aaaargh boekingproblemen!

13-07-2010 15:01 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij air asia via de telefoon een vlucht geboekt.

De namen zijn verkeerd gespeld, dat heb ik doorgegeven is blijkbaar nog niet veranderd, ik heb via email nog steeds geen confirmation ontvangen, en ik heb al 3 keer teruggebeld. Nu heb ik er een ontvangen en daar staan de namen nog steeds verkeerd geschreven en blijkt de terugvlucht op de verkeerde datum te staan.

Ik probeer al 2 dagen te bellen maar ik kom er niet door!

Ik ben nu lichtelijk in paniek. Wat kan ik nog meer doen?

(ik heb ook al gemaild maar daar krijg ik geen reactie op)
Mijn naam is ook lastig en heb weleens met een verkeerd gespeld ticket gevlogen. Werd niet moeilijk over gedaan. Paspoortnr is belangrijker. Datum terugvlucht is wel een probleem... Wanneer vertrek je TO?

En had je hier niet al eens een topic over geopend?
waarom heb je per telefoon geboekt?

lijkt me zo onbetrouwbaar en idd nooit zo foutloos als via 'n online boekingsformulier, omdat je afhankelijk bent van hoe iemand iets verstaat
Ik zou een mailadres vragen zodat je de correcte spelling van de namen en de terugvliegdatum op die manier kan laten veranderen. Dan natuurlijk ook weer een confirmation vragen!
@ marietje 85 ja dat klopt, nog steeds niet opgelost dus.

Ik heb gemaild en daar mijn vragen ook neergelegd maar daar wordt niet op gereageerd.

En via internet kon niet vanwege problemen met de creditcard. We hebben een nieuwe aangevraagd maar wilden niet wachten met het boeken.
Al dit gezeik, heb helemaal geen zin meer om te gaan
ik ben erdoor.... hij is nu aan het zoeken hopelijk kunnen we elkaar fatsoenlijk verstaan...
Niet zeuren, natuurlijk heb je zin om te gaan. Ben jaloers hoor! Waar gaat de reis heen?

Wij hebben toendertijd ook online geboekt, veel handiger, maar daar heb je nu niets meer aan. Is dat trouwens geen dure business bellen met Air Asia?

Succes!
quote:marietje85 schreef op 13 juli 2010 @ 15:04:

Mijn naam is ook lastig en heb weleens met een verkeerd gespeld ticket gevlogen. Werd niet moeilijk over gedaan. Paspoortnr is belangrijker. Datum terugvlucht is wel een probleem... Wanneer vertrek je TO?

En had je hier niet al eens een topic over geopend?Naam is ook belangrijk hoor. Als je de verkeerde voor je hebt, kun je een boete krijgen. ipv de voorletters van mijn doopnamen die in mijn paspoort staan had ik op het formulier de voorletter van mijn roepnaam ingevuld. Toen werd ik gewaarschuwd voor een boete.
quote:marietje85 schreef op 13 juli 2010 @ 15:04:

Het is juist érg belangrijk dat de namen correct gespeld wordt. Paspoortnummer doet er niet toe.
Ben ik blijkbaar een keer goed weggekomen..?
Als er bijvoorbeeld 1 letter verkeerd is, kan het zijn dat het door de vingers zien, ligt ook weer helemaal aan de luchtvaartmaatschappij en de grondstewardess. Heb je geboft
nou jongens, bleek vanalles niet goed te zijn! dus de laatste keer dat over de telefoon boek.

nu zijn de namen goed, nationaliteit goed, data goed en we kunnen gelukkig onze tas meenemen.

wat een gedoe! Hoop dat het nu een smooth ride gaat worden

bedankt voor het meedenken!
Gelukkig TO. Niet meer zo snel paniekeren en lekker genieten van de voorpret en je vakantie!
hahaha, dankje wel!

Het is wat, vakantiestress!

Nu dan maar de tas inpakken en morgen vliegen!

Jullie ook fijne vakantie
Ahhh jullie gaan morgen al? Dan had je oprecht reden tot paniek haha!

Hopen dat morgen alles goed gaat, hele fijne reis alvast
Tip voor de volgende keer; je kan altijd nog voor vertrek langs de betreffende Schiphol-balie gaan (van die luchtvaartmaatschappij) en daar je zaakjes laten rechttrekken en evt uitprinten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven