China airlines ervaringen ?

13-07-2010 14:17 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmiddag,

Wie heeft er onlangs met deze maatschappij gevlogen en hoe beviel dit?

Ik ga hiermee naar thailand en vroeg me af of er ook een inflight entertainment programma is.hoe het eten is enzv..

Alvast bedankt voor het willen delen van je ervaring
Perfecte maatschappij.

Je hebt dus al geboekt? Gewoon afwachten en je merkt vanzelf hoe alles geregeld is.
goed gevlogen naar thailand, op tijd en eten was lekker, je had je eigen entertainment systeem dus je kan flims kijken wat je wilde (ik geloof maar bij 1 vlucht) zit niet altijd in het toestel, als je meer info wilt over het vliegtuig en wat je allemal krijgt en wat niet moet je kijken bij seatguru.com
Prima maatschappij, zeker doen!
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
He?

Sinds wanneer heeft china airlines een eigen entertainment systeem? Ik ben twee keer met china airlines naar thailand gevlogen en beide keren niet eens tv's. Laatste keer was afgelopen februari. Alleen een groot scherm, waarop een onbekende slechte film werd afgespeeld.

Het is wel een prima maatschappij om mee te reizen hoor!
Over het algemeen zijn de Aziatische maatschappijen erg goed. Maar geen entertainment system lijkt me wel heel kut op zo'n lange vlucht! Maar goed, als je toch al geboekt hebt is er niets meer aan te veranderen. Je bestemming zul je wel halen hoor
Het viel even tegen bij binnenkomst van het vliegtuig ('hee, waar is mijn prive tv?') maar achteraf valt het wel mee. China airlines vertrekt vanuit adam meestal rond 14.30 geloof ik. De eerste 2 uur zijn zo voorbij, dan krijg je eten en daarna drink je nog wat, boekje lezen en dan gaan de meeste passagiers slapen.
Hoi,

Nouja ik las her en der dat er dus geen prive tv was vandaar dat ik de vraag hier ook stelde.

Als ik kijk op seat guru,dan staat er bij dat je wel een personal tv hebt,dat is ook vreemd dan.

Ik vlieg inderdaad op een vrijdagmiddag zo rond half 3.
Ik geloof dat er een paar nieuwe toestellen zijn met tvschermpjes, maar ik zou er niet op rekenen, kan het altijd nog meevallen.

Veel plezier in thailand!
Ik vond China Airlines echt vreselijk! Oud toestel, geen prive scherm, stewardessen onvriendelijk, slechte service en slecht eten. Dus voor mij nooit meer.
Alleen de nieuwe kisten hebben pvs, de oudere niet en daar hebben ze er nog veel van rondvliegen. Het eten is ook niet optimaal, maar ach je vliegt naar Thailand waar het lekkerste eten van de wereld op je wacht, dus waar zou je je druk om maken...
Nou ja ..

Ik zie het wel dan , als we er maar komen dat is het belangrijkste
Sommige toestellen hebben een eigen entertainment set, andere niet (niet eens een eigen schermpje ).

Bij sommige luchtvaartmaatschappijnen kan je op de site kijken en je vluchtnummer invullen, dan zie je in watvoor toestel je vliegt en per toestel kan je dan weer zien welke 'voorzieningen' er zijn. Kan bv ook al staan welke films er worden gedraaid en welk eten er is. Ik weet niet of dat ook bij CA is, moet je even kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven