Yolanthe moe
woensdag 16 juni 2010 om 10:45
Nu is het wel genoeg. Harstikke leuk dat ze heel erg gelukkig zijn. Heel fijn dat Wesley weet hoe een stofzuiger werkt, "ja, echt'!" (alsof dat uniek is.... ) maar kan dat kind niet gewoon even drie weken niet haar best doen om nieuwswaardig te zijn tijdens het WK. Het interesseert met voor geen meter dat ze een tattoo heeft, noch dat ze een keffertje voor Wesley heeft gekocht, noch dat ze samen haar achternaam gaan dragen en direct na het WK voor een kind gaan
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
Geen enkele voetbalvrouw weet zich zo naar de voorgrond te zuigen als Yolanthe. Ik ben volkomen Yolanthe moe.
woensdag 14 juli 2010 om 22:58
donderdag 15 juli 2010 om 17:23
quote:Arthemis schreef op 14 juli 2010 @ 21:40:
Mits het helemaal waar is, vind ik het trouwens ontzettend flauw dat Sneijder nog even een trap na moest geven tegen Jan Smit. Hij zegt 'het minst graag Jantje Smit te willen luisteren'.
.nou, dat vind ik dan wel weer humor.. ik geef hem groot gelijk daarin
Mits het helemaal waar is, vind ik het trouwens ontzettend flauw dat Sneijder nog even een trap na moest geven tegen Jan Smit. Hij zegt 'het minst graag Jantje Smit te willen luisteren'.
.nou, dat vind ik dan wel weer humor.. ik geef hem groot gelijk daarin
donderdag 15 juli 2010 om 17:29
quote:nieuweauto schreef op 15 juli 2010 @ 17:23:
[...]
nou, dat vind ik dan wel weer humor.. ik geef hem groot gelijk daarin
Ik vind Jan Smit ook vreselijke muziek maken en er is een overkill geweest van die vent.
Maar Jan is wél diplomatiek omgegaan met de breuk, beetje flauw als hij dan een trap na krijgt van Sneijder.
[...]
nou, dat vind ik dan wel weer humor.. ik geef hem groot gelijk daarin
Ik vind Jan Smit ook vreselijke muziek maken en er is een overkill geweest van die vent.
Maar Jan is wél diplomatiek omgegaan met de breuk, beetje flauw als hij dan een trap na krijgt van Sneijder.
Viva naar de knoppen.
donderdag 15 juli 2010 om 19:01
Volgens mij heeft het Yolante moe zijn ook wel wat te maken met jaloezie.
Het stel Yolante en Wesley komen op mij heel verliefd over.
Knap zijn is betrekkelijk maar wat mij betreft ziet ze er goed en verzorgd uit.
Er zijn dagen dat ik minder aantrekkelijke mensen tegen kom.
En laat ze lekker genieten van het geld wou dat ik de helft had.
Het stel Yolante en Wesley komen op mij heel verliefd over.
Knap zijn is betrekkelijk maar wat mij betreft ziet ze er goed en verzorgd uit.
Er zijn dagen dat ik minder aantrekkelijke mensen tegen kom.
En laat ze lekker genieten van het geld wou dat ik de helft had.
donderdag 15 juli 2010 om 21:14
quote:Sienne schreef op 15 juli 2010 @ 19:01:
Oh gut, gaan we weer met dat jaloezie-argument!
Ik gun iedereen het beste, ik benijd haar niet. Als ik haar een prachtige meid zou vinden, dan zou ik dat eerlijk zeggen.
Ik kan mooie vrouwen absoluut waarderen, alleen vind ik haar niet echt `mooi´. Zo zijn er evengoed `bekende´ mannen die ik niet knap en ook niet leuk vind, smaken verschillen!
Waar ik de kriebels van krijg is echter niet zozeer haar uiterlijk, als wel haar gedrag.
Oh gut, gaan we weer met dat jaloezie-argument!
Ik gun iedereen het beste, ik benijd haar niet. Als ik haar een prachtige meid zou vinden, dan zou ik dat eerlijk zeggen.
Ik kan mooie vrouwen absoluut waarderen, alleen vind ik haar niet echt `mooi´. Zo zijn er evengoed `bekende´ mannen die ik niet knap en ook niet leuk vind, smaken verschillen!
Waar ik de kriebels van krijg is echter niet zozeer haar uiterlijk, als wel haar gedrag.
Viva naar de knoppen.
vrijdag 16 juli 2010 om 09:47
quote:louisavuitton schreef op 15 juli 2010 @ 21:17:
Ja, ze zijn al officieel voor de wet getrouwd in Amsterdam in het Amstel Hotel.
Deze 3 dagen in Italie trouwen zij voor de Kerk.Wat een poppenkast. Ze zijn dus als gewoon man en vrouw, en nu nog eens in Italie omdat ze zo gelovig zijn. Geloof je het zelf???
Ja, ze zijn al officieel voor de wet getrouwd in Amsterdam in het Amstel Hotel.
Deze 3 dagen in Italie trouwen zij voor de Kerk.Wat een poppenkast. Ze zijn dus als gewoon man en vrouw, en nu nog eens in Italie omdat ze zo gelovig zijn. Geloof je het zelf???
vrijdag 16 juli 2010 om 14:01
quote:Evidenza schreef op 16 juli 2010 @ 09:50:
[...]
Ik vind Yo nu een typisch voorbeeld van een "lekker wijf". Een mooie vrouw vind ik heel iets anders.Dat ben ik met je eens. Ze heeft een zekere lading seksualiteit over zich heen, ik kan me voorstellen dat mannen dát aantrekkelijk vinden.
[...]
Ik vind Yo nu een typisch voorbeeld van een "lekker wijf". Een mooie vrouw vind ik heel iets anders.Dat ben ik met je eens. Ze heeft een zekere lading seksualiteit over zich heen, ik kan me voorstellen dat mannen dát aantrekkelijk vinden.
Viva naar de knoppen.
vrijdag 16 juli 2010 om 16:06
quote:Sunny1 schreef op 16 juli 2010 @ 09:47:
[...]
Wat een poppenkast. Ze zijn dus als gewoon man en vrouw, en nu nog eens in Italie omdat ze zo gelovig zijn. Geloof je het zelf???
Haha...ik heb het zelf ook niet verzonnen. Nog even snel katholiek worden, bidden met een rozenkrans, meerdere keren per week naar de kerk en samen bidden door de telefoon.
Pffff.....vind het moeilijk te geloven eigenlijk,,,,
[...]
Wat een poppenkast. Ze zijn dus als gewoon man en vrouw, en nu nog eens in Italie omdat ze zo gelovig zijn. Geloof je het zelf???
Haha...ik heb het zelf ook niet verzonnen. Nog even snel katholiek worden, bidden met een rozenkrans, meerdere keren per week naar de kerk en samen bidden door de telefoon.
Pffff.....vind het moeilijk te geloven eigenlijk,,,,
vrijdag 16 juli 2010 om 16:28
vrijdag 16 juli 2010 om 16:35
quote:louisavuitton schreef op 16 juli 2010 @ 16:06:
[...]
Pffff.....vind het moeilijk te geloven eigenlijk,,,, oww, ik bedoelde het niet lullig ofzo hoor .
[...]
Pffff.....vind het moeilijk te geloven eigenlijk,,,, oww, ik bedoelde het niet lullig ofzo hoor .