lang geleden... deel 5
zaterdag 3 april 2010 om 18:52
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.
Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
donderdag 15 juli 2010 om 12:03
Ah Wurm, wat een leuke avatar!
Hoe is het met iedereen?
Ik ben blij dat het niet meer zo warm is. Ik zie mooie wolken als ik naar buiten kijk en het waait lekker.
En voor degenen die het zich nog herinneren: ik heb van de week de knoop doorgehakt met de creagroep, en gezegd dat ik ermee stop. Ineens was het genoeg en had ik helemaal geen zin meer, en heb ik het dus de eerstvolgende keer gezegd. Wat een opluchting.
Knopen doorhakken geeft energie.
Het is niet niks, want we hadden deze groep al vanaf dat mijn dochter enkele maanden oud was (en ze wordt zondag 14). En in die jaren is er natuurlijk heel veel gebeurd. Ik zal ze vast ook nog wel zien, want ze wonen bij me in de buurt. Maar de groep is verleden tijd, en dat voelt goed.
Komt er ruimte voor nieuwe dingen.
Hoe is het met iedereen?
Ik ben blij dat het niet meer zo warm is. Ik zie mooie wolken als ik naar buiten kijk en het waait lekker.
En voor degenen die het zich nog herinneren: ik heb van de week de knoop doorgehakt met de creagroep, en gezegd dat ik ermee stop. Ineens was het genoeg en had ik helemaal geen zin meer, en heb ik het dus de eerstvolgende keer gezegd. Wat een opluchting.
Knopen doorhakken geeft energie.
Het is niet niks, want we hadden deze groep al vanaf dat mijn dochter enkele maanden oud was (en ze wordt zondag 14). En in die jaren is er natuurlijk heel veel gebeurd. Ik zal ze vast ook nog wel zien, want ze wonen bij me in de buurt. Maar de groep is verleden tijd, en dat voelt goed.
Komt er ruimte voor nieuwe dingen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

donderdag 15 juli 2010 om 16:47
quote:Wurmpje schreef op 12 juli 2010 @ 20:57:
Appel: sjeetje, hoe vindt je dat? Zoveel aan het werk?
?
Over het algemeen wel goed.
Als ik in 1 week 4 dagen moet werken, zie ik er wel tegenop. Maar het gaat best goed gelukkig!
Wanneer moet jij weer aan het werk?
Pff... daar zul je ook wel geen zin in hebben zeker..!
Appel: sjeetje, hoe vindt je dat? Zoveel aan het werk?
?
Over het algemeen wel goed.
Als ik in 1 week 4 dagen moet werken, zie ik er wel tegenop. Maar het gaat best goed gelukkig!
Wanneer moet jij weer aan het werk?
Pff... daar zul je ook wel geen zin in hebben zeker..!

donderdag 15 juli 2010 om 22:41
Vandaag gereden,morgen ga ik hem alleen eten geven.Had begrepen dat ik dinsdag en donderdag deed,zie dat hij vandaag een rustdag had op de kalender...Nu kan dat ook evt. morgen die rustdag maar hij heeft vandaag dus al eten gehad(heb een briefje in zijn voerbak gelegd dat hij al gehad heeft)Gelukkig is het niet andersom,nu komt er iemand teveel ipv. dat hij vergeten wordt..