijn zeg.
Ik heb hier in huis alles lekker open, hoop dat de slaapkamer nu ook een beetje doorlucht, zodat ik vannacht weer eens lekker kan slapen.
Hmm scarlet, dat klinkt idd wel gruwelijk gezond zeg. Ik hoop niet dat hij het te ver doorvoert.
zondag 4 juli 2010 om 22:19
Hai meiden
Hier ook een lekker rustig dagje, een beetje huishouden gedaan, buiten gezeten, wat nu redelijk goed te doen was, dus weer een beetje bijgekleurd. Morgen gaan we echt aan het schilderen, dinsdag komt zoonlief´s nieuw matras en dan eindelijk straks mijn woonkamer weer terug. Hahaha, het is ook mijn eigen schuld, ik ben altijd zoooo langzaam met dit soort dingen. Het schijnt morgen ook niet zo wam te worden, dus goed verfweer hopelijk.
Ik vond het vannacht ook al stukken beter om te slapen Dolphine, hopelijk jij vannacht ook een lekker nachtje. Lekker zeg, dat je dinsdag gewoon lekker je gang kunt gaan en voetbal kijken in de kroeg. Jaaa, dat zou mooi zijn, als het zondag dubbel feest wordt zeg!
Zo nog even de container buiten zetten, die zijn er morgenochtend weer zo idioot vroeg..
maandag 5 juli 2010 om 18:47
Hallo meiden. Vandaag een druk dagje gehad. Ben bezig met zus en zwager hun admi op orde te brenegen nouuuu en daar gaan heeeel wat uurtjes inzitten kan ik jullie vertellen, Wàt een puinhoop! Verder nog drie diensten werken en dan vakantie! Staat het 1e deel alweer van volgepland en daarna hopen we echies nog ff weg te gaan. Wellicht dat mijn andere zusje en zwager weer meegaan of een paar daagjes komen. Dat moeten we nog ff zien
Pffff dus er komt eindelijk schot in Scarlet. bijna de boel af! Heerlijk toch! en ach dan is het weer gedaan en kan het er weer ff tegen toch! Ja joh is die M zo'n gezondheidsfreak.... Poeh hee. Dus nooit gewoon ff een dagje snacken en lekker ongezond? Of een heerlijke bbq met vette sausjes en zo? Of een lekkere dikke magnum op een bloedhete dag? wat zielug voor 'm. Whoehahahaha!!!
Heerlijk hoor Dolphine, even geen oppas perikelen, en racen tegen de klok en dan ook nog voetbal kijken in de kroeg! Zaaalig! Zo en dat is met recht een droomfinale, dat zou toch wat zijn als..... Nee ik zeg het nog niet eerst dinsdag maar even afwachten!
Meiden ik ga weer, moeder loopt binnen.
Fijne aaf!
Pffff dus er komt eindelijk schot in Scarlet. bijna de boel af! Heerlijk toch! en ach dan is het weer gedaan en kan het er weer ff tegen toch! Ja joh is die M zo'n gezondheidsfreak.... Poeh hee. Dus nooit gewoon ff een dagje snacken en lekker ongezond? Of een heerlijke bbq met vette sausjes en zo? Of een lekkere dikke magnum op een bloedhete dag? wat zielug voor 'm. Whoehahahaha!!!
Heerlijk hoor Dolphine, even geen oppas perikelen, en racen tegen de klok en dan ook nog voetbal kijken in de kroeg! Zaaalig! Zo en dat is met recht een droomfinale, dat zou toch wat zijn als..... Nee ik zeg het nog niet eerst dinsdag maar even afwachten!
Meiden ik ga weer, moeder loopt binnen.
Fijne aaf!
maandag 5 juli 2010 om 19:06
Hai girls
T'is klaar!! Yeahaa! Gelijk maar goed doorgepakt en na het schuren gelijk de hele boel geverfd (hoefde alleen nog het houtwerk, zoals plinten, raamkozijn, kastdeuren) en godzijdanks hoeft het ook maar 1 x. Nu drogen en dan morgen de kamer weer inruimen, maar da's het leukst, vind ik altijd.
Ben jij zo goed met papierwerk Theetje? Lekker zeg! Lief dat je ze helpt. Nog even en dan heb jij ook vakantie dus? Heeerlijk zeg, geniet van je vrije dagen! Hoe lang heb je?
Het gaat weer bloedjeheet worden he, na het midden vd week..pffff, hebben we net een paar dagen om op adem te komen en dan weer wham. Voor mij hoeft het niet zo heet..
Vanmorgen M. nog aan de phone gehad, vandaar dat ik daarna zoooooveel energie had dat ik hoppa die kamer heb afgemaakt, whoehaha. Was weer erg leuk. Wel minder goed nieuws, zijn pc is nl helemaal kapot. Hij dacht eerst dat het alleen het internet was, maar helaas..HIj gaat um nu wegbrengen om te laten repareren, want het lukte hem zelf niet wat hem zeer frustreerde (wilde um al uit het raam gooien, haha), maar ja, zit dus toch een tijdje zonder. Echt jammer, we missen onze chatsessies..Wel afgesproken dat we elkaar volgende week een x gaan zien, maar hij zei dat als ie het echt niet meer volhield, hij gewoon ineens zou bellen dat ie op het station hier zou staan.."doe maar" heb ik heel stoer gezegd, ik houd wel van verrassingen...AARGHHH!! Ik zal toch raar staan te kijken zeg! Voor ie ophing zei ie nog "laat je verrassen".
