Zomervakantie 2010

10-07-2010 15:14 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef alleen maandag en dinsdag te werken en dan heb ik... vakantie!

Ik heb geen grootse plannen, misschien dat ik met een paar vrienden naar een restaurant ga, of dat ik kijk of er nog leuke uitstapjes, uitjes, e.d. zijn. Ik wil daarvoor dadelijk nog het internet afstruinen. Maar echte vakantieplannen heb ik niet. Dat heb ik wel in december, maar dat valt buiten dit topic.

Wie heeft er nog leuke plannen voor de vakantie? Gaan jullie op reis, of gaan jullie - misschien net zoals ik - wat kleine uitstapjes doen of ergens eten?
World of Warcraft: Legion
Ik ga nooit in de zomervakantie op vakantie, want veel te druk, veel te duur en veel te veel gillende kinderen. Gelukkig kan ik die keuze maken, en zit ik dus niet aan een duur en druk hoogseizoen vast.

Bovendien is er in de zomer genoeg te doen aan openluchtactiviteiten, festivals, leuke dingen en lekker buiten zijn.

Ik heb geen vakantie, maar nog wel genoeg vakantiedagen, dus neem af en toe (spontaan) een dag, middag of uurtjes vrij.

Uit eten hangt bij mij niet af van de vakantie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het zat er dit jaar even niet in....zoon is net 2 weken oud. In het najaar gaan we nog wel een week er tussenuit, Noord-Frankrijk ofzo...
Volgende week naar Vlieland !! kan niet wachten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn kinderen hebben allebei maar 2 weken vrij, waarvan maar 1 week tegelijk. Komende week zijn ze allebei de hele week thuis en gaan we een paar uitstapjes maken. Tenminste, als oudste beter is, want die is gisteren ziek thuisgekomen.

Oudste wil heel graag een keer naar Madurodam, dus dat staat op het programma komende week, keertje zwemmen, keertje naar het strand en een keer naar de grootste speeltuin van Europa. Dan is de week wel weer zo'n beetje om.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
En...waar ga jij naartoe deze zomer?

Eerder dit jaar naar Indonesië geweest en in september naar Turkije.
Een week uitwaaien op het eiland!! Heerlijk
Vakantie zit hier er al weer op: ben al weer een week aan het werk.
Hier ook al vakantie gehad. Net als Fiba alweer de eerste week na de vakantie erop zitten. We zijn een week weg geweest en de andere week hebben we geklust in huis.
Maar twee weken vrij Solomio? Dat is wel erg weinig of niet?

Ik ben al op vakantie geweest en ik zal in de zomer misschien nog wel wat vrije dagen nemen, maar geen vakantie...
Stom, vakantie. Je geeft er heel veel geld aan uit en als je eenmaal terug bent is alles weer zoals het was.
quote:Yraatje schreef op 10 juli 2010 @ 17:47:

Maar twee weken vrij Solomio? Dat is wel erg weinig of niet?

Ik vind het precies genoeg.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
We zijn begin Juni (weg) geweest en in het naseizoen weer,allebei een weekje. Ik vind vakantie heerlijk,verandering van spijs etc...en je hebt het nodig om even tot jezelf te komen,als oppepper voor je relatie(indien nodig) en uit te rusten.

Nee vakantie vind ik zeker niet stom.En geld mag rollen
Helaas al een hele tijd 'vakantie', want WW. Door minder inkomsten nu dus ook niet op vakantie.

Misschien het najaar nog een paar dagen, als spaarloon vrijkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven