Kat kwijt in huis

15-07-2010 23:39 446 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn kat kwijt!!!

Ik heb een huiskat dus die nooit buitenkomt. De kans dat ze naar buiten is gegaan is nihil. Dus ik ben haar gewoon kwijt geraakt binnenshuis.

Ik ben gisterenochtend vroeg weggegaan naar een andere stad en ging vanmiddag weer terug naar huis.

Vanaf mn thuiskomst tot vanavond heb ik haar niet gezien/gehoord.

Daar ik een trauma heb overgehouden aan het dood vinden van een vorige kat durfde ik haar ook niet te zoeken.

Mijn vriend heeft drie keer het hele huis doorzocht en heeft haar ook niet kunnen vinden.

Ik ben nu met mn vriend mee naar zijn huis want ik kan niet in mijn huis slapen met het idee dat zij ergens dood ligt.

We gaan morgen weer verder zoeken.

Hebben jullie enige tips waar ik zou kunnen zoeken? Of wat ik moet doen?
Oh help, ik lees nu pas goed... sinds gisterochtend dus al... Hup, naar huis!!
Ik snap best dat je even in paniek was en dat je toen hebt gekozen naar je vriend te gaan alleen jouw peozebeest heeft hoe dan ook jou nodig , jij kan er voor zorgen dat hij zich veilig voelt dus als je thuis bent en hij heeft je nodig ben je er.
Dus omdat JIJ een trauma hebt opgelopen van je vorige kat, moet deze kat daar nu voor boeten? Lekker egoistisch.

Ga terug naar je huis en neem je verantwoordelijkheid.
Eens met iedereen: ga zoeken! En zelf zoeken dan ook he? (nogmaals: vergeet de wasmachine/droger etc niet. Heb je al gevraagd of je vriend op dat soort plekken heeft gezocht?)
Ik snap dat jullie het niet snappen maar het lukt me gewoon niet om me er overheen te zetten. Ik ga nu proberen te slapen voor zover als het lukt en ik laat jullie morgen weten hoe het is afgelopen.

En ja als het slecht afloopt, ik weet het jullie hebben me gewaarschuwd.
quote:Mizzzi schreef op 16 juli 2010 @ 00:09:

Delen op je lijf weten ze blindelings te vindenOok niet allemaal hoor
Schop dan die vriend van je naar jouw huis toe. Doe alsjeblieft iets.
Ik heb volgens mij nog meer drang om te gaan zoeken dan TO zelf.

Dat is de reden waarom ik geen beesten meer heb, op zulke momenten geeft het zoveel stress.
quote:everose schreef op 16 juli 2010 @ 00:10:

Ik snap dat jullie het niet snappen maar het lukt me gewoon niet om me er overheen te zetten. Ik ga nu proberen te slapen voor zover als het lukt en ik laat jullie morgen weten hoe het is afgelopen.

Wat is het verschil tussen nu gaan zoeken en morgen gaan zoeken?

Geen enkel, behalve dat je kat nu meer overlevingskans heeft als er iets ergs met hem is!

Ja, we hebben JOU gewaarschuwd en dat sla je in de wind en daar moet jouw kat onder lijden?

Mijn god, ik had geen seconde rust tot ik haar vond!
Of misschien is ze ergens ingekropen waar ze niet meer uit kan? Wij hadden een kat die een keer in de gashaard was gekropen. (Is een gesloten kanaal maar blijkbaar zat onderin een opening waardoor ze in de holte waarin dat ding was geinstalleerd heeft kunnen kruipen)
Huh ? Zeg luister eens vervelende ervaringen kan dit beestje niets aan doen. Je hebt verantwoordelijkheid voor hem door niet thuis te zijn loop je weg voor je verantwoordelijkheid. Kan iemand anders dan niet naar jouw huis? Waar woon je? Ik bedoel .... zorg dat er iemand is in jouw huis.
quote:delphicat schreef op 16 juli 2010 @ 00:09:

Oh help, ik lees nu pas goed... sinds gisterochtend dus al... Hup, naar huis!!

Dat had ik ook niet goed gelezen

Dan snap ik het nog meer niet
Nou ja zeg, wat een rare instelling. Arm beestje.
Nou ja, als je kat nu ergens in een kast opgesloten zit en ze heeft al een tijdje geen drinken en eten gehad is de kans dat je hem dood gaat vinden natuurlijk best aanwezig...

Ik zou juist zorgen dat ik thuis ben...

Kamer voor kamer doorzoeken. Onder de kast, in de kast, in het dekbed onder het bed etc. etc. en elke kamer die je gehad hebt daar doe je de deur van dicht.

Roep kat gewoon vaak, kans is groot dat je wel iets hoort.

Probeer de kat 'weg te jagen' KSSSSJJJJJ, veel lawaai.. misschien schiet ze dan ergens vandaan...

Aanmelden op amivedi...

Ik ben een kat twee keer kwijt geraakt. 1e keer zat ze in de een kast in een plastic bak onder de onderste plank ergens achter... tweede keer toen ik me niet zo druk maakte zag ik haar ineens door de tuin lopen...

Maar nogmaals hoe langer ze ergens opgesloten zit, hoe groter de kans de kans dat je haar eventueel dood gaat vinden. NU zoeken dus. Niet als er al een luchtje aan zit, zal ik maar zeggen.

In de nacht is juist het moment om te luisteren of je haar hoort buiten of binnen. Lekker dan voor dat beest als je zelf niet thuis bent .

En ja als het slecht afloopt, ik weet het jullie hebben me gewaarschuwd.Ooh jij bent erg zeg, ik kan hier echt pissed over raken
En als je gaat zoeken moet je dat ook overal op en onder doen. Ik heb mijn vorige kat in de schuur tussen allemaal rotzooi gevonden. Daar zat ie ziek te zijn. Ik heb voordat ik hem vond verschillende keren vlakbij hem gestaan met pak brokjes en melk, maar geen reactie.
The time is now
quote:Lien_tje schreef op 16 juli 2010 @ 00:12:

Of misschien is ze ergens ingekropen waar ze niet meer uit kan? Wij hadden een kat die een keer in de gashaard was gekropen. (Is een gesloten kanaal maar blijkbaar zat onderin een opening waardoor ze in de holte waarin dat ding was geinstalleerd heeft kunnen kruipen)De kans dat er zoiets is, of dat ze ziek is, lijkt me heel groot. Katten kunnen zich heel goed verstoppen en al je zoekpogingen negeren, maar geen 2 dagen lang.
Krijg er een blok van in mijn maag...... ok heeft ook wel wat met gisteren te maken maar zorg voor je poezebeest dat arme beest heeft alleen jou.
De buurvrouw houd een oogje in het zeil en kan ook mn huis binnen. Ze was toen ik weg was niet thuis maar zou ook nog ff rondkijken.
Jeetje, dat je niet meer wilt zoeken snap ik inderdaad niet TO. Je wilt toch zeker liever deze kat terugvinden dan haar verliezen omdat je te bang bent om te zoeken? En dat allemaal om een beestje wat er allang niet meer is...
quote:everose wrote on 16 July 2010 @ 00:10:

En ja als het slecht afloopt, ik weet het jullie hebben me gewaarschuwd.Zwakkeling. Slaap lekker!...
Ik word hier helemaal akelig van. Djeez, bel dan de dierenbescherming, dat zij gaan zoeken. DOE IETS!
Je steekt je kop in het zand TO. Zoeken moet je toch op een gegeven moment. Ik vind het ook een beetje raar dat je weg gaat. Zo is ie per ongeluk toch naar buiten geglipt en dan ben jij er niet als ie voor de deur staat.
Idd notebook..... TO doe iets dit kan toch niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven