Liefe meiduh!!
maandag 5 juli 2010 om 23:31
Haaaaai liefe meisjes!!!
Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!
Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!
De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!
En wat zullen onze beebs smullen van de !!
We blijven wel voor nog meer !!!
Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!
Succes meisjes!!!
naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--
Vorig deel
Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!
Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!
De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!
En wat zullen onze beebs smullen van de !!
We blijven wel voor nog meer !!!
Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!
Succes meisjes!!!
naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--
Vorig deel
donderdag 15 juli 2010 om 12:53
donderdag 15 juli 2010 om 13:25
Kan het niet weer normaal weer worden? Ik barst van de koppijn, maar kan niet even lekker liggen want S. is hartstikke wakker. Ben een ontaarde moeder, want ik heb de tv aangezet. Ze ligt nu lief te kijken, heb ik even rust.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
donderdag 15 juli 2010 om 13:34
Nut, alles al wee over! Nou je kindje zit nog lekker denk ik.
Marielle goed teken, maar kijk wel uit dat je niet uitdroogt.
Carrera lekker toch dat ze even lief ligt te kijken?
Ben ook erg moe vandaag. Helaas heeft L al geslapen in de wandelwagen, dus even samen liggen zit er niet meer in. Maar wachten tot R zijn bed uit komt (nachtdienst) en dan even een uurtje slaap pakken. Zit de hele tijd te gapen, kan wel slapen.
Zo eerst maar eens een nieuwe wekker kopen. Die van mij laat de tijd een beetje te snel lopen.
Marielle goed teken, maar kijk wel uit dat je niet uitdroogt.
Carrera lekker toch dat ze even lief ligt te kijken?
Ben ook erg moe vandaag. Helaas heeft L al geslapen in de wandelwagen, dus even samen liggen zit er niet meer in. Maar wachten tot R zijn bed uit komt (nachtdienst) en dan even een uurtje slaap pakken. Zit de hele tijd te gapen, kan wel slapen.
Zo eerst maar eens een nieuwe wekker kopen. Die van mij laat de tijd een beetje te snel lopen.
donderdag 15 juli 2010 om 15:59
haha Carrera, das niet ontaard hoor, das slim! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met babytv, alhoewel ik denk dat je S, nog wel voor testbeeld kan zetten. Hier waait het keihard en is het lekker afgekoeld, niets te warm!
Slaapt L. nog steeds zo weinig overdag Toosje?
Die 2,5 tot 3 uur slaap van J. zijn me echt zo heilig, hoop dat Arie echt heel snel ook op dat tijdstip slaapt
Die 2,5 tot 3 uur slaap van J. zijn me echt zo heilig, hoop dat Arie echt heel snel ook op dat tijdstip slaapt
donderdag 15 juli 2010 om 17:13
Hoofdpijn is iets gezakt, alle was en strijk is gedaan en Y. heeft vakantie!!! Hij is lekker patat gaan halen, want ik heb geen fut meer om te koken. Maandag gaan we heerlijk een weekje weg, dus dit weekend worden de koffers gepakt. Zal ook maar een flesje biotex meenemen, want ik wil niet voor S. 3 outfits per dag hoeven inpakken.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
donderdag 15 juli 2010 om 17:14
quote:Loeszie schreef op 15 juli 2010 @ 16:33:
Voor iedereen die gisteren 60 baby's heeft gezien
[afbeelding]Ik heb het niet gezien en snap dus geen hout van de ondertiteling in combinatie met een barende vrouw....
Voor iedereen die gisteren 60 baby's heeft gezien
[afbeelding]Ik heb het niet gezien en snap dus geen hout van de ondertiteling in combinatie met een barende vrouw....
donderdag 15 juli 2010 om 17:18
quote:nut schreef op 15 juli 2010 @ 15:59:
haha Carrera, das niet ontaard hoor, das slim! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met babytv, alhoewel ik denk dat je S, nog wel voor testbeeld kan zetten. Ik had Disney
aangezet, babytv is hier een betaalde zender en die hebben wij (nog) niet. Ik ga het maar onthouden, want heb heerlijk met een koude lap op mijn gezicht kunnen liggen. Hier waait het keihard en is het lekker afgekoeld, niets te warm!
Die 2,5 tot 3 uur slaap van J. zijn me echt zo heilig, hoop dat Arie echt heel snel ook op dat tijdstip slaapt Trainen, Nut. Moet lukken.
haha Carrera, das niet ontaard hoor, das slim! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met babytv, alhoewel ik denk dat je S, nog wel voor testbeeld kan zetten. Ik had Disney
Die 2,5 tot 3 uur slaap van J. zijn me echt zo heilig, hoop dat Arie echt heel snel ook op dat tijdstip slaapt Trainen, Nut. Moet lukken.
donderdag 15 juli 2010 om 20:19
Hoe is het met de meiden hier? Ik heb de 1e werkdag achter de rug en de indruk is goed. Leuke mensen en veel uitdaging qua werkzaamheden. Mijn functie is nieuw (samenvoeging van 2 andere functies) dus ik kan er zelf invulling aan gaan geven. Ideaal ook dat het maar een klein stukje fietsen is.
Nut, wat lees ik? De 1e krampjes geconstateerd? Spannend!!
Mariel, hoe gaat het met je? Flink last van kwaaltjes he. Fijn dat er begrip is vanuit je werk. Dat is weer het voordeel wanneer je het verteld.
En Maliboo, wat een reacties op hyves. Leuk joh! Lekker dat je het nu van de dagen kan schreeuwen.
En Toosje, wanneer heb je je 1e echo?
Ambroos, geen gek idee van man om je bed beneden te zetten. Wel voorzichtig doen he.
x voor iedereen
Nut, wat lees ik? De 1e krampjes geconstateerd? Spannend!!
Mariel, hoe gaat het met je? Flink last van kwaaltjes he. Fijn dat er begrip is vanuit je werk. Dat is weer het voordeel wanneer je het verteld.
En Maliboo, wat een reacties op hyves. Leuk joh! Lekker dat je het nu van de dagen kan schreeuwen.
En Toosje, wanneer heb je je 1e echo?
Ambroos, geen gek idee van man om je bed beneden te zetten. Wel voorzichtig doen he.
x voor iedereen
donderdag 15 juli 2010 om 21:04
Zeg, dat 20 jarige mens in die roze pyama... Dat hebben jullie toch niet zo gehad toch? (aan degenen die al eerder bevallen zijn)
Ik voel haast plaatsvervangende schaamte en sta op het punt om M te vragen of hij me neer wil hoeken als ik me zo gedraag!
Toevallig hetzelfde mens als op de foto beneden..
Wil iemand de kinderkamerfoto's zien?
Ik voel haast plaatsvervangende schaamte en sta op het punt om M te vragen of hij me neer wil hoeken als ik me zo gedraag!
Toevallig hetzelfde mens als op de foto beneden..
Wil iemand de kinderkamerfoto's zien?
donderdag 15 juli 2010 om 21:49
Haha cake ik zei precies hetzelfde tegen vriend! Als ik zo ga doen geef je me maar een ontzettende klap! Wat eens schreeuwerd hè!
Vera wat fijn dat je een goede eerste indruk had! Was vast spannend zo'n eerste dag!
Nut geen krampjes meer gehad vandaag?
Mariel, de eerste weken zijn niet makkelijk hè!
Net nog goede ruzie met vriend gehad! Die snapt soms niets van het zwanger zijn en snapt niet dat ik veel moe ben en misschien niet altijd even vrolijk omdat ik me gewoon niet mega voel.
Vanmorgen even met vk gebeld, had weer een zeurende pijn in mijn onder buik! Urine laten checken maar was schoon! Ze denkt dus de baarmoeder die aan het groeien is! Wel vervelend en moet beetje rustig aan doen qvan haar, erg leuk als vriend dit niet begrijpt!
Vera wat fijn dat je een goede eerste indruk had! Was vast spannend zo'n eerste dag!
Nut geen krampjes meer gehad vandaag?
Mariel, de eerste weken zijn niet makkelijk hè!
Net nog goede ruzie met vriend gehad! Die snapt soms niets van het zwanger zijn en snapt niet dat ik veel moe ben en misschien niet altijd even vrolijk omdat ik me gewoon niet mega voel.
Vanmorgen even met vk gebeld, had weer een zeurende pijn in mijn onder buik! Urine laten checken maar was schoon! Ze denkt dus de baarmoeder die aan het groeien is! Wel vervelend en moet beetje rustig aan doen qvan haar, erg leuk als vriend dit niet begrijpt!
donderdag 15 juli 2010 om 22:17
Herkenning over je vriend Maliboo! Die van mij wordt expert in met zijn ogen rollen en daarbij geïrriteerd kijken. Snapt niet dat last van mijn rug, ook echt last van mijn rug is en dat ik niet zo lang achter elkaar in rare houdingen kan zitten of geen zware dingen meer kan /mag tillen.
Heb er vanmorgen uitgegooid dat hij wel mag denken dat zwanger zijn leuk is, maar dat ik het geen ruk aan vind.
Pleun is overigens erg druk de laatste 2 dagen, gelukkig niet meer zoveel op mijn blaas nu
Heb er vanmorgen uitgegooid dat hij wel mag denken dat zwanger zijn leuk is, maar dat ik het geen ruk aan vind.
Pleun is overigens erg druk de laatste 2 dagen, gelukkig niet meer zoveel op mijn blaas nu
donderdag 15 juli 2010 om 22:24
Vera, fijn dat de eerste werkdag goed is bevallen. Hoop dat je het er heel leuk gaat hebben
Nut, spannend. Arie heeft de eerste tekenen gegeven!
Maliboo, tja die mannen hebben geen flauw idee wat er in vrouwen omgaat. Irritant...
Cake, kan je kamertje niet zien op de iPhone
Nut, spannend. Arie heeft de eerste tekenen gegeven!
Maliboo, tja die mannen hebben geen flauw idee wat er in vrouwen omgaat. Irritant...
Cake, kan je kamertje niet zien op de iPhone
Stay with me, let\'s just breathe.