Bij lingo gebeurt er tenminste wat met die ballen.
Anoniem_41160
zondag 11 juli 2010 om 22:30
Ik vind het wel lachwekkend... Heel NL en Spanje voor de buis, ZA natuurlijk ook, de hele dag al in de stress... Wat zeg ik, al weken.... En dan gebeurt er NIETS!!!
Ik vind het wel lachwekkend... Heel NL en Spanje voor de buis, ZA natuurlijk ook, de hele dag al in de stress... Wat zeg ik, al weken.... En dan gebeurt er NIETS!!!
quote:nummerzoveel schreef op 11 juli 2010 @ 22:30:
Ik vind het wel lachwekkend... Heel NL en Spanje voor de buis, ZA natuurlijk ook, de hele dag al in de stress... Wat zeg ik, al weken.... En dan gebeurt er NIETS!!! Straks winnen ze door een eigen doelpunt, wat ik je brom.
quote:nummerzoveel schreef op 11 juli 2010 @ 22:31:
Ik vind het wel lachwekkend... Heel NL en Spanje voor de buis, ZA natuurlijk ook, de hele dag al in de stress... Wat zeg ik, al weken.... En dan gebeurt er NIETS!!! Het voordeel: je kan de wedstrijd in een woord samenvatten.
Ik lig in bed, met een livestream van Ned1 op de achtergrond. Alleen jammer dat mijn wijkgenoten al een minuut eerder laten horen hoe het er voor staat (stomme vertraging)
Ik lig in bed, met een livestream van Ned1 op de achtergrond. Alleen jammer dat mijn wijkgenoten al een minuut eerder laten horen hoe het er voor staat (stomme vertraging) Als ik jou zo hoor denk ik: tijd om te verhuizen.