Leuk idee? Slecht idee?
zaterdag 10 juli 2010 om 19:57
Hmmmm, ik zou het niet doen. Geef die jongen even rust. Jullie hebben van alles uitgesproken, ik neem aan ook dingen van jouw kant die hem aangingen? Kan zijn natuurlijk dat hij daar even aan moet wennen en het ook even niet meer weet.
In zijn bed duiken vind ik ietwat wanhopig overkomen....
In zijn bed duiken vind ik ietwat wanhopig overkomen....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 10 juli 2010 om 19:59
jeah i know.. maar voel me een beetje aan de kant gezet, snap je..
Dacht dat we alles uitgesproken hadden en dan ineens echt totaal geen interesse meer, terwijl we al 4 jaar samen zijn..
Wil hem graag zien/spreken weten hoe het nu allemaal gaat en zit..
Maar dan moet ik denk ik toch afwachten tot volgende week..
Dacht dat we alles uitgesproken hadden en dan ineens echt totaal geen interesse meer, terwijl we al 4 jaar samen zijn..
Wil hem graag zien/spreken weten hoe het nu allemaal gaat en zit..
Maar dan moet ik denk ik toch afwachten tot volgende week..
zaterdag 10 juli 2010 om 20:05
maar wat zouden jullie dan doen?
Gewoon afwachten tot volgende week..
Terwijl ik me best een beetje zorgen maak over ''ons'' zeg maar..
Waarom doet hij nu zo?
Of is dit echt weer iets wat ik als vrouw niet begrijp..
Voor mij is alles uitgesproken.. en dan kan ik weer verder zseg maar..
Terwijl het gesprek echt niet alleen over mijn jaloerse gedrag ging, ik heb ook dingen te horen gekregen van hem om over na te denken, maar ik kan gewoon door..
En hij heeft dan een week nodig om te verwerken..
Terwijl de 2 dagen na ons gesprek was alles weer helemaal leuk en goed.
En dan daarna wil je in eens tijd om te verwerken?
Waarom doet hij nu zo?
Terwijl het gesprek echt niet alleen over mijn jaloerse gedrag ging, ik heb ook dingen te horen gekregen van hem om over na te denken, maar ik kan gewoon door..
zaterdag 10 juli 2010 om 20:07
Slecht idee, en dat weet je denk ik zelf ook wel
Maar kan me voorstellen dat dit nou ook niet echt het toonbeeld is van een leuke relatie
Denk je alles uitgesproken te hebben krijg je dit kortaf gedrag.
Laat hem maar even zijn gang gaan maar ik zou hier wel even op terug willen komen.
Ik krijg dit soort mededelingen liever niet in 1 regel sms
Maar kan me voorstellen dat dit nou ook niet echt het toonbeeld is van een leuke relatie
Denk je alles uitgesproken te hebben krijg je dit kortaf gedrag.
Laat hem maar even zijn gang gaan maar ik zou hier wel even op terug willen komen.
Ik krijg dit soort mededelingen liever niet in 1 regel sms
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 10 juli 2010 om 20:07
quote:ThingsToDo wrote on 10 July 2010 @ 20:05:
Waarom doet hij nu zo?
En dan daarna wil je in eens tijd om te verwerken?Alles kan. Is het antwoord op die vraag belangrijker voor je dan zijn behoefte om even tijd voor zichzelf te willen? Hoe serieus neem je jullie relatie?...
Waarom doet hij nu zo?
En dan daarna wil je in eens tijd om te verwerken?Alles kan. Is het antwoord op die vraag belangrijker voor je dan zijn behoefte om even tijd voor zichzelf te willen? Hoe serieus neem je jullie relatie?...
zaterdag 10 juli 2010 om 20:08
quote:Ligeia schreef op 10 juli 2010 @ 20:05:
Jullie voelen elkaar duidelijk niet aan, maar krijgen wel een huis in oktober? Ik mis hier iets...Ik ook, zeker dat je dit nu moet vragen op een forum. Als je hem al 4 jaar kent en jullie gaan binnenkort samenwonen zit het ergens toch wel goed? Je vraag komt nu over als iemand die net een half jaar met iemand aan het daten is en net de sleutel van zijn huis heeft gekregen...
Jullie voelen elkaar duidelijk niet aan, maar krijgen wel een huis in oktober? Ik mis hier iets...Ik ook, zeker dat je dit nu moet vragen op een forum. Als je hem al 4 jaar kent en jullie gaan binnenkort samenwonen zit het ergens toch wel goed? Je vraag komt nu over als iemand die net een half jaar met iemand aan het daten is en net de sleutel van zijn huis heeft gekregen...
zaterdag 10 juli 2010 om 20:08
quote:Notebook schreef op 10 juli 2010 @ 20:06:
Je wil hem op die manier alleen maar controleren, of hij wel solo in zijn bed stapt. Kind, houd je zelf niet voor de gek.
Nou nee, dat is niet mijn idee.. hij woont nog gewoon thuis, dus lijkt me nogal raar als er dan ineens s'ochtends iemand anders dan ik tegenover zijn moeder aan de ontbijttafel zit
Maar snap dat je dat denk
Je wil hem op die manier alleen maar controleren, of hij wel solo in zijn bed stapt. Kind, houd je zelf niet voor de gek.
Nou nee, dat is niet mijn idee.. hij woont nog gewoon thuis, dus lijkt me nogal raar als er dan ineens s'ochtends iemand anders dan ik tegenover zijn moeder aan de ontbijttafel zit
Maar snap dat je dat denk
zaterdag 10 juli 2010 om 20:10
quote:Kleintjecool schreef op 10 juli 2010 @ 20:08:
[...]
Ik ook, zeker dat je dit nu moet vragen op een forum. Als je hem al 4 jaar kent en jullie gaan binnenkort samenwonen zit het ergens toch wel goed? Je vraag komt nu over als iemand die net een half jaar met iemand aan het daten is en net de sleutel van zijn huis heeft gekregen...
Ik denk ook wel dat het gewoon goed zit tussen ons..
Maar word hier gewoon onzeker van..
[...]
Ik ook, zeker dat je dit nu moet vragen op een forum. Als je hem al 4 jaar kent en jullie gaan binnenkort samenwonen zit het ergens toch wel goed? Je vraag komt nu over als iemand die net een half jaar met iemand aan het daten is en net de sleutel van zijn huis heeft gekregen...
Ik denk ook wel dat het gewoon goed zit tussen ons..
Maar word hier gewoon onzeker van..
zaterdag 10 juli 2010 om 20:10
quote:ThingsToDo schreef op 10 juli 2010 @ 20:05:
Waarom doet hij nu zo?
Persoonlijk zou ik hem laten verrekken.. Jij hebt genoeg van je laten horen, de bal ligt nu bij hem.
Het komt over alsof jij hem deze week heel veel smsjes hebt gestuurd terwijl hij aangaf rust te willen. Zijn ergernis kan ik dan wel begrijpen. Het lijkt alsof je hem claimt.
Die actie die je vanavond wilde uitvoeren is toch ook om te controleren of hij niet een van die vriendinnen mee naar huis neemt? Maar dan iets aardiger verpakt?
Aan de andere kant is het vreemd dat hij een week geen contact met je wil,, En dan? Daarna? Is alles ineens weer koek en ei?
Waarom doet hij nu zo?
Persoonlijk zou ik hem laten verrekken.. Jij hebt genoeg van je laten horen, de bal ligt nu bij hem.
Het komt over alsof jij hem deze week heel veel smsjes hebt gestuurd terwijl hij aangaf rust te willen. Zijn ergernis kan ik dan wel begrijpen. Het lijkt alsof je hem claimt.
Die actie die je vanavond wilde uitvoeren is toch ook om te controleren of hij niet een van die vriendinnen mee naar huis neemt? Maar dan iets aardiger verpakt?
Aan de andere kant is het vreemd dat hij een week geen contact met je wil,, En dan? Daarna? Is alles ineens weer koek en ei?
zaterdag 10 juli 2010 om 20:12
zaterdag 10 juli 2010 om 20:12
quote:Ligeia schreef op 10 juli 2010 @ 20:07:
[...]
Alles kan. Is het antwoord op die vraag belangrijker voor je dan zijn behoefte om even tijd voor zichzelf te willen? Hoe serieus neem je jullie relatie?...
heel serieus, anders zou ik niet gaan samenwonen in een koopwoning.
Maar toch, ik word gewoon onzeker van zijn gedrag tegenover mij op dit moment.
En dat heeft misschien ook wel weer met mijn jaloerse kant te maken.
Waarom ga je wel met die meiden ( het zijn gewoon vriendinnen van hem, maar toch ) stappen en leuke dingen doen ( naar het strand enz ) en doe je nu zo kortaf tegen mij.
Snap je..
[...]
Alles kan. Is het antwoord op die vraag belangrijker voor je dan zijn behoefte om even tijd voor zichzelf te willen? Hoe serieus neem je jullie relatie?...
heel serieus, anders zou ik niet gaan samenwonen in een koopwoning.
Maar toch, ik word gewoon onzeker van zijn gedrag tegenover mij op dit moment.
En dat heeft misschien ook wel weer met mijn jaloerse kant te maken.
Waarom ga je wel met die meiden ( het zijn gewoon vriendinnen van hem, maar toch ) stappen en leuke dingen doen ( naar het strand enz ) en doe je nu zo kortaf tegen mij.
Snap je..
zaterdag 10 juli 2010 om 20:14
quote:juno2001 schreef op 10 juli 2010 @ 20:12:
ThingsToDo, misschien is het handig als je 's een paar dagen hard to get gaat spelen. Niet op een onaardige manier maar gewoon lekker je eigen gang gaan en afwachten wanneer hij weer gaat reageren. Niet makkelijk misschien, maar werkt vaak heel goed!
Succes.
Dat word zeker niet makkelijk dan haha
Ik ben nogal van het aan hem laten weten waar ik uithang zeg maar.
En normaal gesproken vond hij dit ook heel fijn.
Dan wist hij teminste of ik weer veilig thuis was of niet..
En ik heb de smsjes deze week al heeeel veel verminderen 1 a 2 per dag ofzo..
Word lastig.. maar zal het proberen
ThingsToDo, misschien is het handig als je 's een paar dagen hard to get gaat spelen. Niet op een onaardige manier maar gewoon lekker je eigen gang gaan en afwachten wanneer hij weer gaat reageren. Niet makkelijk misschien, maar werkt vaak heel goed!
Succes.
Dat word zeker niet makkelijk dan haha
Ik ben nogal van het aan hem laten weten waar ik uithang zeg maar.
En normaal gesproken vond hij dit ook heel fijn.
Dan wist hij teminste of ik weer veilig thuis was of niet..
En ik heb de smsjes deze week al heeeel veel verminderen 1 a 2 per dag ofzo..
Word lastig.. maar zal het proberen
zaterdag 10 juli 2010 om 20:19
Hij geeft aan dat hij even rust nodig hebt en je smst hem 2 keer per dág? Ja, daar zou ik ook kortaf van worden....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor