Pilstoppers
woensdag 24 maart 2010 om 22:00
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
maandag 5 juli 2010 om 21:37
Kay, gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat gaaf zeg!
Lijkt me logisch, dat je even aan het idee moet wennen.
12-9 dus ook een fijne vakantie gehad.
Wat balen zeg, dat de relatie van je broer over is.
Quintie, nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jano.
Was het een leuke dag?
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Is helaas altijd onze vakantie periode.
Weet nog wel dat de dag dat 'ie geboren werd, dat wij op vakantie gingen.
Maar je hebt het over verhuizen. Heb ik wat gemist? Of is er alleen pas de wens om te verhuizen.
Wanneer is nu jullie trip naar Curacao gepland?
12-9, jij ook nog gefeliciteerd met Ties zijn verjaardag!
Hera, hoe is het nu met je jongens?
Esmée is zich opeens zo aan het ontwikkelen de laatste weken.
Ze gaat nu uit zichzelf zitten en staan. Zet soms ook 1 of 2 pasjes.
Praten doet ze veel. (vooral napraten) Ik hoor vaak; mama, papa, bah en hé.
Zwaaien doet ze ook continu en op vakantie heeft ze high five geleerd. (vraagt ze zelf om
)
Verder is het zo'n drukke meid. Niet normaal. Dat kind kan niet stil zitten.
Haalde d'r vanmiddag op bij het kdv (deze week gaat ze voor het eerst 2 dagen) en toen vond ik d'r opeens zo groot. *slik*
Zat ze tussen de andere kindjes op het bankje. (nog wel in een zitje hoor) En uit een tuitbeker te drinken. (wat ze thuis dus nog niet deed, de boef)
Hebben jullie kids alleen ook zo'n moeite met in slaap komen, nu met die hitte? Esmée had daar op vakantie geen last van, maar hier wel.
Lijkt me logisch, dat je even aan het idee moet wennen.
12-9 dus ook een fijne vakantie gehad.
Wat balen zeg, dat de relatie van je broer over is.
Quintie, nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jano.
Was het een leuke dag?
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Is helaas altijd onze vakantie periode.
Weet nog wel dat de dag dat 'ie geboren werd, dat wij op vakantie gingen.
Maar je hebt het over verhuizen. Heb ik wat gemist? Of is er alleen pas de wens om te verhuizen.
Wanneer is nu jullie trip naar Curacao gepland?
12-9, jij ook nog gefeliciteerd met Ties zijn verjaardag!
Hera, hoe is het nu met je jongens?
Esmée is zich opeens zo aan het ontwikkelen de laatste weken.
Ze gaat nu uit zichzelf zitten en staan. Zet soms ook 1 of 2 pasjes.
Praten doet ze veel. (vooral napraten) Ik hoor vaak; mama, papa, bah en hé.
Zwaaien doet ze ook continu en op vakantie heeft ze high five geleerd. (vraagt ze zelf om
Verder is het zo'n drukke meid. Niet normaal. Dat kind kan niet stil zitten.
Haalde d'r vanmiddag op bij het kdv (deze week gaat ze voor het eerst 2 dagen) en toen vond ik d'r opeens zo groot. *slik*
Zat ze tussen de andere kindjes op het bankje. (nog wel in een zitje hoor) En uit een tuitbeker te drinken. (wat ze thuis dus nog niet deed, de boef)
Hebben jullie kids alleen ook zo'n moeite met in slaap komen, nu met die hitte? Esmée had daar op vakantie geen last van, maar hier wel.
woensdag 7 juli 2010 om 18:33
Wat gaat het ineens hard hé Nala. Knappe meid hoor.
12-9 en de 1e wendag gehad. Hoe was hij de dag erna? Nog zo moe of heeft het slapen geholpen?
Nick mag morgen weer naar school want de blaasjes zijn ingedroogd.
Luke zit er nog flink onder, vooral zijn gezicht en nek.
Maar verder valt het nog wel mee.
Nog 2 dagen werken en dan lekker vakantie.
Ga nu even de hond uitlaten.
Groetjes
12-9 en de 1e wendag gehad. Hoe was hij de dag erna? Nog zo moe of heeft het slapen geholpen?
Nick mag morgen weer naar school want de blaasjes zijn ingedroogd.
Luke zit er nog flink onder, vooral zijn gezicht en nek.
Maar verder valt het nog wel mee.
Nog 2 dagen werken en dan lekker vakantie.
Ga nu even de hond uitlaten.
Groetjes
vrijdag 9 juli 2010 om 21:06
Ties is echt de hele week nog moe geweest. Maar of dat nu van die 2 uurtjes wennen kwam? Hij slaapt ook wel later met dit warme weer. Gisteren nog wezen wennen op de bso.
Hera, lekker vakantie!!!!!!! Gaan jullie nog naar jullie vakantiehuis?
Hoe is het met luke en Nick?
Nala, zo die Esmee is ook een vluggertje zeg. Al aan het stappen en flink aan het kletsen.
Hera, lekker vakantie!!!!!!! Gaan jullie nog naar jullie vakantiehuis?
Hoe is het met luke en Nick?
Nala, zo die Esmee is ook een vluggertje zeg. Al aan het stappen en flink aan het kletsen.
maandag 12 juli 2010 om 09:21
Up
Allemaal weer bijgekomen van de teleurstelling van gisteravond
Maar ze zijn wel heel ver gekomen........
Verder niet zoveel nieuws lekker aan het genieten van de vakantie.
Druk aan het nadenken voor een cadeau voor Luke. Pfff lastig hoor. Dus ideeen zijn welkom. Hij speelt het liefst met speelgoed van Nick
Allemaal weer bijgekomen van de teleurstelling van gisteravond
Maar ze zijn wel heel ver gekomen........
Verder niet zoveel nieuws lekker aan het genieten van de vakantie.
Druk aan het nadenken voor een cadeau voor Luke. Pfff lastig hoor. Dus ideeen zijn welkom. Hij speelt het liefst met speelgoed van Nick
maandag 12 juli 2010 om 15:16
Yep, weer een beetje bijgekomen. Bah, wel een beetje een teleursteling zo verliezen helemaal op het einde...
Flinke buien hier zeg, pfffff, hopelijk koelt het er eindelijk ook wat van af, ben het benauwde weer nu wel zat. Ben wel weer eens toe aan een nacht lekker slapen. Ben erg moe. Kayleigh komt gezellig spoken door het onweer, is natuurlijk niet erg, wordt er zelf ook wakker van. Ze is gelukkig niet bang voor het onweer, maar wil steeds met mij voor het raam staan kijken, haha! Detlev slaapt gelukkig door alles heen.
Hera, hier speelt Detlev ook veel met het speelgoed van Kayleigh en dan vooral het speelgoed waar zij nooit mee speelde. Dus dat komt wel weer goed uit, gelukkig. Hij is nu helemaal fan van 'bijtje':
http://www.trendyspeelgoe ... are-wieltjes-p-16156.html
Hij gaat er ook best snel op door de kamer. Erg leuk ding!
Flinke buien hier zeg, pfffff, hopelijk koelt het er eindelijk ook wat van af, ben het benauwde weer nu wel zat. Ben wel weer eens toe aan een nacht lekker slapen. Ben erg moe. Kayleigh komt gezellig spoken door het onweer, is natuurlijk niet erg, wordt er zelf ook wakker van. Ze is gelukkig niet bang voor het onweer, maar wil steeds met mij voor het raam staan kijken, haha! Detlev slaapt gelukkig door alles heen.
Hera, hier speelt Detlev ook veel met het speelgoed van Kayleigh en dan vooral het speelgoed waar zij nooit mee speelde. Dus dat komt wel weer goed uit, gelukkig. Hij is nu helemaal fan van 'bijtje':
http://www.trendyspeelgoe ... are-wieltjes-p-16156.html
Hij gaat er ook best snel op door de kamer. Erg leuk ding!
dinsdag 13 juli 2010 om 10:23
Das makkelijk zeg van Ties, zo ben je altijd kampioen! Leuk hoor.
Hier is muziekspeelgoed ook erg in trek inderdaad en duplo ook bij beide kids!
Ga zo kennismaken met mijn nieuwe collega's. Ze hebben een keer in de 2 weken een werklunch en daar hadden ze me voor uitgenodigd. Ben wel een beetje nerveus. Donderdag begin ik voor het echie!
Hier is muziekspeelgoed ook erg in trek inderdaad en duplo ook bij beide kids!
Ga zo kennismaken met mijn nieuwe collega's. Ze hebben een keer in de 2 weken een werklunch en daar hadden ze me voor uitgenodigd. Ben wel een beetje nerveus. Donderdag begin ik voor het echie!
dinsdag 13 juli 2010 om 18:06
woensdag 14 juli 2010 om 21:39
Lunch was wel gezellig. Volgens mij heb ik wel leuk clubje collega's. Het is maar een klein team, maar dat is ook wel weer leuk. Morgen 1e werkdag, ben benieuwd allemaal!
Net de mevrouw voor MvM op bezoek gehad, toch maar besloten om het te doen. Het is maar voor 8 weken, dus dat is wel te overzien.
Allemaal de zware buiten voor vandaag ook weer overleefd? Het viel hier iig enorm mee. Klein beetje onweer en regen.
Net de mevrouw voor MvM op bezoek gehad, toch maar besloten om het te doen. Het is maar voor 8 weken, dus dat is wel te overzien.
Allemaal de zware buiten voor vandaag ook weer overleefd? Het viel hier iig enorm mee. Klein beetje onweer en regen.
woensdag 14 juli 2010 om 22:20
Het ging hier flink te keer, paar dingen omgewaaid in de tuin en wat takken op de straat. Hebben jullie die caravans gezien die het water zijn ingewaaid? Dat is hier niet zo heel ver vandaan.
Was in ieder geval blij dat ik binnen zat. En wel weer lekker verkoelend even. Was vandaag weer een vreselijke plakdag.
Succes morgen met je eerste dag.
Vandaag met Ties naar de kinderarts geweest. En we hoeven niet meer terug. Vorige keer zat er een dip in zijn lengte maar hij was afgelopen jaar 8 cm gegroeid dus nu zat hij weer netjes op de lijn van de curve. En gewicht blijft volgen op de onderste lijn dus nu zelf gewicht in de gaten houden en ook de schoolarts blijft het nog volgen. Mochten het weer gaan afwijken dan moeten we weer terug.
Ties heeft de dokter ook nog even naar zijn blauwe plek en schaafwondje op zijn knie laten kijken.
Was in ieder geval blij dat ik binnen zat. En wel weer lekker verkoelend even. Was vandaag weer een vreselijke plakdag.
Succes morgen met je eerste dag.
Vandaag met Ties naar de kinderarts geweest. En we hoeven niet meer terug. Vorige keer zat er een dip in zijn lengte maar hij was afgelopen jaar 8 cm gegroeid dus nu zat hij weer netjes op de lijn van de curve. En gewicht blijft volgen op de onderste lijn dus nu zelf gewicht in de gaten houden en ook de schoolarts blijft het nog volgen. Mochten het weer gaan afwijken dan moeten we weer terug.
Ties heeft de dokter ook nog even naar zijn blauwe plek en schaafwondje op zijn knie laten kijken.
donderdag 15 juli 2010 om 22:58
Super zeg van Ties, dat is fijn, van die rotonderzoeken enzo af. Mannetje heeft het ineens door hoe hij moet groeien!
Ik zag ook de caravans enzo, das inderdaad wel erg heftig. brrr, je zou op de camping staan. Vandaag inderdaad heerlijk dagje, wat kan wat koeligheid dan lekker zijn zeg! Mag wel even zo blijven wat mij betreft.
Eerste werkdag was wel leuk... Ik voel me alleen zo vreselijk overbodig en onhandig enzo. Begrijp nog helemaal niets van de dagelijkse gang van zaken en heb ook nog niet veel meer te doen dan meelopen en nergens iets van snappen... Maar goed, het werk lijkt me wel super, dus daar gaat het om en over een paar weken zal ik wel omkomen in het werk en voel ik me wat meer thuis! Begin is gewoon nooit leuk...
Heb nu meteen lang weekend, dinsdag weer aan de slag!
Ik zag ook de caravans enzo, das inderdaad wel erg heftig. brrr, je zou op de camping staan. Vandaag inderdaad heerlijk dagje, wat kan wat koeligheid dan lekker zijn zeg! Mag wel even zo blijven wat mij betreft.
Eerste werkdag was wel leuk... Ik voel me alleen zo vreselijk overbodig en onhandig enzo. Begrijp nog helemaal niets van de dagelijkse gang van zaken en heb ook nog niet veel meer te doen dan meelopen en nergens iets van snappen... Maar goed, het werk lijkt me wel super, dus daar gaat het om en over een paar weken zal ik wel omkomen in het werk en voel ik me wat meer thuis! Begin is gewoon nooit leuk...
Heb nu meteen lang weekend, dinsdag weer aan de slag!
zondag 18 juli 2010 om 22:19
Haaaaaaaaai,
Ik ben er weer en kan ons meteen even uppen
We hadden een hele leuke vakantie (Slovenen zijn het geen Kroaten). Autoreis is heen en terug goed gegaan, we konen snel rijden en kindjes waren redelijk lief. Milena heeft vandaag 8 uur filmpjes gekeken .
Vakantie was verder heerlijk. Lekker warm ook, dus veel gezwommen en genikst. Ik ben weer helemaal uitgerust nu!
Ik ben er weer en kan ons meteen even uppen
We hadden een hele leuke vakantie (Slovenen zijn het geen Kroaten). Autoreis is heen en terug goed gegaan, we konen snel rijden en kindjes waren redelijk lief. Milena heeft vandaag 8 uur filmpjes gekeken .
Vakantie was verder heerlijk. Lekker warm ook, dus veel gezwommen en genikst. Ik ben weer helemaal uitgerust nu!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zondag 18 juli 2010 om 22:22
Kay, jij bent niet overbodig tuuk, je moet nog nog even leren hoe het daar gaat. Inwerken heet dat! En over een paar weken weet jij precies hoe het daar allemaal gaat!
12-9 Wow 8! cm groeien in een jaar! Fijn dat Ties nu van de controles af is en wat zielig dat hij zo teleurgesteld was omdat hij niet naar school mocht. Armerd.
Hera, hoe is het met de pup?
Nala, wat gaat Esmee snel! Ze is ook al weer bijna een ja
12-9 Wow 8! cm groeien in een jaar! Fijn dat Ties nu van de controles af is en wat zielig dat hij zo teleurgesteld was omdat hij niet naar school mocht. Armerd.
Hera, hoe is het met de pup?
Nala, wat gaat Esmee snel! Ze is ook al weer bijna een ja
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
maandag 19 juli 2010 om 08:15
Frans, welcome back!
Klinkt goed je vakantie, lekker hoor. En nu nog even paar weekjes thuis. Man ook nog vrij, of moet die alweer werken?
Wij zijn ook weer terug. Lekker samen weekendje naar Antwerpen geweest. Lekker geshopt (wel voornamelijk voor de kids ), lekker gegeten en lekker terrasjes gedaan.
En vandaag werken en vanavond weer lekker kindjes ophalen.
Klinkt goed je vakantie, lekker hoor. En nu nog even paar weekjes thuis. Man ook nog vrij, of moet die alweer werken?
Wij zijn ook weer terug. Lekker samen weekendje naar Antwerpen geweest. Lekker geshopt (wel voornamelijk voor de kids ), lekker gegeten en lekker terrasjes gedaan.
En vandaag werken en vanavond weer lekker kindjes ophalen.
maandag 19 juli 2010 om 13:47
Hey welkom terug Frans! Klinkt als een relaxte vakantie! Ga je in augustus nu ook nog naar man in Azië (twijfel erg welk land hij altijd heen gaat..)?
12-sept, ook lekker gehad samen? Staat hier ook nog altijd op de planning, samen even op pad, maar het komt er steeds niet van...
Deze week drukke week voor de boeg, 4 dagen op mijn nieuwe werk en dan laatste weekend werken op mijn oude werk en dan nooit meer een weekend werken!!! Heerlijk. Maar zie wel tegen deze week op, ben nog steeds heel erg moe en het misselijke/ gammele gevoel wordt ook nog niet echt beter. Bah, was het eerste trimester maar voorbij! Mag ook niet echt klagen natuurlijk, want met de vorige keren had ik zo goed als nergens last van en ik kom de dag wel door nu, maar lekker voel ik me niet!
12-sept, ook lekker gehad samen? Staat hier ook nog altijd op de planning, samen even op pad, maar het komt er steeds niet van...
Deze week drukke week voor de boeg, 4 dagen op mijn nieuwe werk en dan laatste weekend werken op mijn oude werk en dan nooit meer een weekend werken!!! Heerlijk. Maar zie wel tegen deze week op, ben nog steeds heel erg moe en het misselijke/ gammele gevoel wordt ook nog niet echt beter. Bah, was het eerste trimester maar voorbij! Mag ook niet echt klagen natuurlijk, want met de vorige keren had ik zo goed als nergens last van en ik kom de dag wel door nu, maar lekker voel ik me niet!
maandag 19 juli 2010 om 13:49
donderdag 22 juli 2010 om 21:20
Hoi meiden! Vanaf hier ga ik weer proberen in te haken. Ik mis jullie allemaal wel! Heb wel steeds mee gelezen, maar reageren op foto's en blogs via Hyves was steeds toch even makkelijker.
Kay, al gebeld met de vk? Wat balen dat je je gammel voelt en dat dan net in je nieuwe baan. Nieuwe baan wel leuk? Onbeholpen voel je je altijd in het begin, maar dat komt vast gauw goed!
Frans, welcome back! Leuke foto's ook van je kids op Hyves. Hebben jullie het lekker gehad?
Hera, hoe is het met jullie doggie? Zal wel heel hard groeien en niet meer zo'n kleintje zijn. Al wat gesloopt ?
12-9, lekker zo'n dagje zonder kids. Wat kan je daar van genieten he? Op z'n tijd dan. En wat een goed nieuws dat Ties zo goed gegroeid is!
Allemaal aan het genieten van het warme weer, of vinden jullie het niks? Ik vind dit echt wel best. Alleen warm werken bij de boefjes zonder airco. Volgende week nog een weekje en dan 2 weken vakantie. Heerlijk, ik kijk er naar uit, want ben best een beetje moe. Volgende week Daphne uit logeren en dan gaan wij aan de bak met haar kamer. Een heuse prinsessenkamer met veel roze en ook een zilveren bed. Leuk
Tot gauw!
Kay, al gebeld met de vk? Wat balen dat je je gammel voelt en dat dan net in je nieuwe baan. Nieuwe baan wel leuk? Onbeholpen voel je je altijd in het begin, maar dat komt vast gauw goed!
Frans, welcome back! Leuke foto's ook van je kids op Hyves. Hebben jullie het lekker gehad?
Hera, hoe is het met jullie doggie? Zal wel heel hard groeien en niet meer zo'n kleintje zijn. Al wat gesloopt ?
12-9, lekker zo'n dagje zonder kids. Wat kan je daar van genieten he? Op z'n tijd dan. En wat een goed nieuws dat Ties zo goed gegroeid is!
Allemaal aan het genieten van het warme weer, of vinden jullie het niks? Ik vind dit echt wel best. Alleen warm werken bij de boefjes zonder airco. Volgende week nog een weekje en dan 2 weken vakantie. Heerlijk, ik kijk er naar uit, want ben best een beetje moe. Volgende week Daphne uit logeren en dan gaan wij aan de bak met haar kamer. Een heuse prinsessenkamer met veel roze en ook een zilveren bed. Leuk
Tot gauw!
donderdag 22 juli 2010 om 23:09
Haai!
Even een knuffel voor Kay! Balen dat je je niet goed voelt nu. Zeker omdat je het en druk hebt en net begonnen bent op nieuws werk wat veel energie kost! Hopenlijk is deze week snel voorbij en voel je je dan beter!
Lekker 12-9 samen een weekend weg! Haha en dat je dan gewoon alsnog voor je kinderen aan het winkelen bent Zo gaat dat dan he?
DDDJ, gezellig dat je weer inhaakt! leuk dat Daphne een prinssesenkamer krijgt! Oh die meisjes en prinsessen he?Milena is er ook graag 1. maar ik ben geen echte prinses hoor mam, ik ben gewoon Milena"
. Haar vriendjes lopen trouwens ook altijd graag in prinsessenjurken rond hier. Compleet met tasje en hakjes .
Mag Daphne eigenlijk nu al naar school, of pas na de vakantie?
Wij hadden in de vakantie voor Milena een klok gekocht. Al een paar ochtende werden we om 5 uur gewekt met 3 maal 3 is 9, en Booooooojan zingt zijn lied, waarop Bojan luidkeels begon te zingen.. Met een klok wilden we Milena uitleggen wanneer ze uit bed mocht en wanneer niet. Dus als de kleine wijzer op 7 staat, dan mag je uit bed. Anders niet! Wat is e kleine wijzer? Wat is de 7? Hoe zat het ook al weer? Oh ja de kleine wijzer op de 7. Gesnapt? Ja mama. Volgende ochtend komt Milena om 5.15 onze kamer binnengerend. met de klok: kijk mama , de wijzer was nog niet goed, dus toen heb ik hem zelf maar even op de 7 gezet
Even een knuffel voor Kay! Balen dat je je niet goed voelt nu. Zeker omdat je het en druk hebt en net begonnen bent op nieuws werk wat veel energie kost! Hopenlijk is deze week snel voorbij en voel je je dan beter!
Lekker 12-9 samen een weekend weg! Haha en dat je dan gewoon alsnog voor je kinderen aan het winkelen bent Zo gaat dat dan he?
DDDJ, gezellig dat je weer inhaakt! leuk dat Daphne een prinssesenkamer krijgt! Oh die meisjes en prinsessen he?Milena is er ook graag 1. maar ik ben geen echte prinses hoor mam, ik ben gewoon Milena"
Mag Daphne eigenlijk nu al naar school, of pas na de vakantie?
Wij hadden in de vakantie voor Milena een klok gekocht. Al een paar ochtende werden we om 5 uur gewekt met 3 maal 3 is 9, en Booooooojan zingt zijn lied, waarop Bojan luidkeels begon te zingen.. Met een klok wilden we Milena uitleggen wanneer ze uit bed mocht en wanneer niet. Dus als de kleine wijzer op 7 staat, dan mag je uit bed. Anders niet! Wat is e kleine wijzer? Wat is de 7? Hoe zat het ook al weer? Oh ja de kleine wijzer op de 7. Gesnapt? Ja mama. Volgende ochtend komt Milena om 5.15 onze kamer binnengerend. met de klok: kijk mama , de wijzer was nog niet goed, dus toen heb ik hem zelf maar even op de 7 gezet
vrijdag 23 juli 2010 om 07:22
Kay, gelukt met de vk? En drukke weekje overleefd?
Wel balen zeg dat je je nu zo beroerd voelt, hopen dat het snel beter gaat!
DDDJ, gezellig!
En lekker bijna vakantie, leuk he zo'n kamer opknappen. Hier is alles vorig jaar gedaan met de verhuizing, dus voorlopig is het niet meer nodig.
Frans, oh geweldig kind is die Milena toch. Heerlijk!
(alleen wel beetje jammer dat ze zo leuk doet om 5.15)
Moet zo Ties naar mijn moeder brengen, die moet examen doen voor het oppassen.
Wel balen zeg dat je je nu zo beroerd voelt, hopen dat het snel beter gaat!
DDDJ, gezellig!
En lekker bijna vakantie, leuk he zo'n kamer opknappen. Hier is alles vorig jaar gedaan met de verhuizing, dus voorlopig is het niet meer nodig.
Frans, oh geweldig kind is die Milena toch. Heerlijk!
(alleen wel beetje jammer dat ze zo leuk doet om 5.15)
Moet zo Ties naar mijn moeder brengen, die moet examen doen voor het oppassen.
vrijdag 23 juli 2010 om 15:33
Wat een geweldig verhaal Frans. Zie het helemaal voor me. Fijn dat jullie weer thuis zijn. Nu hier nog lekker genieten van het mooie weer.
DDDJ, fijn dat je weer bent. Leuk een prinsessen kamer voor Daphne. Hier ook jongen die af en toe zegt;"ik wil ook een meisje zijn "
12-9 wat voor leuke spullen heb je voor de kids gekocht in Antwerpen.
Kay, nog gelukt met het bereiken van de VK? Al iets meer je draai gevonden bij je nieuwe job?
Wij hebben een geweldige speeltoren gekocht. Daarom was ik wat minder aanwezig want hij moest in elkaar gezet worden
Maar de kids zijn er erg blij mee. Luke kan echt tijden op de schommel zitten met een gelukzalige glimlach.
De buurjongen kwam gisteren al vertellen: "ik ben erg blij dat jullie dit hebben gekocht "
Wel een belachelijk groot ding, bijna onze hele tuin bezet. Maar daarvoor hadden we een plastic glij/klim ding staan en een plastic zandbak met deksel.
En dat klimding is nu weg en de zandbak kan onder de toren. Dus dat scheelt iets
Nog iets meer dan een week en dan wordt Luke alweer 2 jaar. Gaat hard.
Vanaf donderdag zitten we weer in ons vakantiehuis.
Verder geen nieuws. Groetjes
DDDJ, fijn dat je weer bent. Leuk een prinsessen kamer voor Daphne. Hier ook jongen die af en toe zegt;"ik wil ook een meisje zijn "
12-9 wat voor leuke spullen heb je voor de kids gekocht in Antwerpen.
Kay, nog gelukt met het bereiken van de VK? Al iets meer je draai gevonden bij je nieuwe job?
Wij hebben een geweldige speeltoren gekocht. Daarom was ik wat minder aanwezig want hij moest in elkaar gezet worden
Maar de kids zijn er erg blij mee. Luke kan echt tijden op de schommel zitten met een gelukzalige glimlach.
De buurjongen kwam gisteren al vertellen: "ik ben erg blij dat jullie dit hebben gekocht "
Wel een belachelijk groot ding, bijna onze hele tuin bezet. Maar daarvoor hadden we een plastic glij/klim ding staan en een plastic zandbak met deksel.
En dat klimding is nu weg en de zandbak kan onder de toren. Dus dat scheelt iets
Nog iets meer dan een week en dan wordt Luke alweer 2 jaar. Gaat hard.
Vanaf donderdag zitten we weer in ons vakantiehuis.
Verder geen nieuws. Groetjes
vrijdag 23 juli 2010 om 23:22
die Milena! Wat een pretletter. Geweldig wat een slimme meid! Daphne mag pas na de zomervakantie. Vandaag toevallig laatste dag op het kdv. Ik heb het droog weten te houden. Waren jullie ook van die emo mutsen? Vind het toch wel weer een fase die afgesloten wordt.
Leuk Hera, zo'n klimding. Ook heerlijk dat je een tuin hebt waar dat in past. Toch wel fijn dat je je kinderen in je tuin kan gooien en dat ze veilig kunnen spelen.
12-9, examen voor oppassen? Is je moeder gastouder?
Ik kom net terug van een make up party. Leuk hoor, ik zit strak in de make up. Ga het er alleen zo weer vanaf halen, want ga m'n bedje in. Eigenlijk zou je nog lekker moeten gaan stappen, maar dat gaat 'm niet worden. Afgelopen maandag ook zo'n avondje gehad, maar dan een 'relax avondje', met een voetenbadje / cremetje hier en daar / maskertje en dan thuis helemaal schoon en relaxed je bedje in. Ben vast een ouwe muts aan het worden, maar dat vond ik toch beter
Leuk Hera, zo'n klimding. Ook heerlijk dat je een tuin hebt waar dat in past. Toch wel fijn dat je je kinderen in je tuin kan gooien en dat ze veilig kunnen spelen.
12-9, examen voor oppassen? Is je moeder gastouder?
Ik kom net terug van een make up party. Leuk hoor, ik zit strak in de make up. Ga het er alleen zo weer vanaf halen, want ga m'n bedje in. Eigenlijk zou je nog lekker moeten gaan stappen, maar dat gaat 'm niet worden. Afgelopen maandag ook zo'n avondje gehad, maar dan een 'relax avondje', met een voetenbadje / cremetje hier en daar / maskertje en dan thuis helemaal schoon en relaxed je bedje in. Ben vast een ouwe muts aan het worden, maar dat vond ik toch beter