Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
owja dames hier kunnen me volgen

http://www.babybytes.nl/vip/janine20001
He Janine, wat ontzettend gaaf! Ik wist het bestaan van zo'n site helemaal niet eens. Zo kan je mooi bijhouden hoe je buik gaat groeien e.d. Zal wel snel echt duidelijk zichtbaar worden!!!!!

Allemaal een fijn weekend; geniet van het mooie weer enzo
Hallo allemaal,

Sorry, ik heb het ff laten af weten, ga zo terug lezen of ik veel gemist hebt.

Ik kan wel vast vertellen dat ik zwanger ben. De test sloeg positief uit en omdat ik het zo moelijk kon geloven, hebben we 5 dagen later nog een test gedaan. Weer superpositief! Ik vind het onwerkelijk en kan het bijna niet geloven dat het gelijk raak is. Maar het is echt, er groeit wat in mijn buik....
quote:janine20001 schreef op 09 juli 2010 @ 16:46:

owja dames hier kunnen me volgen

http://www.babybytes.nl/vip/janine20001Leuk idee zo! Leuk om te zien hoe snel die veranderingen gaan!
@janine

Wat een leuke site! En wat een leuk idee!

@hommeltje

Jaaaaaah! Gefeliciteerd! Wat goed! Hoe ver ben je? Hoeveelste ronde was dit? Supertof voor je!

Hier weer volop rammelende eierstokken want ik heb mijn allerschattigste neefje gisteren gezien. Zwijmel... Gelukkig hoef ik niet zo lang meer te wachten. Over 33 dagen gaan we al trouwen!

Werkse allemaal vandaag
Goedemorgen allemaal,

Hommeltje; van harte gefeliciteerd! Tjee, spannend hoor en super snel raak!!! Dat hoort bij dit forum. O, wee als iemand er straks langer dan 4 maanden over doet! haha

Frutje, zo nog net iets meer dan een maand en dan trouwen julli al! Tijd vliegt he......en laat maar rammelen die eierstokken. Het is heeeeeeel dichtbij.

Ik heb het druk, dus ben snel weer weg.....vanmiddag ben ik er wel weer hoor
@hommeltje: wauw! Gefeliciteerd... hoeveelste ronde? volgens mij al heel snel toch?!! vruchtbaar topic hierzo

hier alles goed! ga weer snel aan het werk..
@Hommeltje: wat goed zeg! Beetje onwerkelijk voor jullie denk ik? Hoelang waren jullie al bezig?

@Frutje: aftellen is nu echt begonnen. Wij hebben de meest grote dingen al echt wel geregeld en kan er nu ook een beetje relaxt naartoe leven. Jullie ook toch?

Poeh ik heb toch wel een kleine kater van gister hoor, letterlijk en figuurlijk. Werk vandaag lekker thuis!
Hallo allemaal, ik ben ook weer terug!

Maar je kan hier nog geen weekje afwezig zijn, of er is er alweer eentje zwanger!! HOMMELTJE, GEFELICITEERD!!

Hoe voel je je nu? Dringt het al door? En hoe reageerde Hommelman?

Verder zag ik vanochtend in mijn mailbox pas de buik van Boef (erg mooi trouwens!) en het huis van Verkademeisje (woooooowwww!!!). Jullie hebben het allebei goed voor elkaar .

Ik had gisteren zo'n ontzettende emo-bui (nog voordat NL de finale verloor) dat ik me echt afvroeg waar dat nu ineens vandaag kwam... Maar vandaag voel ik me weer helemaal goed en normaal, dus het zal wel weer niet. Nog 5 dagen tot m'n NOD en dan is het weer duidelijk. Pffff, ik weet niet of ik het leuk zou vinden om me meer dan een half jaar lang steeds van maand tot maand te slepen en iedere keer weer in spanning te zitten of het nu wel of niet zo is. Nukkeman is er in ieder geval weer een stukje relaxter onder (zal wel komen omdat we op vakantie zijn geweest, dan ziet het leven er weer een stukje leuker uit ).
@Nukje: welcome back. Had je bui te maken met het hele 'bevruchtingsverhaal', of was je gewoon een beetje depri? Heb je een lekkere vakantie gehad? Wel fijn dat Nukkeman nu wat relaxter is toch?

Ik ben trouwens wel blij dat het WK afgelopen is. Al die gezellige avondjes zijn me niet in de koude kleren gaan zitten.
Welkom terug Nukje, fijne vakantie gehad???

Lijkt me ook heel lastig om steeds weer de teleurstelling te hebben en je "op te laden" voor de volgende maand. Vriendin is uiteindelijk net iets meer dan een jaar bezig geweest en hadden de afspraak voor onderzoeken al gepland staan. Gelukkig net ervoor zwanger, maar dan realiseer je je des te meer dat het echt niet vanzelfsprekend is.....

Hopelijk blijven ons alle Medische rondjes bespaard en gaat het in het huidige tempo verder. Nukje en moimoi deze of volgende ronde!!!!!
Ha Pipo! Nee, het was zo'n bui waarin ik ineens begon te sniffen bij de openingsceremonie van het WK .... (ik dacht echt: kom op zeg, als het nou echte olifanten waren... ). Compleet emotioneel om niks dus. En stiekem hoop ik nu achteraf toch dat het 'de hormonen' zijn . Met andere woorden: ik heb weer een positieve periode wat het zwanger worden betreft, haha. Het schommelt nogal, moet ik zeggen.

Hoe is het bij jou? Komt allemaal lekker dichtbij nu, toch?

@ Assie: ja, ik sprak laatst ook iemand die al meer dan een jaar heel bewust bezig is met zwanger worden en het gebeurt maar niet. Toen dacht ik ook even "zo kan het ook gaan". Ik hoop het inderdaad niet mee te hoeven maken. En ja, vakantie was super! Heerlijk uitgerust nu en ook tussen Nukkeman en mij is de sfeer nu weer een stuk rustiger. We waren blijkbaar even toe aan wat tijd met z'n tweetjes.
Fijn he Nukje.....dat je door vakantie weer dichter tot elkaar komt. Ik vond het ook heerlijk, 2 weken lang elke dag tijd voor elkaar.....alles samen doen, etc. Heb je af en toe nodig, om even uit de dagelijkse routine te stappen en meer tijd voor elkaar te hebben. Niet dat we elkaar niet voldoende zien.....maar is toch anders met de mail, telefoon, tv e.d. die thuis altijd aan staan.

Heb mezelf voorgenomen deze week met Assieman het financiele gesprek te doen. Misschien al wel vanavond.....even afwachten of de sfeer er geschikt voor is (ben ik altijd gevoelig voor en bij een vermoeide, bankhang avond kan het beter een andere avond
Frutje, over 33 dagen al? Spannend!!

Gefeliciteerd Hommeltje. Wat fijn zeg!

Succes Assie, met het gesprek. Ben benieuwd hoe hij zal reageren.
@ Assie: ja, precies. Dat het zoveel uit kan maken, he? Gewoon even een andere omgeving, geen tv, geen telefoon, geen rekeningen op de mat. Heerlijk was het!

En wat voor soort financieel gesprek ga jij vanavond voeren dan? Dat heb ik geloof ik even gemist...
Go Assie Go !
quote:nukje schreef op 12 juli 2010 @ 17:18:

@ Assie:

En wat voor soort financieel gesprek ga jij vanavond voeren dan? Dat heb ik geloof ik even gemist...

Ah, het financiele kinder gesprek. Assieman had behoefte aan meer praktische informatie, zoals hoe duur is een kindje, kunnen we het betalen als we minder gaan werken en kinderopvang moeten betalen, etc. Hij zei dat als dat allemaal was uitgezocht, hij verder geen bezwaren zag om in 2011 te beginnen

Oei.....ben volgens mij net te laat met vertrekken vanaf mijn werk.....het wordt ineens wel heel donker, met harde wind.

*gaat snel weg, in de hoop nog een beetje droog thuis te komen*
Leuk al die spontane reacties! Jullie zijn denk ik nog wel op de hoogte van ons niet zo welkom tussenkomesel waardoor wij moesten stoppen met klussen. Het was onze eerste ronde waar we dus vroegtijdig mee gestopt zijn. Het leek me zo waanzinnig onwaarschijnlijk dat we van die paar keertjes in 1 keer zwanger zouden zijn. Ik had minstens verwacht om een half jaar bezig te zijn. Het voelt heel erg onwerkelijk, een beetje mystiek. Hommelman is er blij mee, eerst voorzichtig, want stel dat het weer weg gaat, maar inmiddels praat hij al tegen mijn buik

@nukje, heb je dat anders nooit dat je emo wordt voor je ongesteldheid? Hoe was je vakantie, gezellig?

@ janine, kan je het houden met dit vreselijke weer? pffff ik vind het wel echt afzien, maar heeft niets met mn zwangerschap te maken hoor.

@frutje, ik ben nu 3 weken en 5 dagen zwanger. Ik heb een korte cyclus en teste 5 dagen voor mijn nod al positief. Ik ging testen omdat ik ineens een innige realtie had met de plee, ik pieste mezelf bijna scheel. Gelukkig is dat afgezakt. We hebben een poetsvrouw (moet wel, belachelijk groot huis hou ik anders niet bij) en die keek echt vreemd omdat ik voor de 5e keer binnen 20 min naar de plee liep. Ze kon het bijna volgen net als zo'n tennis balletje. Ik had nog haast ook en wilde de deur uit hahahaha.... Verder voel ik me goed, ik voel weinig. Vandaag was ik wel supersupermoe, ik slaap niet zo vast meer, is dit herkenbaar? Beetje misselijk smorgens, vieze dingen ga ik van over mn nek en een trekkend gevoel op mijn buik. Voelt soms vol en gespannen en ik vind het dan ook niet fijn als mijn uniform precies op die buik hangt. Echt irritant, is een hoge taile, dat vind ik vervelend.

Gaan jullie gelijk klussen na jullie trouwen? Wachten duurt lang he, zijn wel 2 hele bijzonder mijlpalen (vond ik zelf) echt zo bijzonder om zo mee te maken! Geniet van alle voorbereidingen, want voor je het weet is het voorbij. Het is echt een superleuke tijd, ondanks de stress die er ook vaak wel bij komt kijken

@ Assie, dat vind ik ook! Nee, serieus, iedereen gegunt dat het zo simpel mag zijn. Ik voel me wel bevoorrecht, lees er zoveel moeilijke verhalen over. Echt vrouwen die al 26 rondes bezig zijn Ik zou er niet mee willen ruilen!! Maar heerst een goede vibe en die geven mekaar mooi door

Jij heel veel succes met je gesprek, ik stuur je bij deze de goede 'vibe' toe Hopelijk gaan jullie snel aan de slag, kunnen we gezellig onze buiken vergelijken!

@ pipo, nou echt net dus
Ow, Assie, wat goed, zo'n toezegging van Assieman ! Toch weer de rationele argumenten, he?!

@ Hommeltje: geen idee of ik voor m'n ongesteldheid emotioneel word, heb ik nooit zo bij stil gestaan. Bovendien: ongesteldheid is nog 5 dagen weg, dus misschien is het wat vroeg voor een emo-bui? Of juist niet? Haha, Nukje ontdekt haar eigen lijf .
@Hommel: wij gaan gelijk van start! Wordt tijd ook wat mij betreft... Ik schrijf al een jaar op dit topic en daarvoor had ik ook al rammelende stokken. It's about time! Heel spannend allemaal. Hoop dat het net zo snel gaat als bij de rest hier.

@Assie: hoe ging het gesprek met Assieman gister? Ben benieuwd.

@Nukje: ik was laatst een paar dagen voor mijn ong. ook MEGA chagrijnig. Ik wist echt niet hoe ik het had (en P-man ook niet, want die moest het ontgelden) dus misschien zijn het toch je hormonen...
Goeiemorgen allemaal!

De sfeer was gisteren goed. Over van alles en nog wat gesproken naar de supermarkt en terug. Tijdens het eten had Assieman een leuke film opgezet......en daarna dacht ik nog even het financiele plaatje te kunnen laten zien.

Zo, verkeerd gedacht; ik zo luchtig mogelijk met schrijfblok "ik heb ook uitgezocht of we een kindje kunnen betalen" (zoiets). Hij ....oh.....heb je dat allemaal uitgezocht? Ik nog lacherig "ja als je me dat vraagt, doe ik dat ook"........en toen heb ik het schrijfblok op tafel gelegd en is er niet eens ingekeken.

Moet maar zo denken dat het dan ineens wel heel dichtbij komt voor hem, dat hij nu weet dat het overzicht op tafel ligt......misschien wil hij er zelf wel even rustig naar kijken op z'n vrije dag, vrijdag. Moet zeggen dat ik het redelijk snel naast me neer heb kunnen leggen, omdat ik weet dat het uiteindelijk toch wel goed komt. Onbewust hield het me blijkbaar wel bezig, want ik heb de gekste dingen gedroomd......over het doen van zwangerschapstesten, onverwachte zwangerschappen, etc. Ik werd heel verward wakker.
@assie: Wel goed dat je een overzicht hebt gemaakt. Laat hem maar kijken wanneer hij er aan toe is en de tijd er voor heeft.

Moet zeggen dat wij nog niet eens een overzicht hebben gemaakt. We zijn nogal makkelijk ingesteld beide en zijn ook niet veel luxe gewend. Wel heb ik de kinderopvang etc berekend. Sparen zit er voor ons straks niet meer in maar we kunnen wel gewoon rondkomen denk ik. Ook al wordt het met 2 kleintjes wat krapjes maar ach, geld is ook niet alles toch?

@nukje: was voor mijn ongesteldheden bijna altijd chago.. soms echt heel erg.. nu kan ik soms nog wel uit mijn slof schieten hoor.. maar dat zit ook een beetje in mijn aard.

maar je kunt ook chago zijn als je zwanger bent hoor! (wil hoop geven...!!)

@hommeltje: dit weer.. ach je went eraan.. gelukkig is het nu stukken beter.. maar ben toch moe. Bah! Nergens geen zin in (heb ik ook als ik niet zwanger ben hoor). Helemaal toe aan vakantie! Die symptomen die jij noemt heb ik ook (gehad).. vooral dat trekkerige gevoel. Apart he.

Mijn buikje is nog niet zichtbaar behalve in de avond.. dat zet het uit. En ik voel alsof er een bal in zit, heel apart.
en gisteravond kreeg ik het eten toch weer niet weg.. gatver. Hopelijk gaat dat snel over.. want dit is niks. Kan bijna nergens van genieten... behalve pannenkoeken haha
Assie, jammer dat het niet helemaal gegaan is zoals je wilde... Misschien moet Assieman duidelijk voorbereid worden op een 'vergadering' omtrent het onderwerp 'kind'. P-man heeft bij de meer lastige onderwerpen ook altijd zoiets van 'ja nu niet hoor' terwijl ik dan denk wanneer dan WEL?! Want het is nooooit het goede moment.

Hoop dat jullie er snel over kunnen praten. Gek he van die dromen, je droomt soms de raarste dingen.
Ja idd jammer dat het niet direct vol enthousiasme ging.....maar we hebben natuurlijk ook nog bijna een half jaar voordat het 2011 is. Voor die tijd zal hij er toch wel naar gekeken hebben

Hoop wel dat achter het "beginnen in 2011" blijft staan. Dan zitten we al op z'n vroegst in 2012 (eind 2011) met kind en zijn we ook al weer 33.

Janine jammer dat je niet echt geniet van je eten.....hoop dat het vanzelf weer komt......en anders veeel pannenkoeken eten! haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven