3000+ deel 55

26-06-2010 17:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier!
Morgen.

Bi , niet zo gek dat je je zo voelt. Hele week gewerkt, al die nieuwe indrukken. Alles wat je in Spanje moet gaan regelen. De confrontatie met je moeders plekkie (wat ook heel fijn is), haar as verstrooien, plus alles wat je nog moet gaan regelen. Maak een lijstje Bi, dan wordt het wat overzichtelijker en streep af wat je gedaan hebt.

Roos, mooi omschreven van dat laagje.
Haaaai Moos

Ik heb net een lijstje gemaakt, en eigenlijk zit ik gewoon te zeuren want het lijstje valt alles mee!

Bianco gaat zo de buiten-de-deur-dingen doen (luchtbedden, kattengrind, vissenvoer en tandpasta kopen).

Ik was, strijk en pak morgen in.

Piece of cake!! Vanmiddag even naar schoonmama, vanavond komt zoonlief thuis en kijken we gezellig hoe Duitsland 4e gaat worden
Gelukkig Bi.

Waar in Spanje is het ongeveer?
Gandia, tussen Valencia en Benidorm in. Camping staat vlakbij het dorp en vlakbij het strand. Als we aankomen staat de caravan al op zn plek (wordt door de stallingsmensen geregeld).

Ik heb alleen geen idee wat er allemaal in zit. Mn moeder kennende is alles er... in drievoud ofzo

Zoon en stiefzoon gaan in een tentje, wij gaan in de caravan. Er zit een grote voortent bij die ik 10 jaar geleden weleens heb opgezet.

En wederom - mijn moeder kennende - zijn alle tentstokken genummerd en moet het makkelijk zijn om hem op te zetten.

Het gaat mij meer om wat ik aan ga treffen, weer kleding uitzoeken, weer persoonlijke spulletjes tegenkomen die zonde zijn om weg te gooien, maar we eigenlijk niet kunnen bewaren en meenemen naar NL.

En dan de bankzaken regelen. We hebben een Spaanstalige verklaring van erfrecht op laten maken. Ik heb een mail gestuurd naar de bank aldaar en geen reactie gekregen. Ik weet dus niet eens of de betreffende persoon wel aanwezig is in die 2 weken.

Haar as strooien we uit op een berg, een soort landpunt die in zee uitsteekt.
Klinkt goed Bi de streek, ligging van de camping en hoe moeilijk het ook zal zijn met haar spulletjes etc., het is ook heel mooi want je bent dan toch weer even heel dichtbij haar. En je huilie-gezicht verberg je lekker onder je zonnenbril.

Hoop wel voor je dat de bankzaken geregeld kunnen worden. Die spanjolen zijn nogal van manana, tranquilo.
Bianc, ik wil je vast een hele fijne vakantie toewensen en ook heel veel sterkte voor alles wat je daar tegen zult komen. Ik over een half uurtje weg en ben dan niet meer online tot maandag ergens een keertje en dan ben jij al weg.

Probeer er ook van te genieten lieverd en zeg gedag tegen je mama van mij en vertel haar maar dat er hele leuke mensen daar rondlopen (mijn vader bijv )
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ga je iets leuks doen Roos? Zo ja, heel veel plezier.
ik ga zo richting mijn moeder om daar mijn verjaardag te vieren en morgen gaan we met een aantal mensen naar Bospop met o.a. Twisted Sister, Status Quo, Billy Idol en TOTO
Leuk!!!!!!!! Enjoy!!!! En ik las dat je het voetbal daar ook eventueel kan kijken (mocht je dat willen).
Roos.. ik zal het doorgeven!! Heel fijn weekend en wie weet lukt het me nog om vanaf Daaro internet verbinding tot stand te krijgen
om vast in de stemming te komen
ze hebben het programma zo aangepast dat we niks hoeven te missen
Haha Roos, wat heerlijk toch als je zo toe gezongen wordt.

Van mijn irl-naam was ook ooit een liedje, heb er nog een trauma van.
"is nu aan het denken welk liedje dat dan is, weet wel hoe Moos irl heet, maar kan geen liedje bedenken"

doe es ff zeggen op msn

oh en mijn nick is ook gekozen vanwege betreffende liedje, maar dat had je vast al begrepen
Was vroegah een heel bekend (en vreselijk) liedje, maar wellicht voor jouw tijd. Wij zijn laatst bij een Toto-coverband geweest, was erg goed.
maar nooit zo goed als de echte
Ehhh...

Suzanne!

Linda!

Anne!
Neuh tuurlijk niet, maar ik ben niet echt een grote Toto-fan, maar heb wel enorm genoten.
Bi, fout, fout, fout!
en ze komen met de oude bezetting en met Joey (joseph williams, de zanger van oa. stop loving you en pamela en onze favoriete totozanger na Steve Lukather)
Wow dat is wel gaaf.
Keek net ff naar het programma en zag Uriah Heep staan. Dat was één van mijn eerste lp's.
lady's
Hé Friez. Zit je ook weg te smelten daarboven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven