Entertainment alle pijlers

Yolanthe moe

16-06-2010 10:45 1248 berichten
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan

Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmenn schreef op 13 juli 2010 @ 11:53:

Kijk even naar de Veronica-gids,

Yolanthe staat met een anusmondje, slechte ordi make-up en hele, hele vieze uitgegroeide waxnagels op de voorkant. Als ik goed kijk zie ik ook een snor...

Waarom? Waarom doet ze zichzelf dit aan?http://www.veronicamagazine.nl/Nu-in-VM.html

Oef... das echt een foto met randjes. Ordinair ook.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Niet echt mooi inderdaad

Stressed is just desserts spelled backwards
Oeh gat, wat een heksenfoto!

Ik vind deze foto echt schokkend slecht gemaakt, en dat heeft niks met haar uiterlijk op zich te maken!
Viva naar de knoppen.
Die roze lippenstift met die donkere make-up Zo lijkt ze wel 10 jaar ouder.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Wat proberen ze in hemelsnaam uit de drukken met deze foto?
Viva naar de knoppen.
Ik wilde er net over posten. Schrok me rot toen ik gisteren de Veronicagids uit de birevenbus haalde. En in het echt is de foto nog donkerder dan op de website. Wat een vreselijke foto!
Jeetje wat een lelijke foto, en heeft inderdaad niets met haar uiterlijk an sich te maken, maar het ziet er niet uit. Wie dit bedacht heeft!
Rik, je hebt gelijk! We zijn allemaal hartstikke jaloers!
ja, die foto is echt lelijk. Make-up is slecht, haar kan zoveel mooier bij haar en de de uitdrukking is ook niet je van het.

Zou ze zelf niet mogen meebeslissen? Ik had hem afgekeurd!
Stressed is just desserts spelled backwards
Is er hier dan niemand die stiekem best wat van het uiterlijk van Yo zou willen hebben? Ik ben niet lelijk en zie er best leuk uit maar vind Yo toch wel een erg mooie verschijning. Ben niet jaloers maar kan er wel met bewondering naar kijken.
quote:Rik78 schreef op 13 juli 2010 @ 13:07:

Dames, wat een onzin om hier 23 pagina's aan te wijden. Yolanthe is een van de mooiste vrouwen van Nederland en daar worden mannen echt nooit moe van om naar kijken.

Accepteer dat nu maar gewoon.

En lopen verkondigen hoe lelijk ze wel niet is, met snorren en weet ik wat allemaal....dan laat je jezelf wel HEEL erg kennen;)

Een van de mooiste vrouwen van Nederland? Huh?? wat dacht je van:

Carice van Houten

Douzen Kroes

Bracha van Doesburg

Tara Elders

Katja Schuurman

Bergje65
Ben het met je eens hoor Marielle. Vind haar ook mooi. ( behalve dan op de foto van Veronica gids..die zou ze toch zelf nooit goedgekeurd hebben lijkt me?)

maar goed smaken verschillen gelukkig ( mijn man vind Angelina Jolie mooi en daar vind ik nou weer geen bal aan ahha)
quote:Sunny1 schreef op 14 juli 2010 @ 12:11:

Jeetje wat een lelijke foto, en heeft inderdaad niets met haar uiterlijk an sich te maken, maar het ziet er niet uit. Wie dit bedacht heeft!vast dezelfde fotograaf als ons viva meisje --->>
ik wil har uitstraling wel ( op foto's )
quote:nieuweauto schreef op 14 juli 2010 @ 13:01:

[...]

vast dezelfde fotograaf als ons viva meisje --->>Tja... wie is zij eigenlijk ???--->
quote:Bergje65 schreef op 14 juli 2010 @ 12:59:

[...]

Carice van Houten

Douzen Kroes

Bracha van Doesburg

Tara Elders

Katja Schuurman

Bergje65

:-)

Ik kan me jou nog wel herinneren van het foto-topic. Veel vrouwen van 45 mogen inderdaad blij zijn op hun leeftijd eruit te zien zoals jij.
wauw ik zou wel haar mooie lange haar willen hebben! wat een sexy vrouw...eentje die het ook echt verdiend om de mooiste genoemd te worden!

[...]

Carice van Houten

Douzen Kroes

Bracha van Doesburg

Tara Elders

Katja Schuurman

Bergje65

Ook allemaal niks mis mee...vind een vrouw sowieso zelden echt lelijk of dan moet het al extreem dik zijn of een extreem slechte huid.

Meestal is het karakter wat me tegen staat, zoals jaloezie ten opzichte van andere vrouwen en die afkraken om zo hun onzekerheid te verdoezelen. En als dat op een anoniem internet forum gebeurt, dan is dat al helemaal zielig en laag bij de grond.
quote:Marielle29 schreef op 14 juli 2010 @ 12:54:

Is er hier dan niemand die stiekem best wat van het uiterlijk van Yo zou willen hebben? Ik ben niet lelijk en zie er best leuk uit maar vind Yo toch wel een erg mooie verschijning. Ben niet jaloers maar kan er wel met bewondering naar kijken.

Ik wil best toegeven dat ik wat van haar uiterlijk zou willen hebben.. Het is en blijft natuurlijk een mooie/sexy vrouw. Jammer dat zo'n mooie vrouw dan weer zo overdreven is in haar doen en laten.

Of vind je dat ook al onzin Rick?

[...]

Carice van Houten

Douzen Kroes

Bracha van Doesburg

Tara Elders

Katja Schuurman

Bergje65Je vergeet mij .
Hebben Wesley en Yolanthe een real life soap ofzo?

Ik vind haar nu opeens juist best leuk. Ik vind het een heel mooie meid (en vergelijken met bv. Tara Elders is echt onzin, die zijn toch niet te vergelijken) en in interviews in bladen vond ik haar altijd heel leuk overkomen. Tot ik haar eens zag in een interviewtje op tv over Onderweg naar Morgen. Oh man, toen had ik het opeens helemaal gehad met haar en leek het zo´n enorme doos!!!! Nu ben ik er weer een beetje overheen, vooral door het WK Wesley Sneijder zei dat hij dacht dat het de mooiste dag van zijn leven zou worden dat huwelijk, dus kom maar op Yo en Wes!!!
quote:Marielle29 schreef op 14 juli 2010 @ 12:54:

Is er hier dan niemand die stiekem best wat van het uiterlijk van Yo zou willen hebben? Ik ben niet lelijk en zie er best leuk uit maar vind Yo toch wel een erg mooie verschijning. Ben niet jaloers maar kan er wel met bewondering naar kijken.Ik vind haar ook knap, maar ik vind haar gedrag niet leuk. Net als Sylvie, ook een knappe vrouw, maar doet ook zo uitsloverig
quote:nieuweauto schreef op 14 juli 2010 @ 13:01:

[...]

vast dezelfde fotograaf als ons viva meisje --->>Mwah, ik vind de foto van Yo toch erger .
quote:Rik78 schreef op 14 juli 2010 @ 13:22:

[...]

Ook allemaal niks mis mee...vind een vrouw sowieso zelden echt lelijk of dan moet het al extreem dik zijn of een extreem slechte huid.

Meestal is het karakter wat me tegen staat, zoals jaloezie ten opzichte van andere vrouwen en die afkraken om zo hun onzekerheid te verdoezelen. En als dat op een anoniem internet forum gebeurt, dan is dat al helemaal zielig en laag bij de grond.en jij doet nu precies hetzelfde.. waar ben jij onzeker over?
quote:Rik78 schreef op 13 juli 2010 @ 13:07:

Dames, wat een onzin om hier 23 pagina's aan te wijden. Yolanthe is een van de mooiste vrouwen van Nederland en daar worden mannen echt nooit moe van om naar kijken.

Accepteer dat nu maar gewoon.

En lopen verkondigen hoe lelijk ze wel niet is, met snorren en weet ik wat allemaal....dan laat je jezelf wel HEEL erg kennen;)

Je hebt volkomen gelijk dat veel dames jaloers zijn om haar uiterlijk. Maar geloof mij dat ook een hoop dames haar (en Wes) zat zijn om hun gedrag. Ik ken veel mannen die haar dus niet leuk vinden om haar gedrag (maar dat maakt haar natuurlijk niet lelijk). Vind jij het gedrag dan niet belangrijk bij de aantrekkelijkheid van een vrouw?

Cristiano Ronaldo vind ik daar ook een mooi voorbeeld van. Zijn ook zoveel negatieve reacties over door mannen. Deels door jaloezie om zijn uiterlijk/prestaties en deels door zijn gedrag. Veel vrouwen (waaronder ik) vinden hem ook door zijn gedrag niet aantrekkelijk. Terwijl je ook van hem niet kan zeggen dat hij lelijk is. Het kan je type niet zijn, maar lelijk.....?

Denk dat hetzelfde bij Yolanthe speelt..

Edit: ik zie nu je vorige reactie pas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven