lang geleden... deel 5

03-04-2010 18:52 931 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.

Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.

Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
Ik zit op deze hete dag lekker op mijn werk. En dat lekker bedoel ik niet sarcastisch. Het is werkelijk een toevluchtsoord geworden. En ja ik drink braaf EV!

Veel plezier op jullie uitje, ik proeste er net cola light uit toen ik las dat de opgedofte hond niet mee ging. Ik zag hem al voor me, gepoederd, geborsteld, gelakte nageltjes en een strik om.
Hé? Welk uitje? WElke opgedofte hond?

Snap het even niet, geloof ik.

Nou, dat uit eten viel wel tegen eigenlijk. Eerlijk gezegd vond ik dat EM beter kookt en dat heb ik 'm ook gezegd. Na het pannekoeken-debacle van vorige week is dat wel weer een opsteker, maar ik meende het ook echt.

Uitzicht op een geasfalteerd parkeerterrein vind ik nou ook niet zo fijn. Ze hadden wel hele mooie blingbling-kroonluchters.

Beetje overrated, wat mij betreft, uit eten.

Van EM zijn eten krijg ik tenminste geen buikpijn.

Wel nog gelachen hoor. Ik had op het laatst zo'n lange bieslook-spriet in mijn mond, toen de serveerster eraan kwam. Ze lachte. 'Ja, ik steek er altijd eentje op na het eten', zei ik, , verbaasd over mezelf en zo'n adremme opmerking. Haha.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Lieve Iry hoe gaat het met je?
*zwaait liefjes naar iedereen*
dàt uitje dus Ev, waar je de serveerster zo adrem te woord stond.

~zwaait terug naar ster~
Oh dát.

Kun je nagaan hoe alles in mijn hoofd door elkaar aan het buitelen is, dat ik dát niet eens meer snapte!

zwaai even naar jullie allemaal.

Het is weer warm en ik heb een leuk wit zomerjurkje aan.

Lekker belangrijke mededeling hé Ster?
Joehoeoeoeoe!

Waar is iedereen?

Ik zit saai kk-werk uit te stellen. Waarom doe ik dit eigenlijk nog?
Hier ben ik!

Saai werk vraagt om uitstel

(Ik zit hier aan een kop koffie terwijl de volle wasmand maar mooi even wacht)

Zwaai naar iedereen!
Ha Lynne!

Koffie hier zo dadelijk. Ben al een eindje gevorderd.

Weet je trouwens wat kk-werk is?
Het is klaaaahaaar. Oef.

Nu heb ik zin om melig te gaan schrijven, maar zo dadelijk is er hier ook koffie. Beneden. Niet hier dus bij de pc. Dus dan stopt het forummen.
Ik dacht bij kk aan wat scheldwoorden
Oei ik scheld nu ook, er loopt hier een spin en ik ben alleen thuis
Haha Lynne!

Heel boos kijken, misschien dattie het snapt.

EV, dat leuke witte jurkje is vast wel een foto waard.
Hai dames

Gewoon wegblazen als ie te dichtbij komt Lynne!

En Ster hoe gaat ie met jouw?

EV lekker he als de zon schijnt!Hond zoekt de schaduw wel op denk ik

Saar en Hanke hoe gaat ie?

Vanmiddag Timon laten grazen.Er stond een ander paard op de plek waar Timon anders staat en ik had geen touw om hem ergens anders aan vast tezetten om hem op tezadelen dus besloot ik maar tegaan wandelen.Hij kwam naar me toe lopen in de wei(nou geef ik hem altijd iets lekkers als ik zijn halster omgedaan heb)Al is dat niet vanzelfsprekend bij hem ,hij wil ook wel eens niet komen vertelde Rilana laatst(..)Het weer was wel opgeklaard gelukkig!al is het wel warm bij mij thuis-zit onder een dak-
Ik kom alleen even hoi zeggen
En ik zoek de schaduw ook op, hoor. Mij veel te heet. Als ik 'm nu moet uitlaten smeer ik me al in, met mijn gevoelige velletje (uhm uhm). Vandaag het artistieke jurkje aan trouwens.

Echt interessant hé.

Het is hier nog steeds heel warm. Geen regen gezien.

Zwaai naar jullie allemaal.
EV zwaait ons koelte toe
oe, oe, ik denk dat ik weet wat kk is!

in jou geval dan want bij mij was het de lillijke naam voor gyneacoloog.

Lyn, is je spin al gevangen, of zit hij nu in een iertje te wachten tot hij je weer de kriedbels kan bezorgen?
Wurm, ik weet nu ook weer wat EV bedoelt. Tenminste, heb een idee.

Gisteren was het laaste gesprek bij de emdr mevrouw. We hebben geevalueerd en dat ging op een prettige manier. Dus de maand juni stond van het begin tot het eind in het teken daarvan maar daar is nu een eind aan gekomen! Klaar!

Ze vond het trouwens nog aardig veel en goed heftig, dat wat ik bij haar verwerkt heb. Ik had nl. zo lakoniek verteld dat dit voor mij ´de laatste restjes´ waren... Ik gaf als antwoord wat een berg werk ik dus wel niet voor die tijd heb verstouwd als ik dit laatste restjes noem. Ik heb wel het idee dat ik haar wat geleerd heb. Over niet zelf de controle hebben als therapeut (ik had van te voren innerlijk al heel veel voorbereid en zette gewoon de knop aan en uit), en misschien ook wel het eea over dissociatie. Want vooral de eerste paar sessies kwamen af toe delen langs, die wat verdwaasd om zich heen keken en dan weer ´naar binnen´ gingen. De vanzelfsprekende geroutineerdheid waarmee ik daar mee omging, had ze niet eerder meegemaakt geloof ik.

Maar nu zijn we klaar, heb ik vanaf vandaag ook vrij van het werk en heb ik met een opgeruimd hoofd mijn fietsvakantie geboekt vandaag. Kostte me wat moeite om te beslissen het me te gunnen, maar ik denk dat het heel verstandig is. Lekker in training tot ik vertrek. Het wordt voor mij steeds prettiger om fysiek bezig te zijn.

Hoe is het met iedereen. Ik krijg wat koelte toegewuifd door jullie en dat mag ook wel, ik vind het maar warm hier.
quote:Wurmpje schreef op 01 juli 2010 @ 14:25:

oe, oe, ik denk dat ik weet wat kk is!

in jou geval dan want bij mij was het de lillijke naam voor gyneacoloog.

Lyn, is je spin al gevangen, of zit hij nu in een iertje te wachten tot hij je weer de kriedbels kan bezorgen?
quote:iry schreef op 01 juli 2010 @ 15:33:

[...]

Ik zit heul erg mn best te doen om Niet te schrijven 'houd je benen dan ook bij elkaar meid'. Lief he?

Maarre, ik bedoelde natuurlijk Kiertje. Kiertje, Kiertje, Kiertje.

Domme ikke....
.
Wurm, wat je beschrijft is heel herkenbaar. Kennelijk kampt elke nieuwbakken thuisouder met dat gevoel. Ook als het ukkiepukkie wat ouder is, is er nog steeds dat ´ja maar ik ben de hele tijd de shift aan het draaien, wanneer heb ik nou eens vrij, ik voel me er zo alleen voor opdraaien´. Dat is een heel eenzaam gevoel en ik kan je aanraden jezelf niet te hard te veroordelen.

Roep hulp in wanneer nodig. Ik bedoel in praktische zaken. Dat een goede vriendin eens die mini mobiel rondtourt terwijl jij gewoon even kunt zitten, of iets lezen, of je haren wassen en je benen scheren onder de douche of uitgebreid op de wc zitten. Allemaal dingen waar je als moeder opeens steeds minder of zelfs niet! aan toe komt.
Hanke, wat heb jij dat goed aangepakt zeg, die maand juni (om het zo maar even samen te vatten). Je maakt echt indruk op mij, zoals je er over schrijft.

Het moet een heerlijk gevoel zijn, om klaar te zijn!!

En die fietsvakantie mag je jezelf zeker gunnen, die heb je dubbel en dwars verdiend. Kanjer!
En Wurm, jouw gevoel is héél herkenbaar. Ik was destijds ook weleens 'jaloers' op vriendlief (...) dat hij gewoon naar zijn werk kon en ik liep maar te rennen met twee kinderen, mijn werk, boodschappen en al het praktische, pfff, als ik er nog aan denk!

Woonde je maar dichterbij, dan zou ik met plezier een tijdje met die draagbare Mini op het strand willen gaan zitten of mee rondwandelen. Dan kon jij de dingen doen die Hanke daarnet noemde. Of nog andere.

Ga je straks (t.z.t.) weer werken trouwens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven