A perfect day again...
donderdag 15 juli 2010 om 00:35
Zo dames, lekker aan het pimpelen?
*pakt even een fles prosecco*
Zoon kwam het Museumplein niet op, dat was voor 5 uur al bomvol en er werd niemand meer toegelaten (gelukkig maar). Hij was toen wel al in Amsterdam.
Deze week gaat ie trouwens naar de Parade in Twin/Dee town, werken bij de toiletten. Dusse, Dee en Twin, mochten jullie nog naar de Parade gaan, (en daar naar de wc's), misschien zien jullie 'm wel! Een goeie vriend van 'm gaat ook, lekker gezellig
*pakt even een fles prosecco*
Zoon kwam het Museumplein niet op, dat was voor 5 uur al bomvol en er werd niemand meer toegelaten (gelukkig maar). Hij was toen wel al in Amsterdam.
Deze week gaat ie trouwens naar de Parade in Twin/Dee town, werken bij de toiletten. Dusse, Dee en Twin, mochten jullie nog naar de Parade gaan, (en daar naar de wc's), misschien zien jullie 'm wel! Een goeie vriend van 'm gaat ook, lekker gezellig
donderdag 15 juli 2010 om 00:45
Carlien, ik lees net op een ander topic waar jullie doorheen gaan nu! Heel veel sterkte! Wat een pokkenieuws zeg. Ben momenteel niet veel online (druk op het werk, collega is langdurig ziek) dus weinig puf, ik ben de constante factor op werk helaas,
Maar hiervoor kom ik wel langs. IK ga mijn duimen blauw draaien en mee hopen.
met mams is het trouwens boven verwachting goed. dwz voor haar omstandigheden en het stadium gaat het beter dan we hadden kunnen en mogen verwachten. Wij genieten dus van elk moment met elkaar.
Maar hiervoor kom ik wel langs. IK ga mijn duimen blauw draaien en mee hopen.
met mams is het trouwens boven verwachting goed. dwz voor haar omstandigheden en het stadium gaat het beter dan we hadden kunnen en mogen verwachten. Wij genieten dus van elk moment met elkaar.
donderdag 15 juli 2010 om 01:06
Hee Cay! Wat fijn dat het zo goed gaat met je moeder, super!!!
Carlien, van jouw moeder op andere topic heb ik dan weer gemist (niet hier natuurlijk, maar moet eerlijk zeggen dat het me even "ontschoten" was. Shame on me ). Een sterktewens is dus op z'n plaats als ik het zo lees... Sterke dus (Stom van mij zeg).
Ik ga idd naar de Parade Carlien (en op zeker ook naar de wc... ) , dus vertel even hoe je zoon er ongeveer uitziet, dan doe ik 'm de groeten! Erg leuk trouwens, had hij dat vorig jaar ook niet in A'dam gedaan?
Carlien, van jouw moeder op andere topic heb ik dan weer gemist (niet hier natuurlijk, maar moet eerlijk zeggen dat het me even "ontschoten" was. Shame on me ). Een sterktewens is dus op z'n plaats als ik het zo lees... Sterke dus (Stom van mij zeg).
Ik ga idd naar de Parade Carlien (en op zeker ook naar de wc... ) , dus vertel even hoe je zoon er ongeveer uitziet, dan doe ik 'm de groeten! Erg leuk trouwens, had hij dat vorig jaar ook niet in A'dam gedaan?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 15 juli 2010 om 03:24
Dankjulliewel, Cay en Dee
En Cay, wat fijn dat het boven verwachting goed gaat met je moeder!
En Dee, dat je wat mist in een ander topic: dat gebeurt mij ALTIJD! Ik mis ook altijd alle rellen enzo
En dat naar de wc gaan op de Parade: als je maar genoeg drinkt moet je vanzelf, hoor! Zoon is redelijk lang, blond, halflang haar, en heeft een bril. En hij heet zoals het buurjongetje van Janneke
Vorig jaar deed ie alleen Amsterdam, nu doet ie Utrecht én Amsterdam.
En Cay, wat fijn dat het boven verwachting goed gaat met je moeder!
En Dee, dat je wat mist in een ander topic: dat gebeurt mij ALTIJD! Ik mis ook altijd alle rellen enzo
En dat naar de wc gaan op de Parade: als je maar genoeg drinkt moet je vanzelf, hoor! Zoon is redelijk lang, blond, halflang haar, en heeft een bril. En hij heet zoals het buurjongetje van Janneke
Vorig jaar deed ie alleen Amsterdam, nu doet ie Utrecht én Amsterdam.
donderdag 15 juli 2010 om 03:29
En om even wat verder uit te weiden over mijn moeder: ze is vorige week geopereerd, de tumor (de 'doperwt') en de dichtsbijzijnde lymfeklier zijn weggehaald, en staan dus nu op kweek. Is die klier schoon, dan volgen er nog 30 bestralingen, is ie niet schoon, dan volgt er nog een operatie, 30 bestralingen én chemo (even grofweg gezegd, in het algemeen. Kan natuurlijk ook anders uitpakken).
donderdag 15 juli 2010 om 07:48
Goedemorgen.
Ik hoop dat het daarbij blijft Carlien, voor je moeder! En wat onwijs goed toch, dat ze zich niet met een kluitje in het riet heeft laten sturen.
Oke, zoon is genoteerd, moet te herkennen zijn! Leuk zeg, Utrecht én Amsterdam!
Ik hoop dat het daarbij blijft Carlien, voor je moeder! En wat onwijs goed toch, dat ze zich niet met een kluitje in het riet heeft laten sturen.
Oke, zoon is genoteerd, moet te herkennen zijn! Leuk zeg, Utrecht én Amsterdam!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 15 juli 2010 om 12:01
Jeetje Carlien dat nieuws had ik ook even gemist zeg maar... heel veel sterkte meid
En Cay fijn om te horen dat het met je mams goed gaat ook voor jou een
MMmm Parade.. leuk..... hou ik ook maar weer eens in gedachten als Mini bij papa is!
Na de heerlijke vakantie van afgelopen week .. nu ook nog een weekendje Sauerland geboekt... ga ik heerlijk nog even 3 dagen met lief vriendje weg.... mmm heb er zin in
En Cay fijn om te horen dat het met je mams goed gaat ook voor jou een
MMmm Parade.. leuk..... hou ik ook maar weer eens in gedachten als Mini bij papa is!
Na de heerlijke vakantie van afgelopen week .. nu ook nog een weekendje Sauerland geboekt... ga ik heerlijk nog even 3 dagen met lief vriendje weg.... mmm heb er zin in
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
donderdag 15 juli 2010 om 16:33
Zo, Zoon is al vertrokken, richting Utrecht. Ik heb 'm al gewaarschuwd dat ie leuke vrouwen van het Vivaforum tegen kan komen, dus hij is een heel klein beetje voorbereid
Mocht iemand 'm zien: maak een foto, en mail 'm naar me!! Ben heeeeeel benieuwd! Ik zoek 'm pas op in Amsterdam.
(ik hoop dat ie het een beetje trekt, 6 weken werken en feesten!)
Mocht iemand 'm zien: maak een foto, en mail 'm naar me!! Ben heeeeeel benieuwd! Ik zoek 'm pas op in Amsterdam.
(ik hoop dat ie het een beetje trekt, 6 weken werken en feesten!)
vrijdag 16 juli 2010 om 10:05
Haha Carlien, je zoon is er mooi klaar mee. Ik zie het al voor me, allemaal fotograferende vrouwen om hem heen . Ik zal kijken wat ik voor je doen kan!
Ach, 6 weken werken en feesten, op die leeftijd gaat dat nog prima, toch
Heb je een nieuwe lover Freak? Leuk! Waar heb je die opgeduikeld? Dan kan ik daar ook ff gaan kijken
Ach, 6 weken werken en feesten, op die leeftijd gaat dat nog prima, toch
Heb je een nieuwe lover Freak? Leuk! Waar heb je die opgeduikeld? Dan kan ik daar ook ff gaan kijken
vrijdag 16 juli 2010 om 10:10
Haha De.....
Op de reunie van mijn lagere school... hij is mijn oude danspartner van vroeger ( 25 jaar geleden!!!!)
En tja nu vlam in de pan...
We vertrekken over een uurtje met zijn tweeen voor een lang weekend... men wat heb ik daar zin in!
Dus ik roep even tot maandag!!!!
Op de reunie van mijn lagere school... hij is mijn oude danspartner van vroeger ( 25 jaar geleden!!!!)
En tja nu vlam in de pan...
We vertrekken over een uurtje met zijn tweeen voor een lang weekend... men wat heb ik daar zin in!
Dus ik roep even tot maandag!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 16 juli 2010 om 14:28
vrijdag 16 juli 2010 om 16:50
vrijdag 16 juli 2010 om 17:03
Oh, ik moet nog wat grappigs vertellen! Wij hebben sinds vorig jaar een eendennest in de tuin. Na de eerste broedse eend hebben we het laten liggen, en dit jaar kwam nummer 2 erin, Toen die haar eieren had uitgebroed zat binnen 2 weken nummer 3 erop. Die kuikens zijn nu ook vertrokken met hun moeder, en nu heeft een buurkat zijn kans gepakt! Die heeft het nest gekraakt, en ligt al dagen in een donzen nestje. Kan me voorstellen dat het heeeeerlijk ligt! Het is echt een maf gezicht, mijn buurvrouw (het kattenbaasje) en ik zeiden al: 'als ie een ei kon leggen en uitbroeden, had ie het nog gedaan ook!'
Zal eens kijken of ik erbij kan, en er een foto van kan maken.
Zal eens kijken of ik erbij kan, en er een foto van kan maken.
zondag 18 juli 2010 om 02:04
Net terug van de Parade, Carlienzoon niet gezien. Heb 2 toiletgelegenheden gefrequenteerd (moeilijk woord), maar daar zaten alleen maar meisjes. Jammer!
Die tg's (=toiletgelegenheden) zijn trouwens wel enorm leuk gedecoreerd met uitspraken over water (en je kunt dan een bijdrage storten om waterschaarste op te heffen in 3e wereldlanden etc.). Erg goed gedaan!
Hebben 3 voorstellingen gezien (mevr. Ten Cate was helaas helaas al uitverkocht!), en als iemand nog gaat; Sven Ratzke moet je echt zien. Heb hem 2 jaar geleden ook al gezien, écht geweldig weer!
Trusten!
Die tg's (=toiletgelegenheden) zijn trouwens wel enorm leuk gedecoreerd met uitspraken over water (en je kunt dan een bijdrage storten om waterschaarste op te heffen in 3e wereldlanden etc.). Erg goed gedaan!
Hebben 3 voorstellingen gezien (mevr. Ten Cate was helaas helaas al uitverkocht!), en als iemand nog gaat; Sven Ratzke moet je echt zien. Heb hem 2 jaar geleden ook al gezien, écht geweldig weer!
Trusten!