Weg ermee!?
vrijdag 16 juli 2010 om 09:31
Ik kom net uit de nachtdienst en ben behoorlijk moe. Maar ik kijk altijd nog naar het nieuws, voor ik ga slapen. Zo ook nu. Ik bedenk nog wel dat het vuil opgehaald wordt, vandaag. Dus voor ik ga zitten, besluit ik nog even op te ruimen en de zak op de stoep te zetten. Nu gooi ik net een vol pakje sigaretten weg, daar kom ik natuurlijk pas achter op het moment dat de vuilniszak buiten staat. Juist vandaag is de vuilnisman een keer vroeg.
Ooit vond ik een concertkaartje voor het concert van David Bowie, waar ik nog naartoe moest, terug in een vuilniszak die nog niet was opgehaald. Ik was zo gelukkig dat ik daar bijtijds achter kwam. Wie heeft ook wel eens iets weggegooid, dat eigenlijk niet weg had gemoeten?
Ooit vond ik een concertkaartje voor het concert van David Bowie, waar ik nog naartoe moest, terug in een vuilniszak die nog niet was opgehaald. Ik was zo gelukkig dat ik daar bijtijds achter kwam. Wie heeft ook wel eens iets weggegooid, dat eigenlijk niet weg had gemoeten?
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
vrijdag 16 juli 2010 om 09:34
ik had het op het werk een keer. We gingen koffie drinken met de bewoners (ik werk in de gehandicaptenzorg). Zij zaten allemaal klaar. Ik pak de kan met koffie en gooi hem zo leeg in de wasbak dus. Waarom, ik zou het echt niet weten
In de vuilniszak gooi ik niet zo snel dingen die eigenlijk niet weg hadden gemoeten. De papierbak is een ander verhaal. Maar dat is niet zo erg als je dat moet nakijken
In de vuilniszak gooi ik niet zo snel dingen die eigenlijk niet weg hadden gemoeten. De papierbak is een ander verhaal. Maar dat is niet zo erg als je dat moet nakijken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 16 juli 2010 om 09:51
vrijdag 16 juli 2010 om 09:52
vrijdag 16 juli 2010 om 09:57
Ik gooi elke keer als ik aardappels eet mijn schilmesje in de groene kliko.
(heb een hele voorraad nieuwen liggen en beperk het aardappel eten)
Volle pakjes sigaretten ipv de lege weggooien is ook hier vrij normaal.
Kliekjes met bord en al in de vuilnisbak (scheelt wel afwas)
Brood smeren voor de kinderen en dan op de grond zetten voor de hond (vooral 's morgens)
Concertkaartjes tussen het oud papier, ipv de koffiepot de koffiemelk in de gootsteen gieten (en de koffie in de koelkast zetten), de vuile vaat uit de vaatwasser opruimen, ach wat doe ik eigenlijk niet verkeerd.
Kan altijd wel smakelijk om mezelf lachen dan, dat dan weer wel.
(heb een hele voorraad nieuwen liggen en beperk het aardappel eten)
Volle pakjes sigaretten ipv de lege weggooien is ook hier vrij normaal.
Kliekjes met bord en al in de vuilnisbak (scheelt wel afwas)
Brood smeren voor de kinderen en dan op de grond zetten voor de hond (vooral 's morgens)
Concertkaartjes tussen het oud papier, ipv de koffiepot de koffiemelk in de gootsteen gieten (en de koffie in de koelkast zetten), de vuile vaat uit de vaatwasser opruimen, ach wat doe ik eigenlijk niet verkeerd.
Kan altijd wel smakelijk om mezelf lachen dan, dat dan weer wel.
vrijdag 16 juli 2010 om 10:01
Wij stonden op het punt een weekend weg te gaan en m'n vriend wilde z'n motor op het stuurslot zetten.
Sleutels nergens te vinden....ik wist zeker dat ze voor het laatst op tafel hadden gelegen en dat ik ze niet in m'n handen had gehad.
Vriend boos, riep al dat hij niet op vakantie zou gaan als hij ze niet had gevonden, ook al stond hij gewoon in de schuur.
Alle hoeken en gaten bekeken en uiteindelijk begon er bij mij een lampje te branden....ik had een stapel folders die op tafel lagen weggegooid. Hij zou toch niet in de papiercontainer liggen.....??? Wel dus...was blijkbaar tussen de folders terecht gekomen.
Heb tegen vriend gezegd dat ik ze onderin de kast had gevonden, dus dat ze waarschijnlijk uit z'n tas waren gevallen.
Durfde het niet eerlijk te zeggen omdat ik altijd al te horen krijg dat hij niks kan terugvinden doordat ik alles opruim
Sleutels nergens te vinden....ik wist zeker dat ze voor het laatst op tafel hadden gelegen en dat ik ze niet in m'n handen had gehad.
Vriend boos, riep al dat hij niet op vakantie zou gaan als hij ze niet had gevonden, ook al stond hij gewoon in de schuur.
Alle hoeken en gaten bekeken en uiteindelijk begon er bij mij een lampje te branden....ik had een stapel folders die op tafel lagen weggegooid. Hij zou toch niet in de papiercontainer liggen.....??? Wel dus...was blijkbaar tussen de folders terecht gekomen.
Heb tegen vriend gezegd dat ik ze onderin de kast had gevonden, dus dat ze waarschijnlijk uit z'n tas waren gevallen.
Durfde het niet eerlijk te zeggen omdat ik altijd al te horen krijg dat hij niks kan terugvinden doordat ik alles opruim
vrijdag 16 juli 2010 om 10:29
Als we het over domme acties gaan hebben:
soep door het vergiet afgieten en er geen pan onder zetten, zo het gootje in
Na een drankje teveel make up eraf gehaald met een glorix doekje ipv demake-up
Toen ik ong. 18 was mijn dagboek met de leesmap meegegeven (deze actie had ik eigenlijk verdrongen, krijg er nog buikpijn van)
Toen ik ong. 18 was mijn dagboek met de leesmap meegegeven (deze actie had ik eigenlijk verdrongen, krijg er nog buikpijn van)
vrijdag 16 juli 2010 om 10:44
Koffiemelk in de fles van kind en schepjes voeding in de koffie van man. Fluortabletjes van de kinderen in je koffie en de kinderen een zoetje geven. Kind luier omdoen, romper dicht, nog een luier erom, broek aandoen en je afvragen waarom die broek zo strak zit. Ik ben 's ochtends niet op mijn best...
MILF in the making
vrijdag 16 juli 2010 om 10:44
Ik had laatst mijn iPhone tussen het oud papier liggen (en dat stond al aan de weg!).
Toen ik de telefoon miste ben ik als een gek mijn nummer gaan bellen met een ander toestel, en op het geluid afgegaan dat ik in de verte hoorde.
Grote opluchting toen ik hem terug vond!
En ik ben een nog te declareren rekening van de tandarts à 140 euro kwijtgeraakt. Waar die is? Ik denk dat ik maar ga vragen of de tandarts een copie wil uitschrijven
Toen ik de telefoon miste ben ik als een gek mijn nummer gaan bellen met een ander toestel, en op het geluid afgegaan dat ik in de verte hoorde.
Grote opluchting toen ik hem terug vond!
En ik ben een nog te declareren rekening van de tandarts à 140 euro kwijtgeraakt. Waar die is? Ik denk dat ik maar ga vragen of de tandarts een copie wil uitschrijven
vrijdag 16 juli 2010 om 10:49
quote:cloet schreef op 16 juli 2010 @ 10:29:
Toen ik ong. 18 was mijn dagboek met de leesmap meegegeven (deze actie had ik eigenlijk verdrongen, krijg er nog buikpijn van)Ow wat erg! Ik zou daar inderdaad ook nu nog steeds buikpijn van krijgen!
Toen ik ong. 18 was mijn dagboek met de leesmap meegegeven (deze actie had ik eigenlijk verdrongen, krijg er nog buikpijn van)Ow wat erg! Ik zou daar inderdaad ook nu nog steeds buikpijn van krijgen!
vrijdag 16 juli 2010 om 10:49
Ikzelf nog niet zo veel, maar mijn ouders...
We zijn veel verhuisd en op een gegeven moment waren mijn ouders het zat om elke 1 a 2 jaar de zolder met spul over te moeten verhuizen, terwijl ze die dozen al een poos niet meer open hadden gemaakt. Zonder te kijken wat er in zat, hebben ze de dozen weggegooid. Dag groeiboekjes, dag foto's en weet ik wat nog meer van de kinderen! Dag belangrijke, maar bijna nooit nodige papieren!
Tijdens een andere verhuizing paste al mijn spullen in 2 dozen: Kleding, dingen die ik wilde bewaren enz. Hebben ze perongeluk 1 van die dozen weggegooid. Een drama voor een 13 jarige!
We zijn veel verhuisd en op een gegeven moment waren mijn ouders het zat om elke 1 a 2 jaar de zolder met spul over te moeten verhuizen, terwijl ze die dozen al een poos niet meer open hadden gemaakt. Zonder te kijken wat er in zat, hebben ze de dozen weggegooid. Dag groeiboekjes, dag foto's en weet ik wat nog meer van de kinderen! Dag belangrijke, maar bijna nooit nodige papieren!
Tijdens een andere verhuizing paste al mijn spullen in 2 dozen: Kleding, dingen die ik wilde bewaren enz. Hebben ze perongeluk 1 van die dozen weggegooid. Een drama voor een 13 jarige!
vrijdag 16 juli 2010 om 11:34
Wat een geweldige/vreselijke verhalen hier...
Ik kwam er een half uur voor mijn afrijden achter dat mijn theoriecertificaat in het oud papier was beland, dat al weg was gedaan door vriend. Die paniek boven op de al aanwezige stress was genoeg om in janken uit te barsten aan de telefoon met vriend en instructeur (wel genant achteraf gezien :s). Mocht toch afrijden maar reed als een kip zonder kop -> gezakt. Gelukkig ging het de tweede keer beter!
Ik kwam er een half uur voor mijn afrijden achter dat mijn theoriecertificaat in het oud papier was beland, dat al weg was gedaan door vriend. Die paniek boven op de al aanwezige stress was genoeg om in janken uit te barsten aan de telefoon met vriend en instructeur (wel genant achteraf gezien :s). Mocht toch afrijden maar reed als een kip zonder kop -> gezakt. Gelukkig ging het de tweede keer beter!
vrijdag 16 juli 2010 om 11:43
quote:cloet schreef op 16 juli 2010 @ 10:29:
Hoop dat er wel een degelijk slotje op zat..?
Ohhh ik krijg er plaatsvervangende buikpijn van.
Hoop dat er wel een degelijk slotje op zat..?
Ohhh ik krijg er plaatsvervangende buikpijn van.
vrijdag 16 juli 2010 om 11:45
vrijdag 16 juli 2010 om 12:01
Ik had een klein zwart leren rugzakje (we hebben het hier wel bijna over 10 jaar geleden hoor - voordat de fashion police mij komt ophalen) en de rits ging kapot tijdens het winkelen. Ter plekke besluit ik een nieuw leren tasje te kopen en alle spullen over te hevelen. Het rugzakje gooide ik weg (prullenbak in het winkelcentrum) Ik winkel gezellig verder met mijn vriendin en besef ineens (ongeveer 30 minuten later) dat ik mijn paspoort in een verborgen 'achterzakje' had gedaan en die had ik dus niet overgeheveld. Ik gillen en wij terugrennen. Staat er natuurlijk net een schoonmaker de prullenbak te legen in een grote container. Maar ik had het rugzakje + paspoort dus wel weer teruggevonden.....pfew.