Leuk idee? Slecht idee?
zondag 11 juli 2010 om 16:14
quote:kersenoogje schreef op 11 juli 2010 @ 16:00:
Maar zijn zijn vrienden ook niet een beetje jouw vrienden?
De jongens ken ik allemaal al jaren.. zijn ook mijn vrienden
Ook een aantal meiden.. die wij ook allemaal al jaren kennen.
Maar sinds een tijdje zit er een andere vriendengroep een beetje gemixt in onze vriendengroep... en dat klikt niet..
Maar zijn zijn vrienden ook niet een beetje jouw vrienden?
Maar sinds een tijdje zit er een andere vriendengroep een beetje gemixt in onze vriendengroep... en dat klikt niet..
zondag 11 juli 2010 om 16:48
quote:ThingsToDo schreef op 11 juli 2010 @ 16:14:
[...]
Tussen jou en die nieuwe mensen begrijp ik dan? Waarom niet?
Dat feest is wel vreemd. Dat hij je dan niet even gebeld heeft of je het ook leuk zou vinden om te komen. Dit plaatst het nadenken van hem wel in een heel ander perspectief. Tja, in jouw situatie nu zou ik ook niet blij zijn, en me ook buitengesloten voelen.
[...]
Tussen jou en die nieuwe mensen begrijp ik dan? Waarom niet?
Dat feest is wel vreemd. Dat hij je dan niet even gebeld heeft of je het ook leuk zou vinden om te komen. Dit plaatst het nadenken van hem wel in een heel ander perspectief. Tja, in jouw situatie nu zou ik ook niet blij zijn, en me ook buitengesloten voelen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
zondag 11 juli 2010 om 16:51
Dat hij je niet heeft uitgenodigd voor dat feestje vind ik echt niet kunnen. Ik zou ontzettend boos en verdrietig zijn. Kan me jouw gevoel dus goed voorstellen.
Het is nu echt tijd voor een goed gesprek. Lijkt me beter om hem vanavond niet te bellen. Je geeft zelf al aan dat de kans groot is dat er geen zinnig woord uit komt. Kan dan alleen maar tot ruzie leiden waarna je je nog beroerder voelt.
Wat noahtb al zegt, vraag je ook af of jij wel op deze manier behandeld wil worden.
Ontzettend rot trouwens dat jullie net een huis hebben gekocht.
Het is nu echt tijd voor een goed gesprek. Lijkt me beter om hem vanavond niet te bellen. Je geeft zelf al aan dat de kans groot is dat er geen zinnig woord uit komt. Kan dan alleen maar tot ruzie leiden waarna je je nog beroerder voelt.
Wat noahtb al zegt, vraag je ook af of jij wel op deze manier behandeld wil worden.
Ontzettend rot trouwens dat jullie net een huis hebben gekocht.