China airlines ervaringen ?
dinsdag 13 juli 2010 om 14:17
dinsdag 13 juli 2010 om 14:26
goed gevlogen naar thailand, op tijd en eten was lekker, je had je eigen entertainment systeem dus je kan flims kijken wat je wilde (ik geloof maar bij 1 vlucht) zit niet altijd in het toestel, als je meer info wilt over het vliegtuig en wat je allemal krijgt en wat niet moet je kijken bij seatguru.com
dinsdag 13 juli 2010 om 14:48
He?
Sinds wanneer heeft china airlines een eigen entertainment systeem? Ik ben twee keer met china airlines naar thailand gevlogen en beide keren niet eens tv's. Laatste keer was afgelopen februari. Alleen een groot scherm, waarop een onbekende slechte film werd afgespeeld.
Het is wel een prima maatschappij om mee te reizen hoor!
Sinds wanneer heeft china airlines een eigen entertainment systeem? Ik ben twee keer met china airlines naar thailand gevlogen en beide keren niet eens tv's. Laatste keer was afgelopen februari. Alleen een groot scherm, waarop een onbekende slechte film werd afgespeeld.
Het is wel een prima maatschappij om mee te reizen hoor!
dinsdag 13 juli 2010 om 14:51
dinsdag 13 juli 2010 om 15:00
Het viel even tegen bij binnenkomst van het vliegtuig ('hee, waar is mijn prive tv?') maar achteraf valt het wel mee. China airlines vertrekt vanuit adam meestal rond 14.30 geloof ik. De eerste 2 uur zijn zo voorbij, dan krijg je eten en daarna drink je nog wat, boekje lezen en dan gaan de meeste passagiers slapen.
dinsdag 13 juli 2010 om 15:03
dinsdag 13 juli 2010 om 19:01
woensdag 14 juli 2010 om 22:56
Sommige toestellen hebben een eigen entertainment set, andere niet (niet eens een eigen schermpje ).
Bij sommige luchtvaartmaatschappijnen kan je op de site kijken en je vluchtnummer invullen, dan zie je in watvoor toestel je vliegt en per toestel kan je dan weer zien welke 'voorzieningen' er zijn. Kan bv ook al staan welke films er worden gedraaid en welk eten er is. Ik weet niet of dat ook bij CA is, moet je even kijken.
Bij sommige luchtvaartmaatschappijnen kan je op de site kijken en je vluchtnummer invullen, dan zie je in watvoor toestel je vliegt en per toestel kan je dan weer zien welke 'voorzieningen' er zijn. Kan bv ook al staan welke films er worden gedraaid en welk eten er is. Ik weet niet of dat ook bij CA is, moet je even kijken.