Oh boy, wat heb ik gezegd..hihi, misschien zou het wel goed zijn, heb ik ook niet veel tijd om in de stress te schieten, wat ik, mezelf kennende, ongetwijfeld ga doen...
maandag 5 juli 2010 om 20:49
Woehaha scarlet, volgens mij zit je nu al in de stress, alleen het idee al dat hij onverwacht voor je deur zou kunnen staan.
Wat goed zeg dat je helemaal klaar bent. Hoefde je niet te werken vandaag? Of heb ik echt wat gemist en heb je vakantie?
Ik was vandaag zo rustig dat ik om 2 uur naar huis ben gegaan. Ff de binnenstad in met mijn moeder, vast wat dingetjes voor de vakantie ingeslage. Alsof ze dat in zeeland niet hebben, haha
Theetje meid, heb je een keer tijd en dan ga je voor een ander aan het werk! Wel erg lief van je natuurlijk, maar zo veel werk pffff
Ik heb mezelf vanavond verwend en heerlijk asperges klaar gemaakt, drumstikje erbij en gegratineerde aardappeltjes. Was lekker hoor......
Donderdag ga ik mijn nieuwe pc ophalen bij mijn nicht, want die oude start dus helemaal niet meer op, ik doe momenteel alles op de laptop van het werk.
Net ook nog heel stom geweest, was met de administratie bezig en nu heb ik voor de 2e keer deze maand de huur overgemaakt. Grrrrrr foutje. Morgen ff proberen of e het terug kunnen boeken.
Had ik al verteld dat zoonlief na de zomervakantie een plekje heeft op de sport bso? Dat wil hij heel graag, maar ja mag pas als je 8 bent. Het wordt de dinsdag en ik heb met moeder ff overlegt en zij vangt hem dan op donderdag na school even op, dan kan ik 1 dag gewone bso opzeggen en omruilen voor sport bso. Is voor die kleine man natuurlijk veel leuker, beetje sporten een hele middag.
Wat goed zeg dat je helemaal klaar bent. Hoefde je niet te werken vandaag? Of heb ik echt wat gemist en heb je vakantie?
Ik was vandaag zo rustig dat ik om 2 uur naar huis ben gegaan. Ff de binnenstad in met mijn moeder, vast wat dingetjes voor de vakantie ingeslage. Alsof ze dat in zeeland niet hebben, haha
Theetje meid, heb je een keer tijd en dan ga je voor een ander aan het werk! Wel erg lief van je natuurlijk, maar zo veel werk pffff
Ik heb mezelf vanavond verwend en heerlijk asperges klaar gemaakt, drumstikje erbij en gegratineerde aardappeltjes. Was lekker hoor......
Donderdag ga ik mijn nieuwe pc ophalen bij mijn nicht, want die oude start dus helemaal niet meer op, ik doe momenteel alles op de laptop van het werk.
Net ook nog heel stom geweest, was met de administratie bezig en nu heb ik voor de 2e keer deze maand de huur overgemaakt. Grrrrrr foutje. Morgen ff proberen of e het terug kunnen boeken.
Had ik al verteld dat zoonlief na de zomervakantie een plekje heeft op de sport bso? Dat wil hij heel graag, maar ja mag pas als je 8 bent. Het wordt de dinsdag en ik heb met moeder ff overlegt en zij vangt hem dan op donderdag na school even op, dan kan ik 1 dag gewone bso opzeggen en omruilen voor sport bso. Is voor die kleine man natuurlijk veel leuker, beetje sporten een hele middag.
maandag 5 juli 2010 om 22:21
hay lieverds..
ff snel hoor..
ging helemaal niet goed met mij,ben afgelopen zaterdag om 1 uur naar huis gegaan van mn werk.
heb kennis gemaakt met mn eerste mega zware migraine aanval...hoofd en oren deden zo'n pijn...stond te kokhalzen boven mn klant..en kon het daglicht niet meer vedragen..
mn pa heeft mij opgehaald kon niet rijden...
zidderde nog even door de laatste dagen...ben ook kapot
ben erg toe aan vakantie..maar nog 2 volle werken..en dan mag ik gaan ademhalen.
denk aan jullie...liefs van mij
ff snel hoor..
ging helemaal niet goed met mij,ben afgelopen zaterdag om 1 uur naar huis gegaan van mn werk.
heb kennis gemaakt met mn eerste mega zware migraine aanval...hoofd en oren deden zo'n pijn...stond te kokhalzen boven mn klant..en kon het daglicht niet meer vedragen..
mn pa heeft mij opgehaald kon niet rijden...
zidderde nog even door de laatste dagen...ben ook kapot
ben erg toe aan vakantie..maar nog 2 volle werken..en dan mag ik gaan ademhalen.
denk aan jullie...liefs van mij
dinsdag 6 juli 2010 om 10:42
Morning!
O o Daan, je lichaam straft je weer af he..Maar wel erg kl*te meis, heel veel sterkte!
Ik heb idd vakantie Dolphine, vandaar!
Wat gaaf zeg, dat die kleine man op de sport BSO terecht kan. Wat zal hij genieten!
Haha, 2x huur overgemaakt...dacht je niet wat hou ik toch weinig over?? Moet geen probleem zijn toch, om dat weer terug te halen?
Kamer van zoonlief is schoon en inricht-klaar. Heb net de lamellen van de luxaflex staan stoppen, wat een K*Twerkje is dat toch! Maar er kwam echt gewoon blubber af, schaam...nu weer alles lekker fris. Wel balen, ze belden net dat de matras vandaag niet komt, hij was beschadigd en vies en de vervoerder had um niet meegenomen. Nou, gelukkig maar eigenlijk, maar nu komt ie dus morgen..
Iedereen klaar voor de wedstrijd vanaaf??? Oléééééééé!!!
dinsdag 6 juli 2010 om 13:02
Hai meiden, ff gauw nog even hier!
ben er helemaal klaar voor hoor Scar, maar moet wel op het werk kijken. Dus maar even duime dat ze zich gedeist houden tot de wedstrijd is afgelopen!
Wel netjes trouwens dat ze even belden. Je hebt van die bedrijven die zo'n matras gewoon afleveren en doen alsof hun neus bloed. Whoehahaha, Scarlet, jij nu dus stiekum de hele week in de stress of M al dan niet inene op de stoep staat. Hahaha! Oh en ik heb strakjes drie weken vrij!! heeerlijk hoor!
Wat ontzettend leuk zeg Dolphine, dat sport BSO. Ik had er nooit eerder over gehoord, maar het lijkt me echt helemaal wat voor jouw knul! kan die lekker z'n ei in kwijt! Tsjemig 2x de huur? Is een beetje veel van het goede hè. Vaak gaan er toch nog paar daagjes overhee ook voordat het bij hun zichtbaar is. Maar ze zullen er niet al te moeilijk over doen neem ik aan. Hmmm asperges. Als je dat goed kan is dat zooo lekker. En ik kan dat dus niet goed. Bij mij zijn ze draderig, bah. Dus ik heb het opgegeven.
Daan jou net nog ff over de foon gesproken. Goed dat je aan de rem trekt hoor meid!
Meiden veel plezier vanavond!
ben er helemaal klaar voor hoor Scar, maar moet wel op het werk kijken. Dus maar even duime dat ze zich gedeist houden tot de wedstrijd is afgelopen!
Wel netjes trouwens dat ze even belden. Je hebt van die bedrijven die zo'n matras gewoon afleveren en doen alsof hun neus bloed. Whoehahaha, Scarlet, jij nu dus stiekum de hele week in de stress of M al dan niet inene op de stoep staat. Hahaha! Oh en ik heb strakjes drie weken vrij!! heeerlijk hoor!
Wat ontzettend leuk zeg Dolphine, dat sport BSO. Ik had er nooit eerder over gehoord, maar het lijkt me echt helemaal wat voor jouw knul! kan die lekker z'n ei in kwijt! Tsjemig 2x de huur? Is een beetje veel van het goede hè. Vaak gaan er toch nog paar daagjes overhee ook voordat het bij hun zichtbaar is. Maar ze zullen er niet al te moeilijk over doen neem ik aan. Hmmm asperges. Als je dat goed kan is dat zooo lekker. En ik kan dat dus niet goed. Bij mij zijn ze draderig, bah. Dus ik heb het opgegeven.
Daan jou net nog ff over de foon gesproken. Goed dat je aan de rem trekt hoor meid!
Meiden veel plezier vanavond!
dinsdag 6 juli 2010 om 16:40
Ha meiden,
Ik ben ook klaar voor vanavond. Ik ben om half 4 gestopt met werken, dus lekker op tijd thuis. Beetje bijtijds eten, want om in de kroeg te kijken moeten we wel een beetje op tijd weg natuurlijk.
Oh oh diaan, toch weer teruggefloten door je lijf he. Kan ook bijna niet anders meid, je bent jezelf steeds zo gigantisch voorbij aan het rennen.
Nou theetje, ik ga voor je duimen dt ze het rustig houden tot na de wedstrijd, maar dat kan bijna niet anders, iedereen zal wel voor de buis gekluistert zitten denk ik.
Balen scarlet van dat matras. Maar in ieder geval beter dan dat ze het wel geleverd hadden, want dan had het weer terug gemoeten.
Morgen een spannend gesprek op bureau jeugdzorg, over die kindermishandeling. Ze gaan moeder voor het blok zetten, of stiefvader de deur uit, of ze gaan die jongen er uit halen en ergens in het netwerk plaatsen en dan volgt er een raadsmelding. Ik hoop zo dat die moeder voor haar zoon kiest, maar ben bang dat ze dat niet aandurft..... Nou ja wel zullen zien.
Morgen ook mijn kleine mannetje weer ophalen, gezellig!
Ik ben ook klaar voor vanavond. Ik ben om half 4 gestopt met werken, dus lekker op tijd thuis. Beetje bijtijds eten, want om in de kroeg te kijken moeten we wel een beetje op tijd weg natuurlijk.
Oh oh diaan, toch weer teruggefloten door je lijf he. Kan ook bijna niet anders meid, je bent jezelf steeds zo gigantisch voorbij aan het rennen.
Nou theetje, ik ga voor je duimen dt ze het rustig houden tot na de wedstrijd, maar dat kan bijna niet anders, iedereen zal wel voor de buis gekluistert zitten denk ik.
Balen scarlet van dat matras. Maar in ieder geval beter dan dat ze het wel geleverd hadden, want dan had het weer terug gemoeten.
Morgen een spannend gesprek op bureau jeugdzorg, over die kindermishandeling. Ze gaan moeder voor het blok zetten, of stiefvader de deur uit, of ze gaan die jongen er uit halen en ergens in het netwerk plaatsen en dan volgt er een raadsmelding. Ik hoop zo dat die moeder voor haar zoon kiest, maar ben bang dat ze dat niet aandurft..... Nou ja wel zullen zien.
Morgen ook mijn kleine mannetje weer ophalen, gezellig!
dinsdag 6 juli 2010 om 22:38
Yes!!!! We staan in de finale!!! Wat een wedstrijd zeg en wat werd het nog spannend en eng op het eind...maar het is gelukt!!! Hoeraaaaaa!!! ooo, wat kropen die laatste minuten voorbij en dan nog die scheids die maar niet wilde fluiten..
Dolphine, lekker aan het genieten in de kroeg? Dat zal nog wel een lekker feestje worden denk ik! Oei, morgen dat gesprek dus...Zo triest, als je dan bedenkt dat die moeder waarschijnlijk voor de stiefvader gaat kiezen (ze zal wel doodsbang van hem zijn ) en niet voor haar zoon. Hoe kun je je eigen kind zó in de steek laten. Maar wie weet, misschien verrast ze iedereen. En je mannetje ook lekker weer thuis morgen, fijn.
En Theetje, is het gelukt om de wedstrijd gewoon rustig af te kijken? Ik hoop het zo voor je!
Oh lekker, jij ook 3 weken vakantie straks..zaaaaalig.
M. zat vanmiddag nog braaf in A. hoor, haha, ik trof um toevallig online, hij had net een berichtje voor me achtergelaten maar was er gelukkig nog. Was bij vrienden waar ie zou eten en voetbal kijken, dus dat was weer even gezellig en knus...
haha meiden, ik sta gewoon versteld van mezelf. Dat ik zomaar verliefd zou worden op iemand die ik 1x heb gezien. Het is nog even afwachten natuurlijk hoe het is en gaat als we elkaar weer zien, maar tot nu toe is het gewoon erg veelbelovend. Grappig, hoe het kan lopen!
woensdag 7 juli 2010 om 15:00
Hallooooo!
Wat een lekker dagje zeg vandaag..Temperatuur is heerlijk, met die wind erbij heel goed te doen buiten on the balcony..Vanmorgen al vroeg op, geen idee wanneer die matras kwam natuurlijk, heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt en de doche een grote beurt gegeven..alles eruut, schoon en ook weer erin inmiddels. Kheb echt veeeeeels te veel make up en haarshit en van alles zeg...pffff. maar ja, weggooien doe ik ook niet, het is allemaal nog goed en je weet maar nooit of je het nog gebruiken gaat, toch?? Whoehaha, terwijl ik meestal hetzelfde gebruik, maar dat terzijde.....MUTS!!! Matras netjes afgeleverd, zag er prima uit dus vanaaf kan mijn knul voor het eerst in zijn nieuw geverfde kamer slapen. Daarna boodschappen gedaan en nu heerlijk buiten zitten met een boek, life is good.....
Hoe is het gesprek bij Jeugdzorg gegaan Dolphine? Was het zoals je al vreesde?
Vanavond je mannetje weer thuis, fijn.
Hopelijk vanavond ook een mooie wedstrijd, zou toch erg leuk zijn als Spanje ineens flink wat tegengas zou geven zeg..
Maar kben bang dat ze tegen dit Duitsland, zoals zij nu spelen, niet op kunnen..
woensdag 7 juli 2010 om 16:00
hallo, hallo,
En of we genoten hebben gisteren. OLE, OLE, OLE één groot feest werd het en natuurlijk veels te laat geworden. Maar ach, zo vaak komt het niet voor dat ze een wk finale halen dus daar mag best een feestje op gebouwd worden, ook als er de volgende gewoon gewerkt moet worden.
Gesprek op BJZ ging op zich wel oke. Ze gaan nu niet accuut die jongen uit huis halen, dat wil hij zelf ook absoluut niet. Ze gaan wel in gesprek met stiefvader om de bekijken of hij instemt met iets van agressie regulatie therapie of zo. Doet hij dit niet dan gaat BJZ wel een raadsmelding doen en wordt het joch onder toezicht geplaatst, zodat ingrijpen iniden nodig een stuk sneller kan.
Werkt stiefvader wel mee en staat hij open om hulp te aanvaarden, dan willen ze het een kans geven.
Dit is wat die jongen ook het liefst wil.
Maar goed, ik ga het loslaten en eerst 3 weken met vakantie, met andere dingen bezig zijn.
Zoonlief is ook al thuis, die heb ik direct na het gesprek opgehaald, had geen zin om heen en weer te rijden.
En of we genoten hebben gisteren. OLE, OLE, OLE één groot feest werd het en natuurlijk veels te laat geworden. Maar ach, zo vaak komt het niet voor dat ze een wk finale halen dus daar mag best een feestje op gebouwd worden, ook als er de volgende gewoon gewerkt moet worden.
Gesprek op BJZ ging op zich wel oke. Ze gaan nu niet accuut die jongen uit huis halen, dat wil hij zelf ook absoluut niet. Ze gaan wel in gesprek met stiefvader om de bekijken of hij instemt met iets van agressie regulatie therapie of zo. Doet hij dit niet dan gaat BJZ wel een raadsmelding doen en wordt het joch onder toezicht geplaatst, zodat ingrijpen iniden nodig een stuk sneller kan.
Werkt stiefvader wel mee en staat hij open om hulp te aanvaarden, dan willen ze het een kans geven.
Dit is wat die jongen ook het liefst wil.
Maar goed, ik ga het loslaten en eerst 3 weken met vakantie, met andere dingen bezig zijn.
Zoonlief is ook al thuis, die heb ik direct na het gesprek opgehaald, had geen zin om heen en weer te rijden.
woensdag 7 juli 2010 om 21:28
hay lieverds,
even een kattebelletje van mij...
vandaag extra gewerkt,mn collega kapster heeft longontsteking en de vervangster bij ziekt en vakantie heeft geen tijd ivm eigen job.
dus vandaag tot 8 uur gewerkt,,....
morgen en vrijdag ook helemaal stampvol en maandag extra werk van 10 tot 2,,..ze kan de boom in.
dinsdag bij mn vriendin werken en as woensdag ook extra werken zoals vandaag....maar dan tot 21uur...donderdag tm zaterdag ook volgeboekt...ga dus gesloopt mn vakantie in de 18e juli...(6dgn op een rij werken in mijn beroep is
killing!!
GZD is NL door en as zondag wordt het echt spannend!
Laten we hopen dat na de zomer die baan doorgaat bij die uitgeverij van luxe vakbladen waar mn excollega mij voorgedragen heeft....
kga snel douchen en naar bed...
tot gauw!
even een kattebelletje van mij...
vandaag extra gewerkt,mn collega kapster heeft longontsteking en de vervangster bij ziekt en vakantie heeft geen tijd ivm eigen job.
dus vandaag tot 8 uur gewerkt,,....
morgen en vrijdag ook helemaal stampvol en maandag extra werk van 10 tot 2,,..ze kan de boom in.
dinsdag bij mn vriendin werken en as woensdag ook extra werken zoals vandaag....maar dan tot 21uur...donderdag tm zaterdag ook volgeboekt...ga dus gesloopt mn vakantie in de 18e juli...(6dgn op een rij werken in mijn beroep is
killing!!
GZD is NL door en as zondag wordt het echt spannend!
Laten we hopen dat na de zomer die baan doorgaat bij die uitgeverij van luxe vakbladen waar mn excollega mij voorgedragen heeft....
kga snel douchen en naar bed...
tot gauw!
donderdag 8 juli 2010 om 14:47
He, de zon is totaal verdwenen hier en er komt een windje...lekkerrrrr!! Wat was het weer warm vandaag zeg...
Nou, dat was gisteren dan toch nog wel een verassing he! Ik dacht echt dat Duitsland door zou gaan, zoals iedereen denk ik, maar gisteren speelden ze gewoon niet zoals eerder.
Khad het wel gaaf gevonden, nederland-duitsland, maar ja...
Nog niet gelijk drastische stappen dus Dolphine, hopelijk staat die stiefvader open voor hulp.Ik hoop ook dat die moeder inziet dat ze haar kind moet steunen. Maar goed, jij gaat straks eerst lekker vakantie houden! Heerlijk he!
Ongelooflijk eigenlijk he Daan...ipv van dat je het wat rustiger aan zou kunnen doen, moet je extra werken..Ik snap wel dat het echt niet anders kan, maar voor jezelf is dit funest natuurlijk.
Het wordt hoog tijd voor iets nieuws! Hopelijk idd positief nieuws straks, want dit sloopt je gewoon. Hoe lang heb jij straks vakantie?
Vandaag eigenlijk geen bal gedaan, behalve de was. Lekker een beetje niksen, lezen..relaxed.
donderdag 8 juli 2010 om 18:57
hmm, scarlet hier nog volop zon en niks geen wind. Nog steeds erg heet dus....
Zoonlief moest vandaag naar de bso, daar had hij geen zin in, volgens hem zijn er op donderdag alleen maar kleine kinderen. Hij wilde ook perse niet een zwembroek ed mee. Toen ik hem ging halen had hij het toch wel naar zijn zin gehad. En was hij maar in zijn onderbroek het badje in geweest. Hoezo eigenwijs he.......
He diaan, het lijkt mij voor jou ook niet echt gezond al dat extra werken. Natuurlijk snap ik dat je baas omhoog zit als er een zieke is, maar je moet echt aan jezelf gaan denken hoor. Je bent toch niet voor niks terug gefloten door de lijf en voor je knieën is het natuurlijk ook funest. Maar he, volgens mij is het niet jouw probleem als er een zieke is, dat zou toch te gek zijn, is toch het probleem van je baas?
Ik heb vandaag mijn nieuwe pc opgehaald bij mijn nicht. Helaas kan ik er nog niks mee, want hij staat nog aangesloten op een netwerk... pfffff, ik was net zo trots dat ik hem helemaal zelf zonder hulp heb aangesloten. Maar dit kan wel omzijlt worden, alleen weet ik niet hoe. Maar mijn nicht gaat er achter aan, dus gaat goed komen.
Dat van die dubbele huur is ook goed gekomen. Toen ik belde had de woningbouw het zelf ook al ontdekt. Geld wordt dus teruggeboekt.
Zoonlief moest vandaag naar de bso, daar had hij geen zin in, volgens hem zijn er op donderdag alleen maar kleine kinderen. Hij wilde ook perse niet een zwembroek ed mee. Toen ik hem ging halen had hij het toch wel naar zijn zin gehad. En was hij maar in zijn onderbroek het badje in geweest. Hoezo eigenwijs he.......
He diaan, het lijkt mij voor jou ook niet echt gezond al dat extra werken. Natuurlijk snap ik dat je baas omhoog zit als er een zieke is, maar je moet echt aan jezelf gaan denken hoor. Je bent toch niet voor niks terug gefloten door de lijf en voor je knieën is het natuurlijk ook funest. Maar he, volgens mij is het niet jouw probleem als er een zieke is, dat zou toch te gek zijn, is toch het probleem van je baas?
Ik heb vandaag mijn nieuwe pc opgehaald bij mijn nicht. Helaas kan ik er nog niks mee, want hij staat nog aangesloten op een netwerk... pfffff, ik was net zo trots dat ik hem helemaal zelf zonder hulp heb aangesloten. Maar dit kan wel omzijlt worden, alleen weet ik niet hoe. Maar mijn nicht gaat er achter aan, dus gaat goed komen.
Dat van die dubbele huur is ook goed gekomen. Toen ik belde had de woningbouw het zelf ook al ontdekt. Geld wordt dus teruggeboekt.
vrijdag 9 juli 2010 om 16:33
Haaaai ladies
Dit is toch niet meer normaal....en nu hoef ik nog niet eens te werken! Het is hier in huis zo bloody hot, walgelijk gewoon.
De zon is weg, alles staat tegen elkaar open maar het is een warm briesje wat je voelt. NIET FIJN!!!
Morgen toch nog de laatste wedstrijd voor mijn knul (zou eerst niet doorgaan), vlgs mij is het niet uit te houden op dat veld, bijna geen wind daar nl...en dan hoef ik nog niet eens te spelen, arme knullen.
He gelukkig Dolphine, je geld weer in orde..
Wat een boef toch, die kleine man, haha. Maar gelukkig heeft ie zich toch wel vermaakt, da's het belangrijkst. Is het al opgelost met je computer?
Ik ga verder puffen hier.....PFFFFF
vrijdag 9 juli 2010 om 22:44
Hallo, hallo,
Ik moest vandaag eigenlijk mijn laatste dag werken, maar gelukkig had ik alles keurig afgerond en overgedragen. Dus ik heb de hele dag met zoonlief aan het water gelegen. Hij mocht een vriendje meenemen, die is hier ook blijven eten (had lekker makkelijk de bbq aangestoken). Een topdagje dus hier vandaag.
En met dit weer kun je ook niet veel anders doen toch....
Betekend wel dat ik morgen alle voorbereidingen voor de vakantie moet treffen. wasjes draaien, nog wat booschappen doen en de caravan inpakken.
Want zondag viert mijn moeder haar verjaardag en is er natuurlijk voetbal.
Ik kan dus nog even aan de bak morgen, maar dan kunnen we maandag wel gelijk vertrekken en ik moet zeggen dat ik ook steeds meer het vakantiegevoel krijg.
Oh scarlet ik heb wel te doen met je knul zeg. Honkballen in die hitte, wens hem maar veel sterkte.
En misschien is het voor jou ook tijd om eens wat verkoeling op te zoeken?
Ik moest vandaag eigenlijk mijn laatste dag werken, maar gelukkig had ik alles keurig afgerond en overgedragen. Dus ik heb de hele dag met zoonlief aan het water gelegen. Hij mocht een vriendje meenemen, die is hier ook blijven eten (had lekker makkelijk de bbq aangestoken). Een topdagje dus hier vandaag.
En met dit weer kun je ook niet veel anders doen toch....
Betekend wel dat ik morgen alle voorbereidingen voor de vakantie moet treffen. wasjes draaien, nog wat booschappen doen en de caravan inpakken.
Want zondag viert mijn moeder haar verjaardag en is er natuurlijk voetbal.
Ik kan dus nog even aan de bak morgen, maar dan kunnen we maandag wel gelijk vertrekken en ik moet zeggen dat ik ook steeds meer het vakantiegevoel krijg.
Oh scarlet ik heb wel te doen met je knul zeg. Honkballen in die hitte, wens hem maar veel sterkte.
En misschien is het voor jou ook tijd om eens wat verkoeling op te zoeken?
zaterdag 10 juli 2010 om 10:44
Hai meiden, hier inprincipe ook vakantie! Maar heel misschien dat ik alleen maandagochtend nog moet werken mocht het extreem druk worden door de finale zondagavond. Maar dan heb ik daarna dan toch echt vakantie!
Scarlet is er bij jullie geen recreatieplas of buitenzwembad? Moet toch heerlijk toeven zijn aan het water? Spannend boek mee, af en toe even een duik of gewoon met de voetjes in het water bungelen! Zaaaalig! Getver zeg in die bloedhitte sporten lijkt me geen lolletje, wens hem maar succes vandaag!
Dolphine, oh heerlijk zeg, jij gaat maandag al echt op vakantie! Heeft je knul er ook zin in? Super hè, dat lekkere vakantiegevoel! En nog een extra dagje gehad dus ook, lekker aan het water, beetje bbq-en , een mens zou er aan kunnen wennen of niet dan! Dan zal ik je ook niet meer spreken hier denk ik want morgen heb ik de hele dag visite en morgenaaf natuurlijk de finale! Meis heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier en geniet er van!
Kusssssssss
Scarlet is er bij jullie geen recreatieplas of buitenzwembad? Moet toch heerlijk toeven zijn aan het water? Spannend boek mee, af en toe even een duik of gewoon met de voetjes in het water bungelen! Zaaaalig! Getver zeg in die bloedhitte sporten lijkt me geen lolletje, wens hem maar succes vandaag!
Dolphine, oh heerlijk zeg, jij gaat maandag al echt op vakantie! Heeft je knul er ook zin in? Super hè, dat lekkere vakantiegevoel! En nog een extra dagje gehad dus ook, lekker aan het water, beetje bbq-en , een mens zou er aan kunnen wennen of niet dan! Dan zal ik je ook niet meer spreken hier denk ik want morgen heb ik de hele dag visite en morgenaaf natuurlijk de finale! Meis heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier en geniet er van!
Kusssssssss
zaterdag 10 juli 2010 om 11:13
Goeiemorgen!
En wederom een bloedhete dag...MIjn knul is op pad, wat had die een humeur om op te schieten zeg..net als ik kan hij ook niet tegen deze warmte en dan moet hij nog sporten ook..
Ik laat me daar maar niet zien vandaag, niet uit te houden en zoals gezegd, ik word daar echt niet blijer van. Heb dus maar wat hh klussen gedaan, die echt gedaan moesten worden en het was tenminste nog niet zó heel warm.
Hoeraaa, lekker vakantie Thee! (nou ja, op eventueel maandag na dan...) Weten jullie al waar jullie heen gaan? haha, de tijd begint te dringen!
Jahaaa, er zijn hier plassen genoeg waar het ook heerlijk is. Tenminste, als je er éénmaal bent. Nu zijn ze helaas niet naast de deur en ik moet er niet aan denken om nu zo'n eind te fietsen. Jaja, ik weet het...ik ben erg. Maar ik kan gewoon echt slecht tegen dit soort weer. Kan dan ook maar beter geen mensen om me heen hebben, kan er gewoon echt chagerijnig van worden. Het beste is dan om gewoon vrijwel niets te doen.
Als het ook zulk weer mocht worden op de dag dat M. en ik elkaar eventueel zouden gaan zien, blaas ik de hele boel af, want dan wordt het echt 3x niks, whoehahaha!!
En jij ook lekker vakantie Dolphine! Vandaag dan nog wel even druk met alle voorbereidingen voor de vakantie, zal wel zweten worden, hihi, maar dan ook lekker weg!
Heerlijk dagje gehad gisteren en je mannetje ook tevreden, hartstikke goed.
Daan, meisje, ik benijd je niet...trek je het nog een beetje en ben je niet helemaal kapot als je thuis bent?
Dikke zoen voor jou!
Ik ga even koffie drinken..lekker..
zaterdag 10 juli 2010 om 14:40
Ha meiden
Pffff het is warm ja. Zoonlief zeurt mijn kop gek om naar het water te gaan, maar dat gaat echt niet lukken vandaag. heb gisteren alle badlakens en zwemspullen gewassen en ben druk met uitzoeken wat er mee moet, spullen in de caravan doen, etc, etc,
Vanmordan laatste boodschappen gedaan. Daarnet nog met zoonlief naar de binnenstad om een cadeautje voor oma te kopen. Ik had al een boek voor haar, maar hij wil zelf natuurlijk ook graag een cadeautje geven. Hij heeft een mooie ketting uitgezocht.
Scarlet, hier is de plas ook niet naast de deur hoor. Is toch al snel zo'n kilometer of 5 fietsen. maar ik heb het er wel voor over. Als je er eenmaal bent is het heerlijk. Maar ja, je moet het wel willen natuurlijk, anders houd het op.
Thee, jij ook een fijne vakantie meid. Ik hoop voor je dat je maandag niet meer aan de bak hoeft zeg.
Diaan voor joe een dikke knuffel.
Pffff het is warm ja. Zoonlief zeurt mijn kop gek om naar het water te gaan, maar dat gaat echt niet lukken vandaag. heb gisteren alle badlakens en zwemspullen gewassen en ben druk met uitzoeken wat er mee moet, spullen in de caravan doen, etc, etc,
Vanmordan laatste boodschappen gedaan. Daarnet nog met zoonlief naar de binnenstad om een cadeautje voor oma te kopen. Ik had al een boek voor haar, maar hij wil zelf natuurlijk ook graag een cadeautje geven. Hij heeft een mooie ketting uitgezocht.
Scarlet, hier is de plas ook niet naast de deur hoor. Is toch al snel zo'n kilometer of 5 fietsen. maar ik heb het er wel voor over. Als je er eenmaal bent is het heerlijk. Maar ja, je moet het wel willen natuurlijk, anders houd het op.
Thee, jij ook een fijne vakantie meid. Ik hoop voor je dat je maandag niet meer aan de bak hoeft zeg.
Diaan voor joe een dikke knuffel.
zaterdag 10 juli 2010 om 16:06
Jaaaa, het is niet koud, hahaha.
Ach Dolphine, ik heb gewoon geen zin om die moeite te doen..Toen zoonlief klein was deed ik het, weten jullie ook nog wel, gewoon van alles mee, bepakt en bezakt op de fiets en gewoon de hele dag aan het water. Maar ik vind het in mijn eentje gewoon niet gezellig, mijn knul wil echt niet meer mee en mijn vriendin is met vakantie..
Iets om eventueel ooit met M. te doen, want hij is gek op zwemmen en houd er ook van om aan het water te zijn, hahaha. We hebben trouwens afgesproken voor volgende week zaterdag. En dan komt hij naar hier naartoe. Het leek mij toch ook wel leuk om hem mijn stad te laten zien, ook eigen terrein he, hihi. Wel gewoon de stad in enzo hoor, ik neem um nog niet mee naar huis. Misschien kunnen we gaan zwemmen als het nog zo warm is...Toch ook wel spannend hoor, ik ben zoooo benieuwd hoe het is als ik hem weer zie!
Zoonlief heeft de wedstrijd dik gewonnen, 26-9 met zelfs een grandslam homerun van mijn kanjer, die wel helemaal kapot was toe ie thuis kwam..Dit soort dingen doet ie vaker als ik er niet bij ben, net alsof ie te nerveus is als ik kijk. Moet ik maar niet meer gaan, hahahaha.
zaterdag 10 juli 2010 om 20:53
hey allemaal.
scar,je weet het nog niet denk ik maar mn moeder is afgl donderdag van de trap gevallen en heeft haar rug op de 8e wervel gebroken.
ook heeft ze een aneurysma in haar buik(AAA)
ze krijgen de pijn niet onder controle en ik moet vechten om mn moeder van almere naar het amc te krijgen .
heel verhaal allemaal..er gaat vanalles mis en moet regelmatig dreigen om dingen voor elkaar te krijgen,..dr hart ook slecht en al op hartbeaking gelegen en vanmiddag weer mis...en ook nog full time in de kapsalon...ik trek het bijna niet meer maar hopelijk mag ze na het weekend naar amc.mnbroer is in het buitenland en komt pas woensdag over een week terug dus sta er helemaal alleen in de strijd.
ik kijk wel wanneer ik weer hier kom schrijven...
kuzzzz
scar,je weet het nog niet denk ik maar mn moeder is afgl donderdag van de trap gevallen en heeft haar rug op de 8e wervel gebroken.
ook heeft ze een aneurysma in haar buik(AAA)
ze krijgen de pijn niet onder controle en ik moet vechten om mn moeder van almere naar het amc te krijgen .
heel verhaal allemaal..er gaat vanalles mis en moet regelmatig dreigen om dingen voor elkaar te krijgen,..dr hart ook slecht en al op hartbeaking gelegen en vanmiddag weer mis...en ook nog full time in de kapsalon...ik trek het bijna niet meer maar hopelijk mag ze na het weekend naar amc.mnbroer is in het buitenland en komt pas woensdag over een week terug dus sta er helemaal alleen in de strijd.
ik kijk wel wanneer ik weer hier kom schrijven...
kuzzzz