Communicatie van mannen?

13-07-2010 21:58 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik word even onzeker van een email van een man. We kennen elkaar nog maar 3 maanden maar die waren heel intens en leuk. Hij is nu naar het buitenland voor een lange periode en heeft gezegd dat we ermee stoppen als hij zou vertrekken, en dat we verder kijken als hij terug is. In zijn communicatie is hij echter heel lief geweest en merk ik dat helemaal niet op. Stuurde kaartjes met lieve teksten, waren hele dagen samen en hebben de dagen voor hij vertrok nog veel contact gehad. Nu had ik hem gisteren en vandaag een email gestuurd en ik kreeg net een berichtje terug. Het was maar 2 regels omdat hij iemand anders zijn laptop zit, maar hij sluit af met "groetjes"... Terwijl die van mij allemaal met kus en knuffel zijn. Is het nu stom dat ik hier onzeker van word? Waarschijnlijk wel :-) Doet denken aan de reclame van Hi.

Kan ook zijn dat hij geschrokken is omdat ik in die mail heb gezegd dat ik erg verdrietig was gisteren... Maar vandaag gaat het gelukkig al een stuk beter en dat heb ik hem ook laten weten. Kon ik zijn gedachten maar lezen want dit is vervelend :-)

Thanks voor de reacties!
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Hij is toch duidelijk geweest dat jullie er mee zouden stoppen als hij zou vertrekken? Nogal logisch dat hij dan afstandelijk is in zijn email.
Perfectionisme is niet perfect...
Tja, daar heb je wel gelijk in. Het zijn alleen hele tegenstrijdige signalen die ik van hem krijg, of misschien wil ik dat alleen maar zo zien.... Dat kan natuurlijk ook.
En bij terugkomst nog afstandelijker denk ik als je gaat vertellen dat je erg verdrietig bent en nog een berichtje er achteraan dat het stukken beter gaat
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het is gewoon echt moeilijk, want het was zo leuk en het ging echt zo goed. Na 3,5 jaar vrijgezel zijn was dit echt fantastisch en hij is ook helemaal ondersteboven van mij. Ik kan gewoon niet geloven dat het daadwerkelijk nu stopt....
Hoezo tegenstrijdige signalen? Toen hij er nog was was hij leuk, lief en aardig. Hij heeft duidelijk gezegd dat dat op zou houden wanneer hij in het buitenland zat en wel zou zien als hij terug zou zijn...jij stuurt bepaalde e-mails, maar je kon al verwachten dat hij afstandelijk zou zijn. ..denk dat je er niet meer van moet maken dan het is.
Hoe kan je nou iets opbouwen terwijl hij voor langere tijd in het buitenland zit? Is toch logisch dat het voor nu even stopt?
Hoe lang is een langere tijd?
joh, misschien is het omdat hij op de laptop van een ander zat die misschien in de buurt was, kusjes en knuffels is naar zijn idee misschien wat riskant als er een man mee kijkt

gewoon even afwachten en niet meer vertellen dat je verdrietig bent, hou het luchtig
Geen KUSJE???

Sorry

Ik snap je gevoel wel. Maar ik zou even afwachten en misschien wat afstand nemen, uit zelfbescherming.
Nou nou, stukken beter Ik heb gezegd dat ik vandaag niet heb gehuild in tegenstelling tot gisteren, maar dat ik hem nog wel mis natuurlijk. Verder gewoon even over mijn dag, hoe het bij hem is enzo. Hij heeft me gisteren een sms gestuurd en daarna kregen we geen contact meer via telefoon dus vandaar deze email na die van gisteren. Maar goed misschien is het inderdaad teveel en weet hij het even niet....
Chill out girl.

Misschien voor hem gewoon even te veel te snel. Even terug schakelen en wel zien als hij terug is.
Heb ik dat?!
Een langere tijd is 6 tot 12 maanden... En ik snap de redenatie wel natuurlijk, maar als iemand zegt toekomst in ons te zien enzo is dat best wel even slikken. Het is ijdele hoop misschien om te denken dat er toch meer in zit....
volgens mij is hij duidelijk geweest en ook al voel jij je zoals je je nu voelt, het is niet handig om dat ook naar hem te uiten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maar hoe lang blijft hij weg dan?

ow ik zie het al.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar waarom wilde hij dan stoppen?
De topic titel doet geen recht aan het relaas. Hij is duidelijk geweest. Jij hebt daar destijds mee ingestemd en ondertussen gehoopt dat jij je onmisbaar zou maken in zijn leven. Zo werkt het dus niet, het leven is geen sprookje.
Mmmm.... ook niet als hij een kaart stuurt met de tekst dat ik echt fantastisch ben, en dat hij me zeker ontzettend gaat missen e.d.. Met als afsluiter overigens wel kus + knuffel? Die heeft hij zaterdag geschreven dus het is wel echt een omschakeling als ik nu niet mag zeggen dat ik hem mis. Maar goed hij is er net en is druk met andere dingen ook. Ik moet gewoon afwachten hoe het loopt en daar ben ik niet zo goed in :-)
Voor hem was die kaart een afsluiting, Chocotime. Het is hard maar deze man is op dit moment alleen bezig met zijn verblijf in het buitenland en alle avonturen die hem daar wachten.
Zucht.. Ik begin te vrezen dat je gelijk hebt....
Ik vind het shit voor je. Choco. Het enige wat je voor je zelf kunt doen is jouw waardigheid te hernemen zodat je het kunt afsluiten.

Hopelijk heb je voor deze zomer leuke dingen gepland staan zodat je voldoende afleiding hebt.
quote:Pilous schreef op 13 juli 2010 @ 22:12:

Geen KUSJE???

Ah eerst dacht ik...welke reclame van Hi dan?

Maar nu weet ik het
Dat leuke dingen plannen komt helemaal goed hoor! Ik heb deze week al elke avond wat te doen en mijn agenda stroomt vol met afspraken gelukkig. Ik gun hem absoluut een fijne tijd en daar ben ik ook duidelijk in geweest volgens mij. Ben best wel een beetje jaloers op hem want het is echt een geweldige ervaring!

Hij zal me morgen mailen dus ik ben benieuwd naar zijn bericht. De eerste dagen zijn nu eenmaal het ergst... Verder pak ik sowieso mijn leven op zoals het was voordat ik hem kende, heb veel vrienden en daar heb ik nu weer meer tijd voor :-) Alleen het gouden randje is er even vanaf. Bedankt voor jullie reacties!
quote:chocotime schreef op 13 juli 2010 @ 21:58:

hij sluit af met "groetjes"... Terwijl die van mij allemaal met kus en knuffel zijn. Is het nu stom dat ik hier onzeker van word?

OMG denk je na over dat soort dingen? Is er een soort hogere logica vna toegestane en verplichte afsluitingen? Bestaat er ergens een vertaaltabel waar ik kan nazoeken welke afsluiting in welke situatie welke diepere betekenis heeft?

Hij vind je leuk, en hij is eerlijk genoeg om geen onrealistische verwachtingen te wekken. En dan mekker je over de vraag of hij groetjes of kussen onder zijn e-mail zet?
Rider..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven