Google Ads

11-07-2010 15:16 6 berichten
Misschien is hier al eerder een topic over geweest, maar ik vroeg mij af of iemand misschien weet hoe dat systeem van Google Ads werkt en op basis waarvan Google die Ads in beeld brengt.

Ik kijk namelijk net naar de wolkenradar en krijg ads voor afslankkoffie van Yves Rocher, een goedkope kattenwinkel (zooplus) en een ad voor het verwijderen van buikvet.

Ik kan die logica namelijk niet ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij dan niet die dikkerd met een heimelijke wens een kitten te adopteren en daarvoor wel naar de winkel wil gaan, maar niet als er teveel wolken zijn?
quote:Primabella schreef op 11 juli 2010 @ 16:03:

Ben jij dan niet die dikkerd met een heimelijke wens een kitten te adopteren en daarvoor wel naar de winkel wil gaan, maar niet als er teveel wolken zijn?
Hier op het forum is het meestal een combinatie van woorden die in het topic voorkomen, en het is afhankelijk van je IPadres. Ik zit bv in DL en zie vaak duitse add's of add's die met Duitsland te maken hebben.
Ik zie nu

"Tjingo.nl -Laat je matsen

5% extra korting op reizen. Laat je matsen op ruim 100 touroperators."

heeft iedereen dan nu dezelfde? Of komt dat omdat ik recentelijk naar een reis heb gezocht?
quote:borderwalk schreef op 11 juli 2010 @ 17:59:

Ik zie nu

"Tjingo.nl -Laat je matsen

5% extra korting op reizen. Laat je matsen op ruim 100 touroperators."

heeft iedereen dan nu dezelfde? Of komt dat omdat ik recentelijk naar een reis heb gezocht?

daarna had ik

Albelli fotoboeken

en

kort haar stylen

Die kan ik weer nergens aan relateren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven