Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
pfffffff.. net de verzekering gebeld over kraamzorg etc. Kan ik kiezen uit 10 kraamzorgverleners... pfffffffffffff.. ff kijken dan!

nu bezig met kvd.. ook nog een heel gedoe. haha
Knap Assie, dat je de rust had om hem het in zijn eigen tempo te laten bekijken. Nu voelt hij zich allicht minder opgejaagd dan wanneer je er een probleem van had gemaakt. Ben benieuwd of hij vrijdag wel ernaar kijkt en er dan over begint.

Janine, komt vanzelf weer goed, hoor! Ik kon aan het begin ook nergens van genieten, at als avondeten een wit bolletje (ja, 1), of een kopje soep. Meer niet. Maar nu eet ik weer gewoon, al is het iets minder dan normaal. Ik geniet iig weer van eten

Hier voelde mijn vriend vanmorgen voor het eerst ons kindje schoppen!! Wow, het is dus nu ook van buitenaf te voelen. Bijzonder zeg. Ik was al wakker, hij sliep nog. En ik voelde zelf de kleine uk heel goed, en ook nog toen ik mijn hand op m'n buik legde. Dus vriend wakker gemaakt en na even voelen, voelde hij "hem" ook!

Gelukkig heb ik de afgelopen 2 nachten ook weer geslapen. Daarvoor viel ik pas in slaap tussen half vijf en half zes... Ik had dan wel vakantie, maar werd rond tien uur weer wakker, en dat is gewoon tekort. Maar met een extra kussen om mijn buik niet te belasten slaap ik gelukkig weer normaal. Heerlijk!

Verder gaan wij morgen verhuizen, en het duurt nog even voor we in onze tijdelijke woning internet hebben, dus ik zal wel flink moeten bijlezen straks. Wie weet wie er dan nog zwanger is!
Verkademeisje: heel veel succes met de verhuizing!!!! Hopelijk gaat alles goed en hoef je zelf niet teveel te slepen met spullen.

Gewoon over laten aan anderen

Hopelijk tot snel!!!
@verkademeisje: succes met verhuizen en hopelijk wordt het niet zo heel warm! Mooi huis... lekker ruim. En rustig aan doen he!

fijn dat je 'hem' al voelt.. lijkt me zo bijzonder...!
@ Verkademeisje: succes met verhuizen naar jullie nieuwe (en ontzettend mooie!) huis!

Ik hoop ook dat er weer iemand zwanger is als je weer online bent (ik, ik, ik!! )

Hm, ik heb vandaag verder helemaal niks te melden . Compleet inspiratieloos ook. Zelfs de opgedane 'tan' lijkt alweer te vervagen... Ik vind het soms echt eng hoe snel de dingen voorbijgaan. Leef je wekenlang naar je vakantie toe en die is dan weer voorbij voordat je met je ogen kunt knipperen.
Pfff Nukje irritant is dat inderdaad. Ik leef nu een half jaar naar mijn huwelijk toe en dat gaat helemaal reeeetesnel ben ik bang, die dag duurt bij elkaar nog geen 24 uur!

Zit hier ook in een enorme komkommertijd sleur, bleeeegh! Iemand nog een leuk verhaal ?
http://www.nu.nl/lifestyl ... mooie-vrouwen-kijken.html

Voor de dames die iets anders willen lezen

Ook hier even een dipje. Gisteren wel een heel productieve dag gehad.....nu blijf ik mijn werk maar weer uitstellen, terwijl ik een stuk moet schrijven dat morgen ochtend bij onze directeur moet liggen....mmmmm......
Nukje en Pipo; ja jammer he....dat alle leuke dingen zo snel voorbij gaan. Dan moeten we weer teren op herinneringen en mooie foto's. En toeleven naar de volgende vakantie!
bleh.....geen zin

Heeft iemand nog een leuk nieuwtje, ofzo?
haha, Assie, verveel je je?

Ik duim voor je, Nukje!
verkademeisje wijzigde dit bericht op 17-07-2010 18:49
Reden: erg herkenbaar...
% gewijzigd
Puuuuh, nee Assie, ik heb geen leuk nieuws. Nou ja... we zijn wel met iets spannends bezig. Of tenminste, Pipoman. Hij heeft een vacature gezien aan de andere kant van het land, zou dus betekenen dat we zouden moeten verhuizen als hij aangenomen wordt. Ik hoop dus heel erg dat hij die baan krijgt, want ik wil wel verhuizen naar een stad waar we voor een normale prijs een huis kunnen kopen en in een rustige omgeving kinderen op zouden kunnen voeden.

Verder weinig te melden...

@VK meisje: succes! Relaxt hoor, een tuin.
@pipo: andere kant van het land? spannend.. leuke kant?
Whoh, pipo! Dat zou wel een hele spannende verandering zijn.

Hebben jullie famiilie aan die kant van NL wonen, of is het voor beiden een echt nieuwe stap?

Heeft hij al gesprekken gehad, of is het pril en moet hij nog reageren op de vacature?

Even over de "wat als scenarios": is er daar ook leuk werk voor jou te krijgen? Of zou je tijdelijk stoppen met werken?
Hi, daar ben ik weer. Aangezien ik altijd pas echt productief word net voor een deadline, ben ik vanochtend vroeg begonnen en heb ik het weer voor elkaar gekregen

Dus vandaag al goed bezig geweest en nu tijd voor het forum! Maar ik zie helemaal geen nieuwe berichtjes
Jaaah, heel spannend. De baan is aan de andere kant van het land en wij zouden daar dan ergens tussenin gaan wonen maar ws. nog wel in de randstad. Hij moet nog reageren dus het is allemaal nog pril maar ik zie het helemaal zitten Ik zou voorlopig ook nog hier kunnen blijven werken (moet dan met de trein reizen).

Hoe is het verder met iedereen? Het wordt weer een lange warme zomerdag volgens mij...
@pipo

Wat spannend!

@Assie

Volgens mij moet je even refreshen...

@iedereen

Ik heb het even megadruk, vandaar dat ik wat minder actief ben. Maar ik ben jullie niet vergeten hoor :)!

Werkse allemaal, hier begint de temperatuur al op te lopen.
De refresh button weer gevonden

Pipo; als alles doorgaat, dan zouden jullie in ieder geval in een iets minder dure regio van de randstad terecht komen, of niet??

Is ook niet verkeerd als je een huis wilt kopen! haha

En dan kom je gewoon bij mij werken! Gezellig.
@Assie: neuh, we gaan de andere kant op Twijfelen tussen twee steden waar we dan evt. zouden gaan wonen. Maar goed, eerst die brief maar eens de deur uit. Dat bedrijf waar het om gaat ben je volgens mij ook niet zomaar binnen, dus ik moet mijn enthousiasme nog maar even temperen.... Moeilijk want in de komkommertijd is er alle tijd om je gedachten de vrije loop te laten...

Je mag natuurlijk eigenlijk niet klagen maar die aanhoudende hitte vind ik eigenlijk echt bagger.
Ik lees ook nog mee hoor dames! Heb alleen weinig leuks te melden. Nog 9 weken en 3 dagen te gaan....al hoop ik dat babyBoef iets eerder komt

ps. Verkademeisje: Wat een superhuis! Per wanneer kunnen jullie daar in? De bungalow klinkt trouwens ook niet slecht!

@ Pipo: Wat moet ik me voorstellen bij de andere kant vh land? Je woont nu toch regio Amsterdam? Bedoel je dan meer Groningen, Twente, Limburg of Brabant?? * ben niet nieuwschierig*
Nou ja, ik woon nu west en dat werk zou in het oosten zijn dus wij meer naar het midden, zoiets :-)
@Boefje: als ik jou was zou ik aftellen tot je verlof, wanneer is dat?
Pipo; jammer.....zag het wel zitten als nieuwe collega Maar als jullie de andere kant op gaan, is blijven wonen in de randstad toch niet mogelijk?

Eerst maar hopen dat hij wordt uitgenodigd. Blijft een spannende onderneming! Hebben mijn ouders vroeger ook gedaan, verhuizen naar een andere kant van NL....vanaf midden NL, naar Friesland. Is ons prima bevallen! Inmiddels heb ik Zuid, west en Vlaanderen ook meegepakt

En de warmte; ik vind het heerlijk! Dit zijn de temperaturen waar ik voor gemaakt ben. Ik slaap trouwens nog steeds onder mijn herfstdekbed, maar ben wel van plan deze dit weekend om te wisselen voor het zomerdekbed

Ook op mijn werk (zonder airco), is het prima toeven.
Pipo: ik ben inmiddels mosterd. Maare genoeg leuke plaatsen tussen west en oost in!

Ook in Oost ben ik redelijk bekend; kwam ex vandaan en heb ik dus ook z'n 9 jaar rondgelopen.

En Boef; ja aftellen!!!!!!!! Gaat snel he.

Hier nog geen nieuws van schoonzusje. Was afgelopen weekend uitgerekend.
@assie: pfffff is dat niet warm? herfstdekbed??? my god

Ik kom uit het oosten.. woon nu in het midden.. tussen twee grote steden in.. bevalt allemaal prima! Tja, je moet er zelf wat van maken he.
net buiten gelunched met een collega....we zaten in de schaduw en met een zuchtje wind krijg ik al kippenvel. Ben gewoon een koukleum.

's winters wat minder handig.......op mijn werk moet altijd een extra trui/vest hangen, want we kunnen het niet warm genoeg krijgen in onze kamer......collega is zo mogelijk nog erger dan ik.

en thuis ook lekker met fleece dekentjes, truien om de verwarming niet tropisch warm te hoeven zetten en vriend alleen in een korte broek zou rondlopen. Ik heb minstens 2 lagen meer kleding aan dan Assieman.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven