Communicatie van mannen?

13-07-2010 21:58 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik word even onzeker van een email van een man. We kennen elkaar nog maar 3 maanden maar die waren heel intens en leuk. Hij is nu naar het buitenland voor een lange periode en heeft gezegd dat we ermee stoppen als hij zou vertrekken, en dat we verder kijken als hij terug is. In zijn communicatie is hij echter heel lief geweest en merk ik dat helemaal niet op. Stuurde kaartjes met lieve teksten, waren hele dagen samen en hebben de dagen voor hij vertrok nog veel contact gehad. Nu had ik hem gisteren en vandaag een email gestuurd en ik kreeg net een berichtje terug. Het was maar 2 regels omdat hij iemand anders zijn laptop zit, maar hij sluit af met "groetjes"... Terwijl die van mij allemaal met kus en knuffel zijn. Is het nu stom dat ik hier onzeker van word? Waarschijnlijk wel :-) Doet denken aan de reclame van Hi.

Kan ook zijn dat hij geschrokken is omdat ik in die mail heb gezegd dat ik erg verdrietig was gisteren... Maar vandaag gaat het gelukkig al een stuk beter en dat heb ik hem ook laten weten. Kon ik zijn gedachten maar lezen want dit is vervelend :-)

Thanks voor de reacties!
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
Volgens mij werd jij niet onzeker van die mail maar was je dat al en word je daar in bevestigd, door jezelf dus.

Het kan ook dat degene van wie hij de laptop leende daar naast zat en hij daarom voor een oppervlakkiger afsluiting koos of dat hij voor enige oppervlakkigheid kiest om jou verdriet te besparen.

Er zit ook nogal een verschil in jullie beleving van de laatste dagen lijkt me, jij hebt je vertrouwde wereldje waarin vooral HIJ ontbreekt, hij zit in een geheel nieuwe omgeving waarin JIJ slechts een van de ontbrekende vertrouwde dingen bent.

Waarom vind jij het nodig om tegen de afspraak in toch te proberen de relatie gaande te houden? Welk bericht zou hij je kunnen sturen dat je er een gat van in het plafond zou springen, hoe waarschijnlijk is het dat ie dat gaat sturen? Ben je net zo teleurgesteld als jouw staatslot niet het winnende blijkt te zijn?

Was het echt zo geweldig om wat met hem te hebben of vooral om geen vrijgezel meer te zijn?
Let's play Twister, let's play Risk yeah
Het was geweldig om met hem te zijn! :-) Ik vind niet veel mannen leuk en we passen echt goed bij elkaar, dat was duidelijk van beide kanten. Ik had het daarvoor als vrijgezel heel goed voor elkaar en het is niet zo dat bij een man ben om maar niet alleen te zijn. Het klopt wel dat ik onzeker ben van het idee iemand kwijt te raken die heel veel voor me is gaan betekenen in korte tijd. En dat vind ik ook geen leuke eigenschap van mezelf maar ja.

Het verschil in beleving nu is er zeker en ook dat is besproken. Het is ook logisch en ik kan het allemaal wel beredeneren, maar mijn gevoel zegt nu eenmaal wat anders... En ik heb hier niet alle info gezet natuurlijk, hij heeft het onder andere zelf ook over gehad dat ik langs kon komen en misschien daar zou kunnen werken voor een tijdje. En hoe waarschijnlijk dat bericht is dat merk ik vanavond vanzelf. Over de Staatsloterij ben ik niet zo teleurgesteld gelukkig :-) Ik wil eigenlijk gewoon horen dat hij me niet zomaar vergeet en het ook moeilijk vindt om mij achter te laten. Dat de timing beroerd is kunnen we beide niets aan doen en het loopt zoals het loopt.

En Rider, als ik het zo om me heen hoor denken veel vrouwen daar over na ja :-)
Hij is nu naar het buitenland voor een lange periode en heeft gezegd dat we ermee stoppen als hij zou vertrekken, en dat we verder kijken als hij terug is.

mannen zijn (soms) héél duidelijk..........
Inderdaad heel duidelijk. Dat jij er weer van alles uithaalt ligt niet aan zijn communicatie, maar aan jouw hoop. Tegenstrijdig is hij niet, hij is alleen blijkbaar geen hork.

Mannen, indien ze niet hun leven met je willen delen en kinderen met je willen, dienen als een klootzak te gedragen, anders is het zo verwarrend
Ja haha inderdaad, erg verwarrend op deze manier. Ik zal mijn best doen om me er niet druk over te maken maar hij is net weg, ik vind dat het nu nog een beetje mag....Dat loslaten komt vanzelf wel met wat meer tijd.
Je mag hem best missen, maar besef je dat jullie niks meer hebben behalve wat genegenheid voor elkaar. Hij houdt zijn mogelijkheden open voor anderen en het zou zomaar kunnen dat hij iemand anders tegenkomt. Ga nou niet op hem zitten wachten, want dat doet hij ook niet op jou. Het enige wat hij doet is eventueel openlaten dat jullie in de toekomst heel misschien elkaar weer vinden. That's it. Hij gaat nu een ander leven in tijdelijk en gaat jou weldegelijk loslaten. Doe hetzelfde..
Nee ik wil ook echt geen jaar gaan zitten wachten, dat is zonde van mijn tijd. Hij zou een ander kunnen ontmoeten maar op de plaats waar hij zit is die kans niet zo groot, en zijn hoofd staat er ook (nog) niet naar. Maar het wordt gewoon verder kijken over een jaar en de kans is gewoon groot dat het dan niet meer werkt... Dat besef ik me wel.
Gaat ie naar het klooster of zo?
Nee naar een erg afgelegen plaats, eerste half jaar is met een vaste groep dus niet veel gelegenheid mensen te ontmoeten.
en choco, heb je al weer wat van hem gehoord?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven