**LDR deel 15**

05-07-2010 11:09 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 15!

De jubileum-editie!

Hopelijk wordt dit dan de link naar deel 14[/img]
.
Oeh Marg dat is dan weinig slaap voor jou, sterkte! Hier zijn er allerlei bedrijven die vandaag later beginnen, die anticiperen op een kater van hun personeel en late feestjes. Was dat in Spanje niet zo, gaat daar vandaag iedereen 's ochtends gewoon weer aan de slag?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
.
quote:Margaretha2 schreef op 12 juli 2010 @ 08:16:

Ja, daarom verdient Spanje het ook helemaal niet, ze beleven EK en WK heel anders dan wij .

Grappig, toen we achter stonden bij Brazilië zei de commentator ook dat het daar zoveel groter was en dat we in Nederland gewoon de volgende dag weer verder zouden gaan met alles, dus dat de Brazilianen het misschien meer verdienden.

Ik moet echt enorm aan de slag nu met inpakken en ik heb enorm geen zin. Kan iemand me een schop onder de kont geven?
Oooooh, wie de winnaar wordt gaat dus helemaal niet om het voetbal op zich? Het gaat er alleen maar om hoe debiel de rest van het land is! Ik heb het dan echt helemaal niet begrepen geloof ik.
.
Ik ben ook wel een beetje een sukkeltje

Maar goed, heb me verder nog wel vermaakt door 't kijken naar de meest slechte wedstrijd dit hele WK. En NL heeft er weer een nieuw voetbaltrauma bij.

Hebben jullie trouwens nog tips om hoe om te gaan met het warme weer?
In Brazilië hebben ze dan weer mooi weer en geweldige stranden. Zo lus ik er nog wel tien.

Al moet ik zeggen dat ik het wel zielig vond toen ik dikke tranen zag bij een Braziliaans jongetje op tv.

Isiss, ja dat in combinatie met de voorspelling van een octopus. Waar is jouw focus zeg?

Ik vind Bert van Marwijk trouwens best een aantrekkelijke man. Dus qua aantrekkelijkheid van de coach hadden wij ook gewoon moeten winnen. Ik ga een brief naar de Fifa schrijven.
En een tekening maken voor Bert.
.
.
quote:fille schreef op 12 juli 2010 @ 09:47:

En een tekening maken voor Bert.

You´ve made my day!

Gaan jullie die jongens nog huldigen?
Alleen als mijn tekening al af is

Nee ik niet, ik heb beloof om op te passen op mijn nichtje. En een vrouw een vrouw, een woord een woord. Als we gewonnen hadden had ik daar heel erg van gebaald, maar nu heb ik toch niet heel veel behoefte om me in een mensenmassa te storten. Bovendien moet ik nog een backpack volproppen.
quote:Margaretha2 schreef op 12 juli 2010 @ 09:49:

[...]

Tuurlijk gaat het niet om het potje zelf, als al die shit er omheen er niet toe deed keek ik wel handbal

Of korfbal!
Fille, nu is het uit met dat inpak-ontwijkende gedrag!

Geen geforum meer

Geen brieven

Geen tekeningen
Marg, ik moest ook enorm lachen om de huilende man. Wat enorm zielig is voor hem en ik zou me ook vreselijk voelen. Maar het zou bijna een sketch kunnen zijn.
Snorhaar, je hebt gelijk, de tekeningen en de brief bewaar ik voor na woensdag. Maar ik kom hier af en toe aanwaaien.

Ik heb nu al mijn kleding uit de kast, dus nu kijken hoeveel er in de tas kan.
@Margaretha: Helemaal mee eens wat betreft de kleding van Bert

Stiekem vind ik m ook gewoon een lekker ding, ik weet niet hoe oud hij is, maar vind hem er erg goed uitzien!

Verder: Tsja jammer.... vriend (die nog steeds hier is ) is hier zo ongeveer de grootste Oranje fan geworden sinds hij hier is, en hij heeft echt alles gevolgd en verzamelde alles van Oranje

Dus die gaat met een koffer vol oranje prularia terug naar Canada (over 4 weken). Bij gebrek aan ijshockey vind hij dit prima vermaakt (had ie niet verwacht dat ie voetbal nog ooit leuk zou gaan vinden)

Ik heb alleen vanacht geen oog dicht gedaan door die stoet zatte mensen die de hele nacht door de straat liepen te brallen (moet je nagaan als ze gewonnen zouden hebben, maar dan had ik minder gebaald van het slaaptekort)
Oh ik moet nog één irritatie-dingetje van me afschrijven:

jullie weten nog dat er een Canadees bij mij kwam logeren met hemelvaart toch? Ik vind het vreselijk irritant dat hij zichzelf zo geweldig vindt omdat hij zoveel gereisd heeft. En maar klagen over mensen die zo bekrompen zijn in Canada omdat ze nooit echt reizen of naar Europa gaan. Terwijl, naar mijn mening, het behoorlijk bekrompen is om te denken dat jij zoveel beter bent dan anderen omdat jij zo open minded bent omdat je een keer naar Duitsland en Frankrijk geweest bent. Als je echt open minded was, dan zou je die mensen toch niet zo beoordelen en jezelf zoveel beter vinden? Weet jij veel waarom andere mensen gewoon lekker in Canada blijven?

Nu heeft hij op facebook een link gezet naar een filmpje van een vriendin van hem op youtube die lult dat reizen zo goed voor je is, en dat het moeilijk kan zijn met geld, maar het is altijd mogelijk en het is zo belangrijk om te reizen dat het echt de moeite waard is om te doen en daar de financiële middelen voor te zoeken. Terwijl ze voor d'r enorme Canadese buitenwijkhuis staat. Bah! Het was niet duidelijk dat het een vriendin van hem was, dus schreef een Duitse jongen erbij dat ze niks bijzonders zei, gewoon de gebruikelijke onzin. Mijn vingers jeuken om er iets bij te zetten.
quote:fille schreef op 12 juli 2010 @ 10:06:

Marg, ik moest ook enorm lachen om de huilende man. Wat enorm zielig is voor hem en ik zou me ook vreselijk voelen. Maar het zou bijna een sketch kunnen zijn.

Ik krijg hier nu ook een ietwat dubieus beeld van Marg bij...

Mevrouwtje Z. wat rot dat je je zelf zo klem zet met je verlegenheid. Ik ken het wel een beetje, ik heb ook wel eens situaties waarin ik dingen laat zitten en me achteraf afvraag wat er nou moeilijk aan was. Maar soms geef ik mezelf wel een trap onder mijn reet en dat levert eigenlijk altijd een voldaan gevoel op. Verder deel ik jouw smaak qua reisbestemmingen Ik ga er werk van maken van die reis, ik zie geen enkele reden om het niet te doen!! En ik heb echt weer iets nodig om naar uit kijken

Jooles, ik ken jouw collega-verhaal geloof ik niet, maar toch
.
.
He, Jooles, fijn van de duidelijkheid, k*t van de uitkomst. Kan me goed voorstellen dat je er toch nog last van hebt, ookal had je het in je achterhoofd. Er is een klik en spanning en dan is het soms ook vreemd waarom het dan toch niet meer kan worden, want jullie hebben het wel steeds heel gezellig enzo.

Jammer van gisteren! Wij hebben in de kroeg gekeken, klein groepje NLers, klein groepje Spanjaarden en een grote groep uit het dorp, waaronder veel NL fans. Het was wel heel gezellig, hebben ons goed vermaakt en een extra borrel op het verdriet gedronken .

Ik vind het wel oke dat Spanje heeft gewonnen, het had net zo goed NL kunnen zijn. Het was superspannend! Na afloop was het hier geen drama (wat je natuurlijk wel had op die grote pleinen vol met NLers). Oh, wat Marg ook al zei .

Het kleine groepje Spanjaarden zaten trouwens de he-le avond chagerijnig te kijken en pas toen ze wonnen, werd er gejuicht alsof hun leven er vanaf hing. Daar snapte ik niks van.

MZ, ja, jammer dat je dat niet gedaan hebt!! Wat had jou het kunnen schelen? Juist in een bomvolle kroeg val je toch niet op? Nou ja, nu is het te laat, maar het had een goede en makkelijke ingang kunnen zijn tot nieuwe contacten. Ik zou liever een bomvolle kroeg binnen stappen waar ik niet zo opval in mijn eentje en ergens wel een leuk contact opduikel dan in een lege kroeg waar een debiele dorpsgek aan de bar hangt.

Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe ereader . Het leest zo handig! Liggend in de tuin of bij het zwembad, i-de-aal.
Bert is trouwens iets van 52 ofzo.

En ik vind de duitse coach lekkerder.

:D

Die spaanse keeper vond ik zo leuk. Hij moest zo hard huilen toen de wedstrijd afgelopen was (eigenlijk ook al voor het fluitsignaal). Al die spanning en emoties die er uit kwamen.

Zo'n slechte wedstrijd vond ik het ook helemaal niet. Zeker niet de slechtste van het hele WK. De eerste helft was prut, met al die kaarten en overtredingen, maar de tweede helft vond ik echt een hele spannende wedstrijd.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven