Werk & Studie alle pijlers

Wie helpt mij afstuderen?

15-07-2010 15:59 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
------
Mag ik nu eens PRIKBORD gillen?
nou vooruit dan Ruby, go for it
Oftewel: Hi TO, dit is een oproepje en dan mag hier niet.

Je kunt een Angel vragen om het te verplaatsen naar het prikbord waar nog vele andere wanhopigen op zoek zijn hulp bij het afstuderen.
PRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIKKKBOOOOOOOORD

He dat lucht op!
Auw , mijn oren!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:fashion_rox schreef op 15 juli 2010 @ 15:59:

Hi Viva-forum bezoekers,

Momenteel ben ik volop bezig met mijn afstudeerscriptie Marketing aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Ik doe onderzoek naar hoe kledingketens (zoals H&M en Zara) Social Media (zoals Facebook) kunnen inzitten in hun relatie marketing.

Zoals je wellicht uit eigen ervaring wel weet, moet ik een flink aantal personen zien te vinden die graag een paar minuutjes van hun tijd willen vrijmaken om een survey in te vullen. Wil jij mij helpen zo snel mogelijk af te studeren? Vul dan mijn survey in op:

http://www.thesistools.com/web/?id=147501

Alvast onwijs bedankt!Uit eigen ervaring weet ik dat het de bedoeling is om ZELF af te studeren, en niet met behulp van een forum. Dus ga lekker zelf aan het werk, in plaats van dat jij lui achterover hangt en anderen het werk laat doen.
Eens met Pien (leuke avatar trouwens).
Cum non tum age
Ik zit ook aan de VU, schaam me voor mensen zoals jij... Probeer het anders eens óp die social media sites zoals facebook, heb je direct de doelgroep.
quote:noa schreef op 15 juli 2010 @ 16:15:

Eens met Pien (leuke avatar trouwens).dankje, blijft een mooie man ;)
Nee, ik wil niet helpen jou zo snel mogelijk af te laten studeren als je niet eens de moeite neemt een paar regeltjes door te lezen.
Iedereen weet dat je op een forum meer reacties krijgt dan op het prikbord.Dat is waarschijnlijk de reden dat ze het hier neer zet. En ach die paar mensen die prikbord roepen (who cares)
i'll help

kleine moeite...

minder moeite dan 3x posten om prikbord te roepen
quote:Pien252 schreef op 15 juli 2010 @ 16:14:

[...]

Uit eigen ervaring weet ik dat het de bedoeling is om ZELF af te studeren, en niet met behulp van een forum. Dus ga lekker zelf aan het werk, in plaats van dat jij lui achterover hangt en anderen het werk laat doen.

Het kan toch zijn dat een interview/ de enquête een onderdeel is van het afstuderen? Dan doet toch niet iemand anders het werk?

Toegegeven, ik krijg wel heel regelmatig mails met een link naar deze site voor het invullen van een enquête. En dat zijn meestal geen hoogstandjes.
Trouwens fashion rox,

daar gaat je anonimiteit he.. Je naam staat bij het begin van het onderzoek..
quote:wallace schreef op 15 juli 2010 @ 17:02:

[...]

Het kan toch zijn dat een interview/ de enquête een onderdeel is van het afstuderen? Dan doet toch niet iemand anders het werk?

Toegegeven, ik krijg wel heel regelmatig mails met een link naar deze site voor het invullen van een enquête. En dat zijn meestal geen hoogstandjes.Ik heb ook interviews moeten afnemen, maar moest echt zelf op zoek naar mensen. En nee, niet door 1 eenvoudig oproepje te plaatsen op een forum.
quote:Pien252 schreef op 15 juli 2010 @ 17:06:

[...]

Ik heb ook interviews moeten afnemen, maar moest echt zelf op zoek naar mensen. En nee, niet door 1 eenvoudig oproepje te plaatsen op een forum.

Of je die mensen nu op straat aanspreekt of mailt, is wat mij betreft geen verschil.

Ik ben van mening dat je via internet juist goed gebruikt maakt van de mogelijkheden die deze tijd te bieden heeft. Mits je je aan de regels houdt natuurlijk. En dus geen oproep op een forum waar dat niet mag.
Hmm, ik heb de enquete wel ingevuld in een vlaag van stude ontwijkend gedrag.
quote:Pien252 schreef op 15 juli 2010 @ 17:06:

[...]

Ik heb ook interviews moeten afnemen, maar moest echt zelf op zoek naar mensen. En nee, niet door 1 eenvoudig oproepje te plaatsen op een forum.Volgens mij ben je stiekem gewoon een beetje jaloers dat TO het wel op deze manier mag doen.
Dat er een makkelijke manier is om een grote groep te bereiken betekent toch niet dat je daar geen gebruik van mag maken omdat er een moeilijkere manier bestaat?

Ik heb zelf ook dankbaar gebruik gemaakt van internet voor een bachelorpaper. (Wel ná het forumreglement na te lezen en toen ik het daar niet kon vinden, een moderator te mailen).
This is an unacceptable timeline
Excuses iedereen! Had inderdaad eerst de regels moeten lezen, vóór het plaatsen van dit bericht. Zal hem verwijderen
Normaliter zou dit topic worden verplaatst naar het prikbord, maar aangezien de OP nu ontbreekt zit er nu een slotje op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven