lang geleden... deel 5
zaterdag 3 april 2010 om 18:52
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
zaterdag 10 juli 2010 om 18:20
En weet je dat ik er gisteren nog aan heb gedacht Ster om een spontane uitnodiging te plaatsen.
Alleen toen is het mij later ontschoten en dacht ik er pas vanmiddag weer aan. Saar en ik hebben het er nog over gehad dat het een gemiste kans was voor een leuke spontane actie.
Kom je anders stappen vanavond! ( en ook vooraf terrassen als het droog blijft)
Alleen toen is het mij later ontschoten en dacht ik er pas vanmiddag weer aan. Saar en ik hebben het er nog over gehad dat het een gemiste kans was voor een leuke spontane actie.
Kom je anders stappen vanavond! ( en ook vooraf terrassen als het droog blijft)
zaterdag 10 juli 2010 om 18:35
quote:Spongebabe schreef op 10 juli 2010 @ 18:21:
ja ik had eens wat geoppert op hyves maar niemand reageert meer..(bij meeting)
Klopt, daar hadden we het ook over dat het maar niet vand egrond komt.
Binnenkort maar weer eens een nieuwe poging wagen?
Het valt ook niet mee is mijn ervaring om met een groep tot een datum en afstand te komen die voor iedereen haalbaar is.
ja ik had eens wat geoppert op hyves maar niemand reageert meer..(bij meeting)
Klopt, daar hadden we het ook over dat het maar niet vand egrond komt.
Binnenkort maar weer eens een nieuwe poging wagen?
Het valt ook niet mee is mijn ervaring om met een groep tot een datum en afstand te komen die voor iedereen haalbaar is.
zondag 11 juli 2010 om 11:51
Ik hoop dat Mini zich vandaag weer beter voelt, Wurm.
Vanmiddag ga ik naar diverse ateliers kijken, diverse technieken, van schilderen tot glaskunst. Ik ben benieuwd wat ze daar maken. Het is zo'n open atelier route. Eigenlijk een fietsroute, maar het is net een beetje te ver weg, dus ik rijd er met de auto heen. Vind het anders wel weer heel erg heet, pfff. Ik moet mezelf straks echt oppakken, denk ik. Ook voor het rondje met de hond. Niks voor mij, dit weer. Alles plakt.
Liefs voor jullie allemaal
Vanmiddag ga ik naar diverse ateliers kijken, diverse technieken, van schilderen tot glaskunst. Ik ben benieuwd wat ze daar maken. Het is zo'n open atelier route. Eigenlijk een fietsroute, maar het is net een beetje te ver weg, dus ik rijd er met de auto heen. Vind het anders wel weer heel erg heet, pfff. Ik moet mezelf straks echt oppakken, denk ik. Ook voor het rondje met de hond. Niks voor mij, dit weer. Alles plakt.
Liefs voor jullie allemaal
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 11 juli 2010 om 11:52
En bedankt voor het compliment, Wurm!
Ha, ik vind het er zelf eigenlijk ook heel professioneel uitzien.
De kunstenares liet gisteren ook haar allereerste eigen werkstukje zien en dat zag er heel wat bobbeliger etc. uit dan het mijne, grijns.
Misschien ben ik gewoon een natuurtalent.
Hahaha!
Ha, ik vind het er zelf eigenlijk ook heel professioneel uitzien.
De kunstenares liet gisteren ook haar allereerste eigen werkstukje zien en dat zag er heel wat bobbeliger etc. uit dan het mijne, grijns.
Misschien ben ik gewoon een natuurtalent.
Hahaha!
maandag 12 juli 2010 om 11:59
EV, ik was laatst mijn kasten aan het uitruimen en toen had ik een boek in mijn handen over glas in lood maken. Wilde het je aanbieden, maar voelde schroom en zweeg. Nu niet. EV, ik heb een boek dat voor jou misschien wel leuk is, en dat wil ik je geven. Het is wel een zwaar boek, dus kan het het beste van mij naar jou komen? Succes bij PMT. Vind trouwens dat dat raampje van je er erg goed uitziet. Dat had heel wat slechter gekund. Was het echt je eerste keer?!
Ik logeer bij een vriendin voor de gezelligheid. Heb nu 6 weken vrij en dat is best lang. De afgelopen dagen gewinkeld, wat meegeholpen hier en een paar keer een forse fietstocht gemaakt door de duinen (in training voor de vakantie). Een van jullie heeft mij misschien wel voorbij zien fietsen gisteren
Ik logeer bij een vriendin voor de gezelligheid. Heb nu 6 weken vrij en dat is best lang. De afgelopen dagen gewinkeld, wat meegeholpen hier en een paar keer een forse fietstocht gemaakt door de duinen (in training voor de vakantie). Een van jullie heeft mij misschien wel voorbij zien fietsen gisteren

maandag 12 juli 2010 om 12:58
quote:Wurmpje schreef op 12 juli 2010 @ 12:51:
Ik heb je hier ook niet voorbij zien fietsen hanke!
Gezellig, logeren. Vind ik altijd zo knus!
Hoop dat je airco hebt op je werk Appel... Werk je fulltime nu? Dat je zoveel moet? Hoop dat je toch ook tijd hebt om wat van het lekkere weer te genieten en iets leuks te doen!
bijna weer fulltime. Deze week is het een beetje veel, maar dat gaat wel lukken hoor!
EV, wat leuk, die open atelier route! Echt wat voor jou, zeker nu!
Ook toevallig dat zoiets dan precies nu is he!!!
Hier regent het vandaag. Gewoon voor de afwisseling ook wel weer eens leuk. De tuin is er in elk geval erg blij mee.
En ik vind het wel een goed excuus om een beetje te hangen, en straks met de auto boodschappen te gaan doen.Ga jij maar lekker hangen met Mini! Fijn toch!
Ik heb je hier ook niet voorbij zien fietsen hanke!
Gezellig, logeren. Vind ik altijd zo knus!
Hoop dat je airco hebt op je werk Appel... Werk je fulltime nu? Dat je zoveel moet? Hoop dat je toch ook tijd hebt om wat van het lekkere weer te genieten en iets leuks te doen!
bijna weer fulltime. Deze week is het een beetje veel, maar dat gaat wel lukken hoor!
EV, wat leuk, die open atelier route! Echt wat voor jou, zeker nu!
Ook toevallig dat zoiets dan precies nu is he!!!
Hier regent het vandaag. Gewoon voor de afwisseling ook wel weer eens leuk. De tuin is er in elk geval erg blij mee.
En ik vind het wel een goed excuus om een beetje te hangen, en straks met de auto boodschappen te gaan doen.Ga jij maar lekker hangen met Mini! Fijn toch!
maandag 12 juli 2010 om 17:33
Saar, werk ze!
Pff, ik ben doodmoe na de PMT. We hebben zo'n beetje teruggekeken en een soort tijdpad gemaakt, vanaf mijn start met haar tot nu toe, en dat uitgebeeld met allerlei voorwerpen en attributen. Dan kun je echt goed zien hoeveel er gebeurd is in dat jaar tijd. En van hoe ver ik kwam, met heel weinig vertrouwen. Na mijn uitbarsting van vorige week vond ik het nu ook weer moeilijk trouwens. Terwijl zij al dat huilen en boos worden juist heel erg EV vond, heel echt. Dat was het ook, ik voelde me eindelijk één, en heel sterk, maar het is de keer daarna dan toch weer eng omdat ikzelf dan misschien wel trots ben op mijn mijlpaal, maar alle kinderdelen nog niet genoeg vertrouwen hebben en bang zijn of dit wel mocht en kon.
Mijn lijf voelt loodzwaar op het moment.
Hanke, wat geweldig dat je een boek hebt. Ik heb na de PMT, als ik naar de bus loop en langs winkels kom, in twee boekhandels gekeken of ze boeken hadden, maar nee. Wel een heel mooi groot boek over Gaudi (van al zijn mozaïekwerk en bouwwerken) voor nog geen 10 euro, daar heb ik over staan twijfelen maar uiteindelijk niet meegenomen.
's Even denken hoe we dat gaan regelen, want ik heb geen idee waar jij woont. Misschien kunnen we een keer iets afspreken? Ik heb na volgende week vervoer (dan heeft EM vakantie).
Eh... durf ik dat?
En ja, het was echt echt echt mijn allereerste werkstuk ever!
Pff, ik ben doodmoe na de PMT. We hebben zo'n beetje teruggekeken en een soort tijdpad gemaakt, vanaf mijn start met haar tot nu toe, en dat uitgebeeld met allerlei voorwerpen en attributen. Dan kun je echt goed zien hoeveel er gebeurd is in dat jaar tijd. En van hoe ver ik kwam, met heel weinig vertrouwen. Na mijn uitbarsting van vorige week vond ik het nu ook weer moeilijk trouwens. Terwijl zij al dat huilen en boos worden juist heel erg EV vond, heel echt. Dat was het ook, ik voelde me eindelijk één, en heel sterk, maar het is de keer daarna dan toch weer eng omdat ikzelf dan misschien wel trots ben op mijn mijlpaal, maar alle kinderdelen nog niet genoeg vertrouwen hebben en bang zijn of dit wel mocht en kon.
Mijn lijf voelt loodzwaar op het moment.
Hanke, wat geweldig dat je een boek hebt. Ik heb na de PMT, als ik naar de bus loop en langs winkels kom, in twee boekhandels gekeken of ze boeken hadden, maar nee. Wel een heel mooi groot boek over Gaudi (van al zijn mozaïekwerk en bouwwerken) voor nog geen 10 euro, daar heb ik over staan twijfelen maar uiteindelijk niet meegenomen.
's Even denken hoe we dat gaan regelen, want ik heb geen idee waar jij woont. Misschien kunnen we een keer iets afspreken? Ik heb na volgende week vervoer (dan heeft EM vakantie).
Eh... durf ik dat?
En ja, het was echt echt echt mijn allereerste werkstuk ever!
maandag 12 juli 2010 om 17:35
Hier heeft het trouwens ontzettend geplensd vanmorgen, met onweer. Nat geworden toen ik met de hond naar buiten ging, en daarna met paraplu naar de bushalte omdat het nog steeds hard regende.
Het was wel heel gek om de zon te zien toen ik na anderhalf uur PMT weer buiten kwam. Een heel ander beeld dan toen ik binnen ging!
Het was wel heel gek om de zon te zien toen ik na anderhalf uur PMT weer buiten kwam. Een heel ander beeld dan toen ik binnen ging!
maandag 12 juli 2010 om 20:57
maandag 12 juli 2010 om 23:14
Ik weet niet of dat normaal is, of dat ze het altijd laat uitlopen of gewoon haar handen vol heeft aan mij (moeilijk geval ), maar het is ook nog eens voor mij alleen, niet in een groep. Dus dat vind ik eigenlijk ook nog eens heel eng, zoveel aandacht.
Laat ik maar denken dat ik qua aandacht heel wat in te halen heb
Laat ik maar denken dat ik qua aandacht heel wat in te halen heb